Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3812
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Pazi da ne bude tako
- Rakhil
- Postovi: 8335
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ljubitelju, nemo' se ljutis, ali to ce bude u Ljubiteljlendu, u Srbiji ce da mi skinu folije na tehnickom ko dobar dan a ako izvadim atest sa sajta proizvodjaca, zvace mi policiju jer sam lud
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
To što pišeš je potencirao Alvirko. Da servser(koji ugradjuje deo) izdaje atest za ugradjeni deo(foliju), ali tip iz famozne Agencije, je to "prečuo" i opet spominje ovlaštene "laboratorije" za izdavanje atesta.ljubitelj je napisao:Kako su vrlo konkretno i jasno objasnili. Prema uobicajenim pravilima, recimo kao sto je u Hrvatskoj godinama.Grujic je napisao:Dajte malo detalja, kad, kako...? Jel rekli konkretno ili..?
Kada nisu rekli, osim da je u pripremi za slanje na usvajanje i objavu u Sluzbenom Glasniku. Pravilnika.
Uglavnom bice sredjeno kako je trebalo i da se uradi pre 15 godina. Svaki rezervni deo ili svaki deo dodatne opreme mora da bude poznatog porekla, tehnickih karakteristika i prethodno da ima izdato odobrenje za upotrebu na vozilima.
Ako hoces detaljnije, potrazi KBA Nummer, to je nemacki ekvivalent tog odobrenja za upotebu.
Bice mnogo lakse serviserima i mnogo lakse kupcima, deo ima broj ugradjuje se u auto, nema broj ne ugradjuje se.
Prost i efikasan sistem.
Nagrabusice oni koji su do sada muvali, svercovali delove, radili prepravke vozila kako im dune bez tehnickog pravila, nestace iz prometa fals delovi... naravno ako se primeni Pravilnik uvek i svuda bez izuzetka.
Nece moci kao sada da se deo za jedan model auta ugradjuje na drugi model auta za koji nije namenjen,izmedju ostalog.
Sto se folija tice bice uveden red. Onaj koji prodaje mora da proda foliju koja je dozvoljena za upotrebu na autu a ne bilo koju, i pri prodaji ce priloziti papir da je tako.
Kupac samo prilozi papir odobrenja proizvodjaca i automatski dobija atest odnosno prolazi tehnicki.
Nema papir nema prolaska tehnickog.
Takvi papiri se obicno nalaze na sajtovima proizvodjaca, dakle samose odstampa i to je "atest" koji je dovoljan, Nema vise ispitivanja ovde niti subjektivnog shvatanja moze ili ne moze nesto.
Stvar je prosta. Složili su se da će nam uzimati pare, ali Agencija (država), neće ni s'kim da ih deli. Čak ni mrvice.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
To što pišeš je potencirao Alvirko. Da servser(koji ugradjuje deo) izdaje atest za ugradjeni deo(foliju), ali tip iz famozne Agencije, je to "prečuo" i opet spominje ovlaštene "laboratorije" za izdavanje atesta.ljubitelj je napisao:Kako su vrlo konkretno i jasno objasnili. Prema uobicajenim pravilima, recimo kao sto je u Hrvatskoj godinama.Grujic je napisao:Dajte malo detalja, kad, kako...? Jel rekli konkretno ili..?
Kada nisu rekli, osim da je u pripremi za slanje na usvajanje i objavu u Sluzbenom Glasniku. Pravilnika.
Uglavnom bice sredjeno kako je trebalo i da se uradi pre 15 godina. Svaki rezervni deo ili svaki deo dodatne opreme mora da bude poznatog porekla, tehnickih karakteristika i prethodno da ima izdato odobrenje za upotrebu na vozilima.
Ako hoces detaljnije, potrazi KBA Nummer, to je nemacki ekvivalent tog odobrenja za upotebu.
Bice mnogo lakse serviserima i mnogo lakse kupcima, deo ima broj ugradjuje se u auto, nema broj ne ugradjuje se.
Prost i efikasan sistem.
Nagrabusice oni koji su do sada muvali, svercovali delove, radili prepravke vozila kako im dune bez tehnickog pravila, nestace iz prometa fals delovi... naravno ako se primeni Pravilnik uvek i svuda bez izuzetka.
Nece moci kao sada da se deo za jedan model auta ugradjuje na drugi model auta za koji nije namenjen,izmedju ostalog.
Sto se folija tice bice uveden red. Onaj koji prodaje mora da proda foliju koja je dozvoljena za upotrebu na autu a ne bilo koju, i pri prodaji ce priloziti papir da je tako.
Kupac samo prilozi papir odobrenja proizvodjaca i automatski dobija atest odnosno prolazi tehnicki.
Nema papir nema prolaska tehnickog.
Takvi papiri se obicno nalaze na sajtovima proizvodjaca, dakle samose odstampa i to je "atest" koji je dovoljan, Nema vise ispitivanja ovde niti subjektivnog shvatanja moze ili ne moze nesto.
Stvar je prosta. Složili su se da će nam uzimati pare, ali Agencija (država), neće ni s'kim da ih deli. Čak ni mrvice.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14196
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Da, svako je pricao svoju pricu i potvrdjivao tudju, iako mislim da nemaju pojma sta je drugi pricaoaviator je napisao:To što pišeš je potencirao Alvirko.... ali tip iz famozne Agencije, je to "prečuo" ...
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Sve je to trebalo da se dovede u red još pre 5-6 godina. Ali nijedan tehnički pregled onda ne bi preživeo. Pa se odložilo.
Ne sumnjam da mogu da donesu zakon, mogu da rade šta hoće. Ali će onda posle mesec-dva da se usvoji neka uredba koja odlaže primenu zakona. Setite se zimskih guma, auto-škola...
Ne sumnjam da mogu da donesu zakon, mogu da rade šta hoće. Ali će onda posle mesec-dva da se usvoji neka uredba koja odlaže primenu zakona. Setite se zimskih guma, auto-škola...
- jocas
- Postovi: 2286
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:09
- Garaža: Mazda 3 G120 Challenge 2015
- Lokacija: Niš
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ako neko ima ideju gde ovo više odgovara neka prebaci.
Promena zakona u Makedoniji, kazne su poprilične. Mislim da "razbirate" za tol'ko Makedonski
Promena zakona u Makedoniji, kazne su poprilične. Mislim da "razbirate" za tol'ko Makedonski
http://mkd-news.com/eve-za-shto-i-kolku ... iot-zakon/ЛИСТА НА ГЛОБИ ЗА СООБРАЌАЈНИ ПРЕКРШОЦИ СПОРЕД НОВИОТ ЗАКОН
Пропуштање пешаци на пешачки премин – Предвидена е глоба во износ од 200 евра
Сигурносен појас – глоба во износ 40 евра / 25 негативни бода. За сопатниците глоба во износ од 50 евра
Користење на мобилен телефон – глоба во износ од 45 евра / 25 негативни бода.
На јавен пат во населено место, возачот не смее со возилото да се движи со брзина поголема од 50 километри/час, односно со брзина поголема од брзината дозволена со поставениот сообраќаен знак за целото населено место или за негов дел.
Глоба во износ од:
400 евра во денарска противвредност во мандатна постапка ќе му се издаде, односно ќе му се регистрираат 65 негативни бода на возачот кој во населено место се движи со брзина поголема од 50 km/h над дозволената брзина. Покрај утврдениот износ на глоба, на возачот ќе му се изрече и прекршочна санкција забрана на управување на моторно возило од шест до 12 месеци.
300 евра во денарска противвредност во мандатна постапка ќе му се издаде, односно ќе му се регистрираат 50 негативни бода на возачот кој во населено место се движи со брзина поголема од 30 до 50 km/h, над дозволената брзина. Покрај утврдениот износ на глоба, на возачот ќе му се изрече и прекршочна санкција забрана на управување на моторно возило од три до 12 месеци.
45 евра во денарска противвредност во мандатна постапка ќе му се издаде, односно ќе му се регистрираат 25 негативни бода на возачот кој во населено место се движи со брзина поголема од 10 до 30 km/h над дозволената брзина
20 евра во денарска противвредност во мандатна постапка ќе му се издаде, односно ќе му се регистрираат 10 негативни бода , на возачот кој во населено место се движи со брзина поголема до 10 km/h над дозволената брзина.
- Gruja1595
- Postovi: 919
- Pridružio se: 26 Maj 2015, 07:22
- Garaža: BMW F30 320eD
- Lokacija: Kragujevac
- Kontakt:
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Posto sam video u poslednjih par postova da je bilo reci o pisanju kazni za prstenove na bmw-u kao dnevno svetlo, na kraju je l to zakonski ili ne? Je l se izlazilo na sudu i je l je pisana kazna?
https://www.bademantili.rs - prodaja bade mantila
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Napisao sam ono sto sam cuo, i razumeo.aviator je napisao:
Da servser(koji ugradjuje deo) izdaje atest za ugradjeni deo(foliju), ali tip iz famozne Agencije, je to "prečuo" i opet spominje ovlaštene "laboratorije" za izdavanje atesta.
Serviser izdaje atest od proizvodjaca ILI ovlastena laboratorija vrsi ispitivanje homologacije i izdaje novi atest za taj novi homologovani deo (za koji ne postoji proizvodjacka homologacija).
I sa tim papirom se ide na tehnicki gde se upisuje u saobracajnu dozvolu (bazu podataka) koja se vodi u registru Agencije.
Bilo da je folija ili nesto drugo.
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
To su pozicije koliko ja znam. Mene i drugara zaustavili pre godinu dana, E60, iskenjao mu se pandur al nas pustio. Tako da verujem da može da te drka za to.Gruja1595 je napisao:Posto sam video u poslednjih par postova da je bilo reci o pisanju kazni za prstenove na bmw-u kao dnevno svetlo, na kraju je l to zakonski ili ne? Je l se izlazilo na sudu i je l je pisana kazna?
Poslato sa P6-U06 uz pomoć Tapatoka
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Zavisi koje, od restylinga rade kao dnevno svetlo, pre-fl su pozicije. Razlikuju se tako sto je kod dnevnih unutrasnji prsten deblji i bolje sija.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Svaki deo koji ide na vozilo mora biti homologovan. To znači da će folije morati imati homologaciju.ljubitelj je napisao: Serviser izdaje atest od proizvodjaca ILI ovlastena laboratorija vrsi ispitivanje homologacije i izdaje novi atest za taj novi homologovani deo (za koji ne postoji proizvodjacka homologacija).
I sa tim papirom se ide na tehnicki gde se upisuje u saobracajnu dozvolu (bazu podataka) koja se vodi u registru Agencije.
Bilo da je folija ili nesto drugo.
Posle se ispituje način ugradnje i dobija atest.
Analogno kao za LPG.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ne, najavili su usaglasavanje sa nacinom kako se radi u Nemackoj ili Hrvatskoj..
Za vec homologovani deo nema ispitivanja. Serviser koji ugradjuje deo izdaje atest.
I prihvata vec negde uradjena homologacija proizvodjaca kao validna i kod nas.
Za vec homologovani deo nema ispitivanja. Serviser koji ugradjuje deo izdaje atest.
I prihvata vec negde uradjena homologacija proizvodjaca kao validna i kod nas.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ali se folija ugrađuje na staklo. To se posle atestira, ugradnja (verovatno kroz % zatamnjenosti i refleksiju).