Moja jaca polovina bila kod sudije i rekli su mu da ce ga obavestiti licno, tj. dodju kuci i kazu ti da ti tece zabrana. Pretpostavljam da je tako zbog "neprimanja" kao sa pozivima od sudije... Moze u beskonacnost da se odlaze, a ne mogu da vas privedu zbog toga...sasa lbg je napisao:Pravilnikom je predvidjeno da vozac bude obavesten najkasnije od 5 dana posle upisa u registar a sama zabrana pocinje da tece od dana prijema tog obavestenja!
Znaci kazna ne pocinje od dana donosenja presude vec od momenta upisivanja u registar o izrecenim merema tj po dobijanju obavestenja(max 5 dana).
Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Kada je neko glup, ne možete mu to ni dokazati... D. Radović
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ni ne dodju, samo stigne papir na kojem pise da zabrana tece od prijema
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Meni su hteli vozači iza mene da otkinu glavu u Italiji kad sam stajao pešacima na pešačkom... da ne spominjem da su sami pešaci bili u čuduftj je napisao:Bio sam za vikend u Rimu i situacija sto se tice propustanja pesaka na pesackom je katastrofa. Bukvalno moras imati mu*a do zemlje da predjes pesacki, BG je izmislio stajanje na pesackom za njih. Rim je tipican negativan primer kako izgleda kada se najvise razvija infrastruktura za automobile a zapostavljaju drugi vidovi prevoza poput metroa, biciklistickih i pesackih staza.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ovih par dana kako sam se preselio u NS primecujem opsti javasluk u saobracaju ali za razliku od bg_a, ovde je vise vozaca koji ne znaju da voze, bar mi se tako cini, otuda i nelogicnosti vozaca koji su stanju da dave sa 30km/h a nece da stanu pesacima ili prolaze na zuto.dragvorl je napisao:Apsolutno tacno. Ja zivim u gradu i cesto idem peske i jednostavno nema propustanja pesaka, a kultura i kolegijalnost, ovo drugo u BG sam video x puta u NS skoro nikad. NS vozaci su , da ne idemo na cuveno novosadsko slow ride, take it easy.superboss je napisao: Ja, vidis, uopste nemam takvo misljenje o vozacima u NS. Niti su kulturni, niti kolegijalni a za zaustavljanje na pesackom nema potrebe da komentarisem-nista bolje nije nego u ostatku SRB.
I brate, one anti trap treskavice pred semaforima su ono...
TT post
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Off topic
One treskavice obidjes prilazeci blize liniji.
One treskavice obidjes prilazeci blize liniji.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Jos vezbam i pamtim lokacije
TT post
TT post
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Bahati vozači prolaze bez kazni
Oko 10.000 nesavesnih vozača u Novom Sadu prođe nekažnjeno svake godine, jer zastare prekršajne prijave.
Novosadska policija je prošle godine ispisala oko 90.000 kazni zbog saobraćajnih prekršaja, od kojih je više od trećine završilo pred Prekršajnim sudom. Rešeno je, međutim, nešto manje od 20.000, dok su ostale zastarele.
U Prekršajnom sudu to objašnjavaju lošim zakonima i prevelikom opterećenošću, uz napomenu da sudije već godinama rade preko propisanih normi. U proseku, svaki sudija godišnje ima oko 3.000 predmeta, što je skoro duplo više od norme, piše Blic. Zbog birokratije, od momenta kada saobraćajna policija podnese prijavu do zakazivanja prvog ročišta prođe najmanje tri meseca, a mnogi vozači izbegavaju da prime sudski poziv sve dok postupak ne zastari.
U sudu navode da će problem biti rešen ako se izmenom zakona sudovi rasterete nadležnosti i uvedu nova pravila koja će onemogućiti izbegavanje suda.
http://www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Bahati ... kazni.html
Oko 10.000 nesavesnih vozača u Novom Sadu prođe nekažnjeno svake godine, jer zastare prekršajne prijave.
Novosadska policija je prošle godine ispisala oko 90.000 kazni zbog saobraćajnih prekršaja, od kojih je više od trećine završilo pred Prekršajnim sudom. Rešeno je, međutim, nešto manje od 20.000, dok su ostale zastarele.
U Prekršajnom sudu to objašnjavaju lošim zakonima i prevelikom opterećenošću, uz napomenu da sudije već godinama rade preko propisanih normi. U proseku, svaki sudija godišnje ima oko 3.000 predmeta, što je skoro duplo više od norme, piše Blic. Zbog birokratije, od momenta kada saobraćajna policija podnese prijavu do zakazivanja prvog ročišta prođe najmanje tri meseca, a mnogi vozači izbegavaju da prime sudski poziv sve dok postupak ne zastari.
U sudu navode da će problem biti rešen ako se izmenom zakona sudovi rasterete nadležnosti i uvedu nova pravila koja će onemogućiti izbegavanje suda.
http://www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Bahati ... kazni.html
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Zavisi i od boje pešačkogfq400 je napisao:Meni su hteli vozači iza mene da otkinu glavu u Italiji kad sam stajao pešacima na pešačkom... da ne spominjem da su sami pešaci bili u čuduftj je napisao:Bio sam za vikend u Rimu i situacija sto se tice propustanja pesaka na pesackom je katastrofa. Bukvalno moras imati mu*a do zemlje da predjes pesacki, BG je izmislio stajanje na pesackom za njih. Rim je tipican negativan primer kako izgleda kada se najvise razvija infrastruktura za automobile a zapostavljaju drugi vidovi prevoza poput metroa, biciklistickih i pesackih staza.
Sve je vrlo lepo zamišljeno, da ti imaš "bitnost" pešačkog
I svi staju k'o mutavi
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=605691
Vesti | sreda 2.05.2012
Da li imate dečje sedište sa žigom?
Vozači u Srbiji će od 4. maja 2012. godine morati da poštuju nove propise u saobraćaju koji se odnose na ispravnost, kvalitet i postavljanje dečjih sedišta, zatamnjenost stakala u vozilu i poziciju volana.
Koordinator Komiteta za bezbednost saobraćaja, Milan Božović, rekao je za Betu da prednje vetrobransko staklo, po novom pravilniku, ne sme biti naknadno zatamnjeno, jer će u suprotnom vozilo biti tehnički neispravno.
Kako je naveo, to se odnosi i na bočna stakla koja naknadno mogu biti zatamnjena do 30 odsto, dok ostala stakla nemaju limit.
"To znači da vozači koji su sami zatamnjivali stakla moraju od petka da se pridržavaju pravilnika, a jedno od mesta gde mogu da provere stepen zatamnjenosti stakala je Auto-moto savez Srbije, odnosno Centar za motorna vozila", kazao je Božović.
On je naveo da novi pravilnik, koji stupa na snagu 4. maja, propisuje da dečja sedišta moraju biti pravilno postavljena u vozilima i homologovana, odnosno atestirana, što će biti označeno žigom.
"Dečja sedišta moraju biti homologovana - ispitana i atestirana na određene kriterijume”, rekao je Božović.
“Ranije smo imali problem sa sedištima koja dolaze iz istočnih zemalja i od nekih manjih proizvođača, jer jedan deo tih sedišta nije zadovoljavao standarde", objasnio je Božović.
On je kazao da dečja sedišta moraju da imaju potvrdu da zadovoljavaju standarde kvaliteta, bezbednosti, čvrstoće i da budu pravilno postavljena, jer će u suprotnom vozilo biti tehnički neispravno.
"Na sedištu mora da bude žig, a na tržištu ne smeju da se nađu ona koja nisu homologovana”, dodao je Božović.
“U oba slučaja, ako imamo veću zatamnjenost stakala od propisane i ako dečja sedišta nisu postavljanja po uputstvima vozila se smatraju tehnički neispravnim", precizirao je Božović.
On je rekao i da prema novom pravilniku vozila koja imaju volan na desnoj strani moraju da budu registrovana do 30. juna 2012. godine, a ako to ne učine, vlasnici će, ako žele da registruju automobil, morati da menjaju poziciju volana.
Novi Pravilnik o podeli motornih i priključnih vozila i tehničkim uslovima za vozila u saobraćaju na putu stupiće na snagu u petak 4. maja.
Izvor: B92, Beta
Vesti | sreda 2.05.2012
Da li imate dečje sedište sa žigom?
Vozači u Srbiji će od 4. maja 2012. godine morati da poštuju nove propise u saobraćaju koji se odnose na ispravnost, kvalitet i postavljanje dečjih sedišta, zatamnjenost stakala u vozilu i poziciju volana.
Koordinator Komiteta za bezbednost saobraćaja, Milan Božović, rekao je za Betu da prednje vetrobransko staklo, po novom pravilniku, ne sme biti naknadno zatamnjeno, jer će u suprotnom vozilo biti tehnički neispravno.
Kako je naveo, to se odnosi i na bočna stakla koja naknadno mogu biti zatamnjena do 30 odsto, dok ostala stakla nemaju limit.
"To znači da vozači koji su sami zatamnjivali stakla moraju od petka da se pridržavaju pravilnika, a jedno od mesta gde mogu da provere stepen zatamnjenosti stakala je Auto-moto savez Srbije, odnosno Centar za motorna vozila", kazao je Božović.
On je naveo da novi pravilnik, koji stupa na snagu 4. maja, propisuje da dečja sedišta moraju biti pravilno postavljena u vozilima i homologovana, odnosno atestirana, što će biti označeno žigom.
"Dečja sedišta moraju biti homologovana - ispitana i atestirana na određene kriterijume”, rekao je Božović.
“Ranije smo imali problem sa sedištima koja dolaze iz istočnih zemalja i od nekih manjih proizvođača, jer jedan deo tih sedišta nije zadovoljavao standarde", objasnio je Božović.
On je kazao da dečja sedišta moraju da imaju potvrdu da zadovoljavaju standarde kvaliteta, bezbednosti, čvrstoće i da budu pravilno postavljena, jer će u suprotnom vozilo biti tehnički neispravno.
"Na sedištu mora da bude žig, a na tržištu ne smeju da se nađu ona koja nisu homologovana”, dodao je Božović.
“U oba slučaja, ako imamo veću zatamnjenost stakala od propisane i ako dečja sedišta nisu postavljanja po uputstvima vozila se smatraju tehnički neispravnim", precizirao je Božović.
On je rekao i da prema novom pravilniku vozila koja imaju volan na desnoj strani moraju da budu registrovana do 30. juna 2012. godine, a ako to ne učine, vlasnici će, ako žele da registruju automobil, morati da menjaju poziciju volana.
Novi Pravilnik o podeli motornih i priključnih vozila i tehničkim uslovima za vozila u saobraćaju na putu stupiće na snagu u petak 4. maja.
Izvor: B92, Beta
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Dobro je što je rekao koji žig i čija homologacija za dečija sedišta...
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Nova pravila u saobraćaju od 4. maja
Vozači u Srbiji će od 4. maja morati da poštuju nove propise u saobraćaju koji se odnose na ispravnost, kvalitet i postavljanje dečjih sedišta, zatamnjenost stakala u vozilu i poziciju volana.
Koordinator Komiteta za bezbednost saobraćaja Milan Božović rekao je za Betu da prednje vetrobransko staklo, po novom pravilniku, ne sme biti naknadno zatamnjeno, jer će u suprotnom vozilo biti tehnički neispravno.
Kako je naveo, to se odnosi i na bočna stakla koja naknadno mogu biti zatamnjena do 30 odsto, dok ostala stakla nemaju limit.
"To znači da vozači koji su sami zatamnjivali stakla moraju od petka da se pridržavaju pravilnika, a jedno od mesta gde mogu da provere stepen zatamnjenosti stakala je Auto-moto savez Srbije, odnosno Centar za motorna vozila", kazao je Božović.
On je naveo da novi pravilnik, koji stupa na snagu 4. maja, propisuje da dečja sedišta moraju biti pravilno postavljenja u vozilima i homologovana, odnosno atestirana, što će biti označeno žigom.
"Dečja sedišta moraju biti homologovana - ispitana i atestirana na određene kriterijume. Ranije smo imali problem sa sedištima koja dolaze iz istočnih zemalja i od nekih manjih proizvođača, jer jedan deo tih sedišta nije zadovoljavao standarde", rekao je Božović agenciji Beta.
On je kazao da dečja sedišta moraju da imaju potvrdu da zadovoljavaju standarde kvaliteta, bezbednosti, čvrstoće i da budu pravilno postavljena, jer će u suprotnom vozilo biti tehnički neispravno.
"Na sedištu mora da bude žig, a na tržištu ne smeju da se nađu ona koja nisu homologovana... U oba slučaja vozila se smatraju tehnički neispravnim - ako imamo veću zatamnjenost stakala od propisane i ako dečja sedišta nisu postavljanja po uputstvima", rekao je Božović.
On je istakao i da prema novom pravilniku vozila koja imaju volan na desnoj strani moraju da budu registrovana do 30. juna 2012. godine, a ako to ne učine, vlasnici će, ako žele da registruju automobil, morati da menjaju poziciju volana.
"Vozila koja imaju volan na desnoj strani, a koja budu registrovana do 30. juna, neće morati da menjaju poziciju volana, odnosno vlasnici vozila neće morati da prebacuju volan na levu stranu", kazao je Božović.
Pravilnik o podeli motornih i priključnih vozila i tehničkim uslovima za vozila u saobraćaju na putu stupiće na snagu 4. maja.
Vozači u Srbiji će od 4. maja morati da poštuju nove propise u saobraćaju koji se odnose na ispravnost, kvalitet i postavljanje dečjih sedišta, zatamnjenost stakala u vozilu i poziciju volana.
Koordinator Komiteta za bezbednost saobraćaja Milan Božović rekao je za Betu da prednje vetrobransko staklo, po novom pravilniku, ne sme biti naknadno zatamnjeno, jer će u suprotnom vozilo biti tehnički neispravno.
Kako je naveo, to se odnosi i na bočna stakla koja naknadno mogu biti zatamnjena do 30 odsto, dok ostala stakla nemaju limit.
"To znači da vozači koji su sami zatamnjivali stakla moraju od petka da se pridržavaju pravilnika, a jedno od mesta gde mogu da provere stepen zatamnjenosti stakala je Auto-moto savez Srbije, odnosno Centar za motorna vozila", kazao je Božović.
On je naveo da novi pravilnik, koji stupa na snagu 4. maja, propisuje da dečja sedišta moraju biti pravilno postavljenja u vozilima i homologovana, odnosno atestirana, što će biti označeno žigom.
"Dečja sedišta moraju biti homologovana - ispitana i atestirana na određene kriterijume. Ranije smo imali problem sa sedištima koja dolaze iz istočnih zemalja i od nekih manjih proizvođača, jer jedan deo tih sedišta nije zadovoljavao standarde", rekao je Božović agenciji Beta.
On je kazao da dečja sedišta moraju da imaju potvrdu da zadovoljavaju standarde kvaliteta, bezbednosti, čvrstoće i da budu pravilno postavljena, jer će u suprotnom vozilo biti tehnički neispravno.
"Na sedištu mora da bude žig, a na tržištu ne smeju da se nađu ona koja nisu homologovana... U oba slučaja vozila se smatraju tehnički neispravnim - ako imamo veću zatamnjenost stakala od propisane i ako dečja sedišta nisu postavljanja po uputstvima", rekao je Božović.
On je istakao i da prema novom pravilniku vozila koja imaju volan na desnoj strani moraju da budu registrovana do 30. juna 2012. godine, a ako to ne učine, vlasnici će, ako žele da registruju automobil, morati da menjaju poziciju volana.
"Vozila koja imaju volan na desnoj strani, a koja budu registrovana do 30. juna, neće morati da menjaju poziciju volana, odnosno vlasnici vozila neće morati da prebacuju volan na levu stranu", kazao je Božović.
Pravilnik o podeli motornih i priključnih vozila i tehničkim uslovima za vozila u saobraćaju na putu stupiće na snagu 4. maja.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Diskusija o zatamnjivanju stakala: viewtopic.php?f=32&t=542&start=75
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Zar nije bolje jednostavno zabraniti uvoz sedišta bez određene homologacije?
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Što bi se država mešala u svoj posao ?
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Momci imam jedno pitanje.
Kako ZOBS definiše i da li definiše biciklističke trke, tačnije održavanje istih na magistralnom putu?
Kako ZOBS definiše magistralni put, šta se na njemu sme a šta ne sme, mislim na održavanje sportskih manifestacija?
Kako ZOBS definiše i da li definiše biciklističke trke, tačnije održavanje istih na magistralnom putu?
Kako ZOBS definiše magistralni put, šta se na njemu sme a šta ne sme, mislim na održavanje sportskih manifestacija?
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...