Stranica 295 od 311

Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 08 Okt 2019, 23:53
od Puzo81
Ja resetujem na rampi brzinu i gas 120-130-150 i moožda 160-180 malo kada sam sam. Par km pre isključenja proverim prosečnu, ako je velika oborim brzinu, vratim na 130+ prosečnu (prode laže cajger) i to je to.
Da vozim stalno isti tempo upucao bih se momentalno.

Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 09 Okt 2019, 00:04
od dragvorl
Ja vidim da bih se ubio odavno na vasem mestu kad namestim tempomat i krenem na put 700-1200 km dnevno. :rofl: A to je otp svake ili svake druge nedelje.

Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 09 Okt 2019, 00:15
od Puzo81
Autoput je najveće njesra za vožnju, ubedljivo. Preporodim se kada krenem za PP kući, milina.

Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 09 Okt 2019, 00:20
od dragvorl
Ja sam promenio misljenje otkad vozim velike km, magistrala pa jos nocu i kisa najgore sto moze da me zadesi. Ali dobro, meni je voznja vise moranje u zadnje vreme.

Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 14 Okt 2019, 21:09
od TheWickerMan
Opklada je u pitanju.
Koja je signalizacija "bitnija", vertikalna ili horizontalna?

OnePlus 6T via TT


Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 14 Okt 2019, 21:15
od Dare4x4
Trebalo bi da je
1. policija
2. semafor
3. znaci
4. linije na kolovozu

Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 14 Okt 2019, 21:26
od Kuzmanovic
Mislim da su hijerarhijski izjednaceni horizontalna i vertikalna signalizacija, tj. da horizontalna signalizacija mora da prati vertikalnu signalizaciju (i obrnuto, naravno). Dakle ide pandur, pa svetlosna, pa horizontalna i vertikalna, pa pravilo desne strane.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk


Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 14 Okt 2019, 22:01
od TheWickerMan
To znači da, ako imam znak za zabranjeno preticanje i isprekidanu liniju, smo bih da pretičem?

OnePlus 6T via TT


Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 14 Okt 2019, 22:07
od Kornjaca Rade
Ja mislim da ne, da su znaci u prednosti. Pricali su o tome u SATu vise puta, bas za tu situaciju sa ispekidanom. Jedino ako se nesto u medjuvremenu nije promenilo.


Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 14 Okt 2019, 22:14
od Heinz
Kod nas bi trebalo da V ima prednost nad H signalizacijom. Ova druga često veze s vezom nema.

Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 14 Okt 2019, 22:36
od Kuzmanovic
TheWickerMan je napisao:To znači da, ako imam znak za zabranjeno preticanje i isprekidanu liniju, smo bih da pretičem?

OnePlus 6T via TT
To znaci da je nepropisno obelezen put, a sad da li bi te pandur kaznio ili ne, pojma nemam.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk


Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 14 Okt 2019, 22:43
od Puzo81
Vertikalna pa horizontalna.

Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 15 Okt 2019, 07:08
od TheWickerMan
Kuzmanovic je napisao:
14 Okt 2019, 22:36
TheWickerMan je napisao:To znači da, ako imam znak za zabranjeno preticanje i isprekidanu liniju, smo bih da pretičem?

OnePlus 6T via TT
To znaci da je nepropisno obelezen put, a sad da li bi te pandur kaznio ili ne, pojma nemam.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Naletao sam više puta na paradoks, gde ima znak zabranjeno preticanje a linija isprekidana.


Znači, vertikalna je "bitnija".

Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 15 Okt 2019, 08:23
od Grujic
I ja mislim vertikalna.

Tome u prilog ide da kada vanredno izmene mesto zbog radova uvek se prvo kao lakse promeni vertikalna, a horizontalna nekad ni ne precrtava...

Послато са HTC U Play уз помоћ Тапатока


Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 15 Okt 2019, 09:12
od Kuzmanovic
Imas i privremenu horizontalnu signalizaciju kada razvuku onu zutu traku ili sta god da je. Bilo bi lepo da neko izvuce iz ZOBS, a ne po sopstvenom osecaju da donosi zakljucak o tome sta misli da je bitnije.

Ako vec pricamo o paradoksu, moze biti i da su ljudi skinuli znak sa stuba da bi pekli papriku na njemu, odnosno hocu da kazem da je horizontalna signalizacija otpornija na fizicka ostecenja.

Nigde na iole novijim putevima putevima, narocito vi koji zivite u Nemackoj, necete videti punu liniju bez znaka za zabranjeno preticanje ili zaustavnu liniju na raskrsnici a znak obrnuti trougao ili isprekidanu liniju a znak zabranjeno levo skretanje, itd itd.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk