Razna pitanja u vezi saobracajnih udesa
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Razna pitanja u vezi saobracajnih udesa
Da da, ceo auto je bio u levoj traci.
Re: Razna pitanja u vezi saobracajnih udesa
Onda je on prešao u tvoju traku?
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Razna pitanja u vezi saobracajnih udesa
Nije, on je bio isto u levoj, ali vise levoj ivici dok sam ja bio vise ka sredini tj desnoj ivici leve trake.
Re: Razna pitanja u vezi saobracajnih udesa
Neko mora da pređe i bude kriv. Veštak ovde igra glavnu ulogu, ko je više doprineo i prešao... Povređeni?
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: Razna pitanja u vezi saobracajnih udesa
Ima li neko iskustva sa učešćem u popravci vozila preko osiguranja? Čista situacija, vozilo je udareno od pozadi dok je stajalo na semaforu, čovek koji je udario nije video auto da stoji na semaforu, gledao u drugu stranu. Jbg. Bio danas u AMS, rekli su da ako ide u ovlašćen servis mora da učestvuje u ceni delova (ne znam još koliko, tipa 10-20-30% možda i više jer je 2007 god. a samo za vozila do 5 godina starosti nema učešća. Ako ide u neki servis Pera, Mika, Žika... i stavi kopije ili polovan deo sa otpada, onda plaćaju pun iznos za popravku.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: Razna pitanja u vezi saobracajnih udesa
Koji auto? Ako je neki za koji ima delova najviše se isplati da uzme keš i popravi gde hoće (nek računa na 50% iznosa koliko bi bilo u ovlašćenom)
Sent from my MI 5 using Tapatalk
Sent from my MI 5 using Tapatalk
Re: Razna pitanja u vezi saobracajnih udesa
Niko nije imao situaciju da učestvuje u ceni/popravci vozila sa osiguranjem? Ispada da svi uzmu pare i popravljaju kod "prijatelja"
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: Razna pitanja u vezi saobracajnih udesa
Malo ko je isao u ovlascene servise. Ja sam preko kaska sredjivao par stvari, ali i kada su bili polovni delovi i novi delovi isao sam kod majstora koji je na glasu, ali nije ovlasceni.
Послато са SM-N920I уз помоћ Тапатока
Послато са SM-N920I уз помоћ Тапатока
Re: Razna pitanja u vezi saobracajnih udesa
U momentu saobr. nezgode moje vozilo je bilo staro 6g. Drugo vozilo je krivo za nezgodu. Meni je osiguranje ponudilo 200€ za ruke i 200€ da kupim polovna vrata, i da im pri tom prilozim racun sa otpada. A oni ce zvati ostale otpade da vide da li sam kojim slucajem mogao proci i jeftinije, pa bi i manje platili za vrata. Sve to da popravim kod privatnika.
Nisam pristao i otisao sam u ovlasceni, pa iako ima mog ucesca u steti. Racun je iznosio nesto preko 1.000€, od cega sam ja platio ucesce oko 40€ za nova vrata.
Nisam pristao i otisao sam u ovlasceni, pa iako ima mog ucesca u steti. Racun je iznosio nesto preko 1.000€, od cega sam ja platio ucesce oko 40€ za nova vrata.
Re: Razna pitanja u vezi saobracajnih udesa
@ lami, i kod majstora na glasu da odeš, opet oni plaćaju pun iznos ako je kupija ili polovan deo. Evo, napisao je @zeljkoci.
@zeljkoci, to je nikakvo učešće u odnosu na cifru popravke. Moguće da učešće ide po godini, pa da se na svaku godinu dodate toliko i toliko %.
Zanima me da li neko zna da li ima učešće samo za metalne delove, ili ima i za plastične?
@zeljkoci, to je nikakvo učešće u odnosu na cifru popravke. Moguće da učešće ide po godini, pa da se na svaku godinu dodate toliko i toliko %.
Zanima me da li neko zna da li ima učešće samo za metalne delove, ili ima i za plastične?
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: Razna pitanja u vezi saobracajnih udesa
Nisi me razumeo, ruke kod ovlascenih su skuplje, i kod njih znaju da budu skuplji delovi. Osiguranje nekad nece da ti da pare za original, vec za kopiju ili polovni deo. Ja sam prosle godine zakacio levi far i nakon jurenja po otpadima, pozvao radnju, uzeo dobar popust i kupio oba original valeo fara, a desni okacio na oglase. Sad u mom slucaju cena je bila nekih 25 posto niza od redovne, ruke nisu bile strasne, tako da nisu pravili probleme. Inace, auto je 2008. Godiste
Послато са SM-N920I уз помоћ Тапатока
Послато са SM-N920I уз помоћ Тапатока
Re: Razna pitanja u vezi saobracajnih udesa
@noob, slusaj sta cu da ti kazem...
Osiguranje nece da plati punu cifru popravke koju diktira privatnik. Ta vremena su iza nas
Danas su osiguvarajuce kuce daleko pametnije i danas te kuce diktiraju cene. Te cene su bas, bas male. A na servisu je da li ce tu cenu prihvatiti.
Npr., os.kuca kaze da je vrednost popravke toliko sati za farbanje i toliko sati za bravara, pa se ti sad uklopi ako mozes. Nema nigde prikazane cene. Samo ponudjeni sati.
Kad popravljas u ovlascenom servisu onda takva ponuda ima daleko vecu vrednost. Za vozila starija od 4 godine, osteceni ima obavezno ucesce na nove limene delove od 10% i to je sve.
Osiguranje nece da plati punu cifru popravke koju diktira privatnik. Ta vremena su iza nas
Danas su osiguvarajuce kuce daleko pametnije i danas te kuce diktiraju cene. Te cene su bas, bas male. A na servisu je da li ce tu cenu prihvatiti.
Npr., os.kuca kaze da je vrednost popravke toliko sati za farbanje i toliko sati za bravara, pa se ti sad uklopi ako mozes. Nema nigde prikazane cene. Samo ponudjeni sati.
Kad popravljas u ovlascenom servisu onda takva ponuda ima daleko vecu vrednost. Za vozila starija od 4 godine, osteceni ima obavezno ucesce na nove limene delove od 10% i to je sve.
Re: Razna pitanja u vezi saobracajnih udesa
Osiguravajuce kuce koriste Eurotax sistem procene popravki. Prema katalogu su normirani radni sati za pojedine operacije. Procenitelj napise broj radnih sati svakog majstora koji je potreban, i popis delova za zamenu odnosno korekciju/ reparaciju kao starog.
Radni sati sati se obracunaju po nekoj vrednosti koju utvrdi osiguranje i toliko se isplacuje, U decembru 2017. Dunav je vrednovao radni sat (limar, lakirer, tapetar) 1.350 dinara.
Ukoliko se uklopis u tu njihovu procenu postupak je gorov, ako ne pokrece se proces reklamacije drugom stepenu unutar osiguranja pa sve do sudske tuzbe kao krajnje mogucnosti.
Mozes da bilo gde obavis popravku.
Radni sati sati se obracunaju po nekoj vrednosti koju utvrdi osiguranje i toliko se isplacuje, U decembru 2017. Dunav je vrednovao radni sat (limar, lakirer, tapetar) 1.350 dinara.
Ukoliko se uklopis u tu njihovu procenu postupak je gorov, ako ne pokrece se proces reklamacije drugom stepenu unutar osiguranja pa sve do sudske tuzbe kao krajnje mogucnosti.
Mozes da bilo gde obavis popravku.
Re: Razna pitanja u vezi saobracajnih udesa
Ako kupujete kopiju ili polovan deo sa otpada, za koji priložite račun, plaćaju punu cenu. Za vozila do 5 god. nema učešća. AMS traži 50% učešća na cenu novih nabavnih delova, ako vozilo popravljate u ovlašćenom servisu. Za 6 god. staro vozilo je 10 ili 20%, posle je 50%. Po ovome bi trebalo i polisa da je jeftinija za toliko %. Ali to nema veze, to neće smanjiti. I to je njihov interni pravilnik, koga se pridržavaju osiguravajuće kuće, koji sam tražio na uvid, ali nema, ne daju. Sada treba proveriti zakon i šta i tačno kaže. Pravilnik ne može biti jači od zakona.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.