Naši snimci saobraćajnih situacija
-
- Postovi: 748
- Pridružio se: 16 Maj 2016, 23:15
- Lokacija: Makedonija
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Tacno nije tako. Grujicu ti si bio sasvim OK, sta ti se desilo? Jel neko drugi koristi tvoji profil? Stvarno na zapadu nije tako ubijes nekoga u saobracaj i onda te jednostavno oslobode. Germanci, Svajcarci... i ostali su idioti koji onako postuju pravila u saobracaju iako znaju da niko ih nece sankcionisati. Ma idi bezi bre...
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
ne znam šta je bilo u slučaju šabana šaulića al mislim da nigde ne može da se desi da ti oproste ili daju uslov za saobraćajnu nesreću sa smrtnim ishodom gde je dokazano da si kriv.
edit: kolko vidim turčin je osuđen https://www.politika.rs/sr/clanak/49754 ... ban-Saulic
edit: kolko vidim turčin je osuđen https://www.politika.rs/sr/clanak/49754 ... ban-Saulic
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Ne da oslobode, nego je pod dejstvom alkohola ubio coveka a jednog tesko ranio i dobio 3 godine i 3 meseca od moguce maksimalne 4 kako su tada mediji preneli.
I tada su bili komentari da je to uobicajena kazna za to, da njihovo pravosudje tako presudjuje i da je porodica iako nezadovoljna to i ocekivala.
Tako da ako je to to cuveno dugo vreme za razmisljanje na "zapad" onda ok.
I tada su bili komentari da je to uobicajena kazna za to, da njihovo pravosudje tako presudjuje i da je porodica iako nezadovoljna to i ocekivala.
Tako da ako je to to cuveno dugo vreme za razmisljanje na "zapad" onda ok.
- Gazu
- Postovi: 2134
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Dobro, ali treba i da ne tražimo linč od strane rulje. Bez obzira što je neko i bahato vozio, on nije svesno usmrtio drugu osobu, i ni ne treba tražiti drakonske kazne kao za surove ubice. Ne ulazim u to koliko je godina adekvanto, to ne znam. Zato prestupe treba dosledno kažnjavati i pre nego što se dese nezgode s tako strašnim ishodima, i samo tako i može biti delotvorno.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14244
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Ko će čekati u koloni za skretanje, posebno kada bi morao da čeka još jedno zeleno...
Inače, skoro svakodnevno tu utrče i uvale se, iz trake za pravo, ovima koji skreću, kada krene kolona. Uvaljivanje u krivini, u nadi da će te neko pustiti, ili u veri da će se stvoriti razmak... veoma mudro.
Ovo je svakako nešto novo.
TapaT
- noodles
- Postovi: 946
- Pridružio se: 21 Jun 2016, 19:54
- Garaža: KIA Sportage 1.6 GDi
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Kako čudan trip kada lik u suprotnom smeru u rikverc vozi vašom brzinom
stao je negde kod bus stanice, dal nekog da pokupi ili da izađe neko
stao je negde kod bus stanice, dal nekog da pokupi ili da izađe neko
Sa budalama se ne isplati svađati. Prvo te spuste na svoj nivo, a onda te dotuku na iskustvo!
- pedja
- član 001
- Postovi: 14244
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Ludak. Ajde malo, ali ovaj je odlučio da se vrati kilometar u R
Ima dosta onih koji piče kroz jednosmerne u rikverc.
Meni je jednom "naleteo" Yeti (ex Telenor) u rikverc, u levoj traci na AP. Promašio skretanje za Kragujevac, a onda je odlučio da se vrati u R, i to kroz preticajnu traku.
TapaT
Ima dosta onih koji piče kroz jednosmerne u rikverc.
Meni je jednom "naleteo" Yeti (ex Telenor) u rikverc, u levoj traci na AP. Promašio skretanje za Kragujevac, a onda je odlučio da se vrati u R, i to kroz preticajnu traku.
TapaT
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30112
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Ti možeš opušteno da napišeš zbirku događaja sa putovanja.
Posetite www.garaza.rs !
- pedja
- član 001
- Postovi: 14244
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Zamisli tek kamiondžije i sl...
Skorašnji favorit je (opet Škoda) lik koji je kočio u levoj traci na AP, kako bi bolje video zašto neki stoje u zaustavnoj, sve sa policijom.
-
Slično, pre neku nedelju, skoknuo do aerodroma. Solidno prohodno u oba smera. Ostavio kolegu, krenem nazad i op, gužva ... Šta li je sada?!
U smeru ka aerodromu, neka dvojica stoje u levoj traci i svađaju se. U smeru od aerodroma, masa koči i gleda šta se dešava. Rezultat: haos sa obe strane.
TapaT
Skorašnji favorit je (opet Škoda) lik koji je kočio u levoj traci na AP, kako bi bolje video zašto neki stoje u zaustavnoj, sve sa policijom.
-
Slično, pre neku nedelju, skoknuo do aerodroma. Solidno prohodno u oba smera. Ostavio kolegu, krenem nazad i op, gužva ... Šta li je sada?!
U smeru ka aerodromu, neka dvojica stoje u levoj traci i svađaju se. U smeru od aerodroma, masa koči i gleda šta se dešava. Rezultat: haos sa obe strane.
TapaT
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30112
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
To je redovna pojava na tom delu od/fo areodroma. Misxlim da nema dana da se neko ne spuca. Kako, zašto, ne znam. Može @nidza da elaborira jer je maltene svakog dana na tom potezu.
Posetite www.garaza.rs !
- pedja
- član 001
- Postovi: 14244
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Ovi se nisu slupali, samo se svađaju.
Problem su ovi iz suprotnog smera, koji skoro pa staju da gledaju. Radoznalost bukvalno može da te ubije, plus da stvori kolonu, bez potrebe, što dalje može dovesti do nezgode itd itd...
A do čukanja dolazi iz jednostavnih razloga: Ljudi ne shvataju da je gužva, tj ne žele sebi da priznaju. Žele da u svako doba dana, kroz levu traku, mogu da prozvižde kako im odgovara, što je posebno izraženo tamo gde nema merenja brzine (osim presretačem).
Ili primer isključenja na obilaznicu, posle aerodroma. Desno su logično sporija vozila, kao i oni koji prate ritam, jer žele da se isključe. A onda imaš one koji tu brzinu ne mogu da podnesu, forsiraju levu, pa se onda uvaljuju (planirano ili ne procene svoju brzinu i veštinu) skroz desno na isključenje. Ista stvar na drugom mestu: pred Uskrs, haos na putevima. Idem od Ostružnice ka M.Velikom. Gužva je. Isključujem se skoz desno (traka za isključenje), neki pokušavaju da se uvale iz redovne desne trake (ovde mu to dođe srednja), a zatim gospođa (u BMWu, ali je to nebitno ), hop, iz leve trake, iseče desnu, pa i one na isključenju, naglo na isključenje. Prisebnost ostalih je spasila stvar. Inale, kasnije, gđa nije sjahala iz leve trake do Gornjeg Milanovca
Onda se vozi na braniku, šeta se iz trake u traku, koristi se zaustavna.
Dovoljno je da jedan promeni traku, i osetiće se na kompletnoj koloni, jer ljudi voze sa minimalnim rastojanjem, čim se upali jedan štop, svi koče i tako...jedan po jedan, dobijamo kreni stani, tamo gde baš i ne mora tako. Tu spadaju i oni koji se isključe na "pomoće saobraćajnice" kod Arene, pa protrče tih par stotina metara pored autobuskog stajališta, kako bi se opet uvaljivali u kolonu (opet dodatno sve usporavaju), zbog par sekundi ili minuta dobiti... To mu dođe kao vožnja kroz zaustavnu, samo legalnije.
Zašto se stalno čukaju na Gazeli? Iznad je opisano. Kada se radila Gazela, dostupne trake su bile fizički odvojene. Iako se očekivao kolaps, ispostavilo je da je sve bilo protočnije, jer nema levo-desno...
Svima se desilo da imalo "majstora" koji 20 puta promeni traku, da bi na kraju i dalje bio na istom odstojanju +- neki metar. Dakle, za njega nema neke dobiti, a sigurno je usporio sve iza sebe, jer pri svakom prestrojavanju ide kočenje onih iza...
TapaT
Problem su ovi iz suprotnog smera, koji skoro pa staju da gledaju. Radoznalost bukvalno može da te ubije, plus da stvori kolonu, bez potrebe, što dalje može dovesti do nezgode itd itd...
A do čukanja dolazi iz jednostavnih razloga: Ljudi ne shvataju da je gužva, tj ne žele sebi da priznaju. Žele da u svako doba dana, kroz levu traku, mogu da prozvižde kako im odgovara, što je posebno izraženo tamo gde nema merenja brzine (osim presretačem).
Ili primer isključenja na obilaznicu, posle aerodroma. Desno su logično sporija vozila, kao i oni koji prate ritam, jer žele da se isključe. A onda imaš one koji tu brzinu ne mogu da podnesu, forsiraju levu, pa se onda uvaljuju (planirano ili ne procene svoju brzinu i veštinu) skroz desno na isključenje. Ista stvar na drugom mestu: pred Uskrs, haos na putevima. Idem od Ostružnice ka M.Velikom. Gužva je. Isključujem se skoz desno (traka za isključenje), neki pokušavaju da se uvale iz redovne desne trake (ovde mu to dođe srednja), a zatim gospođa (u BMWu, ali je to nebitno ), hop, iz leve trake, iseče desnu, pa i one na isključenju, naglo na isključenje. Prisebnost ostalih je spasila stvar. Inale, kasnije, gđa nije sjahala iz leve trake do Gornjeg Milanovca
Onda se vozi na braniku, šeta se iz trake u traku, koristi se zaustavna.
Dovoljno je da jedan promeni traku, i osetiće se na kompletnoj koloni, jer ljudi voze sa minimalnim rastojanjem, čim se upali jedan štop, svi koče i tako...jedan po jedan, dobijamo kreni stani, tamo gde baš i ne mora tako. Tu spadaju i oni koji se isključe na "pomoće saobraćajnice" kod Arene, pa protrče tih par stotina metara pored autobuskog stajališta, kako bi se opet uvaljivali u kolonu (opet dodatno sve usporavaju), zbog par sekundi ili minuta dobiti... To mu dođe kao vožnja kroz zaustavnu, samo legalnije.
Zašto se stalno čukaju na Gazeli? Iznad je opisano. Kada se radila Gazela, dostupne trake su bile fizički odvojene. Iako se očekivao kolaps, ispostavilo je da je sve bilo protočnije, jer nema levo-desno...
Svima se desilo da imalo "majstora" koji 20 puta promeni traku, da bi na kraju i dalje bio na istom odstojanju +- neki metar. Dakle, za njega nema neke dobiti, a sigurno je usporio sve iza sebe, jer pri svakom prestrojavanju ide kočenje onih iza...
TapaT
- Martin
- Postovi: 2872
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
- Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Tako je svaki jebeni dan.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Danas imao bas rizicnu situaciju, nisam video da je pesacki ovde, zakocio u poslednjem trenutku
Pesacki skoro skroz izbledeo, znak je skroz desno, zaklonjen tramvajem, pesak i kuce zaklonjeni automobilom koji stoji ispred.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Pesacki skoro skroz izbledeo, znak je skroz desno, zaklonjen tramvajem, pesak i kuce zaklonjeni automobilom koji stoji ispred.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Evo jednog snimka rada presretača od pre 6 godina, sad sam tek nakanio da ga okačim. Auto-put kroz Novi Beograd.