Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 21 Avg 2019, 15:12
Nije moj snimak, videh na fb... Kamion mislim da je u pitanju.
forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.garaza.rs/
https://www.bussgeldkatalog.org/abstand/
Aj sad samo prosto upali logiku:Romanticni_Piroman je napisao: ↑21 Avg 2019, 11:41
Uh, ovo je vec dosta logicki neispravno da bih ignorisao.
"Prevelika brzina ubija UVEK - oduzimanje prvenstva uglavnom pod uslovom da je brzina prekoračena."
Vozi auto putem 200km/h, poginuces posle godinu dana jer su sanse da ce jednom da ti predje neko u levu traku i ODUZME TI PRVENSTVO.
Idi na put i oduzimaj prvenstvo ljudima, poginuces nakon 2 pokusaja, osim ako si u gradu, onda cete se samo cuknuti i psovace te.
Ajde da ne bude ni auto put, vozi gradom 80km/h, trebace dosta vremena da se nesto lose desi. Prodji jednom na crveno u centru i javi se, samo jednom.
To da kazes da brzina ubija, to je ok, ali ovo da ubija uvek, sta bre? Oduzimanje prvenstva ti je, u zavisnosti od okruzenja, skoro garant sudar. Vozis brzo? Vrlo, vrlo tesko... Maniaxx je lepo objasnio, ne znam zasto ponavljam bezveze...
Moderni saobracaj se trudi da minimalizuje greske nesposobnih vozaca, a ne da napravi dobre vozace, to je problem. Ne trebaju ti nikakvi propisi i znaci prvenstva ako je ogranicenje 30km/h, kako ces osim ako nisi totalni debil da pogines sa 30km/h? Ok krenuo si u nebezbedno preticanje sa 31km/h, nabodi brzo kocnicu i sleti s puta sa 15km/h, nista ti se nece desiti... I eto, ogranicenjem si resio sve debile i moguce situacije, ali to onda nije saobracaj, to je debilizam. Umesto da naucis dete da ne treba da stavlja prste u utikac, ti skrivaj uticnice po kuci, pa ces napraviti debila koji sa 15 godina ne zna da ne treba da gura prste u struju.
Sve ostalo se podvodi pod druge tačke ZOBS-a.7. Prvenstvo prolaza
Član 47
Vozač je dužan da propusti sva vozila koja se kreću putem sa savremenim kolovoznim zastorom kada se vozilom uključuje
sa zemljanog puta ili sa površine na kojoj se ne vrši javni saobraćaj.
Vozač koji pri skretanju preseca biciklističku stazu, odnosno traku, dužan je da propusti vozila koja se kreću stazom,
odnosno trakom.
Vozač je dužan da propusti vozilo koje dolazi sa njegove desne strane na raskrsnici na kojoj prvenstvo prolaza nije
regulisano na drugi način, odnosno pri susretu sa drugim vozilom (pravilo "desne strane").
Pri skretanju ulevo, vozač je dužan da na raskrsnici na kojoj prvenstvo prolaza nije regulisano na drugi način propusti vozilo
koje dolazeći iz suprotnog smera zadržava pravac kretanja ili skreće udesno (pravilo "levog skretanja").
Na raskrsnici na kojoj prvenstvo prolaza nije regulisano na drugi način, tramvaj ima prvenstvo prolaza u svim slučajevima,
osim u slučaju kada preseca biciklističku stazu ili traku. Međusobno prvenstvo prolaza tramvaja reguliše se pravilom "desne
strane" i pravilom "levog skretanja", ako prvenstvo prolaza tramvaja nije regulisano na drugi način.
Na raskrsnici na kojoj je saobraćaj regulisan saobraćajnim znakovima, odnosno oznakama na kolovozu i trotoaru,
međusobno prvenstvo prolaza vozila na putu sa prvenstvom prolaza, kao i međusobno prvenstvo prolaza vozila na putu koji
se ukršta sa putem sa prvenstvom prolaza, reguliše se pravilom "desne strane" i pravilom "levog skretanja".
Na raskrsnici na kojoj je saobraćaj regulisan svetlosnim saobraćajnim znakovima, međusobno prvenstvo prolaza učesnika u
saobraćaju, koji na raskrsnici svetlosnim saobraćajnim znakovima istovremeno dobijaju pravo prolaza, reguliše se pravilom
"desne strane" i pravilom "levog skretanja".
Na raskrsnici na kojoj je saobraćaj regulisan znacima, odnosno naredbama, koje daju ovlašćena lica koja vrše neposredno
regulisanje saobraćaja, međusobno prvenstvo prolaza učesnika u saobraćaju, koji na ovim raskrsnicama istovremeno
dobijaju pravo prolaza, reguliše se pravilom "desne strane" i pravilom "levog skretanja".