Zadnja vuča je inferiorna na snegu između ostalog i zbog kočenja motorom. Sa prednjom i 4x4 itekako ima smisla.Xepoj87 je napisao:Kocenje motorom je veoma glup potez u tom trenutku.tauber je napisao:Bravo!
Najveća greška početnika je panika kada se nađu na ledu. Ili stisnu gas, ili stisnu kočnicu - oboje pogoršava situaciju.
Po mišljenju mnogih u tim situacijama je (ukoliko okolo nema predmeta u koje možete udariti) je pokušati kočiti isključivo motorom i prebacivati brzine do najnižeg stepena prenosa bez korištenja gasa i kočnice - dakle nikako!
Em ti en radi ABS tada,pa nema sta da te drzi pravo,a pogotovo kod zadnje vuce,gde bulja krece istog sekunda da baca u stranu...
Na kolima sa prednjom vučom bez ESP je pametno držati ruku na ručnoj po krivudavom putu, jer tako može da se vrati nos ka unutra ako je auto počeo da ispravlja krivinu. Lagano sa ručnom i ne daj bože da se zaključa u gornjem položaju.
Ja, lično, baš volim da peglam do (i preko) granice gripa po snegu i ledu. Šteta što ga nema više i nema planinskih puteva gde mogu da cepam svaki dan.
Tapatalk 4