Policijske patrole i radari
Re: Policijske patrole i radari
Pa testiraju, polako
Re: Policijske patrole i radari
Ko ne staje na pumpe, a ja retko kad stajem, taj će bude u problemu
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Policijske patrole i radari
Ili testiraju, ili ne izbacuje prosečnu brzinu onima koji nisu prekoračili dozvoljenu. A možda je i fotomontaža
Kako ćemo mi, koji smo na enp, dobiti info o prosečnoj brzini?
Kako ćemo mi, koji smo na enp, dobiti info o prosečnoj brzini?
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Policijske patrole i radari
Na displeju?
- Kuzmanovic
- Postovi: 15130
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Policijske patrole i radari
Sad rekose na b92 da pise samo prekoracena prosecna brzina.Day Walker je napisao:Hmmmm, zasto onda nema na svakoj npr?!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Policijske patrole i radari
Bice pokriven ceo auto put, strasno. Nadam se da ce sistem da padne kao u nekim drzavama gde su gradjani slali tuzbe I princip nije opstao.
- Delija
- Postovi: 18943
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Policijske patrole i radari
Postom, u sanducetuHeinz je napisao:Na displeju?
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Policijske patrole i radari
Da li stvarno mislite da ce svaki auto sa 121 da popije prijavu u sanduce?
Pa u roku od dve nedelje ce biti preoptereceni svi sudovi koji postoje u Srbiji.
Pa u roku od dve nedelje ce biti preoptereceni svi sudovi koji postoje u Srbiji.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Policijske patrole i radari
Verovatno neće taj sa 121kmh, ali je pitanje na kojoj brzini hoće.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- noodles
- Postovi: 946
- Pridružio se: 21 Jun 2016, 19:54
- Garaža: KIA Sportage 1.6 GDi
- Lokacija: Beograd
Re: Policijske patrole i radari
http://youtu.be/-sUfO5NDyfs?t=8m35s
Sa budalama se ne isplati svađati. Prvo te spuste na svoj nivo, a onda te dotuku na iskustvo!
Policijske patrole i radari
A bre. U oktobru, kada nema stranaca pa su auto-putevi pusti, voziti do 120 km/h je ubistvo. Da bar dignu na 130 km/h.
Zna li se kad ovo počinje da se primenjuje, a ne samo testira?
Edit: sad sam pogledao SAT. Neće još.
Zna li se kad ovo počinje da se primenjuje, a ne samo testira?
Edit: sad sam pogledao SAT. Neće još.
Re: Policijske patrole i radari
Cuo na tranzistoru u kolima da ce da podignu na 130. Navodno, putevi su nam ok za te brzine, mala je razlika izmedju 120-130 a i cela jevropa vozi 130.... Da li ce i kad ce niko nista konkretno nije rekao
Gesendet von meinem VTR-L29 mit Tapatalk
Gesendet von meinem VTR-L29 mit Tapatalk
- GJSenna
- Postovi: 512
- Pridružio se: 18 Nov 2013, 19:20
- Garaža: Volvo S60 II, Audi A3 1.8T, bicikl...
- Lokacija: Sweden
Re: Policijske patrole i radari
Tuga i jad ako se ovo uvede. Srbija ima da bude gora od Evropske unije. Prvo treba parking mesta i MITO da rese, a ne da podmitis drzavno lice, policajca za prekrsaj i nikom nista. Pandur se prodaje za 500din, za jednu pljeskavicu. Ee Srbijo!!
Parkiraju se kako im dune, ali on je njegov sin, nemoj njega, nek parkira ispred kafica i upali 4 migavca.
Parkiraju se kako im dune, ali on je njegov sin, nemoj njega, nek parkira ispred kafica i upali 4 migavca.
- kragujevac
- Postovi: 3391
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Policijske patrole i radari
Slušam sad Radio BG uz jutarnju kaficu, uključuju slušaoce, a tema je sigurnost u saobraćaju, kontrola brzine, itd. Po onome šta sam čuo od slušalaca koje su uključivali, otprilike da najmanje 50% vozača ni slučajno ne bi smeli da sednu za volan, jer su opasni za svet oko sebe.
Komentari uključenih slušalaca su bili u stilu: Na šta to liči da se kontroliše prosečna brzina, voziti 120kmh je opasno (150kmh je bezbednije).....Ko može meni da naredi da vežem pojas, ako ga ne vežem samo sam ja ugrožen, a šta se to koga tiče. Najbolja je bila neka žena koja je takodje tvrdila da je vožnja po ograničenju od 120kmh opasna, i da se dozvoljena brzina na auto putu treba odredjivati na osnovu kubikaže koju auto ima. Tako da onima sa jakim autima treba dozvoliti da voze 180kmh, to je svakako manje opasno nego 120kmh. Jer, pri 120kmh se može zaspati u autu.
Neverovatno . Nisam baš neki ultimativni simpatizer ovoga što se trenutno politički dešava u Srbiji, ali kad čujem šta ovi ljudi javno pričaju uhvati me strava i ne mogu da se otmem utisku da su takve mere kontrole i kažnjavanja stvarno potrebne. Bilo je čak i komentara da država umesto što kažnjava treba da popravi auto puteve jer su puni rupa i dozlaboga oštećeni. A ti koji pominju problematičan kvalitet auto puteva pre toga govore kako je brzina od 120kmh opasna i da treba da se dozvoli veća brzina.
Pri tom su to verovatno samo "filtrirani" pozivi, ko zna šta su još slušaoci rekli a ovi sa BGD1 nisu pustili da se čuje.
Ovde gde mi živimo, kao što je svima poznato, ima jako puno sektora na auto putevima koji nemaju ograničenje brzine. Interesantna stvar je da tu mogućnost još uvek koristi manji deo populacije, tako da se na jako puno tih "open" sektora mogu uočiti vozači koji i pored toga što mogu da pritisnu gas do poda ipak voze 120-130kmh. Jednostavno neće da jure, polako klackaju i uživaju u vožnji.
Komentari uključenih slušalaca su bili u stilu: Na šta to liči da se kontroliše prosečna brzina, voziti 120kmh je opasno (150kmh je bezbednije).....Ko može meni da naredi da vežem pojas, ako ga ne vežem samo sam ja ugrožen, a šta se to koga tiče. Najbolja je bila neka žena koja je takodje tvrdila da je vožnja po ograničenju od 120kmh opasna, i da se dozvoljena brzina na auto putu treba odredjivati na osnovu kubikaže koju auto ima. Tako da onima sa jakim autima treba dozvoliti da voze 180kmh, to je svakako manje opasno nego 120kmh. Jer, pri 120kmh se može zaspati u autu.
Neverovatno . Nisam baš neki ultimativni simpatizer ovoga što se trenutno politički dešava u Srbiji, ali kad čujem šta ovi ljudi javno pričaju uhvati me strava i ne mogu da se otmem utisku da su takve mere kontrole i kažnjavanja stvarno potrebne. Bilo je čak i komentara da država umesto što kažnjava treba da popravi auto puteve jer su puni rupa i dozlaboga oštećeni. A ti koji pominju problematičan kvalitet auto puteva pre toga govore kako je brzina od 120kmh opasna i da treba da se dozvoli veća brzina.
Pri tom su to verovatno samo "filtrirani" pozivi, ko zna šta su još slušaoci rekli a ovi sa BGD1 nisu pustili da se čuje.
Ovde gde mi živimo, kao što je svima poznato, ima jako puno sektora na auto putevima koji nemaju ograničenje brzine. Interesantna stvar je da tu mogućnost još uvek koristi manji deo populacije, tako da se na jako puno tih "open" sektora mogu uočiti vozači koji i pored toga što mogu da pritisnu gas do poda ipak voze 120-130kmh. Jednostavno neće da jure, polako klackaju i uživaju u vožnji.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Policijske patrole i radari
Pa mozda je filtrirano bas tako da puste samo te pacijente
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk