Održavanje ulica - Beograd

Primena propisa, crna hronika
Odgovori
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Postovi: 10563
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Održavanje ulica - Beograd

Post od Sloba » 07 Jul 2018, 19:53

Velja je napisao:
Sloba je napisao:
07 Jul 2018, 11:56
Ako neko zna koja su kola na 100 ili 150 k km kao nova, neka javi.
Svaki Golf.
Kao nova, ne bolje od novih.

@ljubitelj

Moras probati nova kola da bi ih uporedio sa onim sa 200 k km. Drugo, kola sa placa... Ko tu moze reci sta je radjeno, sta nije.

Sent from my MI 5s using Tapatalk









ljubitelj
Postovi: 10548
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Održavanje ulica - Beograd

Post od ljubitelj » 07 Jul 2018, 23:33

Pa tako ih i poredim. Stanje zazora i mehanicke pohabanosti se oseti a i cuje.

Korisnikov avatar
swemir
Postovi: 3835
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Održavanje ulica - Beograd

Post od swemir » 07 Jul 2018, 23:42

Misli sloba na žope. Ko zna sta je tu menjano.

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока


Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9712
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Održavanje ulica - Beograd

Post od Markoni » 08 Jul 2018, 07:07

Meni je negde jasno o cemu Sloba prica. Cak i kada nema nekog lupanja, lufta, itd. jasno se vidi razlika kada sednes iz polovnog u novi auto. Ja o kolima bas vodim racuna, i negde na 60.000 km kada sam bio na servisu uzeo sam zamensku Fabiju sa 2.000 km. Jasno se videla razlika u mnogim stvarima.

Korisnikov avatar
pedja
član 001
Postovi: 14140
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG
Lokacija: Beograd

Re: Održavanje ulica - Beograd

Post od pedja » 08 Jul 2018, 08:36

Naravno da ima razlike. Stvari se lagano menjaju i čovek jednostavno to i ne primećuje. Za mnoge stvari kažemo da su kao nove, dok pored ne stavimo novu. I sami (kao ljudsko biće) se habamo i menjamo, ali to i ne primetimo, ili bar ne želimo da primetimo.

TT


Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9712
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Održavanje ulica - Beograd

Post od Markoni » 08 Jul 2018, 09:24

Upravo. Do tog momenta sam mislio da mi je Fabia NOVA NOVA. :)

Sent from my SM-G930F using Tapatalk



Ogi
Banned
Postovi: 11255
Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
Lokacija: Beograd

Re: Održavanje ulica - Beograd

Post od Ogi » 08 Jul 2018, 09:29

:rofl:

ljubitelj
Postovi: 10548
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Održavanje ulica - Beograd

Post od ljubitelj » 08 Jul 2018, 10:59

Jasno je da se polagano pravi razlika tokom nabijanaj kilometraze, samo ovi delovi su pravljeni da traju koliko i auto i obicno to podrazumeva 500.000+km dok se ne dogodi mehanicko habanje da je potrebna zamena.
Na tih 150.000km auto treba da se vozi kao nov po osecaju, ne bi smelo da se primecuje razlika od strane vozaca.
Vozio sam puno auta u rasponu od 0 do 600.000km, imam dosta iskustva da dobro procenim.

Uostalom, na raznim Dekra, TUV, Autobild, AutoExpress i inim testovima auta veoma retko se konstatuje do 200.000km neko ostecenje na trapovima kada rasklope auto i premere stanje.
Vise je to mit da se trose kugle i spone nego realnost. Naravno uvek ima izuzetaka.

Svaka pohabanost trapova se odmaha oseti na volanu a vrlo brzo primeti i po nepravilnom trosenju guma.

@swemir, pa vidi se i po datumu na delu da li je original ili je noviji datum (menjano).
Ko ima iskustva lako razlikuje samim posmatranjem deo trapa koji ima iza sebe 200k km i koji je skoro menjan. Vizuelna razlika spoljasnosti je obicno ocigledna pogotovu srafova/matica.

ddanijell
Postovi: 1366
Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE

Re: Održavanje ulica - Beograd

Post od ddanijell » 08 Jul 2018, 14:15

Prethodni auto Seat Altea uzeo sam novu 2007me, zamenjeni prednji silen blokovi 2012te na 120.000km i to vise preventivno nego sto je trebalo, jer se drugaru ucinilo da je pukla guma na jednom.
Nakon zamene se ispostavilo da je samo povrsinska pukotina i da realno nije ni trebalo da se menja. Auto sam prodao prosle godine sa skoro 190.000km ali je ostao u familiji tako da ga vidjam i znam status i dalje.
Trapovi prakticno i dalje kao novi i nikad nista radjeno sem tih silen blokova i tad proveren trap na reglazi ali nista nije trebalo da se radi. Gume jede ravnomerno, ne vuce , ne lupka nista.
Iz tog auta sam seo ponovo u nov i razlika se osetila ali prventsveno u boljoj zvucnoj izolaciji iz motornog dela i tockova (shum od kotrljanja). Tako da Ogi ne znam cemu drama :)

Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Postovi: 10563
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Održavanje ulica - Beograd

Post od Sloba » 08 Jul 2018, 15:06

Gumeni delovi propadaju svakako. Niske i visoke temperature, so, godine. Guma otvrdne i vise nema elasticnost i moc upijanja sila, vibracija. Ne mora gumeni blok ili nosac motora biti ceo i bez pukotina da bi bio daleko od novog. Zimska guma je skolski primer. Drzi je deset godina u vitrini pa uporedi sa novom...

Sent from my MI 5s using Tapatalk


Ogi
Banned
Postovi: 11255
Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
Lokacija: Beograd

Re: Održavanje ulica - Beograd

Post od Ogi » 11 Jul 2018, 19:51

Evo konacno rade raspalu I unistenu Svetogorsku za koju je Heroj pre izvesnog vremena rekao da je kao pista. :D

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28017
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Održavanje ulica - Beograd

Post od Xepoj87 » 12 Jul 2018, 01:31

Svetogorska i jestw u dobrom stanju, a u dobrom stanju je bila i Visnjicka koju renoviraju vec nedeljama, sve do dela Visnjicke koji je zapravo sjeban, koji jedino ne renoviraju.
To sto si se ti nalozio da pljujes svaku neravninu, ne znaci da su te ulice u raspadu i da treba cele da se renoviraju, po par meseci, radi kradje para.

Bila je u Visnjickoj 1 ili 2 rupe oko sahtova na ivici, ali se to lako resava bez menjanja cele ulice.
Svuda kao da se vidi da se radi, a sporedne ulice koje su zaista totalno raspadnute, niko ni da pogleda.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

markoue
Postovi: 900
Pridružio se: 21 Nov 2016, 15:56
Garaža: Passat B7 2.0 TDI, PUG 307 1.6 16V

Re: Održavanje ulica - Beograd

Post od markoue » 12 Jul 2018, 07:40

Meni je Visnjicka bila haoticna koliko mi je skakao auto, ali pre neki dan sam se vozio drugovom Thailom. Utisak je da nije bas toliko strasno koliko je meni delovalo, pa je verovatno do mog tvrdog vesanja.
Deo koji se podjednako oseca(non stop rupe i udubljenja) je Mirijevski Bulevar, od garaze GSP-a do Mol-ove pumpe, mozda malo pre nje. Bolje taj pojas da su sredili.
Сад му није ништа...

Ogi
Banned
Postovi: 11255
Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
Lokacija: Beograd

Re: Održavanje ulica - Beograd

Post od Ogi » 12 Jul 2018, 07:41

Slazem se za sporedne I da sahtovi mogu da se srede bez kompletnog renoviranja. Meni je vazno samo da nema rupa i da bude koliko tolko ravno, ne mora da bude sveze asfaltirano. Ali objektivno, Visnjicka je isto kao I Svetogorska bila raspad I vreme je za kompletno renoviranje, posebno deo blize skretanju za V Banju. Pa ta ulica nije asfaltirana od kako je prosirena.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28017
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Održavanje ulica - Beograd

Post od Xepoj87 » 12 Jul 2018, 13:58

Visnjicka ima male dekive koji su sjebani, a oni ne rade te delove, nego one koji su bili dobri.

Svetogorska je tebi raspad, a iskreno nigde ni rupu nisam video, osim mozda malo kod Pravno Poslovne skole, ako pricamo o istoj ulici, od Takovske do Nusiceve.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Odgovori