Stranica 19 od 25

Re: Održavanje ulica - Beograd

Poslato: 07 Jul 2018, 09:36
od nidza
Možda se ponadali da će ovi da im okrpe, kad svi redom posle Tita nisu?

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


Re: Održavanje ulica - Beograd

Poslato: 07 Jul 2018, 11:33
od Ogi
Ja se pitam kako je moguce kada u SAT-u predstave neki auto pa kao presao 100-150k I nista nije menjao na trapu !?? To je bukvalno nemoguce. Ja mislim da se moj vec raspao iako ne postoji covek na svetu koji vise pazi. Ali jednostavno nemoguce je izbeci. Neke rupe I udubljenja se ne vide ili prosto ljudski mozak nije u stanju da obradi toliko slika u sekundi koliko bih ja zeleo. To je najvise frustrirajuce.

Re: Održavanje ulica - Beograd

Poslato: 07 Jul 2018, 11:52
od Markoni
Ja ni na jednom autu koji sam vozio od 0 km nisam menjao nista na trapu. Sa Puntom sam presao 150.000 km sa Fabijom 100.000 km. Ostale ne racunam jer su se krace kod mene zadrzavali.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Re: Održavanje ulica - Beograd

Poslato: 07 Jul 2018, 11:53
od havijer
Ja sam menjao svašta nešto na trapu. Izgleda da je onda do kvaliteta hyundai-ja.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk


Re: Održavanje ulica - Beograd

Poslato: 07 Jul 2018, 11:56
od Sloba
Na SX4 sam na manje od 100k km menjao oba oscilatorna ramena i prednje opruge, sa tim da su se prvi simptomi pojavili vec na 85k km. I naravno, desna strana gora. Od cega nego od puteva.

Ima i druga stvar. Relativno je sta je za koga utegnut trap. Ni kod mene pre pucanja opruge nije bilo strasno, neko ne bi ni konstatovao, ali posle intervencije se lako prisetis kakav je bio kad je auto izasao iz salona. Ako neko zna koja su kola na 100 ili 150 k km kao nova, neka javi.

Sent from my MI 5s using Tapatalk







Re: Održavanje ulica - Beograd

Poslato: 07 Jul 2018, 11:59
od kragujevac
Ogi je napisao:
07 Jul 2018, 11:33
Ja se pitam kako je moguce kada u SAT-u predstave neki auto pa kao presao 100-150k I nista nije menjao na trapu !?? To je bukvalno nemoguce. Ja mislim da se moj vec raspao iako ne postoji covek na svetu koji vise pazi. Ali jednostavno nemoguce je izbeci. Neke rupe I udubljenja se ne vide ili prosto ljudski mozak nije u stanju da obradi toliko slika u sekundi koliko bih ja zeleo. To je najvise frustrirajuce.
Ja sam na svom E39 za 15 godina i 208000km samo jednom zamenio prednje stabilizatore za nagib (40ak evra) i ništa drugo. i poslednji tehnički pred prodaju je prošao bez ijedne zamerke. Mada, verovatno je tome doprinela i činjenica da sam ga ja desetak godina vozio max cca. 130kmh :ccc: .

Re: Održavanje ulica - Beograd

Poslato: 07 Jul 2018, 12:29
od mića
Ogi je napisao:Ja se pitam kako je moguce kada u SAT-u predstave neki auto pa kao presao 100-150k I nista nije menjao na trapu !?? To je bukvalno nemoguce. Ja mislim da se moj vec raspao iako ne postoji covek na svetu koji vise pazi. Ali jednostavno nemoguce je izbeci. Neke rupe I udubljenja se ne vide ili prosto ljudski mozak nije u stanju da obradi toliko slika u sekundi koliko bih ja zeleo. To je najvise frustrirajuce.
Na mom karavanu nista nije menjano osim prednjih stabilizatora, sada je na 195 k km, sa 111k km je uvezen iz ch. Ima kompletnu servisnu istoriju od prvog dana i sve je u perfektnom stanju.

Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka


Re: Održavanje ulica - Beograd

Poslato: 07 Jul 2018, 13:09
od havijer
Ja sam menjao opruge, amortizere, stabilizatore, sponu, silen blok i još ko zna šta.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk


Re: Održavanje ulica - Beograd

Poslato: 07 Jul 2018, 13:17
od Skipper
Kad sam uzeo yarisa imao je 62000 i na reglaži mi rekli da nikad ništa na trapu nije zamenjeno. Od tada sam napravio još 25-26000 i trap i dalje bez greške.

tapatalk pro @ h7l


Re: Održavanje ulica - Beograd

Poslato: 07 Jul 2018, 13:29
od ChobbyNS
Imam ja komšiju koji vozi stariji Audi a3, kad sam ga pitao jel šta radio na trapu, kaže nikad ništa, utegnut auto k'o praćka.
Verovao sam mu dok me nije jednom provozao, auto preko ravnog šahta je pukao kao bomba, nema od silena ništa verovatno. On to tako tera i ubeđen je da je sve ok, a ja sa sindromom Steve Žigona teram ljude da nekako nađu šta hoće da lupne ponekad u trapu a sve je ekstra na kanalu, nigde nema milimetar lufta.
Poenta priče je da kriterijumi utegnutog auta nikako nisu isti.

Re: Održavanje ulica - Beograd

Poslato: 07 Jul 2018, 13:35
od bozza1979
havijer je napisao:Ja sam menjao svašta nešto na trapu. Izgleda da je onda do kvaliteta hyundai-ja.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Na Getzu 99k km, trap nije pipnut... Ide pravo kao strela... Mnogo bolji nego Punto sa 71k km gde je svašta menjano. I opet bangav...

Послато са Lenovo A6020a46 уз помоћ Тапатока


Re: Održavanje ulica - Beograd

Poslato: 07 Jul 2018, 15:16
od Ogi
Koliko vidim, pola drzave se raspalo posle ovih nekoliko pljuskova.. I u Beogradu isto tako... kada sam isao u Skoplje jezivo je pljustalo, autoput tuga, posebno u povratku.

Re: Održavanje ulica - Beograd

Poslato: 07 Jul 2018, 16:50
od McGruja
Auto će biti u onom stanju u kom ste vi
Pa vi sad vidite
:)

Re: Održavanje ulica - Beograd

Poslato: 07 Jul 2018, 17:37
od Velja
Sloba je napisao:
07 Jul 2018, 11:56
Ako neko zna koja su kola na 100 ili 150 k km kao nova, neka javi.
Svaki Golf.

Re: Održavanje ulica - Beograd

Poslato: 07 Jul 2018, 18:34
od ljubitelj
McGruja je napisao:
07 Jul 2018, 16:50
Auto će biti u onom stanju u kom ste vi
Pa vi sad vidite
:)
:)

Veliki Volvo- menjao silent blok (jedan od 15tak na trapovima) na 170.000km, Taj je poznata konstrukciona greska pa crkava ocekivano ranije.
Zamenjeno za novi poboljsani tip koji bi trebao da traje koliko i auto.
Sve ostalo je fabricko i posle 23godine, Nista ne lupka, ne krcka, ne vuce u stranu, besprekorno ravno se vozi. 80k po Ukrajini, 30k po Rumunija, 120k po Srbiji i ostatku Balkana.

Mali Volvo- menjao levu kuglu nakon udara i pucanja. Trebaju 2 silena da se promene. Ostalo sve fabricki nakon 32 godine i oko 340.000km srpskih/jugoslovonskih puteva.

Pezo, 190.000km vozenih po Evropi, sve fabricko jos uvek. Apsolutna tisina vesanja, perfektno stanje sto bi rekli kao novo.

Jedini auto sa kojim sam imao problema sa prednjim trapom je bio Ford Sierra, silene je prosto jeo i na svakom servisu (30-40.000km) su se menjali.

Svaki iole korektan auto do 150.000k nema nikakvih radova na trapovima i jeste predvidjen da se vozi po makadamu, rupicama, neravninama, penje na ivicnjake, vuce teske prikolice, tovari se do plafona...po prasini mokrom hladnom vrelom snegu i soli....