Test severnog jelena

Primena propisa, crna hronika
Odgovori
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45801
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Test severnog jelena

Post od Geza » 15 Jul 2020, 21:35

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45801
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Test severnog jelena

Post od Geza » 20 Jul 2020, 22:40

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Raki_Audi
Postovi: 1280
Pridružio se: 13 Mar 2014, 20:24

Re: Test severnog jelena

Post od Raki_Audi » 20 Jul 2020, 22:52

Da li mi se cini ili u zadnje vreme ovaj test sve teze prolaze kako treba? Pogotovo ove najpopularnije marke auta. Nesto se ne secam da je pre 5-10 godina bilo ovako. Cini mi se da su mnogo lakse i bez mnogo muka prosli ovaj test.

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45801
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Test severnog jelena

Post od Geza » 20 Jul 2020, 23:06

Težina vozila, visoko težište...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Maksimus
Postovi: 257
Pridružio se: 05 Maj 2018, 00:17

Re: Test severnog jelena

Post od Maksimus » 20 Jul 2020, 23:47

A i ustede na vesanju,golf 5 svaki imao multilink,sedmica samo tek od 1.8 tsi.

Kako su se pasat i superb hibridi obrukali u odnosu na konkurenciju,izgleda da nisu uracunali dodatnu masu kako treba,bas me zanima da li ce prilagodjavanje esp-a pomoci.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23804
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Test severnog jelena

Post od dragvorl » 21 Jul 2020, 07:27

Sedmica koju vozim 1.5 tsi ima multilink.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9724
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Test severnog jelena

Post od Markoni » 21 Jul 2020, 11:58

VW ima od 150 KS, SEAT i Skoda od 180. Jedino sto i slabiji ako su 4x4 imaju.

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21088
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Test severnog jelena

Post od nidza » 21 Jul 2020, 14:46

U testu podvlače da je i CLA imao problem na testu, takođe sa Bridgestone Turanza gumama.

Test je svakako validan, testiraju vozilo kako stiže od dilera. Nadam se da povratne informacije sa sajta idu i ka proizvođačima. Činjenica je da guma menja ćud čitavog automobila i može da naglasi ili umrlja sav ostali inžinjerski i proizvodni proces u nastanku automobila.

Ne verujem da na ovom testu bitnu ulogu ima greda/multilink.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23804
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Test severnog jelena

Post od dragvorl » 21 Jul 2020, 14:58

1.5 tsi 130ks.
Prikačeni fajlovi
Screenshot_2020-07-21-14-57-35-157_com.miui.gallery.png
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21088
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Test severnog jelena

Post od nidza » 21 Jul 2020, 15:02

Čist benzin, nije CNG?

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23804
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Test severnog jelena

Post od dragvorl » 21 Jul 2020, 18:54

Cist ko suza.
That the wheelbase has been stretched by 50mm certainly helps, and so does that 100kg weight saving. The new chassis – here with a multilink rear axle, which is replaced by a less sophisticated torsion beam in cars packing less than 120bhp
http://www.carmagazine.co.uk/Drives...r ... AR-review/
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Test severnog jelena

Post od nikaragva » 21 Jul 2020, 19:37

Nema veze multilink sa ovim testom.
Imas vozila bez multilinka koja imaju fantasticne rezultete na testu.

A imao si i ranije zvucna imena poput pasata, koji je jedno vreme na ovom testu prolazio kao dostavni kombi.

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21088
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Test severnog jelena

Post od nidza » 22 Jul 2020, 09:36

dragvorl je napisao:
21 Jul 2020, 18:54
Cist ko suza.
That the wheelbase has been stretched by 50mm certainly helps, and so does that 100kg weight saving. The new chassis – here with a multilink rear axle, which is replaced by a less sophisticated torsion beam in cars packing less than 120bhp
http://www.carmagazine.co.uk/Drives...r ... AR-review/
Ovo je korisna informacija. Gredu onda ima praktično samo najosnovniji Golf.

Nisam ja nešto primetio veliki hendikep grede na Okti što se tiše hendlinga, mnogo više joj smeta dizel i 16" točak, odnosno što se tiče ovog testa. Ne tiče se testa, ali je podjednako važno, u udobnosti je ogromna razlika, plus su vozila sa gredom bučnija - izgleda da odzvanja ta rupčaga gde na jačim modelima stoji multilink. 1 na 1 paše zadnji šuspleh sa Passata B8, pa to ljudi stave da reše problem.

ljubitelj
Postovi: 10587
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Test severnog jelena

Post od ljubitelj » 22 Jul 2020, 19:56

Pa greda je i bolja što se tiče hendlinga u odnosu na običan multilink (koji kao takav ima promenljiv nagib točka a svaki točak opisuje luk a time se menja dinamički i raspon točkova). Tj nema translatornog kretanja točka gore dole kao što je to kod H grede ili torzije ili krutog mosta.

Multilink sa 2 A viljuške i tzv constant track tj fiksnim rasponom točkova je dosta skup i redje se primenjuje kod ekonomik klase vozila koja se prave u milionima i gde svaki cent se 5 puta procenjuje da li je dovoljna ušteda u proizvodnji.

Multilink ima glavnu prednost što može da bude udobniji i lepše da se podesi /uskladi / sa prednjim nezavisnim vešanjem po pitanju komfora u svim uslovima vožnje ali i to nije uvek tako da je multilink udobniji.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23804
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Test severnog jelena

Post od dragvorl » 22 Jul 2020, 20:07

Kako izgleda multilink sa dve A viljuske?
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Odgovori