Test severnog jelena
Re: Test severnog jelena
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Test severnog jelena
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Test severnog jelena
Da li mi se cini ili u zadnje vreme ovaj test sve teze prolaze kako treba? Pogotovo ove najpopularnije marke auta. Nesto se ne secam da je pre 5-10 godina bilo ovako. Cini mi se da su mnogo lakse i bez mnogo muka prosli ovaj test.
Re: Test severnog jelena
Težina vozila, visoko težište...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Test severnog jelena
A i ustede na vesanju,golf 5 svaki imao multilink,sedmica samo tek od 1.8 tsi.
Kako su se pasat i superb hibridi obrukali u odnosu na konkurenciju,izgleda da nisu uracunali dodatnu masu kako treba,bas me zanima da li ce prilagodjavanje esp-a pomoci.
Kako su se pasat i superb hibridi obrukali u odnosu na konkurenciju,izgleda da nisu uracunali dodatnu masu kako treba,bas me zanima da li ce prilagodjavanje esp-a pomoci.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Test severnog jelena
Sedmica koju vozim 1.5 tsi ima multilink.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Test severnog jelena
VW ima od 150 KS, SEAT i Skoda od 180. Jedino sto i slabiji ako su 4x4 imaju.
Re: Test severnog jelena
U testu podvlače da je i CLA imao problem na testu, takođe sa Bridgestone Turanza gumama.
Test je svakako validan, testiraju vozilo kako stiže od dilera. Nadam se da povratne informacije sa sajta idu i ka proizvođačima. Činjenica je da guma menja ćud čitavog automobila i može da naglasi ili umrlja sav ostali inžinjerski i proizvodni proces u nastanku automobila.
Ne verujem da na ovom testu bitnu ulogu ima greda/multilink.
Test je svakako validan, testiraju vozilo kako stiže od dilera. Nadam se da povratne informacije sa sajta idu i ka proizvođačima. Činjenica je da guma menja ćud čitavog automobila i može da naglasi ili umrlja sav ostali inžinjerski i proizvodni proces u nastanku automobila.
Ne verujem da na ovom testu bitnu ulogu ima greda/multilink.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Test severnog jelena
1.5 tsi 130ks.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Test severnog jelena
Čist benzin, nije CNG?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Test severnog jelena
Cist ko suza.
http://www.carmagazine.co.uk/Drives...r ... AR-review/That the wheelbase has been stretched by 50mm certainly helps, and so does that 100kg weight saving. The new chassis – here with a multilink rear axle, which is replaced by a less sophisticated torsion beam in cars packing less than 120bhp
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Test severnog jelena
Nema veze multilink sa ovim testom.
Imas vozila bez multilinka koja imaju fantasticne rezultete na testu.
A imao si i ranije zvucna imena poput pasata, koji je jedno vreme na ovom testu prolazio kao dostavni kombi.
Imas vozila bez multilinka koja imaju fantasticne rezultete na testu.
A imao si i ranije zvucna imena poput pasata, koji je jedno vreme na ovom testu prolazio kao dostavni kombi.
Re: Test severnog jelena
Ovo je korisna informacija. Gredu onda ima praktično samo najosnovniji Golf.dragvorl je napisao: ↑21 Jul 2020, 18:54Cist ko suza.
http://www.carmagazine.co.uk/Drives...r ... AR-review/That the wheelbase has been stretched by 50mm certainly helps, and so does that 100kg weight saving. The new chassis – here with a multilink rear axle, which is replaced by a less sophisticated torsion beam in cars packing less than 120bhp
Nisam ja nešto primetio veliki hendikep grede na Okti što se tiše hendlinga, mnogo više joj smeta dizel i 16" točak, odnosno što se tiče ovog testa. Ne tiče se testa, ali je podjednako važno, u udobnosti je ogromna razlika, plus su vozila sa gredom bučnija - izgleda da odzvanja ta rupčaga gde na jačim modelima stoji multilink. 1 na 1 paše zadnji šuspleh sa Passata B8, pa to ljudi stave da reše problem.
Re: Test severnog jelena
Pa greda je i bolja što se tiče hendlinga u odnosu na običan multilink (koji kao takav ima promenljiv nagib točka a svaki točak opisuje luk a time se menja dinamički i raspon točkova). Tj nema translatornog kretanja točka gore dole kao što je to kod H grede ili torzije ili krutog mosta.
Multilink sa 2 A viljuške i tzv constant track tj fiksnim rasponom točkova je dosta skup i redje se primenjuje kod ekonomik klase vozila koja se prave u milionima i gde svaki cent se 5 puta procenjuje da li je dovoljna ušteda u proizvodnji.
Multilink ima glavnu prednost što može da bude udobniji i lepše da se podesi /uskladi / sa prednjim nezavisnim vešanjem po pitanju komfora u svim uslovima vožnje ali i to nije uvek tako da je multilink udobniji.
Multilink sa 2 A viljuške i tzv constant track tj fiksnim rasponom točkova je dosta skup i redje se primenjuje kod ekonomik klase vozila koja se prave u milionima i gde svaki cent se 5 puta procenjuje da li je dovoljna ušteda u proizvodnji.
Multilink ima glavnu prednost što može da bude udobniji i lepše da se podesi /uskladi / sa prednjim nezavisnim vešanjem po pitanju komfora u svim uslovima vožnje ali i to nije uvek tako da je multilink udobniji.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Test severnog jelena
Kako izgleda multilink sa dve A viljuske?
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money