Da li mi se cini ili u zadnje vreme ovaj test sve teze prolaze kako treba? Pogotovo ove najpopularnije marke auta. Nesto se ne secam da je pre 5-10 godina bilo ovako. Cini mi se da su mnogo lakse i bez mnogo muka prosli ovaj test.
Re: Test severnog jelena
Poslato: 20 Jul 2020, 23:06
od Geza
Težina vozila, visoko težište...
Re: Test severnog jelena
Poslato: 20 Jul 2020, 23:47
od Maksimus
A i ustede na vesanju,golf 5 svaki imao multilink,sedmica samo tek od 1.8 tsi.
Kako su se pasat i superb hibridi obrukali u odnosu na konkurenciju,izgleda da nisu uracunali dodatnu masu kako treba,bas me zanima da li ce prilagodjavanje esp-a pomoci.
Re: Test severnog jelena
Poslato: 21 Jul 2020, 07:27
od dragvorl
Sedmica koju vozim 1.5 tsi ima multilink.
Re: Test severnog jelena
Poslato: 21 Jul 2020, 11:58
od Markoni
VW ima od 150 KS, SEAT i Skoda od 180. Jedino sto i slabiji ako su 4x4 imaju.
Re: Test severnog jelena
Poslato: 21 Jul 2020, 14:46
od nidza
U testu podvlače da je i CLA imao problem na testu, takođe sa Bridgestone Turanza gumama.
Test je svakako validan, testiraju vozilo kako stiže od dilera. Nadam se da povratne informacije sa sajta idu i ka proizvođačima. Činjenica je da guma menja ćud čitavog automobila i može da naglasi ili umrlja sav ostali inžinjerski i proizvodni proces u nastanku automobila.
Ne verujem da na ovom testu bitnu ulogu ima greda/multilink.
Re: Test severnog jelena
Poslato: 21 Jul 2020, 14:58
od dragvorl
1.5 tsi 130ks.
Re: Test severnog jelena
Poslato: 21 Jul 2020, 15:02
od nidza
Čist benzin, nije CNG?
Re: Test severnog jelena
Poslato: 21 Jul 2020, 18:54
od dragvorl
Cist ko suza.
That the wheelbase has been stretched by 50mm certainly helps, and so does that 100kg weight saving. The new chassis – here with a multilink rear axle, which is replaced by a less sophisticated torsion beam in cars packing less than 120bhp
That the wheelbase has been stretched by 50mm certainly helps, and so does that 100kg weight saving. The new chassis – here with a multilink rear axle, which is replaced by a less sophisticated torsion beam in cars packing less than 120bhp
Ovo je korisna informacija. Gredu onda ima praktično samo najosnovniji Golf.
Nisam ja nešto primetio veliki hendikep grede na Okti što se tiše hendlinga, mnogo više joj smeta dizel i 16" točak, odnosno što se tiče ovog testa. Ne tiče se testa, ali je podjednako važno, u udobnosti je ogromna razlika, plus su vozila sa gredom bučnija - izgleda da odzvanja ta rupčaga gde na jačim modelima stoji multilink. 1 na 1 paše zadnji šuspleh sa Passata B8, pa to ljudi stave da reše problem.
Re: Test severnog jelena
Poslato: 22 Jul 2020, 19:56
od ljubitelj
Pa greda je i bolja što se tiče hendlinga u odnosu na običan multilink (koji kao takav ima promenljiv nagib točka a svaki točak opisuje luk a time se menja dinamički i raspon točkova). Tj nema translatornog kretanja točka gore dole kao što je to kod H grede ili torzije ili krutog mosta.
Multilink sa 2 A viljuške i tzv constant track tj fiksnim rasponom točkova je dosta skup i redje se primenjuje kod ekonomik klase vozila koja se prave u milionima i gde svaki cent se 5 puta procenjuje da li je dovoljna ušteda u proizvodnji.
Multilink ima glavnu prednost što može da bude udobniji i lepše da se podesi /uskladi / sa prednjim nezavisnim vešanjem po pitanju komfora u svim uslovima vožnje ali i to nije uvek tako da je multilink udobniji.