Ne brže od života!
Re: Ne brže od života!
Strasno je to sto se desilo,da tako odu dva ljudska zivota u BMW,al mi je gore jos sto su ovi u Jugu ni krivi ni duzni povredjeni.
Ja i dalje ne mogu da verujem koliko je Jugo razvaljen.
P.S. mislim da ne treba generalizovati vozace,ima onih koji kupe neki auto tipa BMW jer je to kriminalni auto,ili Golfa jer su culi da se ne kvari auto nikad ili jer je komsija kupio Golfa , ili Mecku kao nasi gastosi , a onda imas i ljubitelje tih masina (velika manjinja,cesto okupljenje u klubovima ljubitelja) , koji znaju kako da se odnose sa tom masinom,koji znaju da je odrzavaju,koji ne skrnave isti auto (ćuning smajling) , za koje mislim da nikad ne bi dozvolili sebi ovakvu situaciju , za njih imam maksimalno postovanje.
Ja i dalje ne mogu da verujem koliko je Jugo razvaljen.
P.S. mislim da ne treba generalizovati vozace,ima onih koji kupe neki auto tipa BMW jer je to kriminalni auto,ili Golfa jer su culi da se ne kvari auto nikad ili jer je komsija kupio Golfa , ili Mecku kao nasi gastosi , a onda imas i ljubitelje tih masina (velika manjinja,cesto okupljenje u klubovima ljubitelja) , koji znaju kako da se odnose sa tom masinom,koji znaju da je odrzavaju,koji ne skrnave isti auto (ćuning smajling) , za koje mislim da nikad ne bi dozvolili sebi ovakvu situaciju , za njih imam maksimalno postovanje.
Re: Ne brže od života!
Ne bi... to je glavni problem. Ne bi!codemaker je napisao: Pa kad ostali ometeni, shvate šta ih čeka, možda bi sa onim gramom mozga ipak malo razmislili...
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Re: Ne brže od života!
Čova pod dejstvom alkohola u BMW je prošao na više uzastopnih crvenih svetala na semaforima, a jugo je izasao u raskrsnici i desno skretao na glavni pravac, kada je BMW bilo crveno, pri čemu se BMW kretao oko 200km/h, udario od pozadi u juga i tako razvaljen rikošetirao u banderu zadnjim krajem.
Postavlja se pitanje. Koliko je zvezdica ima jugo a koliko BMW na kraš testu?
Zašto bandera u razdelnom pojasu nije bila zaštićena elasto odbojnom ogradom?
Znači li da će sad naležni da postave ograničenje brzine 30km/h jer je pijana budala, krećući se kroz crvena svetla brzinom 200km/h napravila belaj, i tako kao reštii problem.
Razmislite sa kim vam se deca noći voze, a vi mlađi, takođe sa kime se vozite.
O ovim pitanjim treba razmisliti...
Postavlja se pitanje. Koliko je zvezdica ima jugo a koliko BMW na kraš testu?
Zašto bandera u razdelnom pojasu nije bila zaštićena elasto odbojnom ogradom?
Znači li da će sad naležni da postave ograničenje brzine 30km/h jer je pijana budala, krećući se kroz crvena svetla brzinom 200km/h napravila belaj, i tako kao reštii problem.
Razmislite sa kim vam se deca noći voze, a vi mlađi, takođe sa kime se vozite.
O ovim pitanjim treba razmisliti...
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
- Saša
- Postovi: 13038
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ne brže od života!
Kakve veze u ovoj situaciji ima ko ima koliko "zvezdica"? Pri 200 na sat džabe ti i svih 5 komada ili 16 erbegova, ovde se radi o pukoj sreći hoćeš li preživeti ili nećeš, odnosno kako si, koliko i sa koje strane udaren. Ovog idiota što je vozio treba dobro odrati robijom, baš za primer drugim takvim idiotima. I rekao bih da je Yugo udaren u prednji deo, jer da ga je udario sa 200 km/h u zadnji kraj, taj deo bi bio potpuno neprepoznatljiv, što nije slučaj prema ovim fotografijama.
Sent from my Samsung using Tapatalk
Sent from my Samsung using Tapatalk
Re: Ne brže od života!
ovo je stvarno tuzno, a sve pocinje iz kuce, odnosno odnosa prema drugima, riziku tsl... da se razumemo, ja prvi volim da vozim brzo, ali ovo je van pameti. zato kazem da je iz kuce, koliko si bahat u zivotu = toliko si bahat i vozac
- pedja
- član 001
- Postovi: 14187
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Zalosno je kako nevini stradaju zbog budala...
Recimo, nikada ne sedam da vozim kada popijem bilo sta alkoholno.
Samo sam jednom vozio posle 2-3 casice rakije (dobio sam bratanca, moralo se nazdraviti, a onda sam hitno morao do kuce) i to po kraju bez nekog saobracaja, ne vise od 2km. U povratku sam povezao ortaka i dao njemu da vozi.
Vrlo retko pijem uopste, ali dobro podnosnim alkohol. Kao sto sam vozio tada, sasvim normalno, vozio bih i posle piva ili vina, ali ne zelim. Nije to posledica straha od policije i kazne, vec ne zelim da eventualno oslabljenim refleksom unesrecim sebe, a pogotovo druge. Bez obzira sto se osecam OK i imam punu motoriku i kontrolu, nikada se ne zna... Bolje je ici i pesaka nego razmisljati o SBB KBB negde u celiji, ili na savesti nositi neciju nesrecu, invaliditet ili zivot.
Slicno je i sa brzinom. Svi bi mi da stignemo od tacke A do tacke B, sto je brze moguce. Nekima je tu i adrenalin plus.
Ma koliko god poznavao svoje vozacko umece, i auto koji vozim, nikada se ne zna sta po losem moze poci. Mozda neko u sabracaju ucini neocekivan potez, mozda propadne kocnica, mozda se stvori rupa na putu, zivotinja pretrcava...dovoljno je malo se cinuti i ... Dakle, brzina po uslovima puta. Izadjite na autoput ili pistu, pa peglajte dok vam ventili ne iskoce kroz haubu, ali to radite sami i kada nema drugih...
Ako je nekome zanimljivo da divlja u saobracaju, onda bi mogao malo i do doktora za mozak. Ako nije cista potreba za dokazivanjem i adrenalinom, onda je verovatno neki kompleks. Posebno je zanimljivo kako vecina tih uber vozaca smatra da "voze sigurno i ne ugrozavaju druge" , a svako cukanje i slicno je posledica losih vozackih sposobnosti drugih ucesnika u saobracaju, koji ne znaju da se ponasaju kada im neko uleti u makazice, pretice sa desne strane, ili oni koji iz neobjasnjivog razloga staju na zuto...
Recimo, nikada ne sedam da vozim kada popijem bilo sta alkoholno.
Samo sam jednom vozio posle 2-3 casice rakije (dobio sam bratanca, moralo se nazdraviti, a onda sam hitno morao do kuce) i to po kraju bez nekog saobracaja, ne vise od 2km. U povratku sam povezao ortaka i dao njemu da vozi.
Vrlo retko pijem uopste, ali dobro podnosnim alkohol. Kao sto sam vozio tada, sasvim normalno, vozio bih i posle piva ili vina, ali ne zelim. Nije to posledica straha od policije i kazne, vec ne zelim da eventualno oslabljenim refleksom unesrecim sebe, a pogotovo druge. Bez obzira sto se osecam OK i imam punu motoriku i kontrolu, nikada se ne zna... Bolje je ici i pesaka nego razmisljati o SBB KBB negde u celiji, ili na savesti nositi neciju nesrecu, invaliditet ili zivot.
Slicno je i sa brzinom. Svi bi mi da stignemo od tacke A do tacke B, sto je brze moguce. Nekima je tu i adrenalin plus.
Ma koliko god poznavao svoje vozacko umece, i auto koji vozim, nikada se ne zna sta po losem moze poci. Mozda neko u sabracaju ucini neocekivan potez, mozda propadne kocnica, mozda se stvori rupa na putu, zivotinja pretrcava...dovoljno je malo se cinuti i ... Dakle, brzina po uslovima puta. Izadjite na autoput ili pistu, pa peglajte dok vam ventili ne iskoce kroz haubu, ali to radite sami i kada nema drugih...
Ako je nekome zanimljivo da divlja u saobracaju, onda bi mogao malo i do doktora za mozak. Ako nije cista potreba za dokazivanjem i adrenalinom, onda je verovatno neki kompleks. Posebno je zanimljivo kako vecina tih uber vozaca smatra da "voze sigurno i ne ugrozavaju druge" , a svako cukanje i slicno je posledica losih vozackih sposobnosti drugih ucesnika u saobracaju, koji ne znaju da se ponasaju kada im neko uleti u makazice, pretice sa desne strane, ili oni koji iz neobjasnjivog razloga staju na zuto...
Re: Ne brže od života!
Pored toga sto je bio pijan, vozac je ocigledno lud kada je u tom stanu vozio tom brzinom pa jos kroz crvena svetla. Naravno to da je isao 200 je novinarska bajka ali u svakom slucaju preko 100.
Odgovarace za nasilnicku voznju u stanju teske alkoholisanosti sa dvostrukim smrtnim ishodom i teskim telesnim povredama. Nazalost mislim da nece ni 5 godina biti na robiji, al dzaba i da ga ubiju sad nece vratiti dve mlade devojke.
Odgovarace za nasilnicku voznju u stanju teske alkoholisanosti sa dvostrukim smrtnim ishodom i teskim telesnim povredama. Nazalost mislim da nece ni 5 godina biti na robiji, al dzaba i da ga ubiju sad nece vratiti dve mlade devojke.
Re: Ne brže od života!
Slusam malopre na vestima, kazu AKO se dokaze da je vozio u alkoholisanom stanju preti mu zatvorska kazna od 3 do 8 godina. Ja ne mogu da verujem da je to istina.
Re: Ne brže od života!
Sad gledam na vestima, lik sa Meganom naleteo na vozilo iz pratnje Ivice Dacica... Pricao covek telefonom, i presao u suprotnu traku...
A, za ovo od sinoc, kazu uzeta krv vozaca za analizu, i nije mu odredjen pritvor
A, za ovo od sinoc, kazu uzeta krv vozaca za analizu, i nije mu odredjen pritvor
Re: Ne brže od života!
Što se tiče ovoga sa Dačićevom kolonim, ja sam na licu mesta video drugačiji raspored od oficijelnog na licu mesta, što stakla što delova, kola po putu i tragova tako da....
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
- cozmo
- Postovi: 5033
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ne brže od života!
Ovaj sa BMW-om ce se izvuci garant, osecam da ce naci advokata koji ce da "okrivi" vozaca Yuga za nesrecu (ulazak sa sporednog puta). Garant.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Ne brže od života!
NexT je napisao:Sad gledam na vestima, lik sa Meganom naleteo na vozilo iz pratnje Ivice Dacica... Pricao covek telefonom, i presao u suprotnu traku...
Bas sam hteo malopre to da pomenem, al zaboravih.
Moguce je da je to istina, ali kad vidim kako voze ti likovi sto su u kolonama pod pratnjom nista im ne verujem.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14187
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Najbolje od svega je to sto je vozac Megana priznao da je razgovarao sa telefonom i da mu je sunce islo u oci...
Uz to, na Blic.rs jos nije objavljen (citaj: odobren) niti jedan komentar
---
Koliko sam ih samo puta sreo po Srbij, u video kako voze...
Ipak, ne iskljucuje se mogucnost bahatosti vozaca Renaulta, jer ipak je to Renault
Uz to, na Blic.rs jos nije objavljen (citaj: odobren) niti jedan komentar
---
Koliko sam ih samo puta sreo po Srbij, u video kako voze...
Ipak, ne iskljucuje se mogucnost bahatosti vozaca Renaulta, jer ipak je to Renault
Poslednja izmena od pedja u 03 Mar 2012, 19:55, izmenjeno 2 puta ukupno.
Re: Ne brže od života!
Pa evo kako su vozili ti iz kolone. Od mesta kontakta-češanja sa Meganom Audi je se zaustavio posle 100tinak metara, a staklo i delovi u traci megana, ništa u suprotnoj. A ograničenje brzine je 60km/h. Pored toga policija je sa svih stana obezbedila mesto da se ne može prići a čuo sam da su uzeli trake sa sig. kamera pupe Mol.
Poslednja izmena od MAD MAX u 03 Mar 2012, 19:51, izmenjeno 1 put ukupno.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB