Ne brže od života!
- shandu90
- Postovi: 12316
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ne brže od života!
Ako mene pitas, ne. Ja vozim kako vozim, i za sad mi je glava na ramenima. Voznja je mnogo vise nego silovanje papucice gasa. U ovom slucaju se nije moglo ocekivati mnogo od pijanog vozaca, posto 1,18 nije bas da su se dva velika popila.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Ne brže od života!
Treba ti širina za kružni tok. Busevi, šleperi treba da smotaju
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- mitar1982
- Postovi: 329
- Pridružio se: 11 Maj 2019, 14:45
- Garaža: Opel Insignia Sports Tourer SW 2.0 CDTI EDITION 110 hp
- Lokacija: NO
Re: Ne brže od života!
Kružni tok je bolji od bilo kakvog ograničenja, volobrani i prepreke su očigledno jedino rešenje i za vozače i za pešake.
Za njih se izdigne ivičnjak u sredini, da mogu da pređu velika vozila, a da brzopotezni BMW i sl. moraju da uspore.passenger je napisao:Treba ti širina za kružni tok. Busevi, šleperi treba da smotaju
“I should be sorry if I only entertained them, I wish to make them better.” – G.F. Handel
Re: Ne brže od života!
Kako ja vidim, suština ove diskusije je u odmeravanju koliko je ko kriv. Da li je krivica 50%-50% ili neki drugi odnos tj. Dacia je kriva više od BMW-a!
Ja bih rekao da je krivica BMW-a 99% . Iako zakon verovatno kaže drugačije.
Re: Ne brže od života!
Koliko se vidi na onom snimku, dačia je dobila po repu, praktično se još nije ni ispravila, a kamoli krenula da ubrzava.
Po meni loša procena vozača dačie.
Nije se prilagodio uslovima na putu. Tako je mogao da
Izleti ispred šlepera, koji ide 80 pa bi ga opet naguzio.
Po meni loša procena vozača dačie.
Nije se prilagodio uslovima na putu. Tako je mogao da
Izleti ispred šlepera, koji ide 80 pa bi ga opet naguzio.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Ne brže od života!
Ne.
BMW je bio na 150-200 metara od dačije. Ako kažemo daje šleper bio toliko daleko, trebalo bi mu 7-10s da dodje do dačije, što bi u tom trenutku dačija bila već na nekih 40-50 kmh.
BMW je leteo 50 metara u sekundi, u tom trenutku kada je vozač dačije pogledao udesno, video je dva fara na 150-200 metara (i to je pitanje, jer tu je blaga krivina). Probaj ti da obelezis 150-200 metara od neke krivine i napravi sličan scenario. Vidi je l mozes da procenis kojom se brzinom kreće taj auto tako daleko.
BMW je bio na 150-200 metara od dačije. Ako kažemo daje šleper bio toliko daleko, trebalo bi mu 7-10s da dodje do dačije, što bi u tom trenutku dačija bila već na nekih 40-50 kmh.
BMW je leteo 50 metara u sekundi, u tom trenutku kada je vozač dačije pogledao udesno, video je dva fara na 150-200 metara (i to je pitanje, jer tu je blaga krivina). Probaj ti da obelezis 150-200 metara od neke krivine i napravi sličan scenario. Vidi je l mozes da procenis kojom se brzinom kreće taj auto tako daleko.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Ne brže od života!
Ja ne verujem.sta se ovde polemise. Osnova bezbedne voznje je prilagodjena brzina.
6 praznih mesta pa sve drugo.
Naravno i samo je kriv onaj ko leti 170km/h i to.magistalom.
Jel vi znate koja je to brzina za.magistralu.
Dalje je sve posledica ove cinjenice. Vrlo je to jednostavno
6 praznih mesta pa sve drugo.
Naravno i samo je kriv onaj ko leti 170km/h i to.magistalom.
Jel vi znate koja je to brzina za.magistralu.
Dalje je sve posledica ove cinjenice. Vrlo je to jednostavno
Poslednja izmena od swemir u 10 Avg 2019, 14:18, izmenjeno 2 puta ukupno.
Re: Ne brže od života!
Nije ni pogledao, ni levo ni desno niti je stao pre ukljucivanja na put sa prvenstvom prolaza.
Jednostavno je nastavio istom brzinom sa sporednog puta i izleteo na magistralni put.
Mimoisao se sa jednim vozilom za par sekundi, i njega je mogao da zakaci i opet bi bila ista prica...
Ako je i tacna pretpostavka da je video dva fara na 150m, na 300m, na 500metara i opet odlucio da presece put i podleti onda je bas bespotreban komentar.
U bilo kom scenariju vidjenja vozila koja se krecu putem sa prvenstvom prolaza, vozac Dacije je uzrokovao nesrecu, zakonom jasno definisano oduzeo prednost drugom vozilu i to potpuno nevezano za bilo ciju brzinu kretanja.
Ni u jednom slucaju Dacija nije smela da se uopste nadje na tom mestu, na putu, cak i da je BMW isao 49km/h i morao da prikoci opet je kriv vozac Dacije.
Po zakonima i pravilima voznje. ZOBS je sasvim jasan i ne ostavlja prostor za dileme da li treba ili ne treba da se propustaju vozila sa prvenstvom prolaza prema brzini kretanja.
Imao sam 2 puta slicno podletanje sa sporednog puta na Ibarskoj, jednom na samo 10tak metara ispred mene i samo pukom slucajnoscu, sreci, refleksima, dobrim kocnicama, ili nekom petom spletu okolnosti uspeo da ga ne izbacim sa puta.
Osnov svega je brzina koja treba biti prilagodjena tako da onaj ko se ukljucuje ni na koji nacin ne ometa prethodnu brzinu kretanja vozila glavnim putem, a pogotovu ne sme da preseca putanju kretanja.
Dakle ne sme da se ukljucuje na put ISPRED vozila koje nailazi (ma kojom brzinom) vec ima obavezu da ga propusti i tek naon toga IZA njega da se ukljuci.
Na 150m ili 250metara sa sporednog na glavni magistralni put moze da se ukljuci pijana osoba, neko bez ikakvog iskustva u voznji, neko pod dejstvom lekova i drugoga ili neko ko uopste ne haje za druge ucesnike sebe i pravila voznje.
Nebitno da li je to Dacija, Mercedes, traktor ili bicikl koji preseca put vozilu na glavnom putu...
Ovo podletanje isto rade u BG na autoputu ovi koji se ukljucuju na autoput sa bocnih ulaza, i kao cude se otkuda su u problemu. Narocito kod Genexa je omiljeno mesto.
Kako deluje na snimku, vozac Dacije se ubacio na 20tak metara ispred nadolazeceg BMWa, Markoni je lepo objasnio situaciju.
Re: Ne brže od života!
Osnova bezbedne vožnje jeste prilagođena brzina, ali i poštovanje ostalih propisa.
Ne vidim sa snimka koliko je metara bilo udaljeno nadolazeće vozilo. Vidim da bukvalno čim je dačia izašla na put, odmah je dobila po repu. Meni to ne deluje jbg kao 200m daleko vozilo.
Ne vidim sa snimka koliko je metara bilo udaljeno nadolazeće vozilo. Vidim da bukvalno čim je dačia izašla na put, odmah je dobila po repu. Meni to ne deluje jbg kao 200m daleko vozilo.
- Sinisa G.
- Postovi: 2429
- Pridružio se: 11 Feb 2014, 11:25
- Garaža: GTS, EVO500, GSI
- Lokacija: Beograd, Grac
Re: Ne brže od života!
Ja ne znam koji snimak vi gledate.
Na petoj sekundi snimka dacija je stala da propusti auto
sa lijeve strane.
Na sedmoj sekundi krece da se ukljucuje na magistralu.
Na dvanestoj dolazi do udesa.
Ako je pogledo desno na sestoj sek snimka, bmw mu je tad bio 300m udaljen.
Iz dacijinog ugla.
300m iz bmw ugla
Krivica dacije 0%.
Dacija je udarena otpozadi kad se vec nalazila
na putu, a ne bocno, tako da nema nikavog govora o neustupanju prvenstva.
Na petoj sekundi snimka dacija je stala da propusti auto
sa lijeve strane.
Na sedmoj sekundi krece da se ukljucuje na magistralu.
Na dvanestoj dolazi do udesa.
Ako je pogledo desno na sestoj sek snimka, bmw mu je tad bio 300m udaljen.
Iz dacijinog ugla.
300m iz bmw ugla
Krivica dacije 0%.
Dacija je udarena otpozadi kad se vec nalazila
na putu, a ne bocno, tako da nema nikavog govora o neustupanju prvenstva.
- H4wkeye
- Postovi: 8760
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Ne brže od života!
Sa zakonske strane, kriv je vozac BMW-a zato je i uhapsen. Nepirlagodjena brzina + alkohol.
Re: Ne brže od života!
Nije policija ta koja presuđuje.
Re: Ne brže od života!
Gledamo snimak na kome se Dacija u 13 sekundi ukljucila na glavni put a do sudara je doslo u 15tj sekundi.
Neustupanje prvenstva pri ukljucivanju je svaka radnja Dacije koja iziskuje promenu stanja kretanja vozila na putu sa prvenstvom, ovde BMWa.
Dovoljno je da postoji potreba da vozac na glavnom putu prikoci, Dacia je vec i tada napravila prerksaj iz ZOBS o neustupanju prvenstva i izazivac je sporne situacije. Bilo da se uopste dogodi ili ne sudar, vozac Dacije je krivac za taj prekrsaj, po ZOBSu.
Dacia uopste nije smela da se ukljucuje ISPRED vozila na putu sa prvenstvom prolaza koje nailazi. tacka.
Neustupanje prvenstva pri ukljucivanju je svaka radnja Dacije koja iziskuje promenu stanja kretanja vozila na putu sa prvenstvom, ovde BMWa.
Dovoljno je da postoji potreba da vozac na glavnom putu prikoci, Dacia je vec i tada napravila prerksaj iz ZOBS o neustupanju prvenstva i izazivac je sporne situacije. Bilo da se uopste dogodi ili ne sudar, vozac Dacije je krivac za taj prekrsaj, po ZOBSu.
Dacia uopste nije smela da se ukljucuje ISPRED vozila na putu sa prvenstvom prolaza koje nailazi. tacka.
- H4wkeye
- Postovi: 8760
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Ne brže od života!
Istina. Mada u ovom slucaju, ja ne vidim nikakvu olaksavajucu okolnost za vozaca BMWa. Bice osudjen sigurno. Koliko je ogranicenje na ovom delu puta? 60 ili 80?
Edit: Sad sam odgledao snimak, otprilike je proslo 2 sekunde od ukljucivanja Dacije do sudara, ako je isao 170 stvarno znaci presao je nekih 100 metara. Vrv je vozac Dacije po mraku lose ocenio brzinu.