Ne brže od života!
Re: Ne brže od života!
Nažalost i ovde je ovaj sa Doblom ili čim već krenuo da pretiče a da je kasno pogledao, što je česta situacija na drumovima. Možda je seljački, ali ja često kada pretičem, a vidim da taj neko ima vozilo ispred sebe koje usporava saobraćaj, ja svirnem ili blicnem (ako je mrak), čisto da taj i ako ne gleda retrovizor zna da ga pretičem.
- YUgisa
- Postovi: 717
- Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Zato sam i prvobitno komentarisao, bas me interesuje koliko ostalih ucesnika na snimku vodi racuna o saobracaju i da li je iko bio svestan ovog lika. Ako ne iz ugla da mu se sklone sa puta, onda barem iz ugla da se ne prestoje njemu u traku...
Kad sam polozio bilo je puno lakse voziti, sad stanu na sred kolovoza ne znam jel ce levo desno, hoce nazad jel ce parkirati, hoce izaci iz auta neko, jel gleda sebi u medjunozije ili drnda telefon, kao da se ljudi trude kako biti veci debil za volanom. Kao da im je mozak na ispasi kad sednu za volan...
Being second is to be the first of the ones who loose...
- grujicd
- Postovi: 8373
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
U saobraćaju često moraš da se staviš u kožu ovog ispred, da predvidiš da li će da koči ili uradi nešto drugo, a ti faktori uključuju i decu što igraju fudbal, i kad vidiš da neko 200 metara ispred seda u kola da se isparkira, i kad nailazite na traktor. Često kad voziš iza nekog 15-20 minuta već mu sagledavaš karakter i trenutno psihičko stanje, vidiš da li je nervozan, opušten, rastrojen, i onda to uzimaš u obzir kod predviđanja reakcije... Dosta toga i podsvesno procesiraš.
Jedan od razloga zašto mislim da samovozeća vozila nisu tako blizu kao što nas hajpuju.
Jedan od razloga zašto mislim da samovozeća vozila nisu tako blizu kao što nas hajpuju.
- YUgisa
- Postovi: 717
- Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Pa to i kazem, ljudi su pre vozili sa vise logike i mogao si da predvidis neko tipicno ponasanje vozaca, sada kao da si u nekom odeljenju histericne dece, ne znas ko ce sta da uradi... Dva puta sam bio u vozilu (kao suvozac)kada je autobus presao u nasu traku, jednom smo "sleteli" sa puta, drugi put smo uspeli da se zaustavimo ispred, oba puta su bili u fazonu pa autobus ne moze da stane u svoju traku da bi skrenuo. Pa druze gledas u nas ti stani da ti se oslobodi suprotan pravac pa onda radi sta ti je volja u obe trake kolovoza... Da ne kazem da su u pitanju gradski autobusi, voze te linije minimum 10 puta dnevno... Isto sam imao fore nekoliko puta preticu/obilaze i meni trube i masu sto necu da stanem u svojoj traci da bi oni kroz moju traku pretekli nesto iz njihove trake... Kakav mentalni sklop ta osoba ima ako u tome ne vidi problem sa logikom?
Being second is to be the first of the ones who loose...
- klisko
- Postovi: 666
- Pridružio se: 01 Okt 2016, 00:09
- Garaža: Octavi A7FL 1.6TDI 2019, Octavia A5FL 1.9TDI 2010
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Ovo ti je na biciklu postalo normalno. Bude i više puta u toku samo jedne vožnje od sat-dva i to na neopterećenim pravcima (na opterećenim i ne vozim). Njegovih 20-30 sekundi vredi više nego moj život.YUgisa je napisao:... Isto sam imao fore nekoliko puta preticu/obilaze i meni trube i masu sto necu da stanem u svojoj traci da bi oni kroz moju traku pretekli nesto iz njihove trake... Kakav mentalni sklop ta osoba ima ako u tome ne vidi problem sa logikom?
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ne brže od života!
Gori upravo stariji Megan na Bul. Evrope u NS kod kružnog toka dole na Detelinari. Slikano iz suprotnog smera sa malo veće daljine pa kropovano. Naišli kolega i ja u Doblu, imamo aparat za gašenje ali u ovakvom stadijumu vatre nema smisla ga ni vaditi iz auta.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
- shandu90
- Postovi: 12317
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Ne brže od života!
Jeste, francuska konzerva. Sta uzrokuje pozar na iole modernijim vozilima, nije scenic mk2 neka raga raspala iz proslog milenijuma?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- srdjanyo
- Postovi: 3259
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Elektro-Instalacija najčešće.
Послато са Mi Note 10 Lite помоћу Тапатока
Послато са Mi Note 10 Lite помоћу Тапатока
Re: Ne brže od života!
Sale, u svakom slučaju treba gasiti požar, bez obzira na stadium.
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Re: Ne brže od života!
Zasto? Da rizikuje opekotine zbog auta koji ce sad svakako na otpad?
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
- grujicd
- Postovi: 8373
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Gledao sam jednom kad je auto ovako goreo. Kačio sam i ovde slike. Probalo par ljudi sa aparatima, ništa, kao da pljuneš u vatru. Kad su došli vatrogasci za 30s je bio ugašen. Glavna je tu frka od eksplozije, ne treba biti ni u krugu od par desetina metara od auta koji toliko gori bez neke zaštitne opreme.
Re: Ne brže od života!
Jel ikad auto koje gori eksplodiralo? Sjecam se da sam na SATu gledao (jako davno) auto sa plinom kako gori, pa ni on nije eksplodirao. Jedino je jaca vatra.
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Re: Ne brže od života!
Pa plin ne može da eksplodira u vatri, osnovna dobro poznata stvar ali plinski sistem ima sigurnosti ventil koji kontrolisano ispušta plin iz boce. (plin u kućnim bocama je sasvim druga priča).
Za razliku benzin ili dizel auto nema sigurnosni ventil , gorivo može da curi na milion mesta i da se razliva a onda tako razliveno postaje opasno jer je nekontrolisano. Tečno gorivo ni plin ni benzin ni dizel ne gore, nezapaljivi su ali njihove pare jesu kada se steknu uslovi.
No kako god bilo, u ovom stadijumu nema nikakvog priručnog gašenja sa pad kilograma praha, najbolje je udaljiti sebe i sve evenutalno povredjene.
Ko nije stvarno gasio plamen ispod haube teško razume brzinu i obim dotoka svežeg vazduha koji omogućava intezivno gorenje. Ovo nije za amterski pokušaj bez zaštitne opreme, eksplodiralo ili ne.
Samo kada je početni plamen ispod haube i bez podizanja haube ima šanse da se priručnim aparatom ugasi, oko 20-30 sekundi ukupno se može dobiti praha iz aparata standardne veličine 2kg.
Za razliku benzin ili dizel auto nema sigurnosni ventil , gorivo može da curi na milion mesta i da se razliva a onda tako razliveno postaje opasno jer je nekontrolisano. Tečno gorivo ni plin ni benzin ni dizel ne gore, nezapaljivi su ali njihove pare jesu kada se steknu uslovi.
No kako god bilo, u ovom stadijumu nema nikakvog priručnog gašenja sa pad kilograma praha, najbolje je udaljiti sebe i sve evenutalno povredjene.
Ko nije stvarno gasio plamen ispod haube teško razume brzinu i obim dotoka svežeg vazduha koji omogućava intezivno gorenje. Ovo nije za amterski pokušaj bez zaštitne opreme, eksplodiralo ili ne.
Samo kada je početni plamen ispod haube i bez podizanja haube ima šanse da se priručnim aparatom ugasi, oko 20-30 sekundi ukupno se može dobiti praha iz aparata standardne veličine 2kg.