Stranica 874 od 967

Re: Ne brže od života!

Poslato: 24 Avg 2019, 09:27
od dragvorl
Romanticni_Piroman je napisao:
23 Avg 2019, 16:34
Isto to sam napisao pre par dana, daj svuda 30 i da idemo pesaka lepo, nece biti zrtava... Sto se slucaja Francuske tice, vratili su se na 90km/h. Izguglajte malo, imali su problem jer preko 60% vozaca nije htelo da prati tako malo ogranicenje i nakon protesta su morali da vrate na 90.
Ja u junu bio tamo, jos je bilo 80.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 27 Avg 2019, 16:05
od H4wkeye
Evo nekih podataka za ovu godinu. Do 20. avgusta je poginulo oko 300 ljudi, sto je oko 5% vise nego prosle godine. Najvise je "kriv" jun i jul gde je bio drastican skok nastradalih, do juna je bio trend smanjenja od oko 11%. Takodje, 65% putnika i vozaca u motronim vozilima koji su nastradali NIJE imalo vezan pojas.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 27 Avg 2019, 18:45
od Romanticni_Piroman
H4wkeye je napisao:
27 Avg 2019, 16:05
Evo nekih podataka za ovu godinu. Do 20. avgusta je poginulo oko 300 ljudi, sto je oko 5% vise nego prosle godine. Najvise je "kriv" jun i jul gde je bio drastican skok nastradalih, do juna je bio trend smanjenja od oko 11%. Takodje, 65% putnika i vozaca u motronim vozilima koji su nastradali NIJE imalo vezan pojas.
Ovo za pojas je neverovatno, pa 2019. je covece. Meni samo nije jasno, imam na primer caleta koji nema sanse da se sam seti da se veze, ali kupio moderniji auto (citaj 2005+) i odma pisti ono cim se ne vezes, a preglasno je da bi ga ignorisao. Uopste mi nije jasno kako se onda toliko ljudi ne vezuje, je l su svi u 20 godina starim automobilima ili sta? Ja se vezem cim udjem u auto samo da mi slucajno ne zapisti ono, a krece da pisti cim okrenem kljuc.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 27 Avg 2019, 19:00
od lami
Ovde je u pitanju najverovatnije nevezivanje na zadnjim sedistima, tu je i dalje retkost vezivanje.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока


Re: Ne brže od života!

Poslato: 27 Avg 2019, 19:53
od BRABUS
Romanticni_Piroman je napisao:
27 Avg 2019, 18:45
H4wkeye je napisao:
27 Avg 2019, 16:05
Evo nekih podataka za ovu godinu. Do 20. avgusta je poginulo oko 300 ljudi, sto je oko 5% vise nego prosle godine. Najvise je "kriv" jun i jul gde je bio drastican skok nastradalih, do juna je bio trend smanjenja od oko 11%. Takodje, 65% putnika i vozaca u motronim vozilima koji su nastradali NIJE imalo vezan pojas.
Ovo za pojas je neverovatno, pa 2019. je covece. Meni samo nije jasno, imam na primer caleta koji nema sanse da se sam seti da se veze, ali kupio moderniji auto (citaj 2005+) i odma pisti ono cim se ne vezes, a preglasno je da bi ga ignorisao. Uopste mi nije jasno kako se onda toliko ljudi ne vezuje, je l su svi u 20 godina starim automobilima ili sta? Ja se vezem cim udjem u auto samo da mi slucajno ne zapisti ono, a krece da pisti cim okrenem kljuc.
Dosta ljudi imaju ubacen samo onaj deo unutra koji ide u slot, al bez pojasa okolo, tako da ne pisti a ne vezuju se. Ozbiljan debilizam....

Re: Ne brže od života!

Poslato: 27 Avg 2019, 19:53
od H4wkeye
lami je napisao:
27 Avg 2019, 19:00
Ovde je u pitanju najverovatnije nevezivanje na zadnjim sedistima, tu je i dalje retkost vezivanje.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Tacno. Na prednjim sedistima je u 2018 na teritoriji zemlje prosek vezivanja napred bio 82.7% (vozaci 84.9%, suvozaci 79.7%) a pozadi 12.3.%. Takodje, prosecna brzina putnickih vozila na autoputu u 2018 je bila 115km/h. 15% vozila je bilo u prekoracenju od toga 5.6% za najmanje 10km/h.

Za razliku od toga, u naselju je 48.4% vozila prekoracilo brzinu, dok je 14.3% to cinilo za najmanje 10km/h.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 27 Avg 2019, 20:03
od member
Realnost je da sva ta statistika za kurac sve dok murija bude sačekivala u žbunju na potpuno bezveznim lokacijama i maltretirala vozače za gluposti.
A ja im stalno govorim da samo treba da dodju npr. Između 7:30h i 8h na lokaciju na kojoj ima bar 10 prolazaka kroz debelo crveno, okretanja preko duple pune, roditelja koji decu u vrtić voze ili u krilu vozeći, ili nevezane na suvozačkom sedištu.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Avg 2019, 08:09
od Risto
Pojas ne veže baš mnogo ljudi, u mojoj porodici brat nikako ne vezuje dok majka jedva čeka da recimo skrene sa glavnog puta i da se odveže.

Što se tiče putne mreže, neki dan sam prošao rutu od Batrovaca do NS a posle do Bačke Palanke, mi se jednostavno naviknemo da je put takav i to nam se čini kao normalno. Neravan kolovoz, neretko uvijen uz ivicu, neretko neobeležen horizontalnom i vertikalnom signalizacijom. Da me ne shvati neko pogrešno, još nema ni godinu dana od kako sam otišao, ima loših puteva i u AT ali ne baš na važnim magistralnim putevima. A o ograničenjima nećemo ni diskutovati, u AT kad vidim smanjenje sa 90 na 70 (ili 50) onda znam da je sa razlogom, a kod nas uglavnom ne vidim kako i zašto.

Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk


Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Avg 2019, 08:29
od nikaragva
S obzirom kakav je put na nekim delovima, mogu komotno staviti 50 ogranicenje na magistralu.

Taj put NS-BP ima dnevni prosek oko 7-8000 vozila. I ima tendenciju rasta. To je info star par godina.
Sa takvim dnevnim prosekom bi trebalo da se razmislja o rasterecenju puta i gradnji nove magistrale da li samo za motorna vozila ili odmah autoput, nebitno.
Ali takav put bi usisao vozila sa te magistrale i sa magistrale koja preko petrovca drzi pravas NS - SO. Autoput ili magistrala koja ima devinelisane putne prikljucke, te ne mora na svakom ukrstanju da se usporava na 50-60 znakovima.

Nisam saobracajni inzenjer, ali ovakav kakav sam bih mogao makar na toj deonici sa dosadasnjim iskustvom da napravim put nemerljivo boljim. Cak i bez gradnje novog, samo unapredjenjem starog.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Avg 2019, 08:41
od nidza
H4wkeye je napisao:
lami je napisao:
27 Avg 2019, 19:00
Ovde je u pitanju najverovatnije nevezivanje na zadnjim sedistima, tu je i dalje retkost vezivanje.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Tacno. Na prednjim sedistima je u 2018 na teritoriji zemlje prosek vezivanja napred bio 82.7% (vozaci 84.9%, suvozaci 79.7%) a pozadi 12.3.%. Takodje, prosecna brzina putnickih vozila na autoputu u 2018 je bila 115km/h. 15% vozila je bilo u prekoracenju od toga 5.6% za najmanje 10km/h.

Za razliku od toga, u naselju je 48.4% vozila prekoracilo brzinu, dok je 14.3% to cinilo za najmanje 10km/h.
Sumnjam i u ovu statistiku. U Bgd ima polovina vozila cele države, a voze skoro svi u prekoračenju, čim su van kolapsa.

Gradu bi interes trebalo da bude u funkciji života i bezbednosti, a za to treba jasne instrukcije da daje policiji. To se ne dešava.

Korisnije bi bilo da podignu ograničenje sa 50 na 70 po svim glavnim džadama na NBGD, ali onda da šure po ušima ko ide brže, neselektivno. Jedine dve kazne u Bgd sam platio za prekoračenje brzine na najbesmislenijem mogućem mestu, sa nula šansi za nesreću i bez pešaka. Pritom sam za sve ove godine vožnje uvek u prekoračenju, nema izuzetka.

Reci ti nama čemu služe ove kamere na sve strane? Jel to radi uopšte?

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk


Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Avg 2019, 08:45
od Heinz
nikaragva je napisao:
29 Avg 2019, 08:29
Nisam saobracajni inzenjer, ali ovakav kakav sam bih mogao makar na toj deonici sa dosadasnjim iskustvom da napravim put nemerljivo boljim. Cak i bez gradnje novog, samo unapredjenjem starog.
Misliš građevinski. Jer ovi drugi ne služe ničemu.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Avg 2019, 13:07
od H4wkeye
nidza je napisao:
H4wkeye je napisao:
lami je napisao:
27 Avg 2019, 19:00
Ovde je u pitanju najverovatnije nevezivanje na zadnjim sedistima, tu je i dalje retkost vezivanje.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Tacno. Na prednjim sedistima je u 2018 na teritoriji zemlje prosek vezivanja napred bio 82.7% (vozaci 84.9%, suvozaci 79.7%) a pozadi 12.3.%. Takodje, prosecna brzina putnickih vozila na autoputu u 2018 je bila 115km/h. 15% vozila je bilo u prekoracenju od toga 5.6% za najmanje 10km/h.

Za razliku od toga, u naselju je 48.4% vozila prekoracilo brzinu, dok je 14.3% to cinilo za najmanje 10km/h.
Sumnjam i u ovu statistiku. U Bgd ima polovina vozila cele države, a voze skoro svi u prekoračenju, čim su van kolapsa.

Gradu bi interes trebalo da bude u funkciji života i bezbednosti, a za to treba jasne instrukcije da daje policiji. To se ne dešava.

Korisnije bi bilo da podignu ograničenje sa 50 na 70 po svim glavnim džadama na NBGD, ali onda da šure po ušima ko ide brže, neselektivno. Jedine dve kazne u Bgd sam platio za prekoračenje brzine na najbesmislenijem mogućem mestu, sa nula šansi za nesreću i bez pešaka. Pritom sam za sve ove godine vožnje uvek u prekoračenju, nema izuzetka.

Reci ti nama čemu služe ove kamere na sve strane? Jel to radi uopšte?

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Te kamere su za nadzor.(stim sto ove nove imaju mogucnost za prepoznavanje tablica itd.) Trebalo bi odredjen deo novih da bude i za prekoracenje/crveno svetlo.

Kamere za brzinu su jedan od boljih vidova kontrole za neke kriticne deonice, rasterecuju policiju da moze da bude na drugim mestima.

Na primer Engleska koja ima najbolju saobracajnu statistiku u Evropi ima kamere za brzinu na sve strane.

Sent from my SM-A505FN using Tapatalk


Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Avg 2019, 23:42
od shandu90
Oni su zemlja sa najvise kamera na putu cini mi se. Ni meni nije jasno da se ljudi koji sede napred ne vezuju. To je cist inat i nista vise. Moja tetka je 2x izletela kroz soferku, i dalje se ne vezuje. Sta je njoj u glavi, mislim da ni sama ne zna.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk


Re: Ne brže od života!

Poslato: 30 Avg 2019, 00:02
od H4wkeye
:ccc: :nonono:

Re: Ne brže od života!

Poslato: 30 Avg 2019, 07:17
od mitar1982
A što samo napred, sva kola u poslednjih dvadeset i kusur godina imaju pojaseve i naslone za glavu pozadi!?

Moje dete od 4 godine već uveliko zna da nema polaska dok svi nisu uredno vezani u sedištima, porazno je da odraslim ljudima ne dolazi do mozga koliko je to bitno.