Stranica 9 od 11

Re: NCAP testovi

Poslato: 04 Okt 2019, 09:19
od cozmo
nikaragva je napisao:U gradu manje vise, najstrasnije je na naplatnoj rampi, gde i ako nisi zadnji, mozes da najebes.
Zato uvek skrecem na kucice, koje nisu u liniji sa trakama.
Uzmi TAG.

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk


Re: NCAP testovi

Poslato: 04 Okt 2019, 09:27
od nikaragva
Razmisljao sam o tome, ali ja bas malo koristim autoput.

Samo kad idem u BG, a to je 2x godisnje.

Re: NCAP testovi

Poslato: 09 Okt 2019, 13:21
od Geza
Slika

Re: NCAP testovi

Poslato: 08 Jan 2020, 20:31
od Geza

Re: NCAP testovi

Poslato: 18 Feb 2020, 14:55
od Geza

Re: NCAP testovi

Poslato: 20 Maj 2020, 11:27
od Geza

Re: NCAP testovi

Poslato: 20 Maj 2020, 12:01
od nidza
Hvala na linku, samo da podvučem rečenicu, koja mi se čini kao najvažnija stvar u tekstu:
if the larger vehicle is too stiff for an impact scenario, it will be penalised accordingly.”
Ukoliko je veće vozilo previše čvrsto za scenario sudara, biće kažnjeno adekvatno.

Pozdravljam.

Re: NCAP testovi

Poslato: 17 Sep 2020, 18:45
od Geza

Re: NCAP testovi

Poslato: 01 Okt 2020, 17:25
od Geza

Re: NCAP testovi

Poslato: 21 Okt 2020, 21:24
od Geza

Re: NCAP testovi

Poslato: 30 Okt 2020, 16:12
od Geza
0*


Re: NCAP testovi

Poslato: 31 Okt 2020, 08:44
od motorista
^ Možda bi bilo manje nedoslednosti da su uveli veći broj zvezdica. Ovako nulu ima »Pikanto« a jedinicu, kasnije oduzetu, »Seićento«. Takođe je tu i ona smejurija sa testiranjem modernizovanog »Grande Punta« gde su lupali aute maltene kako bi ispitali sisteme koji na njemu ne postoje i dali mu nulu.

nidza je napisao:
20 Maj 2020, 12:01
Hvala na linku, samo da podvučem rečenicu, koja mi se čini kao najvažnija stvar u tekstu:
if the larger vehicle is too stiff for an impact scenario, it will be penalised accordingly.”
Ukoliko je veće vozilo previše čvrsto za scenario sudara, biće kažnjeno adekvatno.

Pozdravljam.
Dosadašnja praksa sa nepokretnom delimično deformišućom barijerom je ugrubo predstavljala scenario sudara dva vozila uporediva po masi i veličini pri oko 50 km/č (normalno, razlika do 64 km/č otpada na energiju utrošenu u deformišućem delu barijere). Očita mana je da mala vozila mogu imati dobar rezultat na testu ali biti nebezbednija u pravom sudaru sa težim.

Testiranje u kom se sudaraju auto i prepreka u pokretu je moglo da ispegla ove razlike. Međutim, ovakva penalizacija, iako razumem njen smisao, donekle smanjuje korist dobijenu pokretnom preprekom i pomalo približava rezultate onima sa napokretnom. Bolje jeste, ali na prvi pogled deluje kao da je propušten deo potencijala mobilne barijere (plus ostavlja previše prostora za tumačenja, mada će verovatno sve biti jasnije nakon par krugova testiranja).

Mislim da je bolje rešenje sa dva testa: scenario sudara sa – uslovno – najmanjim i sa najvećim vozilom. Recimo, 800 i 3.500 kg, brzina međusobnog približavanja po 50 km/č koja bi se opet mogla simulirati brzinom isključivo testiranog auta (što bi verovatno dalo manje rasipanje rezultata) ili bi oba vozila bila u pokretu (ovo bi dalo manje klasičnih rezultata ali i realističnije situacije za druge analize).

Re: NCAP testovi

Poslato: 16 Nov 2020, 18:36
od Geza





Re: NCAP testovi

Poslato: 04 Dec 2020, 21:13
od Geza

Re: NCAP testovi

Poslato: 09 Dec 2020, 12:13
od Geza
Slika