Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Poslato: 16 Maj 2023, 10:57
Do 8. jula rade... 2 meseca za nekoliko kilometara.
forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.garaza.rs/
Zar ne rekose da ce u avgustu poceti radovi/obnova na 4.2km kroz karlovce?Geza je napisao: ↑24 Avg 2023, 17:27Narednih mesec dana izmenjen režim saobraćaja na deonici Petrovaradin-Sremski Karlovci-Maradik
Autor: 021.rs
Režim saobraćaja na deonici Petrovaradin-Sremski Karlovci-Maradik biće izmenjen od danas, 24. avgusta zbog popravke kolovoznog zastora.
Narednih mesec dana izmenjen režim saobraćaja na deonici Petrovaradin-Sremski Karlovci-MaradikFoto: Pixabay
U pitanju je deonica Petrovaradin-Sremski Karlovci-Maradik, od izlaza iz Sremskih Karlovaca ka Maradiku, u dužini od 400 metara.
Tokom radova saobraćaj će se odvijati naizmeničnim propuštanjem vozila.
Radovi će biti obezbeđeni adekvatnom saobraćajnom signalizacijom i opremom.
Posao bi trebalo da bude završen do 24. septembra.
https://www.euronews.rs/srbija/drustvo/ ... rzine/vest
Nekadašnji auto-put kroz Beograd postao moto-put: Šta to znači za vozače, koje su maksimalne brzine?
Autor: Slavica Tuvić
30/03/2024
Od danas stupa na snagu nova Uredba o kategorizaciji državnih puteva. Uredbom je predviđeno da nekadašnji auto-put kroz Beograd postaje moto-put ili kako se još naziva "brza saobraćajnica". Time je konačno rešen status deonice od petlje Beograd (Dobanovčka petlja), preko Mostara do Bubanj potoka.
Prethodnom Uredbom, koja je usvojena u oktobru prošle godine, ukinut je status auto-puta za tu deonicu i proglašena je za državni put drugog B reda. To je izazvalo polemiku u javnosti, jer je na putevima tog ranga dozvoljeno kretanje pešaka, biciklista, trotineta, poljoprivredne mehanizacije.
Novom Uredbom koja je objavljena u Službenom glasniku 22. marta, a stupa na snagu osam dana kasnije, deonica kroz Beograd dobila je status moto-puta.
...
Mirko Koković, pomoćnik direktora Agencije za bezbednost saobraćaja kaže da učesnici u saobraćaju treba da znaju da mnoga pravila koja važe na auto-putu važe i na moto-putu.
"Krajnja leva traka je traka za preticanje i njom nije dozvoljeno kretanje vozila. Ono što je bitno naglasiti jeste da je maksimalna dozvoljena brzina kretanja vozila na moto-putu 100 kilometara na čas, što ne znači da će tolika brzina biti dozvoljena kroz Beograd, odnosno da će ostati 80 kilometara na čas kao i do sada, jer se prolazi naseljeno mesto", kaže Koković za Euronews Srbija.
Pojašnjava da ista pravila ostaju da važe i za zaustavnu traku kroz Beograd.
"Kroz Beograd zaustavna traka je isprekidana i gde god imate isprekidanu traku vi možete da je sečete. Svaka neisprekidana traka ili puna linija, ne sme da se seče", pojašnjava on.
...
Pojašnjava da učesnici u saobraćaju i dalje imaju navike od auto-puta i da je sada bio pravi trenutak da se Uredba izmeni. Smatra da je jedina manjkavost to što će na deonici puta od Bežanijske kose do Aerodroma morati da se smanji brzina sa 130 kilometara na sat na 100 kilometara na sat.
"To je možda jedina manjkavost ove odluke, ali možda će se i za to naći neko rešenje. Takođe, moto- put ima zaustavnu traku kao i auto-put. Od subote zaustavna traka ne može da se koristi. Kazna za vožnju u zaustavnoj traci je od 20.000 do 40. 000 dinara, plus šest kaznenih poena, plus dva meseca zabrane vožnje", priča Okanović.
...