Imaju ja mislim određen broj na plin, a počinju da uvode i metan, mislim da će prolećnih novih 250 autobusa što najavljuje Đilas za 2013. biti svi alternativno pogonjeni.Xepoj87 je napisao:Nema to veze sa D2,vec sa kolima. Ne bi krsh mnogo manje zagadjivao sa Eurodizelom...snork je napisao:Za tu crnu lepljivu prljavštinu najviše možemo da zahvalimo našoj državi, koja je jedna od poslednjih na svetu koja dozvoljava korišćenje D2 dizela u gradu. Nadam se da se bar "olovni" benzin više ne proizvodi...
Iskreno,siguran,ali siguran sam da u BG-u najvise zagadjuju autobusi.
Konstantno rade,trose kao 10 automobila i zagadjuju kao 20 automobila.
Sada je vec veliki procenat automobila koliko,toliko unormaljen po pitanju zagadjivanja i situacija ce sto se toga tice u narednih par godina biti sve bolja,ali automobusi se ne diraju,voze se bez amortizera,nakrivljeni,polu raspadnuti i sa motorima koji su za 200.000km omasili generalku,a o 30 godina starim autobusima da i ne pricamo.
Za njih ne postoji tehnicki izgleda i za njih zakon ocigledno ne vazi.
Javni prevoz
- Uroš S.
- Postovi: 10890
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Svetska zavera ili jedan sasvim običan dan...
Re: Svetska zavera ili jedan sasvim običan dan...
Beograd tek od ove godine ima dvadesetak autobusa na CNG. Ostalih 1500 je dizel.nikaragva je napisao:Zar autobusi ne idu vecinom na plin?
EDIT: Xepoj, nema ni jedan jedini star 30 godina. Ima dvadesetak IK-161/166 iz 1992. godine i to su inače najpouzdaniji i najomiljeniji autobusi u GSP-u. Najveći broj vozila je star oko 10 godina (IK-201, IK-103) i ima EURO-3 motore. U poslednje 2-3 godine se nabavljaju samo niskopodni Ikarbusi (IK-212, IK-218) koji uz to imaju EURO-4 i EURO-5 motore.
Poslednja izmena od snork u 10 Okt 2012, 16:55, izmenjeno 1 put ukupno.
Ђенерал Јанковић
Re: Svetska zavera ili jedan sasvim običan dan...
odakle Beogradu 1500 autobusa?
Imamo 800-850 autobusa, 150 trola i 200 tramvaja...
Koliko sam pohvatao, novi autobusi koji se narucuju nece biti Ikarbusovi...
Imamo 800-850 autobusa, 150 trola i 200 tramvaja...
Koliko sam pohvatao, novi autobusi koji se narucuju nece biti Ikarbusovi...
Poslednja izmena od NexT u 10 Okt 2012, 16:57, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Svetska zavera ili jedan sasvim običan dan...
To je moja gruba procena ukupnog broja vozila, GSP + ostali prevoznici. Ok, ne treba računati tramvaje i trolejbuse.NexT je napisao:odakle Beogradu 1500 autobusa?
Imamo 800-850 autobusa, 150 trola i 200 tramvaja...
Zar se to ne odlučuje na tenderu?NexT je napisao:odakle Beogradu 1500 autobusa?
Koliko sam pohvatao, novi autobusi koji se narucuju nece biti Ikarbusovi...
Ђенерал Јанковић
Re: Svetska zavera ili jedan sasvim običan dan...
Pa, posto ce kredit dati EBRD, i onda ce uslovi biti malo naklonjeniji proizvodjacima iz EU.
Ako se nesto ne promeni, ili se drugacije iskoristi kredit...
Mada, slusao sam i vozace kad je pocela kupovina niskopodnih da su oni hteli Mercedese ili valjda Volvoe, a ne Ikarbus. Cena je bila nesto smesno veca, a Ikarbusovi autobusi su imali brdo problema na pocetku...
Ako se nesto ne promeni, ili se drugacije iskoristi kredit...
Mada, slusao sam i vozace kad je pocela kupovina niskopodnih da su oni hteli Mercedese ili valjda Volvoe, a ne Ikarbus. Cena je bila nesto smesno veca, a Ikarbusovi autobusi su imali brdo problema na pocetku...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23825
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Svetska zavera ili jedan sasvim običan dan...
Ne znam konkretno za BG, ali to nije pravilo. I u busevima i kamionima postoje motori koji trose samo CNG i rade prema OTTO ciklusu, kao benzinci. http://www.cleanairpower.com/admin/doc/21.pdfftj je napisao:I ti što rade na plin su dizel motori pa rade u kombinaciji.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- pedja
- član 001
- Postovi: 14261
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Svetska zavera ili jedan sasvim običan dan...
"Domaci" bus postoji i u cisto CNG varijanti:
Ima ih po gradu.
----
Inace, na sajtu EBRD su objavljeni tenderi za nabavku buseva. Jedan je u toku i zavrsava se za par dana, drugi se zavrsava u maju naredne godine (jos 400 buseva).
Po skorasnjim najavama, u planu je da kompletan pogon Karaburma predje na CNG. Imam tu srecu da sam na toj strani grada i ne mogu se pozaliti na kvalitet buseva. Ima raspada, umeju da budu prljavi, ali ima i grdjih (Kosmaj, Avala, sta li su...). Kod novih buseva mi se ne svidja to sto imaju sve manje mesta za stajanje (osim na sredini), a i mesta za sedenje su sve manja, tj razmak izmedju sedista, pa se ne moze uglaviti iole visi covek. A vrhunac su noviji Ikarbusi sa motorom unutra, koji greje ko nezdrav, no, mora i motor negde da bude.
Kako god, vozni park se smanjio, pogotovo tamo negde od 2003. Ulaskom privatnih prevoznika, GSP tezi ka optimalnom broju ispravnih i urednih autobusa. Mnogo je bolje to nego voditi 500 krseva na stanju. Daleko je to od idealnog, ali nadamo se... Nece metro skoro.
Eh, da je Leyland ziv, pa da nabavimo neki (da li znate da je Leyland proizveo prvi klimatizovani dabldeker?)
Ima ih po gradu.
----
Inace, na sajtu EBRD su objavljeni tenderi za nabavku buseva. Jedan je u toku i zavrsava se za par dana, drugi se zavrsava u maju naredne godine (jos 400 buseva).
Po skorasnjim najavama, u planu je da kompletan pogon Karaburma predje na CNG. Imam tu srecu da sam na toj strani grada i ne mogu se pozaliti na kvalitet buseva. Ima raspada, umeju da budu prljavi, ali ima i grdjih (Kosmaj, Avala, sta li su...). Kod novih buseva mi se ne svidja to sto imaju sve manje mesta za stajanje (osim na sredini), a i mesta za sedenje su sve manja, tj razmak izmedju sedista, pa se ne moze uglaviti iole visi covek. A vrhunac su noviji Ikarbusi sa motorom unutra, koji greje ko nezdrav, no, mora i motor negde da bude.
Kako god, vozni park se smanjio, pogotovo tamo negde od 2003. Ulaskom privatnih prevoznika, GSP tezi ka optimalnom broju ispravnih i urednih autobusa. Mnogo je bolje to nego voditi 500 krseva na stanju. Daleko je to od idealnog, ali nadamo se... Nece metro skoro.
Eh, da je Leyland ziv, pa da nabavimo neki (da li znate da je Leyland proizveo prvi klimatizovani dabldeker?)
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23825
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Javni prevoz
Stigli novi busevi u NS. Irisbus Citelis.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Uroš S.
- Postovi: 10890
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Javni prevoz
Danas Mercedes na liniji 74, na satu 2.7 miliona km Mislim da autobus nije stariji od 3 godine, ako i toliko.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30190
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Javni prevoz
Nemoguće, po gruboj računici trebao bi da ima 2700km dnevno, a pitanje je da li ima i 700 u proseku.
Posetite www.garaza.rs !
- pedja
- član 001
- Postovi: 14261
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Javni prevoz
Mozda km sat uracunava i eksploataciju u gradskoj voznji - beneficirani staz
Prr neki dan se vozih turskim Volvoom iz Cacka. Relativno novo deluje, a na satu 700.000.
Tptlk
Prr neki dan se vozih turskim Volvoom iz Cacka. Relativno novo deluje, a na satu 700.000.
Tptlk
- Uroš S.
- Postovi: 10890
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Javni prevoz
Bus ima sve informacije unutra na Poljskom, cak kajron najavljuje Poljske autobuske stanice, verovatno je tamo odradio veliki deo posla pre nego sto je dosao kod nas.trojanac je napisao:Nemoguće, po gruboj računici trebao bi da ima 2700km dnevno, a pitanje je da li ima i 700 u proseku.
Re: Javni prevoz
Za 5 godina autobus na 16-ici napravi milion kilometara. Samo dnevna smena. To mu izadje na nekih 600-700 dnevno, mora nekad i da se pokvari/servisira...
2500km dnevno je nemoguce napraviti i kolima, a kamoli GSP-om
Sto se tice nabakve autobusa, bilo bi lepo da Ikarbus ili neka druga firma iz Srbije dobiju posao. Zapravo, to bi bilo sjajno... ALi tesko da ima nesto od toga...
2500km dnevno je nemoguce napraviti i kolima, a kamoli GSP-om
Sto se tice nabakve autobusa, bilo bi lepo da Ikarbus ili neka druga firma iz Srbije dobiju posao. Zapravo, to bi bilo sjajno... ALi tesko da ima nesto od toga...
- Rakhil
- Postovi: 8336
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Javni prevoz
Samo mi pojasni zasto bi to bilo sjajno?