Javni prevoz

Stanje na putevima, registracija, osiguranje i druge informacije
Odgovori
Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21087
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Javni prevoz

Post od nidza » 10 Nov 2012, 15:11

dragvorl je napisao:
ljubitelj je napisao: Dalje, Bec je jedini grad gde sam vozio gde su semafori iza raskrsnice, dakle prvo naidjes na raskrsnicu a onda 50 ili 100metara iza su okaceni visoko semafori.
To je i u Americi tako. Kada se bolje razmisli resenje uopste nije lose, jer ovaj prvi na semaforu ne mora da se saginje da bi video semafor iz nekog ugla. Samo se treba navici. Takva resenja inace sve vise vidjam i po Srbiji.
U Sankt Peterburgu takođe. Većina semafora ima i displej sa tajmerom.

Oni imaju rešene i tablice odlično. Nije mi jasno što ne koristimo tuđa rešenja koja su se pokazala dobro, nego večito drvimo nešto svoje.

Tapatalk HD

ljubitelj
Postovi: 10583
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Javni prevoz

Post od ljubitelj » 10 Nov 2012, 20:17

Naveo sam konkretno zasto nisam mogao da upotrebim javni gradski autobus u Becu, jer je ocajno redak na tom pravcu. Tada nije bilo GPSa.
Kao sto su rekli, ja ne vidim u cemu je to Bec nesto drugaciji nego bilo koji slican grad u Evropi po pitanju javnog prevoza.
Bec je dobio metro tek 70tih godina sto je medju poslednjima u Evropi za grad takve velicine..

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Javni prevoz

Post od Floyd » 10 Nov 2012, 22:17

ljubitelj je napisao:Kao sto su rekli, ja ne vidim u cemu je to Bec nesto drugaciji nego bilo koji slican grad u Evropi po pitanju javnog prevoza.
Mozda ga ljudi porede sa BG-om? :pardon:

Korisnikov avatar
superboss
Postovi: 3771
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:09
Lokacija: Speck in the Sea

Re: Javni prevoz

Post od superboss » 10 Nov 2012, 22:23

nidza je napisao:
U Sankt Peterburgu takođe. Većina semafora ima i displej sa tajmerom.

Oni imaju rešene i tablice odlično. Nije mi jasno što ne koristimo tuđa rešenja koja su se pokazala dobro, nego večito drvimo nešto svoje.

Tapatalk HD
Zao mi je samo sto nisam probao Sapsanom(Ruski ekvivalent TGV i sl vozovima) da se provozam do Pitera. Imao sam zelju, ali jbg nije se dalo. Kazu da je super.

Inace, ko nije probao ovo na slici ispod....

Slika

Ko bi rekao da Sloveni mogu da budu TOLIKO organizovani: u spicu, na opterecenim linijama na svakih 90s nailazi novi voz.(kod nas sve sto ide po sinama ako ne kasni vise od dva dana-super :glavomuzid: ) Bukvalno zadnji vagon od predhodnog voza izlazi, prvi od sledeceg ulazi u stanicu. Imaju oko 10 000 vagona u sistemu, metro je na tri nivoa...i ne mozete da verujete koliko to dobro funkckionise. Svakodnevno, istim se preveze par miliona ljudi(tacnije dnevni prosek je 6,6 mil). Auto ti ne treba ama nikako

ALI Ruse nista ne sprecava da budu sampioni u stvaranju guzvi u sabracaju. 5-6 miliona registrovanih automobila u Moskvi, plus frekvencija saobracaja od ko zna koliko miliona=svaki dan je katastrofa. Vec sa 100-150km vidi se lepo koliko je zagadjenje u gradu.
What i do for the livin'? I live for the livin'.

Korisnikov avatar
Dusan
Postovi: 4285
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:26
Lokacija: Wien

Re: Javni prevoz

Post od Dusan » 10 Nov 2012, 22:50

Nista becki ubahn i uopste gradski prevoz nije poseban, cak mi je gori i od berlinskog, a o londonskom Tube-u da ne pricamo. Ali cisto iz ljubiteljovog posta se ispostavlja da je u rangu naseg BG voza. :kezo:
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.

Korisnikov avatar
BAJKER
Postovi: 6087
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Javni prevoz

Post od BAJKER » 28 Jan 2013, 09:05

Talin prvi glavni grad u Evropi sa besplatnim javnim prevozom

Talin je prvi evropski glavni grad koji je uveo besplatni javni prevoz i tako uticao na smanjenje zagađenja i saobraćajne gužve.
Slika

Bespalatan javni prevoz u borbi protiv zagađenja vazduha...
Od početka godine, besplatna vožnja autobusima, tramvajima i trolejbusima za 420.000 stanovnika Talina je besplatna.
Građani moraju samo da plate dva evra novu "zelenu karatu" koju "overe" svaki put po ulasku u vozilu. Karta je potvrda da putnik ima boravište u Talinu, a broj vožnji nije ograničen.
Slika
Jedna prosečna estonska porodica, roditelji i dvoje dece, godišnje će moći da uštede 600 evra zahvaljujući besplatnom prevozu.
Kako navodi Frans pres, to nije zanemarljiv podatak budući da je prosečna mesečna zarada u zemlji 900 evra.
Zvaničnici u Talinu tvrde da je rano da se kaže da li ova akcija ima efekta, a navode i da basplatne vožnje imaju svoju cenu pošto će u gradskoj kasi biti 12,4 miliona evra manje, koliko se dobijalo od prodaje karata za prevoz.
Zbog besplatnih zelenih karata protestuju oni koji nemaju stalni boravak u glavnom gradu, na primer studenti.
Neki se protive ovoj meri tvrdeći da u Estoniji, zemlji sa 1,3 miliona stanovnika, ljudi na selu zarađuju manje od ljudi u glavnom gradu.

Sve se moze kada se hoce a kada će to i da li će ikada zaziveti kod nas u Srbistanu, paaa tesko.
Slika

Korisnikov avatar
TheWickerMan
Postovi: 10471
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Javni prevoz

Post od TheWickerMan » 28 Jan 2013, 09:11

Zar nema Maribor besplatan gradski prevoz od pre par godina?

Korisnikov avatar
Laki021
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Javni prevoz

Post od Laki021 » 28 Jan 2013, 09:19

Pa ima tu i druga strana medalje, zasto bi neko ko ne koristi gradski prevoz placao za njega?

Korisnikov avatar
BAJKER
Postovi: 6087
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Javni prevoz

Post od BAJKER » 28 Jan 2013, 09:54

TheWickerMan je napisao:Zar nema Maribor besplatan gradski prevoz od pre par godina?
Ovde kaze da je Talin prvi glavni grad u Evropi Maribor sigurno nije glavni grad svoje drzave ;)
Slika

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23804
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Javni prevoz

Post od dragvorl » 28 Jan 2013, 12:25

TheWickerMan je napisao:Zar nema Maribor besplatan gradski prevoz od pre par godina?
http://en.wikipedia.org/wiki/Free_public_transport
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: Javni prevoz

Post od NexT » 28 Jan 2013, 12:28

Sve je to super, ali samo Beograd ima 70% vise stanovnika nego njihova cela drzava...

Korisnikov avatar
BAJKER
Postovi: 6087
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Javni prevoz

Post od BAJKER » 28 Jan 2013, 12:38

Pa ne mora Beograd da bude u tom sistemu, što ne bi mogli u buducnosti npr Niš, N.S. ili Kragujevac?
Slika

Korisnikov avatar
TheWickerMan
Postovi: 10471
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Javni prevoz

Post od TheWickerMan » 28 Jan 2013, 18:09

BAJKER je napisao:
TheWickerMan je napisao:Zar nema Maribor besplatan gradski prevoz od pre par godina?
Ovde kaze da je Talin prvi glavni grad u Evropi Maribor sigurno nije glavni grad svoje drzave ;)

loše pročitah :oops:

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45800
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Javni prevoz

Post od Geza » 04 Feb 2013, 11:40

Kineski gigant spasava propali "Neobus"
http://www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Kinesk ... eobus.html

Najveći proizvođač autobusa na svetu, kineski konglomerat "Jutong", planira da uđe u strateško partnerstvo sa novosadskim "Neobusom", saznaje Radio 021.

Model prema kom bi ova kompanija uložila svoj kapital u "Neobus" bio bi veoma sličan ugovoru koji kragujevačka "Zastava" ima sa "Fijatom", gde bi "Jutong" u Novi Sad slao novac i delove, kao i obezbeđivao dalji plasman autobusa, potvrdio je za 021 zastupnik firme Zoran Kijac.

"Dogovoreno je da nam 'Jutong' dostavlja sve elemente, koje bi naši radnici sastavljali u fabrici", kaže Kijac.

Dosadašnji većinski vlasnik, saudijski šeik Ali Magrabi Mohamedali, nije zainteresovan da ostane na čelu firme koja je od novembra u stečaju i saglasan je da u vlasništvo fabrike umesto njega uđe "Jutong".

Odbor poverilaca dao je zeleno svetlo za ulazak kineskog kapitala u novosadsku firmu, a dolazak "Jutonga" podržavaju i radnici, kaže za 021 predsednik sindikata "Solidarnost" u Neobusu Milko Drobnjaković. "Svako ko dođe sa dobrom ponudom i uposli radnike 'Neobusa' je dobrodošao i ima podršku sindikata", navodi Drobnjaković.

Nabavka autobusa za Novi Sad i Beograd dogovorena i pre tendera?

Predstavnik firme Zoran Kijac dodaje da je "Jutong" spreman da plaća mesečne zarade za radnike čiji je iznos prilično viši od onih koje dobijaju kineski radnici, jer je ovaj konglomerat zainteresovan za balkansko tržište na kom im je neophodan strateški partner.

Prema njegovim rečima, pregovori sa čelnim ljudima Beograda i Novog Sada pokazuju indicije da će budućim na tenderima za nabavku novih autobusa biti favorizovani domaći proizvođači.

"Vidite, kad se hoće, onda se tender napravi tako da ga dobije 'Neobus'", otkriva Kijac.

GSP: "Ne planiramo nabavku, ali..."

Direktor Gradskog saobraćajnog preduzeća Milan Balać kaže za 021 da od najavljene nabavke 11 gasnih autobusa i 10 minibuseva zasad nema ništa, budući da nisu dobili sredstva iz budžeta za kapitalna ulaganja.

To bi, međutim, moglo da se promeni rebalansom, a Balać kaže da bi bilo 'neverovatno' da na tenderu prođe strani ponuđač, ukoliko na stolu bude i korektna ponuda "Neobusa".

"Ako bi se pojavio domaći proizvođač koji zadovoljava uslove tendera, koji nisu previše komplikovani, a ujedno je i normalan sa cenom i kvalitetom, bilo bi neverovatno da bude prihvaćena ponuda strane kompanije", kaže Balać za 021.


Budući da "Neobus" grca u dugovima, od radnika koji potražuju zaostale zarade od oktobra 2011. godine do banaka koje čekaju na otplatu kredita i kamata, kapital stvoren uposlenjem fabričkih kapaciteta pokrenuo bi i servisiranje ovih potraživanja.

Kijac navodi da ga Zakon o radu ne obavezuje da isplati radnicima novac za vreme provedeno u štrajku, koji je trajao od aprila prošle godine do 22. novembra, kada je firma otišla u stečaj. Sindikalac Drobnjaković, sa druge strane, kaže da svako od poverilaca ima pravo da ospori dugovanja, ali da konačnu odluku o kreiranju liste prioriteta za isplatu donosi nadležni sud i očekuje isplatu svih zarada i to u potpunosti.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
nuk
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Javni prevoz

Post od nuk » 04 Feb 2013, 12:49

Pamet u glavu, jutong u zid :)

Salim se malo, bilo sta je bolje od nista



sent from my phone using the fingers

Odgovori