Javni prevoz
Re: Javni prevoz
šta god da je razlog nije smeo da se ponaša prema dedi kao da je pas.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Javni prevoz
To je ono sto svako pomisli na prvi pogled, ali par puta sam prisustvovao situacijama u kojima je bio izazov iskontrolisati se.
Zasto mislis da deda ne moze da napravi sranje istog obima kao i neki klinac ili covek srednjih godina? I ubice i kriminalci jednom dodju u te godine - mislis da sa sedom bradom dolazi i transformacija u dobrodusne dekice?
Jednostavno na osnovu snimka bas nista ne moze da se zakljuci, osim da ima neka kvaka koju je NexT odlicno zapazio.
Cudno je i sto niko ne priskace u pomoc - mada ni iz toga ne moze mnogo toga da se zakljuci posto smo takvi kakvi smo.
Zasto mislis da deda ne moze da napravi sranje istog obima kao i neki klinac ili covek srednjih godina? I ubice i kriminalci jednom dodju u te godine - mislis da sa sedom bradom dolazi i transformacija u dobrodusne dekice?
Jednostavno na osnovu snimka bas nista ne moze da se zakljuci, osim da ima neka kvaka koju je NexT odlicno zapazio.
Cudno je i sto niko ne priskace u pomoc - mada ni iz toga ne moze mnogo toga da se zakljuci posto smo takvi kakvi smo.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Javni prevoz
Izazov ili ne ovo ne sme da se radi. Zovi policiju, pusti ga u tramvaj i zatvori do dolaska policije ako misliš da ima razloga, alo ovo ne sme.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Javni prevoz
Biće sigurno uskoro u novinama i druga strana priče
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Javni prevoz
Pa naravno. Ne smes nikoga da udaris ako nije u samoodbrani.Paja je napisao:Izazov ili ne ovo ne sme da se radi. Zovi policiju, pusti ga u tramvaj i zatvori do dolaska policije ako misliš da ima razloga, alo ovo ne sme.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Javni prevoz
U dvojci vazda spavaju klošari i to treba sprečiti, ali ovaj balavac treba da odleži par meseci zbog šutiranja.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Javni prevoz
Sa drugog foruma:
http://www.autobusi.net/forum/viewtopic ... 74#p467867Danas sam bio svedok verbalnog napada i ometanja vozača u toku vožnje . Vozila me je Irena sa zglobom 732 na linij br 5 . Incident je nastao na početku Temerinske ulice gde je grupa od desetak mladića romske pripadnosti bilo iznervirano odlukom vozača da im neotvori 3 i 4 vrata da uđu . Vređa li su Irenu teškim rečima i bili su vidno iznervirani što moraju platiti kartu ...vređali su je svakavim rečima koje samo primitivci mogu da izgovore . Irena je zausatavila vozilo nedaleko od Cubia i pozvala u pomoć patrolu policije koja se našla u blizini . Objasnila je policajcima da momci imaju plaćene karte ali da nju maltretiraju teškim rečima i ometaju je u obavljnaju posla . Policija je zapretila divljacima da će ih privesti ukoliko se nesmire a u nastavku puta policiski auto je išao u pratnji ispred autobusa sve do restorana Sunce ne Klisi gde su divljaci izašli iz vozila . Irena je pokazala da se neplaši napadača ali i da je spremna da se brani . Ja sam stajao svo vreme vožnje napred ali nisam imao potrebu da bilo kako reagujem . Čestitke Ireni na hrabrosti da se suprostavi grupi divljaka ...
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Javni prevoz
"Potpuni kolaps ako svi ne budu plaćali Bus plus"
http://mondo.rs/a765446/Info/Drustvo/Pr ... olaps.html
Od 800.000 građana koji se dnevno prevezu vozilima gradskog saobraćaja, manje od 200.000 plaća prevoz. Sindikat GSP-a najavio mogućnost obustavljanja gradskog prevoza kao upozorenja građanima.
Javnom prevozu u Beogradu preti potpuni kolaps ukoliko svi Beograđani ne
budu počeli da plaćaju karte, upozorili su danas predstavnici Samostalnog sindikata GSP-a.
Sindikat je apelovao na državnu i gradsku vlast da u javnom sektoru uvedu obavezu kupovine pretplatnih karata zaposlenima.
Na konferenciji za novinare sindikata GSP, v.d. generalnog direktora GSP Beograd Željko Milković naveo je da je danas samo za pet odsto smanjen broj vozila, koji prevozi
Beograđane, odnosno na ulice se izvozi 650 autobusa, tramvaja i trojebusa od 990 raspoloživih i to zbog uštede goriva.
On je rekao da od 800.000 građana koji se dnevno prevezu vozilima gradskog saobraćaja, manje od 200.000 plaća prevoz.
Ukazao je je i da od 1.150 javnih ustanova na teritoriji Beograda- lokalnih samouprava, preduzeća, bolnica... 51 odsto zaposlenima uplaćuje pretplatne karte za prevoz.
Milković je poručio da će onog trenutka kad prevoz bude počeo da se plaća, biti i bolja usluga.
Prema njegovim rečima, 55 odsto voznog parka prešlo je više od milion kilometara, a vozila su prosečno stara više od devet godina, a pojedina i više od 11.
Kad se bude plaćao prevoz, vozni park će biti bolji, rekao je on i dodao da je u ovoj godini planirana nabavka 50 novih autobusa.
Novi autobusi stižu u drugoj polovini godine
Predsednik Samostalnog sindikata JKP GSP Beograd Zoran Antić izjavio je da funkcija javnog prevoza, pored svih napora menadžmenta i Gradske uprave u sadašnjem stanju, nemože da opstane i preti joj kolaps zbog neplaćanja.
On je rekao da će Samostalni sindikat GSP danas uputiti pismo premijeru Srbije Aleksandru Vučiću, gradonačelniku Siniši Malom i odgovornima u Upravi Beograda sa apelom da
ubrzaju donošenje odluke Vlade Srbije kojom bi se državneustanove i javna preduzeća na teritoriji Beograda obavezaleda kupuju elektronske dopune za prevoz svojih zaposlenih.
Povodom situacije u gradskom prevozu pre nekoliko dana, kad je Komunalna policija privela, sa lisicama na rukama, putnicu bez karte, on je rekao: "Ne ulazeći u to da li je
ili nije nečija greška, to se ne bi dešavalo da su putnici imali kartu".
Sindikalci su najavili da su spremni da ubrzo u prvoj fazi zaustave prevoz na 10 minuta, a ako ne bude dovoljno i na sat vremena, do potpune obustave saobraćaja u Beogradu.
"Ako treba i ako budemo prinuđeni u najskorije vreme ćemo organizovati akcije da pokažemo kako može izgledati Beograd bez prevoza, šta može da se desi ukoliko se hitno ne poveća svest građana o naplati prevoza", izjavio je Antić.
On je rekao da su sindikati tražili od Grada da naplata prevoza ide preko Grada Beograda, kao prelazna faza do isteka ugovora sa firmom Apeks 2016. kada bi, kako je Antić
rekao, Grad mogao da otkupi taj sistem.
http://mondo.rs/a765446/Info/Drustvo/Pr ... olaps.html
Od 800.000 građana koji se dnevno prevezu vozilima gradskog saobraćaja, manje od 200.000 plaća prevoz. Sindikat GSP-a najavio mogućnost obustavljanja gradskog prevoza kao upozorenja građanima.
Javnom prevozu u Beogradu preti potpuni kolaps ukoliko svi Beograđani ne
budu počeli da plaćaju karte, upozorili su danas predstavnici Samostalnog sindikata GSP-a.
Sindikat je apelovao na državnu i gradsku vlast da u javnom sektoru uvedu obavezu kupovine pretplatnih karata zaposlenima.
Na konferenciji za novinare sindikata GSP, v.d. generalnog direktora GSP Beograd Željko Milković naveo je da je danas samo za pet odsto smanjen broj vozila, koji prevozi
Beograđane, odnosno na ulice se izvozi 650 autobusa, tramvaja i trojebusa od 990 raspoloživih i to zbog uštede goriva.
On je rekao da od 800.000 građana koji se dnevno prevezu vozilima gradskog saobraćaja, manje od 200.000 plaća prevoz.
Ukazao je je i da od 1.150 javnih ustanova na teritoriji Beograda- lokalnih samouprava, preduzeća, bolnica... 51 odsto zaposlenima uplaćuje pretplatne karte za prevoz.
Milković je poručio da će onog trenutka kad prevoz bude počeo da se plaća, biti i bolja usluga.
Prema njegovim rečima, 55 odsto voznog parka prešlo je više od milion kilometara, a vozila su prosečno stara više od devet godina, a pojedina i više od 11.
Kad se bude plaćao prevoz, vozni park će biti bolji, rekao je on i dodao da je u ovoj godini planirana nabavka 50 novih autobusa.
Novi autobusi stižu u drugoj polovini godine
Predsednik Samostalnog sindikata JKP GSP Beograd Zoran Antić izjavio je da funkcija javnog prevoza, pored svih napora menadžmenta i Gradske uprave u sadašnjem stanju, nemože da opstane i preti joj kolaps zbog neplaćanja.
On je rekao da će Samostalni sindikat GSP danas uputiti pismo premijeru Srbije Aleksandru Vučiću, gradonačelniku Siniši Malom i odgovornima u Upravi Beograda sa apelom da
ubrzaju donošenje odluke Vlade Srbije kojom bi se državneustanove i javna preduzeća na teritoriji Beograda obavezaleda kupuju elektronske dopune za prevoz svojih zaposlenih.
Povodom situacije u gradskom prevozu pre nekoliko dana, kad je Komunalna policija privela, sa lisicama na rukama, putnicu bez karte, on je rekao: "Ne ulazeći u to da li je
ili nije nečija greška, to se ne bi dešavalo da su putnici imali kartu".
Sindikalci su najavili da su spremni da ubrzo u prvoj fazi zaustave prevoz na 10 minuta, a ako ne bude dovoljno i na sat vremena, do potpune obustave saobraćaja u Beogradu.
"Ako treba i ako budemo prinuđeni u najskorije vreme ćemo organizovati akcije da pokažemo kako može izgledati Beograd bez prevoza, šta može da se desi ukoliko se hitno ne poveća svest građana o naplati prevoza", izjavio je Antić.
On je rekao da su sindikati tražili od Grada da naplata prevoza ide preko Grada Beograda, kao prelazna faza do isteka ugovora sa firmom Apeks 2016. kada bi, kako je Antić
rekao, Grad mogao da otkupi taj sistem.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Javni prevoz
Komunalna policija uskoro ulazi u autobuse GSP-a
http://www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Komuna ... GSP-a.html
Za sada nije sigurno kada će u autobuse novosadskog GSP-a početi da ulaze komunalni policajci kako bi pisali prekršajne kazne za švercovanje.
Kako je za 021.rs potvrđeno u gradskom prevozniku, mada je bilo najave da će do kraja januara početi primena novih propisa, još uvek je u toku usklađivanje primene ove odluke na terenu.
Podsetimo, prema odluci koja je doneta krajem decembra, svako ko bude uhvaćen bez karte u autobusu i odbije da plati kaznu kontrolorima, nakon što ga legitimišu komunalni policajci, dobiće i prekršajnu kaznu od 6.000 dinara. Ako plati u roku od 8 dana kazna će biti 3.000 dinara. Šverceri će ovo moći da izbegnu ukoliko na licu mesta plate kaznu od 1.650 dinara i time izbegnu prekršajnu prijavu.
Komunalni policajci do sada nisu učestvovali u kontroli putnika u autobusima u Novom Sadu, tako da će ovo biti novina u njihovom radu. Ulazak komunalaca u autobuse znači i da će, ukoliko neko ne bude imao dokumenta prilikom legitimisanja, komunalna policija moći da ga privede na utvrđivanje identiteta u najbližu policijsku stanicu. Nekoliko takvih slučajeva prethodnih dana u Beogradu izazvalio je oštru reakciju u javnosti.
Inače, protiv donošenja ove odluke bili su predstavnici opozicije, podsetivši da su se zbog skoro istovetne odluke u Beogradu oglašavali pravnici i zaštitnik građana navodeći da je ona protivustavna.
http://www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Komuna ... GSP-a.html
Za sada nije sigurno kada će u autobuse novosadskog GSP-a početi da ulaze komunalni policajci kako bi pisali prekršajne kazne za švercovanje.
Kako je za 021.rs potvrđeno u gradskom prevozniku, mada je bilo najave da će do kraja januara početi primena novih propisa, još uvek je u toku usklađivanje primene ove odluke na terenu.
Podsetimo, prema odluci koja je doneta krajem decembra, svako ko bude uhvaćen bez karte u autobusu i odbije da plati kaznu kontrolorima, nakon što ga legitimišu komunalni policajci, dobiće i prekršajnu kaznu od 6.000 dinara. Ako plati u roku od 8 dana kazna će biti 3.000 dinara. Šverceri će ovo moći da izbegnu ukoliko na licu mesta plate kaznu od 1.650 dinara i time izbegnu prekršajnu prijavu.
Komunalni policajci do sada nisu učestvovali u kontroli putnika u autobusima u Novom Sadu, tako da će ovo biti novina u njihovom radu. Ulazak komunalaca u autobuse znači i da će, ukoliko neko ne bude imao dokumenta prilikom legitimisanja, komunalna policija moći da ga privede na utvrđivanje identiteta u najbližu policijsku stanicu. Nekoliko takvih slučajeva prethodnih dana u Beogradu izazvalio je oštru reakciju u javnosti.
Inače, protiv donošenja ove odluke bili su predstavnici opozicije, podsetivši da su se zbog skoro istovetne odluke u Beogradu oglašavali pravnici i zaštitnik građana navodeći da je ona protivustavna.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- H4wkeye
- Postovi: 8760
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Javni prevoz
Znaci 600.000 ljudi se vozi, a ne placa nista i onda kukaju sto losi autobusi, nema grejanje itd....
- Rakhil
- Postovi: 8335
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Javni prevoz
Ma kakvi, gadjaju se ciframa...
Re: Javni prevoz
Cekaju da to sve srede, povecaju im plate, rese problem gladi u Africi i uhapse Miskovica pa ce rado placati
- schonenk
- Postovi: 1868
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: Javni prevoz
Voleo bih da vidim cifre o procentu naplate, procenat pre bus plusa, nakon uvodjenja, posle predizborne kampanje sns i u ovom trenutku.
Sistematski su je unistavali, a sad hoce sa vojskom da vrate procenat u roku od mesec dana.
Najbolji izgvor za neplacanje je bila besomucna kampanja kod uvodjenja bus plusa i nakon njega.
I umesto da raskinu ugovor i pokazu da su raskrstili stetan ugovor, privedu i utuze sve koji su se okoristili, oni obrazloze kako eto i nije tako los da bi ga odmah ukinuli.
Bas mi je drago, nek se urusi sistem, nek se svi voze u taljigama, najbolje otreznjenje i za jedne i druge.
Sistematski su je unistavali, a sad hoce sa vojskom da vrate procenat u roku od mesec dana.
Najbolji izgvor za neplacanje je bila besomucna kampanja kod uvodjenja bus plusa i nakon njega.
I umesto da raskinu ugovor i pokazu da su raskrstili stetan ugovor, privedu i utuze sve koji su se okoristili, oni obrazloze kako eto i nije tako los da bi ga odmah ukinuli.
Bas mi je drago, nek se urusi sistem, nek se svi voze u taljigama, najbolje otreznjenje i za jedne i druge.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Javni prevoz
Ti verujes u ove cifre?H4wkeye je napisao:Znaci 600.000 ljudi se vozi, a ne placa nista i onda kukaju sto losi autobusi, nema grejanje itd....
- Rakhil
- Postovi: 8335
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Javni prevoz
Ja ne smem da se zakunem, ali bih se opkladio u svoje novce da je naplata trostruko veca.
Apel da se NATERAJU drzavne firme i organi da kupuju markice je klasicno razmisljanje sindikalnog vodje idiota.
EDIT: zaboravih bitnu cinjenicu. Na ulicama je devedesetak autobusa privatnih prevoznika, dakle desetak posto ukupnih kapaciteta prevoza. Naplacuju se na isti nacin kao i GSP, tacnije jos gore, posto pare moraju da prodju nekoliko ruku dok dodju do njih. Vozila su im pristojna, na nivou novijih gradskih autobusa. I pored svega toga, nisam nesto cuo da masovno kukaju i dizu frku.
Oni kauboji sa minibusevima dobar deo vremena voze prazni, ja uhvatim na Bezaniji i do Zelenjaka budem sam. Nisu se ugasili, ne zatvaraju linije, cene dizu kad i ostali...
Meni tu deluje da bi se GSP sasvim normalno izdrzavao iz naplate i subvencija kad mu na vratu ne bi bila cela masinerija pijavica.
Apel da se NATERAJU drzavne firme i organi da kupuju markice je klasicno razmisljanje sindikalnog vodje idiota.
EDIT: zaboravih bitnu cinjenicu. Na ulicama je devedesetak autobusa privatnih prevoznika, dakle desetak posto ukupnih kapaciteta prevoza. Naplacuju se na isti nacin kao i GSP, tacnije jos gore, posto pare moraju da prodju nekoliko ruku dok dodju do njih. Vozila su im pristojna, na nivou novijih gradskih autobusa. I pored svega toga, nisam nesto cuo da masovno kukaju i dizu frku.
Oni kauboji sa minibusevima dobar deo vremena voze prazni, ja uhvatim na Bezaniji i do Zelenjaka budem sam. Nisu se ugasili, ne zatvaraju linije, cene dizu kad i ostali...
Meni tu deluje da bi se GSP sasvim normalno izdrzavao iz naplate i subvencija kad mu na vratu ne bi bila cela masinerija pijavica.
Poslednja izmena od Rakhil u 28 Jan 2015, 16:14, izmenjeno 1 put ukupno.