Elektronska naplata putarine
Elektronska naplata putarine
Interesuje me koristi li neko tag za elektronsku naplatu putarine i kakva su iskustva? Moze li se prebacivati iz auta u auto (oni kazu ne moze), ako neko ima info iz prakse?
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30126
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Elektronska naplata putarine
Ja sam koristio hrvatski ENC kod njih i bez problema se koristi u više automobila, ne mora nigde da se prijavi niti tako nešto, samo da imaš dovoljno uplaćeno.
Nažalost, kako vidim, kod nas je vezano za automobil.
http://www.hac.hr/hr/cestarina/enc/enc/
Nažalost, kako vidim, kod nas je vezano za automobil.
http://www.amss.org.rs/?option=com_cont ... Itemid=140Jedan TAG koristi se za jedno vozilo odgovarajuće kategorije. TAG nema vremensko ograničenje korišćenja i na njemu se nalaze sledeći podaci: registarski broj vozila, kategorija puta i iznos plaćene putarine.
http://www.hac.hr/hr/cestarina/enc/enc/
Posetite www.garaza.rs !
- Uroš S.
- Postovi: 10887
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Elektronska naplata putarine
Komplikovano, dopuna mora da se radi kod njih u centrali, moraš fizički da odneseš TAG na Dušanovac, obično nema nikog pa čekaš ko mentol, plaćanje prenosom na račun je za njih jako zahtevna operacija pa zahteva dodatno čekanje.
Re: Elektronska naplata putarine
Koja budalastina, i sad kad imas 3 auta treba da istovaris 100 EUR za tagove samo...
Zanima me da li je neko probao da sa tagom drugog auta, iste kategorije, predje naplatnu. Mozda sistem nije u mogucnosti to sve da poveze, ali oni navode da se vezuje za jedno vozilo, naravno da bi ih vise prodali... Nista, ja cu biti prvi koji ce pozajmiti od nekoga tag i probati sa drugim autom da prodje.
Nema osnova za hapsenje.
Zanima me da li je neko probao da sa tagom drugog auta, iste kategorije, predje naplatnu. Mozda sistem nije u mogucnosti to sve da poveze, ali oni navode da se vezuje za jedno vozilo, naravno da bi ih vise prodali... Nista, ja cu biti prvi koji ce pozajmiti od nekoga tag i probati sa drugim autom da prodje.
Nema osnova za hapsenje.
Re: Elektronska naplata putarine
ajde pa javi rezultate...
Re: Elektronska naplata putarine
Ne znam koliko brzo one kamere na naplatnim salju podatke u centralu i kako se to kontrolise, ali posto je vezano za registraciju vozila mozda neces moci da prodjes(ako te ne iscimaju za pokusaj prevare ili sl)
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Elektronska naplata putarine
Prolazio ja sa drugim autom, ali ne znam da li moze i dalje. Citaci su jedno vreme stalno citali neke druge tablice, koje nemaju veze sa autom koji prolazi...
Inace je sranje.
Inace je sranje.
Re: Elektronska naplata putarine
Zato lepo motorom prodjes ko covek na encu i to bez taga.
Re: Elektronska naplata putarine
ja sam pre 2-3 god kad su bile nenormalne guzve(avgust pa se stranci vracali) prosao u koloni za audijima sa rotacijom, samo su nam podigli rampu kad smo naisli... verovatno nikom nije bilo jasno sta ce pored A8 I dva A6 u pratnji I A3 nisu me pustili da ih preteknem jedno 20km,al su mi zato spasli bar 1h cekanja na bubanj potoku...
- pedja
- član 001
- Postovi: 14248
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Elektronska naplata putarine
Uvek sam se pitao ko to koristi, jer redovno na toj rampi neko placa putarinu, ili je guzva, pa svakako teraju ljudi i tamo.
I onda si magarcina sto si platio za te gluposti, a opet ces cekati u redu...
I onda si magarcina sto si platio za te gluposti, a opet ces cekati u redu...
Re: Elektronska naplata putarine
I ja se isto pitam svaki put. Na manjim izlazima takođe nema posebnog dela, nego takođe u red.
Tapatalk 4
Tapatalk 4
Re: Elektronska naplata putarine
Pozdrav svima,pa da predjem na stvar.Zasto niko u Srbiji kada je neka novotarija u pitanju ne kaze po neku lepu rec nego se samo stvar ispljuje pa idemo dalje na sledecu.
Ne branim Puteve Srbije ali da li ste svesni da u tom preduzecu radi nekoliko hiljada ljudi a da bi primenom ovog sistema oni glat mogli ostati bez posla.Mozda cinjenice iznete u gornjim postovima treba traziti bas u ovom podatku jer smo svi svedoci da i vlade padaju kada se dirne u drzavni aparat.
Zasto niko nije primetio da dolaskom Aleksandra Antica na mesto ministra saobracaja dolazi i do promene u odnosu prema Elektronskoj naplati a cinjenice su sledece .
Na Bubanj Potoku,Malom Pozarevcu,Smederevu,Pozarevcu,Velikoj Plani,Batocini,Jagodini,Paracinu,Pojatama,Nisu,Doljevcu kao i na Staroj Pazovi i Sirigu sada postoji najmanje jedna rezervisana traka za vozila sa ENP a ove stanice cine 95 posto ukupnog prometa na autoputu.Cak je na Bubanj Potoku izvucena zuta isprekidana linija za vozila sa tag uredjajem u duzini od 1 km.
Na Pravcu prema Sidu broj rezervisanih traka je daleko veci jer je taj autoput projektovan pocetkom devedesetih i ima znacajne rezerve u kapacitetu za razliku od Niskog autoputa koji je gradjen 60 i 70 godina proslog veka i gde recimo stanica Vrcin nema prostoja ni za jednu normalnu traku a kamoli dve.
Ovo za dopunu takodje nije tacno jer se tag moze dopuniti na svakoj stanici doduse bez popusta ali takodjen i 20 distributivnih mesta ciji spisak mozete pogledati ovde.http://www.putevi-srbije.rs/index.php?l ... Itemid=270.
Samo funkcionisanje uredjaja je uslovljeno pravilnim postavljanjem istog a posto nasi ljudi ne haju za pravila svako tag drzi gde hoce pa samim tim i dolazi do cestih problema.
I na kraju odgovor na prvi post.Nije moguce koristiti tag u drugom vozilu iako se radi o pripejd sistemu jer je broj taga povezan sa brojem tablica i to je uradjeno da bi se sprecili vozaci kamiona da usput razmenjuju tagove i time skracuju relacije kao sto to cine sa karticama o cemu su i novine pisale.
Pozdrav jos jednom...
Ne branim Puteve Srbije ali da li ste svesni da u tom preduzecu radi nekoliko hiljada ljudi a da bi primenom ovog sistema oni glat mogli ostati bez posla.Mozda cinjenice iznete u gornjim postovima treba traziti bas u ovom podatku jer smo svi svedoci da i vlade padaju kada se dirne u drzavni aparat.
Zasto niko nije primetio da dolaskom Aleksandra Antica na mesto ministra saobracaja dolazi i do promene u odnosu prema Elektronskoj naplati a cinjenice su sledece .
Na Bubanj Potoku,Malom Pozarevcu,Smederevu,Pozarevcu,Velikoj Plani,Batocini,Jagodini,Paracinu,Pojatama,Nisu,Doljevcu kao i na Staroj Pazovi i Sirigu sada postoji najmanje jedna rezervisana traka za vozila sa ENP a ove stanice cine 95 posto ukupnog prometa na autoputu.Cak je na Bubanj Potoku izvucena zuta isprekidana linija za vozila sa tag uredjajem u duzini od 1 km.
Na Pravcu prema Sidu broj rezervisanih traka je daleko veci jer je taj autoput projektovan pocetkom devedesetih i ima znacajne rezerve u kapacitetu za razliku od Niskog autoputa koji je gradjen 60 i 70 godina proslog veka i gde recimo stanica Vrcin nema prostoja ni za jednu normalnu traku a kamoli dve.
Ovo za dopunu takodje nije tacno jer se tag moze dopuniti na svakoj stanici doduse bez popusta ali takodjen i 20 distributivnih mesta ciji spisak mozete pogledati ovde.http://www.putevi-srbije.rs/index.php?l ... Itemid=270.
Samo funkcionisanje uredjaja je uslovljeno pravilnim postavljanjem istog a posto nasi ljudi ne haju za pravila svako tag drzi gde hoce pa samim tim i dolazi do cestih problema.
I na kraju odgovor na prvi post.Nije moguce koristiti tag u drugom vozilu iako se radi o pripejd sistemu jer je broj taga povezan sa brojem tablica i to je uradjeno da bi se sprecili vozaci kamiona da usput razmenjuju tagove i time skracuju relacije kao sto to cine sa karticama o cemu su i novine pisale.
Pozdrav jos jednom...
Re: Elektronska naplata putarine
U medjuvremenu smo u firmi uzeli tagove za sluzbena kola. Mogu reci da sam do sad skroz zadovoljan. Svuda sam prosao bez stajanja i problema. Isao sam na 5-6 puteva od tad, i svaki put mi se desavalo da na rampi fakticki prestignem ljude koji su me preticali 10ak km pre rampe. Prolazim sa oko 50 kmh, tag je zalepljen pored unutrasnjeg retrovizora i sve super radi.
E sad, interesuje me da li se opcija koriscenja tagova u vise kola moze nekako ograniciti samo na putnicka vozila, u privatnom vlasnistvu jer mislim da bi to bilo fer, a ne bi bilo nekog prostora za malverzacije. Bar se meni tako cini...
E sad, interesuje me da li se opcija koriscenja tagova u vise kola moze nekako ograniciti samo na putnicka vozila, u privatnom vlasnistvu jer mislim da bi to bilo fer, a ne bi bilo nekog prostora za malverzacije. Bar se meni tako cini...
Re: Elektronska naplata putarine
Uskoro bi trebalo da se uvedu takozvani postpaid tagovi a samim tim docice i do relaksacije uslova za pripaid i to za putnicke automobile ali opet kazem sudbina Enp naplate je ista kao i vecina novina u Srbiji poput interneta,Pay Pal sistema i slicno,setite se samo Topalovica u Maratoncima i krematorijuma....
Poslednja izmena od milasin u 25 Nov 2013, 12:52, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Elektronska naplata putarine
Pošto tag?