Misliš da ne znam kako (bi) to (trebalo da) radi?
Problem je što Intesa izgleda ne zna.
Pisao sam ranije. Na kraju sam ih pitao da li su normalni, jer pored X zahteva (online, u staroj i novoj matičnoj) poziva i sl, nisu u stanju da pošalju karticu gde treba, i to godinama, za više kartica. Kažu da odem u novu ekspozituru da podnesem zahtev za promenu. Odem, podnesem zahtev, kartica ode u staru. Onda mi kažu, idite u staru da podnesete zahtev da kartica prebaci, jer će nove stizati u novu, a ova, pa eto, omaklo se?!?!? Pa, zar nije kartica tamo, uzeću je ako već idem. Nisam otišao. Posle toga smo mnogo prepiske imali. Zaključak je: prijavite nas NBS, ako vam se ne sviđa, kao i za sve ostalo.
Prošlo je neko vreme, i:
Prošle godine sam zvao da pitam gde će stići nova kreditna. Rekoše mi da ne znaju dok ne stigne?! Dakle, sistem izvlači adrese iz bubnja, bez logike? A zatim su me uveravali da se problem neće ponoviti, jer se slažemo koja je matična ekspozitura i ona u koju stižu kartice (ista je). Stigla je u neku treću ekspozituru u koju sam (do tada) ušao jednom u životu.
I po 10.put. "idite u matičnu ekspozituru i tražite da vam prebace karticu u nju", ne znamo šta se desilo. Pa do tada ću da je pokupim i iz ove nove, koju ste izmislili.
-
A kada su mi ukinuli internet karticu, morao sam da im dokazujem, iz njihovih opštih uslova (na koje se pozovu, ali ne preciziraju ništa), gde greše. I opet bude, jbga, prijavi nas. Mi možemo samo da izađemo u susret i besplatno da je izdamo opet, jer smo dobri... Nije stvar u 800 dinara, već u principu.
Tačno ću stvarno početi da ih prijavljujem NBSu, za koješta. Prošli put je malo falilo, iako su me iz NBS zamolili da ih napismeno prijavim, kao i Komercijalnu za kolegu, kako bi ih odrali. Čak se čovek u kol centru smejao kada sam mu ispričao neke stvari. Na kraju je pitao da li imam napismeno i da bi bilo lepo da im to pošaljem. Da mi je tada bila današnja pamet
TapaT