Elektronska naplata putarine
Re: Elektronska naplata putarine
Kako beše - open balkan tag do kraja septembra pustaju u prodaju biće moguće povezati kreditnu karticu
Re: Elektronska naplata putarine
Proveriću na pumpama, ako je tako moguće to bi bilo super. Da li dopuna traje neko određeno vreme ili neograničeno?
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Elektronska naplata putarine
Dok se ne potroši.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 12317
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Elektronska naplata putarine
Isto kao i kredit na mobilnom
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Elektronska naplata putarine
Kredit na telefonu je vremenski ograničen, mada mislim da ću ići na varijantu preko aplikacije.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- shandu90
- Postovi: 12317
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Elektronska naplata putarine
Otkad je to ogranicenje? Ja sam davno bio pripejd i znam da si imao na raspolaganju dok ne potrosis.. end off
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Elektronska naplata putarine
2 meseca je trajanje pripejd kredita u Telenoru/Yettelu, ukoliko ne dopuniš kredit u roku od ta 2 meseca ode sve na 0.00 din. Sad otkad je to tako nisam siguran, možda 2-3 god.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- shandu90
- Postovi: 12317
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Elektronska naplata putarine
Kod tag-a nema tih problema.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Elektronska naplata putarine
Ja sve nešto čekam da sa prepaid pređem na postpaid pa da preko aplikacije vežem karticu i plaćam naknadno. Ali me mrzi da nosim tag kod njih na programiranje. Baš su glupo to rešili.
Nego... u prepaid varijanti, šta se dešava ako sam na rampi i u tom trenutku nema para za naplatu? Da li pusti pa posle potražuju, ili se spusti rampa?
Nego... u prepaid varijanti, šta se dešava ako sam na rampi i u tom trenutku nema para za naplatu? Da li pusti pa posle potražuju, ili se spusti rampa?
- shandu90
- Postovi: 12317
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Elektronska naplata putarine
Ja sam se jednom ispalio, nesto sitno mi falilo pa sam cikici dao u kesu i on mi digao rampu. Posle sam dopunio.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Gazu
- Postovi: 2116
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Elektronska naplata putarine
Ali postpaid tag može i za fizičko lice, nije samo za pravna lica ili kako već. Ima nas više ovde koji smo postpaid. U tom slučaju se u aplikaciji platna kartica unese. Onda se klasično beleže svi ulasci i izlasci sa autoputa, i posle oko nedelju dana se skine novac sa kartice. Dakle, ovde pod postpaid ne mislim na ono da se plati po jednom za svaki mesec, nego to sa povezivanjem kartice, pa da ne moraš na pumpama da dopunjavaš kredit na tagu.
- perakojotbg
- Postovi: 2
- Pridružio se: 03 Nov 2022, 11:13
- Garaža: Fiat Punto
Re: Elektronska naplata putarine
Pozdrav svima,vidim da se ovde dosta piše o Open Balkanu pa da napišem šta sam video na drugom forumu ali i tamo nemaju precizne informacije.
Na internetu sam naišao na ovu stranicu koju su otvorili Putevi Srbije a očigledno ima veze sa Open Balkanom.
Evo linka stranice.
https://openbalkan-etc.com/
Imaju i neke uslove koji su napisali.
Opšte odredbe
Opšti uslovi poslovanja korišcenjem online aplikacije (u daljem tekstu: Opšti uslovi) primenjuju se na besplatno korišcenje aplikacije OPEN BALKAN putem web portala https://openbalkan-etc.com.
Korisnici aplikacije OPEN BALKAN jesu fizicka i pravna lica koja ispunjavaju kriterijume predvidene Opštim uslovima, upoznata su i u potpunosti su prihvatila Opšte uslove i koja su dala saglasnost na obradu podataka o licnosti, nakon izvršene registracije i unosa neophodnih licnih podataka (ime i prezime korisnika, adresa korisnika, mejl adresa, broj telefona).
Opis usluge i proizvoda
JPPS Putevi Srbije ce putem internet stranice https://openbalkan-etc.com vršiti prodaju usluge elektronske naplate putarine, koja podrazumeva uslugu placanja ostvarene putarine na teritoriji Republike Srbije, odnosno autoputevima koji su u održavanju ovog JP-a.
Registrovanim korisnicima aplikacije OPEN BALKAN bice dostupno:
- placanje usluge elektronske naplate putarine,
- formiranje licnog korisnickog naloga i uvid u sve podatke i transakcije korišcenja uredaja za OPEN BALKAN,
- kotrola troškova za uslugu naplate putarine kroz pracenje transakcija i trenutne potrošnje,
- arhiva svih prethodno izdatih faktura za naplatu putarine, uz prikaz pojedinacnih specifikacija prolazaka vozila, odnosno registrovanog uredaja za OPEN BALKAN.
Nacini placanja
Placanje usluge preko aplikacije OPEN BALKAN je moguce izvršiti platnim karticama – VISA, MasterCard ili Dina koje podržavaju placanje preko Interneta. Placanje karticama je realizovano u saradnji sa Banka Poštanska štedionica AD, Beograd, i obavlja se na bezbedan i sertifikovan nacin preko Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice.
Za placanje usluge ostvarene putarine, svim registrovanim korisnicima aplikacije OPEN BALKAN ce se na dnevnom nivou, sa racuna prijavljene platne kartice, automatski skidati sredstva u iznosu ostvarenog zaduženja.
Korisnik je u obavezi da izvrši proveru kod poslovne banke koja je karticu izdala da li kartica koju poseduje podržava placanje preko Interneta.
Izjava o konverziji
Sva placanja putem aplikacije OPEN BALKAN bice obavljena u dinarima, dok se za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi srednji prodajni kurs Narodne banke Srbije. Vaša platna kartica bice zadužena za iznos koji se dobija konverzijom Vaše lokalne valute, prema srednjem kursu Narodne banke Srbije. Kao rezultat navedene konverzije moguce je da dode do neznatne razlike u ceni koja Vam je naplacena, od cene prikazane na našoj Internet stranici.
Postupak reklamacije
Postupak reklamacije o izvršenoj online transakciji za korišcenje usluge elektronske naplate putarine zapocinje pozivanjem službe Korisnicke podrške JP Putevi Srbije na broj telefona +381-0800-111-004 slanjem zahteva na mejl adresu enp.reklamacije@putevi-srbije.rs, pri cemu je obavezno navesti ID broj korisnika (dobija se u obaveštajnom mejlu pri svakoj izvršenoj transakciji). Korisnik je u obavezi da prilikom podnošenja relamcije popuni Reklamacioni list koji je dostupan na web portalu u formi online obrasca.
Molimo korisnike da kontaktiraju našu službu za Korisnicku podršku na broj telefona +381-0800-111-004 , ukoliko nakon izvršene transakcije po osnovu usluge placanja ostvarene putarine, korisnik ima bilo kakvu primedbu na iznos naplacene putarine.
Odgovor na podnetu reklamaciju cete dobiti pisanim ili elektronskim putem, u zakonski predvidenom roku, odnosno najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije pisanim ili elektronskim putem. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.
Pravo kupca na odustanak od Ugovora na daljinu
Kupac može odustati od Ugovora na daljinu, popunjavanjem Izjave na obrascu za odustanak od Ugovora na mejl adresu korisnickicentar@putevi-srbije.rs.
JP Putevi Srbije je u obavezi da obavesti kupca o prijemu Izjave o odustanku od Ugovora elektronskim putem. Rok za podnošenje Izjave o odustanku od Ugovora je 14 dana, racunajuci od momenta zakljucenja Ugovora odnosno uspešne registracije korisnika.
Ukoliko korisnik podnese zahtev za odustanak od Ugovora i ostvari svoje pravo po ovom osnovu, u skladu sa opštim uslovima poslovanja i Zakona o zaštiti potrošaca, smatra se da Ugovor nije ni zakljucen.
Ukoliko korisnik ostvari pravo na odustanak od Ugovora, na nacin opisan u opštim uslovima poslovanja, dužan je da prema JP Putevi Srbije izmiri sva dugovanja po osnovu izvršenih usluga pruženim do momenta kada je korisnik obavestio pružaoca usluge da je ostvario pravo na odustanak od Ugovora.
Povracaj sredstava
U slucaju da je po prigovoru korisnika odobren povracaj odredenih sredstava, a korisnik je uplatu izvršio nekom od platnih kartica, delimicno ili u celosti, a bez obzira na razlog vracanja, JP Putevi Srbije je u obavezi da povracaj izvrši iskljucivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda placanja, što podrazumeva da ce banka izvršiti povracaj sredstava na racun korisnika platne kartice na kojoj se nalaze rezervisana/naplacena sredstva.
Promene Opštih uslova
JP Putevi Srbije ima za cilj da aplikaciju OPEN BALKAN ucini što korisnijom i funkcionalnijom i iz tog razloga ce Opšti uslovi povremeno biti ažurirani i kao takvi objavljeni na zvanicnoj internet stranici, pri cemu postaju odmah važeci.
JP Putevi Srbije ima pravo i obavezu da Opšte uslove i cenovnik dopunjuje i menja radi uskladivanja sa promenama Zakona o naknadama za korišcenje javnih dobara i/ili opštim aktima upravljaca puta, JP Putevi Srbije, drugih obavezujucih opštih akata, svoje poslovne politike i potreba korisnika. JP Putevi Srbije ce o izmenama i dopunama Opštih uslova i cenovnika informisati korisnike preko navedene internet stranice.
Kontaktirajte nas
U slucaju bilo kakvih pitanja, sugestija u vezi sa Opštim uslovima korišcenja aplikacije OPEN BALKAN, slobodno nas kontaktirajte putem mejla Korisnicke službe korisnickicentar@putevi-srbije.rs.
Korisnik koji želi da izvrši kupovinu ili konfigurisanje uredaja za OPEN BALKAN može se obratiti JP Putevi Srbije na sledecu mail adresu: elektronskanaplata@putevi-srbije.rs.
Imate li neko ovde više info o ovome,ne bih da kupujem dzabe ENpay ako je ovo počelo sa primenom?
Na internetu sam naišao na ovu stranicu koju su otvorili Putevi Srbije a očigledno ima veze sa Open Balkanom.
Evo linka stranice.
https://openbalkan-etc.com/
Imaju i neke uslove koji su napisali.
Opšte odredbe
Opšti uslovi poslovanja korišcenjem online aplikacije (u daljem tekstu: Opšti uslovi) primenjuju se na besplatno korišcenje aplikacije OPEN BALKAN putem web portala https://openbalkan-etc.com.
Korisnici aplikacije OPEN BALKAN jesu fizicka i pravna lica koja ispunjavaju kriterijume predvidene Opštim uslovima, upoznata su i u potpunosti su prihvatila Opšte uslove i koja su dala saglasnost na obradu podataka o licnosti, nakon izvršene registracije i unosa neophodnih licnih podataka (ime i prezime korisnika, adresa korisnika, mejl adresa, broj telefona).
Opis usluge i proizvoda
JPPS Putevi Srbije ce putem internet stranice https://openbalkan-etc.com vršiti prodaju usluge elektronske naplate putarine, koja podrazumeva uslugu placanja ostvarene putarine na teritoriji Republike Srbije, odnosno autoputevima koji su u održavanju ovog JP-a.
Registrovanim korisnicima aplikacije OPEN BALKAN bice dostupno:
- placanje usluge elektronske naplate putarine,
- formiranje licnog korisnickog naloga i uvid u sve podatke i transakcije korišcenja uredaja za OPEN BALKAN,
- kotrola troškova za uslugu naplate putarine kroz pracenje transakcija i trenutne potrošnje,
- arhiva svih prethodno izdatih faktura za naplatu putarine, uz prikaz pojedinacnih specifikacija prolazaka vozila, odnosno registrovanog uredaja za OPEN BALKAN.
Nacini placanja
Placanje usluge preko aplikacije OPEN BALKAN je moguce izvršiti platnim karticama – VISA, MasterCard ili Dina koje podržavaju placanje preko Interneta. Placanje karticama je realizovano u saradnji sa Banka Poštanska štedionica AD, Beograd, i obavlja se na bezbedan i sertifikovan nacin preko Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice.
Za placanje usluge ostvarene putarine, svim registrovanim korisnicima aplikacije OPEN BALKAN ce se na dnevnom nivou, sa racuna prijavljene platne kartice, automatski skidati sredstva u iznosu ostvarenog zaduženja.
Korisnik je u obavezi da izvrši proveru kod poslovne banke koja je karticu izdala da li kartica koju poseduje podržava placanje preko Interneta.
Izjava o konverziji
Sva placanja putem aplikacije OPEN BALKAN bice obavljena u dinarima, dok se za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi srednji prodajni kurs Narodne banke Srbije. Vaša platna kartica bice zadužena za iznos koji se dobija konverzijom Vaše lokalne valute, prema srednjem kursu Narodne banke Srbije. Kao rezultat navedene konverzije moguce je da dode do neznatne razlike u ceni koja Vam je naplacena, od cene prikazane na našoj Internet stranici.
Postupak reklamacije
Postupak reklamacije o izvršenoj online transakciji za korišcenje usluge elektronske naplate putarine zapocinje pozivanjem službe Korisnicke podrške JP Putevi Srbije na broj telefona +381-0800-111-004 slanjem zahteva na mejl adresu enp.reklamacije@putevi-srbije.rs, pri cemu je obavezno navesti ID broj korisnika (dobija se u obaveštajnom mejlu pri svakoj izvršenoj transakciji). Korisnik je u obavezi da prilikom podnošenja relamcije popuni Reklamacioni list koji je dostupan na web portalu u formi online obrasca.
Molimo korisnike da kontaktiraju našu službu za Korisnicku podršku na broj telefona +381-0800-111-004 , ukoliko nakon izvršene transakcije po osnovu usluge placanja ostvarene putarine, korisnik ima bilo kakvu primedbu na iznos naplacene putarine.
Odgovor na podnetu reklamaciju cete dobiti pisanim ili elektronskim putem, u zakonski predvidenom roku, odnosno najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije pisanim ili elektronskim putem. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.
Pravo kupca na odustanak od Ugovora na daljinu
Kupac može odustati od Ugovora na daljinu, popunjavanjem Izjave na obrascu za odustanak od Ugovora na mejl adresu korisnickicentar@putevi-srbije.rs.
JP Putevi Srbije je u obavezi da obavesti kupca o prijemu Izjave o odustanku od Ugovora elektronskim putem. Rok za podnošenje Izjave o odustanku od Ugovora je 14 dana, racunajuci od momenta zakljucenja Ugovora odnosno uspešne registracije korisnika.
Ukoliko korisnik podnese zahtev za odustanak od Ugovora i ostvari svoje pravo po ovom osnovu, u skladu sa opštim uslovima poslovanja i Zakona o zaštiti potrošaca, smatra se da Ugovor nije ni zakljucen.
Ukoliko korisnik ostvari pravo na odustanak od Ugovora, na nacin opisan u opštim uslovima poslovanja, dužan je da prema JP Putevi Srbije izmiri sva dugovanja po osnovu izvršenih usluga pruženim do momenta kada je korisnik obavestio pružaoca usluge da je ostvario pravo na odustanak od Ugovora.
Povracaj sredstava
U slucaju da je po prigovoru korisnika odobren povracaj odredenih sredstava, a korisnik je uplatu izvršio nekom od platnih kartica, delimicno ili u celosti, a bez obzira na razlog vracanja, JP Putevi Srbije je u obavezi da povracaj izvrši iskljucivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda placanja, što podrazumeva da ce banka izvršiti povracaj sredstava na racun korisnika platne kartice na kojoj se nalaze rezervisana/naplacena sredstva.
Promene Opštih uslova
JP Putevi Srbije ima za cilj da aplikaciju OPEN BALKAN ucini što korisnijom i funkcionalnijom i iz tog razloga ce Opšti uslovi povremeno biti ažurirani i kao takvi objavljeni na zvanicnoj internet stranici, pri cemu postaju odmah važeci.
JP Putevi Srbije ima pravo i obavezu da Opšte uslove i cenovnik dopunjuje i menja radi uskladivanja sa promenama Zakona o naknadama za korišcenje javnih dobara i/ili opštim aktima upravljaca puta, JP Putevi Srbije, drugih obavezujucih opštih akata, svoje poslovne politike i potreba korisnika. JP Putevi Srbije ce o izmenama i dopunama Opštih uslova i cenovnika informisati korisnike preko navedene internet stranice.
Kontaktirajte nas
U slucaju bilo kakvih pitanja, sugestija u vezi sa Opštim uslovima korišcenja aplikacije OPEN BALKAN, slobodno nas kontaktirajte putem mejla Korisnicke službe korisnickicentar@putevi-srbije.rs.
Korisnik koji želi da izvrši kupovinu ili konfigurisanje uredaja za OPEN BALKAN može se obratiti JP Putevi Srbije na sledecu mail adresu: elektronskanaplata@putevi-srbije.rs.
Imate li neko ovde više info o ovome,ne bih da kupujem dzabe ENpay ako je ovo počelo sa primenom?
- pedja
- član 001
- Postovi: 14192
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Elektronska naplata putarine
Naplata na dnevnom nivou?
To je bolja varijanta.
TapaT
To je bolja varijanta.
TapaT
Re: Elektronska naplata putarine
Sto je bolja? Ovako dobijes par dana odlozeno.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14192
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Elektronska naplata putarine
To će mi pomoći u životu.
TapaT
TapaT