Putevi u Srbiji
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Putevi u Srbiji
Radi se nesto, rekao bih prilazna rampa ili ti konstrukcija koja je pored nadvoznjaka, tu uvek ima nekoga.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 29864
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Putevi u Srbiji
Ja prolazim često i ranije sam viđao veliki broj radnika. Na onom delu starog nadvožnjaka koji je zatvoren su ti radnici parkirali svoja kola i uvek ih po tome se moglo videti da su tu, ako ih ne vidiš negde da rade. Sad niti kola, niti radnika. Tu i tamo ponekad vidim par njih koji nešto rade i tim tempom i sa tim brojem radnika, završiće taman kad uđemo u EU.
Ima tu puno posla, para nema, sve je to razumljivo. Ali je tužno gde god da kreneš vidiš put koji je napravljen pre godinu-dve i već se oseti da će uskoro trebati da se uradi rekonstrukcija. Džabe petlja kod Batajnice kad je autoput prema NS odavno zreo za rekonstrukciju. U suprotnom smeru nisam odavno vozio, možda je malo bolja situacija.
Jedina deonica koju su valjano uradili je od Aerodroma do Bubanj potoka, što je vrlo opterećena deonica i posle par godina od završetka radova se i dalje dobro drži. Pomoglo je izmeštanje dobrog dela teretnog saobraćaja preko obilaznice, ali koliko vozila prođe tuda svaki dan, ono je vrhunski odrađeno za naše pojmove. Ko je radio tu deonicu?
Ima tu puno posla, para nema, sve je to razumljivo. Ali je tužno gde god da kreneš vidiš put koji je napravljen pre godinu-dve i već se oseti da će uskoro trebati da se uradi rekonstrukcija. Džabe petlja kod Batajnice kad je autoput prema NS odavno zreo za rekonstrukciju. U suprotnom smeru nisam odavno vozio, možda je malo bolja situacija.
Jedina deonica koju su valjano uradili je od Aerodroma do Bubanj potoka, što je vrlo opterećena deonica i posle par godina od završetka radova se i dalje dobro drži. Pomoglo je izmeštanje dobrog dela teretnog saobraćaja preko obilaznice, ali koliko vozila prođe tuda svaki dan, ono je vrhunski odrađeno za naše pojmove. Ko je radio tu deonicu?
Posetite www.garaza.rs !
Re: Putevi u Srbiji
Mislim da je za deonicu aerodrom Bubanj potok važnije ko ju je finanirao i vršio nadzor, a mislim da je bila neka evropska banka ili neko sličan, a nadzor su radili naši ljudi.
Re: Putevi u Srbiji
Auuu, da, kad smo kod AP za NS, ne znam u kojoj banana drzavi moze da se vidi nesto slicno, kao ono "ukljucenje" na AP 50 metara pred standardno iskljucenje za NS. Na sve to je pod uglom od 90 stepeni obelezeno bankinom!
Na sred toga sto zovete auto-put...
I opet je pitanje kad ce neko da pogine, kao 100 metara dalje na naplatnoj rampi, da bi se to sredilo.
Na sred toga sto zovete auto-put...
I opet je pitanje kad ce neko da pogine, kao 100 metara dalje na naplatnoj rampi, da bi se to sredilo.
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Putevi u Srbiji
Ne pominji mi isključenja za NS. Nekom je zinulo du*e pa je napravljeno po 5 km duplog autoputa sa obe strane.
Širim haos!
Re: Putevi u Srbiji
Nosilac posla radova rehabilitaciji na autoputu kroz Bg, bio je valjda Porr a podizvođač Ratko Mitrović - niskogradnja. Primenjeni su posebni asfalti. (naravno po projektima i ugovoru a no pameti ili želji izvođača) Finansiranje je bili preko kreditnih linija EDB, a preko sektora investicija JP Putevi Srbije.
Osnovni razlog nekvaliteta (naveo sam više puta) su loši materijali (bitumeni, i kameni agregati), loša nadzorna služba (posbno zbog posebnih zahteva, neblagovremenog plaćanja, izmišljanaj rupa na svirali, traženja rokova bez veze...), loših projekata, izvođači bez stručnog kadra. Posebno je loše zbog projektnih zadataka investitora, koji bi da je jeb...e a da mu ne uđe.
Bolje reći sve je po malo loše, a u zbiru se ponekad dobije baš loše. A opet razlog su "novci", kako se okrene ili obrne. Nije onda čudo da naši izvođači ne mogu da učestviju na međunarodnim tenderima u sopstvenoj zemlji, jer nemaju reference (zbog malog obima radova).
Osnovni razlog nekvaliteta (naveo sam više puta) su loši materijali (bitumeni, i kameni agregati), loša nadzorna služba (posbno zbog posebnih zahteva, neblagovremenog plaćanja, izmišljanaj rupa na svirali, traženja rokova bez veze...), loših projekata, izvođači bez stručnog kadra. Posebno je loše zbog projektnih zadataka investitora, koji bi da je jeb...e a da mu ne uđe.
Bolje reći sve je po malo loše, a u zbiru se ponekad dobije baš loše. A opet razlog su "novci", kako se okrene ili obrne. Nije onda čudo da naši izvođači ne mogu da učestviju na međunarodnim tenderima u sopstvenoj zemlji, jer nemaju reference (zbog malog obima radova).
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Re: Putevi u Srbiji
A ko je radio nadzor i od koga je bio angažovan?MAD MAX je napisao:Nosilac posla radova rehabilitaciji na autoputu kroz Bg, bio je valjda Porr a podizvođač Ratko Mitrović - niskogradnja. Primenjeni su posebni asfalti. (naravno po projektima i ugovoru a no pameti ili želji izvođača) Finansiranje je bili preko kreditnih linija EDB, a preko sektora investicija JP Putevi Srbije.
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Kojih par godina kada ja mislim nema ni pune 2 kako su sve zavrsili ? Pri tome, na Gazeli vec postoje manje rupe i ostecenja i ispupcenja od autobusa i to je prema mom misljenju jedan od problema, sto ne popravljaju blagovremeno nego ce da puste da se sve raspadne pa ce da krpe za 6 godina.trojanac je napisao:Jedina deonica koju su valjano uradili je od Aerodroma do Bubanj potoka, što je vrlo opterećena deonica i posle par godina od završetka radova se i dalje dobro drži. Pomoglo je izmeštanje dobrog dela teretnog saobraćaja preko obilaznice, ali koliko vozila prođe tuda svaki dan, ono je vrhunski odrađeno za naše pojmove. Ko je radio tu deonicu?
Za Beogradjane, da li mozete da poverujete da je Ul. Gospodara Vucica pre ja mislim 3 godine KOMPLETNO rekonstruisana? To je skolski primer kradje.
Re: Putevi u Srbiji
Gazela je prica za sebe jer je ipak most u pitanju ali ostatak autoputa kroz bg se vidi da je uradjen malo bolje nego bilo koji drugi deo autoputa u Srb. Pogledaj recimo deo obilaznice Dobanovci-Batajnica ono je bilo valovito odmah po pustanju.
Primer da se ulica moze dobro rekonstruisati je Nemanjina ulica koja i posle 6-7 godina i dalje izgleda super. Kolko znam firma koja je to radila je nakon toga bankrotirala jer drzava nije placala na vreme. Mogao bi mad-max koju rec o tome...
Primer da se ulica moze dobro rekonstruisati je Nemanjina ulica koja i posle 6-7 godina i dalje izgleda super. Kolko znam firma koja je to radila je nakon toga bankrotirala jer drzava nije placala na vreme. Mogao bi mad-max koju rec o tome...
- pedja
- član 001
- Postovi: 14141
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Na Gazeli je ceo jedan segmet, izmedju cesljeva/spojeva, ulegao...
Kao sto su na (novoj) petlji na Pancevcu napravili skakaonicu, na prilasku od Bogoslovije. Da ne pricam o totalno nepreglednom ukljucenju iz pravca Visnjice.
Kao sto su na (novoj) petlji na Pancevcu napravili skakaonicu, na prilasku od Bogoslovije. Da ne pricam o totalno nepreglednom ukljucenju iz pravca Visnjice.
- Uroš S.
- Postovi: 10885
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Putevi u Srbiji
Taj deo je odmah po rekonstrukciji bio ulegnut. Uopste mi nije jasno kako je to prošlo kontrolu.
HUAWEI P6 via TT
HUAWEI P6 via TT
Re: Putevi u Srbiji
Navak je nas projekat, koji Mirko inace nije bi platio koliko ja znam.
TT
TT
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Putevi u Srbiji
Menjamo tu juzer iz Heinza u Hermann (Tilke).
Nego jel zna neki neko projekat koji je Mirko platio?
Nego jel zna neki neko projekat koji je Mirko platio?
Širim haos!
Re: Putevi u Srbiji
Nadzor je rađen po ugovoru sa nekom od naših firmi, kao i za sve druge poslove iz međunarodnih kredita svetske i evropske banke za obnovu i razvoj. Imale su u Srbiji i dve tri strane firme koje su radile nadzor, ali sve jedno opet su naši ljudi tu bili prisutni.paja je napisao:A ko je radio nadzor i od koga je bio angažovan?MAD MAX je napisao:Nosilac posla radova rehabilitaciji na autoputu kroz Bg, bio je valjda Porr a podizvođač Ratko Mitrović - niskogradnja. Primenjeni su posebni asfalti. (naravno po projektima i ugovoru a no pameti ili želji izvođača) Finansiranje je bili preko kreditnih linija EDB, a preko sektora investicija JP Putevi Srbije.
Međutim u ovim poslovima glavnu reč u nadzoru su vodili ljudi iz JP Puevi Srbije, takozvani predstavnici investititora (po ugovoru sa EB).
Većina ovoh poslova u Srbiji na rehabilitacijama (radni naziv LOT-ovi) su urađeni korektno.
Ko se vozi zna za deonice G Milanovac - Mrčajevci (preskok do Kraljeva). Vrnjačka Banja - Kruševac - Ćićevac (blizu do Pojata), pa onda Kokin Brod - Nova Varoš - Bistrica - Prijepolje - Brodarevo, Kraljevo - Ravni Gaj, Šabac -Valjevo, Paraćin - Zaječar, dosta deonica Beograd - Rudnik..... i dosta toga. Garancija za ove poslove je 10 godina, i na mnogima je već istekla. Ima dosta puteva koji čekaju isti program - čekaju i čekaju kredite... Na ovim poslovima bilo je X izvođača, ali kad se prcizno definišu stvari nije problem.Sam naziv "rehabilitacija" znači minimalno potrebne intervencije na samom kolovozu, opremi i signalizaciji, da bi se produžio vek puta za neki kratkoročni period.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Re: Putevi u Srbiji
Zboravio sam da naveden glavnu stvar. Kredite (namenske za projekat) koje dobija JP Putevi Srbije, za LOT ove koje sam naveo, kontroliše i nadzotni organ angažovan od banke (EB takođe naš čovek, al ozbiljan ), koji uglavnom kontroliše JP da li namenski troši novac i u određenim rokovima. Ima tu i "penala" ako se sredstva ne povuku na vreme (klejmovi). Klejmovi su u zadnjih par godina "ubili" Srbiju, jer zbog nespremnosti projekata, odobrenja, propasti izvođača, plaćena su ogromna strestva. A banke su iskusne i upravo ciljaju na takve stvari. Tako da jedan "hrast" ili neki koji se predomislili za cenu zemlje i sl, su nas doveli do propasti. Onda kad se ode na međunarodnu arbitražu, sve stoji i godinama...
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB