Putevi u Srbiji
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Putevi u Srbiji
Ma Saša troluje, Punto bi sigurno tu ostavio točak i pola ogibljenja.
Neki auti na 18-19" imaju mesa na gumi kao Punto na 14".
Za neke rupe znači kada je šira guma, teže upadne točak
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Neki auti na 18-19" imaju mesa na gumi kao Punto na 14".
Za neke rupe znači kada je šira guma, teže upadne točak
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Re: Putevi u Srbiji
Da, vodio na pregled trapa, kazu sve Ok, ali cu videti kad budem stavljao letnje da se felna nije malo iskrivila.
Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Putevi u Srbiji
Punto asfaltira tu rupuSaša je napisao:Niskoprofilne gume i fensi felne nisu za naše puteve. Moj Punto sa "balonkama" samo pretrči preko takvih rupa...
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Putevi u Srbiji
Naravno da je sa niskoprofilnim gumama teže sačuvati gume i felne ali nije nemoguće. Uvek se patilo zbog lepote
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Putevi u Srbiji
To sto vi mislite da trap ne oseca, oseca itekako. Meni su sva 4 kraja spone krenule sa sitnim luftom. Kad sam stavio letnje gume u avgustu lufta nije bilo. U januaru, nakon 10.000km eto lufta u krajvima spona. Inace, nije za trenutnu zamenu, odradicu to za mesec dana kad budem stavljao letnje. Ali eto, bukvalno za 6 meseci mozete nesto razvaliti na trapu.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Putevi u Srbiji
Nije to samo 6 meseci nego 160k km i 10+ godina.
Imao sam auto sa 230k km i 11 godina u SRB i nijedan luft nije bio prisutan.
Imao sam auto sa 230k km i 11 godina u SRB i nijedan luft nije bio prisutan.
Re: Putevi u Srbiji
O novom autu pričamo, kakvi crni luftovi. Gume i felne su na udaru.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Putevi u Srbiji
230.000km realnih ima i moj, ne vidi se luft, kazu da se oseca - sta god to znacilo, i da je minimalan samim tim nije ni za zamenu neku, kazu u narednih par meseci mozda... ali eto, posle 200.000 i nesto u Nemackoj, ovde je ipak nesto dovelo do pojave tog malog lufta u krajevima spona.
Na optici je perfektan, a u voznji se nista ne cuje napred na trapu na rupama. Svakako cu to zameniti. Ostalo je sve idealno.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- grujicd
- Postovi: 8366
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Ja sam sad zamenio na Jazzu ležaje (šolje) i gume amortizera napred. 12 godina i 125k km, mahom gradske vožnje. Osetilo se lupkanje na neravninama, a sad je osećaj kao na novom autu.
Re: Putevi u Srbiji
Ja kada sam menjao pre 2 godine uloske amortizera napred (na Volvou 940) iz prve ugradnje, rekao majstoru da proveri i lezajeve/ solje prednjih amorta kao i lezajeve tockova.
22 godine, 210.000km perfektno stanje, nema zazora a ni lupkanja. Sve spone, kugle, lezajevi sve je odlicno stanje i jos je iz prve ugradnje.
Nista od trapa nije za zamenu, svi uglovi kao iz fabrike, nema lufta bilo gde ni nakon 24 godine.
Auto je prvih 3 godine vozen u Ukrajini (bio sluzbeni) a onda po Balkanu jos 4 godine pa na kraju po nasim putevima ostatak.
22 godine, 210.000km perfektno stanje, nema zazora a ni lupkanja. Sve spone, kugle, lezajevi sve je odlicno stanje i jos je iz prve ugradnje.
Nista od trapa nije za zamenu, svi uglovi kao iz fabrike, nema lufta bilo gde ni nakon 24 godine.
Auto je prvih 3 godine vozen u Ukrajini (bio sluzbeni) a onda po Balkanu jos 4 godine pa na kraju po nasim putevima ostatak.
Re: Putevi u Srbiji
Van teme je pitanje ali ceka me ista stvar pa me zanima koliko te je izaslo i koje si stavio?grujicd je napisao:Ja sam sad zamenio na Jazzu ležaje (šolje) i gume amortizera napred. 12 godina i 125k km, mahom gradske vožnje. Osetilo se lupkanje na neravninama, a sad je osećaj kao na novom autu.
- grujicd
- Postovi: 8366
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Ja ga i dalje održavam u ovlašćenom servisu, pa su original delovi. Puna cena je oko 30k, a pošto je do kraja marta zimska akcija, na to je 30% popusta pa je bilo oko 20k. Nemaju to na lageru, naručuje se.