Putevi u Srbiji
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Kakav je put od Uzica preko Cacka, Kragujevca, Batocine do Beograda?
Re: Putevi u Srbiji
Ogi, pre nego što kreneš ka Beogradu pitaj AMSS da li je preko Rudnika i Topole prohodno. Ako jeste idi tuda. Budi oprezan kad izađeš iz Rudnika i kreneš ka topli jer je ozbiljna nizbrdica i ima krivina. Mene bi ovde brinulo damo da nema leda. Letos je asfalt bio pristojan, a pošto put nije preterano frekventan nema razloga da je uništen kao ka Ljigu. Čim stigneš do prvog sela slobodno po gasu.
Čačak Kragujevac Batočina bi trebao da je dobar put, ali kakav je stvarno može ti reći samo neko ko je prošao zadnjih 15-ak dana (ovo važi i za Rudnik - Topola)
Čačak Kragujevac Batočina bi trebao da je dobar put, ali kakav je stvarno može ti reći samo neko ko je prošao zadnjih 15-ak dana (ovo važi i za Rudnik - Topola)
Re: Putevi u Srbiji
Ogi samo nemoj Mange da te lozi da u ovo doba godine ides Kosijeric-Valjevo preko Bukova, ili slucajno Divcibara. Takvo planinarenje u ovakvim uslovima (u BG opet poceo da pada, mada je bljuzga = > na planini verovatno veje) nije vredno obilaska minskog polja na Ibarskoj.
Za ostale pravce ces dobiti od drugih odgovor, nisam mrduo iz Bg-a od 9. januara.
Za ostale pravce ces dobiti od drugih odgovor, nisam mrduo iz Bg-a od 9. januara.
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Ako za nesto moram da ti odam priznanje, to je da znas svaki moguci put, Beograd poznajes kao svoj dzep a ocigledno i Srbiju. Inace, i ovde veje od juce popodne.
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Sutra se vracam preko Kragujevca.
Re: Putevi u Srbiji
Najbezbednija varijanta.
Re: Putevi u Srbiji
Nije Mange preporučio pravac M21, Požega - Valjevo, Ogiju, zimus. Ogi to dobro zna, jedino sam ga odvraćao od puta preko Topole, jer je po meni i gori od puta perko Bukova. Inače put preko Bukova je proširen, praktično mokar, bez ili sa po negde malo snega na kolovozu.
Put M21 preko Požege i Valjeva, preko Bukova je idealna putanja za ljude iz Mačve, Srema i Bačke.
Inače, trenutno se baca rizla (frakcija 4/8mm ko ne zna) pojačano, zato što je nestašica soli i štedi se u slučaju težih uslova, tipa ledena kiša itd, na svim putevima 1 i 2 prioriteta, a na 3 prioritetu se ne posipa ništa.
Na žalost, nije nabavljena hladna masa za krpljenje udarnih rupa, pa sami izvođači sporadično nabavljaju istu. Zbog topljenja snega i vode na kolovozu, krpljenje je od danas do sutra. Ovo važi i za Ibarsku ili M22.
Moj predlog je i bio da ide na Kg. Ali, pokušavajte da se prilagodite vožnji i po lošem kolovozu, jer na nas to u budućnost čeka u većem obimu.
Put M21 preko Požege i Valjeva, preko Bukova je idealna putanja za ljude iz Mačve, Srema i Bačke.
Inače, trenutno se baca rizla (frakcija 4/8mm ko ne zna) pojačano, zato što je nestašica soli i štedi se u slučaju težih uslova, tipa ledena kiša itd, na svim putevima 1 i 2 prioriteta, a na 3 prioritetu se ne posipa ništa.
Na žalost, nije nabavljena hladna masa za krpljenje udarnih rupa, pa sami izvođači sporadično nabavljaju istu. Zbog topljenja snega i vode na kolovozu, krpljenje je od danas do sutra. Ovo važi i za Ibarsku ili M22.
Moj predlog je i bio da ide na Kg. Ali, pokušavajte da se prilagodite vožnji i po lošem kolovozu, jer na nas to u budućnost čeka u većem obimu.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Re: Putevi u Srbiji
Evo ovako, danas sam prošao onom deonicom između Ljiga i Rudnoka u oba smera i stvarno je loš deo, tih 5-6 km
Nisam mogao preko Toplole jer sam išao u Ljig i La al mi rekoše domoroci, da je sad preko Topole ok jer je put očišćen celom širinom
Nisam mogao preko Toplole jer sam išao u Ljig i La al mi rekoše domoroci, da je sad preko Topole ok jer je put očišćen celom širinom
Re: Putevi u Srbiji
Na Ibarskoj mag. ima tih 5-6km, gde se mora voziti u skladu sa uslovima puta i nije strašno. Ne treba od toga stvarati famu. Pa i da je makadam nije strašno za toliko.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
@Mad Max Kamo srece da ih krpe od danas do sutra, ne krpe ih uopste. Jednostavno ih ne interesuje. Mogli su da ih popune nekim peskom, necim... Ali dobro, da ovo nismo videli ne bismo znali da ovako nesto moze da postoji.
Re: Putevi u Srbiji
Ne mogu da se krpe ni peskom, ni tamponom, ni bilo čim, kad su pune vode, jer sa takvm saobraćajnim opterećenjem, ispadne ispuna iz rupa za par sati, kao da nije ni ubacivano u rupe. Onda taj materijal, koji je krupniji, kao tampon, polupa automobile. Treba da prođe još mesc dana, dok upale asfalrnu bazu u Zagrađu, a onda će biti okrpljeno, kako tako. Mraz je bio veliki i to je posledica, koja će se tek pokazati po Srbiji.Ogi je napisao:@Mad Max Kamo srece da ih krpe od danas do sutra, ne krpe ih uopste. Jednostavno ih ne interesuje. Mogli su da ih popune nekim peskom, necim... Ali dobro, da ovo nismo videli ne bismo znali da ovako nesto moze da postoji.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Re: Putevi u Srbiji
NA tom delu je problem, sto neko namerno nece da napravi put, deonica od Uzica do Cacka je u odlicnom stanju, a ovde totalni raspad, nije nego. Da su napravili kako treba ne bi se sad zajebavali sa ispunima...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30025
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Putevi u Srbiji
U subotu ujutru palimo Bax i ja na Zlatibor. Moj neki plan je da idemo plavom putanjom, to mi je i Stjepa preporučio.
Vidim da se ovde dosta pominje pravac preko Mladenovca i Topole, kao dobar izbor. BobRock mi kaže da je najbolje preko Debelog Brda, Bajine Bašte i Tare. Verovatno je to najinteresantnije za vožnju, ali i najduže.
Ako je neko prošao ovom plavom putanjom prethodnih dana, zamolio bih za utiske. Hvala.
Vidim da se ovde dosta pominje pravac preko Mladenovca i Topole, kao dobar izbor. BobRock mi kaže da je najbolje preko Debelog Brda, Bajine Bašte i Tare. Verovatno je to najinteresantnije za vožnju, ali i najduže.
Ako je neko prošao ovom plavom putanjom prethodnih dana, zamolio bih za utiske. Hvala.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Putevi u Srbiji
Rehabilitacija te deonice ibarske mag je rađena pre 10 godina i to Full depth asphalt miks varijanti, a to je značilo izradu više asfaltnih slojeva, raznih osobina. U to vreme ibarska je bila bez kolovoza nekih 70km. Predviđen rok trajanja takvog kolovoza je bio oko 10god. Glavni problem je stabilnost asfaltnih mešavina, to jeste njihova otpornost na kolotraženje koji je glavni problem tako optrećenih deonica. Međutim takve mešavine su suviše krute za zimske uslove u kojima se asfalt ponaša kao beton, i ako ima dosta šupljina, nije otporan na dejstvo mraza. Kolovoz je pocepan od ledenih sočiva, zato što je na habajućem sloju prisutan veliki broj mikroprslina kao i otvorenih spojeva - šluseva nastalih dilatiranjem, koji su zalivani mastiksom radi sanacije (videli ste one dugačke crne linije). Radove je izvodio PZP Beograd, koji se i nije proslavio sa kvalitetom.
Tada je alternativa bila Čumetova "mašinerija", koja je iste radove izvodila na delu Meljak - Stepojevac. Tada je po prvi put korišćen polimer bitumen.
Da je u tehnologiji na propalim deonicama korišćen polimer bitumen u asfalt mešavini, ne bi se desilo ovo što jeste. U toku radova nisu obnovljeni tamponski slojevi od nevezanom materijala - drenaže, tako da radovi moraju imati ograničeni rok.
Projektni rok trajanja je bio 10 god. i do danas je bilo u planu da se izgradi novi auto put, po planu Svetske i Evropske banke za obnovu i razvvoj, čime bi davno bio udaljen teški saobraćaj sa Ibarske ali ubistvom Djinjđića (paljenjem strane opreme fol Čumetove), svi planovi su pali u vodu. Danas bi imali puteve slične Hrvatima.......
Što se tiče Užičkog i Čačanskog dela, tamo posao vode ozbiljniji ljudi i drge firme, nadzori inspektori. I pored znatno manjih sredstava M5 i M21, su na granici trpljenja a pojedine deonice su rehabilitovane iz LOT programa Evropske banke, po ugovorima Điunđićeve vlade, koji se praktično još realizuju.
Videli ste kako ljudi čiste puteve za vreme ovih snežnih nepogoda, pri čemu oni troše soli za celu godinu, kao grad Beograd za 5 dana.
Tada je alternativa bila Čumetova "mašinerija", koja je iste radove izvodila na delu Meljak - Stepojevac. Tada je po prvi put korišćen polimer bitumen.
Da je u tehnologiji na propalim deonicama korišćen polimer bitumen u asfalt mešavini, ne bi se desilo ovo što jeste. U toku radova nisu obnovljeni tamponski slojevi od nevezanom materijala - drenaže, tako da radovi moraju imati ograničeni rok.
Projektni rok trajanja je bio 10 god. i do danas je bilo u planu da se izgradi novi auto put, po planu Svetske i Evropske banke za obnovu i razvvoj, čime bi davno bio udaljen teški saobraćaj sa Ibarske ali ubistvom Djinjđića (paljenjem strane opreme fol Čumetove), svi planovi su pali u vodu. Danas bi imali puteve slične Hrvatima.......
Što se tiče Užičkog i Čačanskog dela, tamo posao vode ozbiljniji ljudi i drge firme, nadzori inspektori. I pored znatno manjih sredstava M5 i M21, su na granici trpljenja a pojedine deonice su rehabilitovane iz LOT programa Evropske banke, po ugovorima Điunđićeve vlade, koji se praktično još realizuju.
Videli ste kako ljudi čiste puteve za vreme ovih snežnih nepogoda, pri čemu oni troše soli za celu godinu, kao grad Beograd za 5 dana.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB