Stranica 233 od 259

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 10 Sep 2019, 21:28
od Geza
Pulp Fiction je napisao:
10 Sep 2019, 12:10
Slika
Slika

Loši, a ''žuti'' putevi...Ima ih po Sremu još gomila.
Krenuli su od Starog Slankamena. Inđija-Ljukovo je sređen.
https://www.pazovaindjijavesti.com/najp ... slankamen/


Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 10 Sep 2019, 21:47
od Pulp Fiction
Super, jer to od Ljukova ka Inđiji je bilo isto loše.. U nedelju sam išao okolo preko Golubinaca i ST. Pazove. Takođe imam i okolo da idem kod Rume jer rade obilaznicu sta vodi sa autoputa, pa levo je ka Šapcu a desno ka NS sa skretanjem ka Inđiji. Tuda ne može, ali sam video da napreduju..Msm da su kod onog skretanja za Buđanovce.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 10 Sep 2019, 21:52
od Geza
Malo im je debilno postavljanje kružnog toka na nadvožnjak kod autoputa, mora se strogo pratiti signalizacija.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 02 Okt 2019, 14:32
od Geza
Najstariji put u Srbiji nalazi se u Bačkoj, nije rekonstruisan od kad je napravljen pre 90 godina

https://www.021.rs/story/Info/Vojvodina ... odina.html

Put koji povezuje Bačku Topolu, Mali Iđoš i Srbobran rekorder je u Srbiji po izdržljivosti, a možda i šire, jer nije rekonstruisan od kada je napravljen, pre čak 90 godina, a i danas je, s obzirom na starost, u solidnom stanju.

Najstariji put u Srbiji nalazi se u Bačkoj, nije rekonstruisan od kad je napravljen pre 90 godinaFoto: Pixabay, ilustracija
Kako piše "Blic", vest da je na ovoj državnoj saobraćajnici drugog reda smanjena dozvoljena maksimalna brzina na 60 kilometara na čas nakon nedavnog nadzora nadležnih službi koje su utvrdile da put ne ispunjava bezbednosne uslove, razočarala je stanovnike Bačke. Ovo je alternativni put za one koji žele da zaobiđu autoput od Novog Sada do Subotice, ali je u takvom stanju da njime sada mora da se vozi dosta sporije.

No, kako kažu meštani Bačke Topole i Malog Iđoša, to nije samo obični truckavi put između dva naselja, već svojevrsni muzej na otvorenom. Betonske ploče koje su postavljene pre devedeset godina stoje na istom mestu. Na nekim od njih čak se i razaznaje pečat firme koja ih je izlivala između dva svetska rata.

"Probali su da rekonstruišu saobraćajnicu nekoliko puta, ali beton je bio toliko čvrst da ne mogu da ga ravnaju. Neverovatno je da je taj put isti od tridesetih godina prošlog veka. Negde su nešto malo krpili, ali stare ploče stoje i dalje. Smanjili su brzinu od Bačke Topole do Srbobrana na 60 kilometara na sat, a tim putem voze i kamioni", rekao je za "Blic" Srđan Ivanović iz Bačke Topole, vlasnik portala Mojabačkatopola.rs, koji ovu saobraćajnicu naziva svojevrsnim antikvitetom.

Jedino česte radarske kontrole policije, kako dodaje, odaju utisak da je reč o 21. veku, a ne o putu izgrađenom u vreme Kraljevine Jugoslavije.

Kada su poslednji put obnavljali magistralni put od Subotice do Novog Sada, majstori su stigli taman do Bačke Topole i tu stali, tako da je ova deonica ostala netaknuta.

U "Putevima Srbije" kažu za "Blic" da se na 28 kilometara dugoj deonici državnog puta između Bačke Topole, Malog Iđoša i Srbobrana, u okviru redovnog održavanja shodno mogućnostima, obavljaju sanacije kolovoza i krpljenje udarnih rupa.

Najavljuju i da će 2020. godine biti dat predlog za kompletnu rehabilitaciju ove saobraćajnice, što znači da će Bačvani ovakvom saobraćajnicom voziti minimalno još godinu dana, a verovatno i duže.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 02 Okt 2019, 16:24
od dragvorl
Betonac.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 04 Okt 2019, 23:46
od Geza
Dogodine počinje gradnja Fruškogorskog koridora, u AP Vojvodini biće obnovljeno 5.000 km puteva
http://www.rtv.rs/sr_lat/ekonomija/aktu ... 54110.html

BEOGRAD - Najavljena poseta predsednika Albanije i Severne Makedonije i planirani sastanci u Novom Sadu i Beogradu aktuelizuju pitanje potpisivanja sporazuma o tzv. "malom Šengenu" i kreiranju strategije zajedničkog ekonomskog razvoja tri države, kroz bezbeđivanje slobodnog protoka ljudi i robe. Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture ideju pozdravlja, kao rešenje koje bi svima donelo samo dobro. ...
Na zajedničkoj konferenciji za novinare nakon 4. sastanka Radne grupe za koordinaciju infrastrukturnih projekata na teritoriji Vojvodine, Mihajlović je rekla da bi potpisivanje "malog Šengena“ doprinelo ekonomskoj i političkoj stabilnosti u regionu. Važno je da se sa time krene, a pozitivni efekti mogu vrlo brzo biti vidljivi.

"Mi smo previše mali kao samo, ali ukoliko smo zajedno, onda možemo da utičemo na to da, recimo baš kroz infrastrukturu, da smanjimo gužve na granicama, da utičemo na to da naša železnica može mnogo brže da prolazi ka regionu, da imamo zajednički tag. Zašto da ne? Dakle, svi ih koristimo, svi ih imamo u našem sistemu. Možemo i takvu neku stvar da uradimo", rekla je Mihajlovićeva.

Važna je i poseta turskog predsednika Erdogana i obeležavanje izgradnje autoputa od Beograda do Sarajeva, čija važna deonica prolazi kroz Vojvodinu, trasom Kuzmin - Sremska Rača. Za izgradnju Fruškogorskog koridora će biti zadužena kompanija "China Road and Bridge" (CRBC).

Projektna dokumentacija bi uskoro trebalo da bude gotova, radi se procena vrednosti ugovora, nakon čega će uslediti aplikacija kineskoj EKSIM banci za obezbeđivanje finansijskih sredstava.

"Ja ne bih licitirala sa iznosom, ali verujem da će to biti maksimum do 600 miliona evra. To je jako ozbiljan projekat, posebno je ozbiljan u delu fruškogorskog tunela, to svi znaju, a mislim da, ako realno posmatramo stvari, potpisivanjem komercijalnog ugovora i aplikacijom ka EKSIM Banci, radovi realno mogu zaista da počnu na tom koridoru sledeće godine", kaže Mihajlovićeva.

Kapitalni projekat za Vojvodinu je i izgradnja pruge o Beograda do Subotice. Na deonici od Beograda do Novog Sada radovi bi trebalo da budu gotovi do kraja 2021, dok bi oni na deonici od Novog Sada do Subotice trebalo da počnu u martu 2022, podseća vojvođanski premijer Igor Mirović.

"Onda bi praktično u vremenu koje možemo da sagledamo, dakle do 2024. imali 200 kilometara nove, ultrabrze, savremene železničke trase koja će povezati najveće gradove u Srbiji, Beograd, Novi Sad i Suboticu i to je za Vojvodinu od ogromnog, neprocenjivog značaja", rekao je Mirović.

Takođe, prošle godine je obnovljeno oko 120 kilometara regionalnih železničkih pravaca, dok se naredne očekuje rehabilitacija oko 5.000 kilometara regionalnih, magistralnih i lokalnih puteva kroz Srbiju, od kojih veliki deo prolazi kroz Vojvodinu.

U projekat će biti uloženo oko milijardu evra.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 05 Okt 2019, 04:09
od dragvorl
Mnogi ce te ultra puteve u Srbiji docekati u Nemackoj. :kezo:

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 05 Okt 2019, 08:23
od Risto
Ali putevi u Vojvodini su katastrofa, pisao sam već o tome. Dovoljno je preći u Slavoniju pa da se vidi razlika.

Što se mene tiče, ja bi savetovao svakoga ko ima želju neka ide. Neka im u državi ostanu samo članovi

Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk


Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 09 Okt 2019, 22:42
od Geza
https://www.zrenjaninski.com/ekonomija/ ... standarde/
Osim dolaska nekoliko velikih kooperanata „Linglonga“, o čemu se već i potpisuju memorandumi o saradnji, od izuzetnog je značaja razvoj infrastrukture i, kako je rekao, već naredne godine trebalo bi da počne izgradnja auto-puta od Zrenjanina do Beograda, potom i do Novog Sada. Očekuju se i mnogi infrastrukturni projekti u samom gradu, pre svega konačan završetak obilaznice oko Zrenjanina.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 08 Nov 2019, 14:31
od Kabe
Napokon je nekom "mozgu" palo na pamet da na NBG delu auto-puta umesto zaustavnih traka nakon isključenja bude treća traka kako se ne bi pravio nepotreban cirkus...

:kafa:

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 08 Nov 2019, 14:32
od pedja
Da, prefarbavali prošlog vikenda.


T-T


Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 08 Nov 2019, 18:02
od Heinz
Nije samo NBG, i kod BIP stavili znak, od Dušanovca do Plavog mosta isto.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 08 Nov 2019, 18:08
od Ogi
Nisam ni primetio ali svakako da nikakvog efekta nema jer je guzva najveca ikada. Ikada.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 08 Nov 2019, 18:28
od shandu90
Vama beogradjanima svaka cast na zivcima. Ja odlepim kad god uletim u guzvu. U bg-u je izgleda cisto samo od 02-05h, ostatak dana guzva. Zanima me kako bi izgledala radnja serije 24 i da li bi Kifer Satrlend uspeo da sve stigne za 24h u bg-u.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk


Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 08 Nov 2019, 18:41
od TheWickerMan

Ogi je napisao:Nisam ni primetio ali svakako da nikakvog efekta nema jer je guzva najveca ikada. Ikada.
Ne znaš ti Ogi šta je gužva...

OnePlus 6T via TT