Stranica 3 od 12

Re: Naplata i sanacije stete posle udesa

Poslato: 09 Okt 2019, 12:35
od Heinz
Najveća kazna za oštećenog je što će biti 4-5 dana bez kola, plus mora bar 2x da ide u osiguranje i servis, a to ne može da se naplati kao šteta.

Re: Naplata i sanacije stete posle udesa

Poslato: 15 Jan 2020, 17:40
od Puzo81
Nepažnjom osoba A udari osobu B.

Oba vozila su kombiji od iste firme.

Redovno osiguranje odbija da pokrije štetu koja nije mala.

Obrazloženje :isti je vlasnik oba vozila :srbin: ?

Re: Naplata i sanacije stete posle udesa

Poslato: 15 Jan 2020, 17:54
od djors
da se nategne osiguranje malo sa nekim advokatom. Ako nije postojala namera da se čuknu, radi prevarne radnje sa osiguranjem, onda osig.kuća nema osnova da odbije.
2 rent-a-car vozila se čuknu i osiguranje se pravi blesavo.. :D

Re: Naplata i sanacije stete posle udesa

Poslato: 15 Jan 2020, 18:02
od pedja
Čitao sam da su u Hrvatskoj imali tih problema, pogotovo kod velikih lizing kuća, koje su vlasnici ogromnog broja vozila.

Posle dosta žalbi i sl, uveli su kategoriju trećeg lica, kao korisnika vozila, šta ti ja znam...
--


Ako ti isplate štetu, moraju onom drugom opaliti penale. Ako je ista osoba u pitanju, to mu dođe zavrzlama. Ne možeš nekome isplatiti štetu i od njega je naplatiti, tj staviti mu penale, a moguće su i zloupotrebe.

Banus/malus se vezuje za vozača, ne za vozilo, zar ne?


T-T


Re: Naplata i sanacije stete posle udesa

Poslato: 15 Jan 2020, 18:19
od Puzo81
djors je napisao:
15 Jan 2020, 17:54
da se nategne osiguranje malo sa nekim advokatom. Ako nije postojala namera da se čuknu, radi prevarne radnje sa osiguranjem, onda osig.kuća nema osnova da odbije.
2 rent-a-car vozila se čuknu i osiguranje se pravi blesavo.. :D
I ja kažem da se nategnu sa osiguranjem.

Nije bilo namere, ko je budalčina da ostane bez x plata. Kolega kaže da se zagledao nešto sa strane i bupno u kolegu ispred nedaleko od magacina. Zajedno vozila izašla iz kruga. Šteta u ovlašćenom (pošto mora ovlašćeni) 685.000 dinara :o :o :o

Re: Naplata i sanacije stete posle udesa

Poslato: 15 Jan 2020, 19:16
od djors
Malus je na vozilo, jer ako mi daš auto i ja ga čuknem, tebi je premija sledeće godine povećana, a ja ću svoj auto normalno registrovati, što je nonsens, ali tako je.

Jasno za obeštećenje, ali ako ovde nije bilo malverzacija (vozači se nisu dogovorili, nema prevarnih radnji), onda bi osiguranje trebalo pokriti štetu od 600k, a uvećanjem polise oni od "krivca" ne naplaćuju štetu, nego mu je to kao "kazna"

Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk



Re: Naplata i sanacije stete posle udesa

Poslato: 15 Jan 2020, 19:59
od ikac2000
Nije bas auto, ali primer. Klinka mi je razbila televizor igrackom, a pokucstvo mi je osigurano na stetu.

Medjutim, osiguranje kaze da je steta nastala u okviru iste porodice koja je vlasnik osiguranja, i tretira se kao sopstvena steta, i kao takva nije podlozna kompenzaciji, to stoji i u ugovoru u nekoj od tacaka.

Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk


Re: Naplata i sanacije stete posle udesa

Poslato: 15 Jan 2020, 20:10
od lami
Ima i u obicnoj kasko polisi u Srbiji da ne pokriva ukoliko te udari neko iz uze familije ili nesto slicno.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока


Re: Naplata i sanacije stete posle udesa

Poslato: 31 Jan 2020, 23:26
od noodles
Da se izjadam u ovoj temi o muci koja me je snašla... a ujedno da dobijem neki savet šta i kako (dalje).
Nisam ništa pisao o situaciji koja me je zadesila, sve sam se mislio da će da se reši kako treba, ali tek posle, što po netu a i ovde u temama, ukapiram kakvo je zlo kada imate posla sa Generali osiguranjem.


Elem, 3.12. pri povratku sa posla zadesila me saobr. nezgoda. U raskrsnici pokrivenom semaforima, nas četvoro stojimo na crveno i čekamo zeleno. Dve trake za pravo, imaju zeleno. U pitanju je Obren. put, skretanje za Železnik i Sremčicu.
Ja stojim treći po redu, iza mene još jedan lik. Peti lik, budala, koji je hteo da ide pravo ka Obrenovcu, dal' čačkajući telefon ili ne znam kako, jedno pola metra ulazi u našu levu trake za skretanje, udara lika iza mene, ovaj u mene, ja u auto ispred, i taj ispred se samo dodiruje sa onim prvim što stoji na semaforu. Znači, nas četvoro svi stojimo, kretanje 0km/h, čekamo zeleno.

Prolazimo proceduru zvanja policije, uviđaj, sve po ps-u. Auto iza mene koji je primio udarac i auto koji nas je udario, najviše oštećeni, nisu u voznom stanju.
Meni razbijen zadnji branik, izgužvana peta vrata baš kod brave, i pukao prednji branik od udarca na onog ispred.
Panduri dolaze, prave zapisnik, sve kako ide, svi pišemo izjave, nas četvoro potpuno identično pišemo kako je bilo.
Tu na licu mesta saznajemo da je Generali osiguranje tog lika što nas je udario.

Tu dok smo čekali pandure, ja onako čisto zbog informisanosti, zovem ddor kod kojih imam kasko, gde mi kažu da ni slučajno ne aktiviram, jer je ovo čista situacija i zna se ko je krivac. Naravno da ne bih aktivirao kasko, ali eto čisto sam ih pozvao da vidim šta kažu, ništa spec.

Sutradan, pozovem Kiju i kažem šta se desilo. Predlože mi da odmah odem u Generali, prijavim štetu, i da ih zamolim da krenemo u proceduru bez pol. zapisnika. Tako i uradim - odem lično, prijavim štetu, odlučim se da mi se auto radi u ovlašćenom servisu, oni sve ljubazni, izađu mi u susret, i posle 2 dana njihov agent izlazi na teren, kod mene u kraju, jer nisam hteo da vozim auto do njih - slikao auto detaljno, i sutradan mi poslao zapisnik. Taj zapisnik ja forvardujem Kiji, kako bi oni mogli da naruče delove da bar tu uštedimo neki dan, ali da ne mogu da krenu da rade auto sve dok se ne dobije zavaničan polic. zapisnik.

Na uviđaju nam rekoše da se u tom periodu godine čeka mesec dana, a neretko i 40. Preko koleginice koja mi je izašla u susret, i njenog poznanika iz policije, polic. zapisnik bude gotov 30.12. Po novom, polic. zapisnik je sada u elektronskoj formi. Postavlja se na neki server/bazu udruženja osiguranika i pristup imaju dal samo kuće učesnika u nezgodi, ili svi, to sam zaboravio.

Tog 30.12. zovem Generali pre podne, oni potvrđuju da je gotov zapisnik ali da "ne mogu da mu priđu", pa prvo "šalju upit da im se dozvoli". OK, kažu zovite po podne. Tako i bude, ja pozovem negde posle 15h, javi se riba, potvrđuje da postoji zapisnik i što je najbitnije potvrđuje to što piše u zapisniku, a to je, da je krivica na strani njihovog osiguranika.

E sad, ide Nova godina, Božić... neradni dani, "zovite 8.1.". U međuvremenu, na njihovom sajtu broj mog predmeta bude zatvoren, tj. odbijen, jer "nema potrebne dokumentacije" (fali polic. zapisnik). To je bilo negde 25.12. Ja se tu šlogiram, pozovem da vidim o čemu se radi, oni mi daju info "da je to samo njihova interna evidencija, jer par dana pre Nove godine moraju da daju neki izveštaj Narodnoj banci, a pošto polic. zapisnik nije bio gotovo, to je moralo tako, ali da ne brinem jer sve ide svojim tokom.

Dođe gore pomenuti 8.1. pozovem, i sad, kreće ista priča, kao da prvi put zovem - "ali ovde vam fali polic. zapisnik, itd...". Ja tu ponovim da je to sve završeno 30.12. i da je potvrđena krivica njihovog osiguranika. Ja pitam šta da radim sad? Oni kažu pa sad idite da sređujete auto. Ja pitam, dobro, ali da li ja imam neku potvrdu od vas, kako da oteram auto u servis tek tako, ovi mi rekli da mi radite auto... Ova riba na telefonu nešto neljubazna, vileni kako ja to sad pričam, ovo, ono.. to je tako i gotovo, ja ništa ne dobijam od njih i kraj.
Ja kasnije u toku dana pozovem ponovo, javi se neka druga i kaže mi "slobodno vi vozite auto u servis, sve će to biti ok, kao, oni imaju rok od dve nedelje da taj zvaničan polic. zapisnik pridodaju na moju zavedenu štetu".

OK, ja sl. dana, 9.1. odvozim auto u Kia servis. Predračun koji su iz Kije napravili, samo po slikama koje sam im poslao, bio je na 330k rsd. I oni su to slali Generaliju par puta, ali pre nego što se pojavio zvan. polic. zapisnik. Nisu dobijali odgovor, na par slanja, i tu sam ja dobio info od agenta Generalija koji je napravio zapisnik, da je to tako i da neće da odgovaraju dok ne bude gotov zapisnik.

I tako, juče bude 3 nedelje kako sam odvezao auto, niko me ne zove, ne znam šta se dešava.
Danas pozovem Kiju da vidim jel' su krenuli sa mrtve tačke, gde dobijem info da na svaki Kijin upit/dopis prema Generaliju, ovi ne odgovaraju danima i otežu. Pošto su i jedni i drugi na samom početku naglasili da će sigurno biti dopunskog zapisnika, kada auto bude počeo da se radi, tako je bilo i sad - dopunski zapisnik iz Kije je sada sa 330k otišao na 475k rsd, i da oni nemaju odgovor/odobrenje od Generalija.

Ja danas pozovem opet Generali, i riba opet krene da davi "pa nema polic. zapisnika", i ja tu sve ponovim priču... šta i kako. Ona kaže, sačekajte malo samo da proverim, i reče, javiće vam se neko na ovaj vaš telefon. To je bilo oko 12.30h. Do 15h niko se ne javlja, ja opet pozovem, javi se ista riba sa "baš sam htela ovog trenutka da vas pozovem...". Kaže - "jeste, dobili smo predračun od Kije, ali je to sad kod nas na 'odobrenju rentabilnosti'". Ja u nesvest.
Kaže ona, preuzeo je kolega vaš slučaj i info ćete imati u ponedeljak posle 12h.
Ja zovem Kiju, prenesem informaciju, gde oni potvrđuju taj termin "potvrde rentabilnosti" koji Generali koristi u prepisci sa njima.
Sad meni lik iz Kije govori "mi sad moramo da nađemo zajednički jezik", da "uz saglasnost centrale iz Ljubljane smanjimo neke cifre za rabat ili delove koji su bili na lageru..." trt, mrt... kako bi sve na kraju bilo ok. Ja ne verujem šta slušam.
On nastavlja sad da mi priča da ovi iz Generalija možda idu na loptu "totalne štete"... ja i dalje ne verujem šta mi priča, kakva totalna šteta, prednji/zadnji branik, peta vrata...

Kasnije, posle te priče sa servisom, pozovem čoveka koji mi je prodao auto iz Kije, gde mi on kaže da je stvarno iznenađen da auto do sad nije gotov, i da najverovatnije Generali to namerno radi. Predlaže mi da ih više ne zovem telefonom nego da odem lično i da "zapretim".

Ovde sam već čitao u drugoj temi "(Ne)moguća naplata štete" iskustvo koje je @Xeroj87 imao i kako je odreagovao...

Treba mi savet sad neki pametan šta dalje. Napominjem da ja ništa zvanično nisam dobio ni od Kije ni od Generalija, da je neki problem, već sam ja, naivan, samo pozvao da vidim šta mi se dešava sa autom...

Sad više ne znam ni kome da verujem... I Kija mi je sumnjiva sa ovom naduvanom cenom, a opet, sve priče o Generaliju...
Mislim, meni je auto star 4 i po godine, u garanciji, servisiran u ovlašćenom servisu. Želim samo da mi se vrati u stanje u koje je bio pre udarca. A tako sam se izjasnio i kada sam prijavio štetu.
Kako god okrenem, evo dva meseca bez auta.
Ne znam dal' da i dalje čekam, ne zovem, ili da se u ponedeljak uputim u Generali direktno da vidim "gde je zapelo".

Re: Naplata i sanacije stete posle udesa

Poslato: 31 Jan 2020, 23:43
od Geza
Prvo odeš sa širom familijom kod Generalija. Drugačije kod nas retko kad ide.

Re: Naplata i sanacije stete posle udesa

Poslato: 31 Jan 2020, 23:49
od Vladapetr
Bukvalno. Na lice mesta, porazgovaraš sa agentom ili nekim iznad (ako bude potrebe), kulturno ali konkretno i odrešito.

Re: Naplata i sanacije stete posle udesa

Poslato: 01 Feb 2020, 08:52
od ChobbyNS
2 branika i jedna vrata 4 hiljade evra, bogami Kia ko da je majbah

Re: Naplata i sanacije stete posle udesa

Poslato: 01 Feb 2020, 09:31
od sasha015
1.Jel gotov taj pol.zapisinik?
2.Ovde nema nista telefonom,dobar dan ,izvinite,jel moze?Dok ne udaris rukom o sto,zvanicna prepiska,niko te ne jebe.
Uzmi advokata koji se bavi time,plati coveka nek uputi zvanicni dopis.Ovde tvoj problem resavaju oni kojima se jebe za njega.Osiguravajuca kuca i Kia.
3.Totalna steta.Moze ,koliko , 6000 evra i ostatak(auto).Moze.Odma menjaj sve za novi ceed.

Vidi na fiat forumu,nesaoct je administrator,pravnik,ima iskustva sa problematikom i voljan je da pomogne.

Imas i ovde pravnika,javice se.
Ali bez advokata,zvanicne prepiske,vise ne kontaktiraj ni sa kim.
U krajnjem slucaju,aktiviraj kasko,podnesi tuzbu.
Trebao si ici da stavis kragnu,ti udarci su idelani za naplatu.Ili jebes il primas,da budem prost,jer ova zemlja razume samo silu i prost jezik.
Sretno...

Re: Naplata i sanacije stete posle udesa

Poslato: 01 Feb 2020, 12:35
od Grujic
To stavljanje kragne neosnovano rade jako sitni i niski ljudi kojima ce se to, nadam se, kad tad vratiti.

Ti time namestas krivicnu prijavu onom ko je skrivio udes. Greske se svakom desavaju, danas njemu, sutra mogu tebi, i svako treba da odgovara za ucinjeno, al ne i za neucinjeno.

P.s. nema veze sa ovim slucajem, vec generalno.

A za ovaj slucaj, kao sto je receno, mora zvanicna prepiska. Ovako gluvim telefonima im se pravi prostor za ovaj status quo.

Sent from my HTC U11 using Tapatalk


Re: Naplata i sanacije stete posle udesa

Poslato: 01 Feb 2020, 19:37
od dispy
Ja sam imao nekih "problema" prilikom vraćanja neke tehničke robe koja je kupljena van prostorija prodavca (došli kod babe na selo i uvalili joj neke masažere, cena x10 od realne). Onda pozovem tu firmu, pitam da li pristaju da snimim razgovor (a već sam imao par razgovora sa njima gde odbijaju da prihvate robu nazad), i odmah menjaju priču. Sve može. Ali po zakonu, moraš ih pitati da li pristaju da se razgovor snimi, ili da ih o tome obavestiš, kao kada oni automati kažu, radi unapređenja usluge, a on nastavkom razgovora pristaje na to.

Uglavnom, ako snimiš razgovor gde ti daju pogrešne informacije, slobodno šalješ njihovoj upravi, uz obaveštenje da ćeš proslediti medijima ako ti ne reše problem.

Sent from my SM-A600FN using Tapatalk