noodles je napisao:Da se izjadam u ovoj temi o muci koja me je snašla... a ujedno da dobijem neki savet šta i kako (dalje).
Nisam ništa pisao o situaciji koja me je zadesila, sve sam se mislio da će da se reši kako treba, ali tek posle, što po netu a i ovde u temama, ukapiram kakvo je zlo kada imate posla sa Generali osiguranjem.
Elem, 3.12. pri povratku sa posla zadesila me saobr. nezgoda. U raskrsnici pokrivenom semaforima, nas četvoro stojimo na crveno i čekamo zeleno. Dve trake za pravo, imaju zeleno. U pitanju je Obren. put, skretanje za Železnik i Sremčicu.
Ja stojim treći po redu, iza mene još jedan lik. Peti lik, budala, koji je hteo da ide pravo ka Obrenovcu, dal' čačkajući telefon ili ne znam kako, jedno pola metra ulazi u našu levu trake za skretanje, udara lika iza mene, ovaj u mene, ja u auto ispred, i taj ispred se samo dodiruje sa onim prvim što stoji na semaforu. Znači, nas četvoro svi stojimo, kretanje 0km/h, čekamo zeleno.
Prolazimo proceduru zvanja policije, uviđaj, sve po ps-u. Auto iza mene koji je primio udarac i auto koji nas je udario, najviše oštećeni, nisu u voznom stanju.
Meni razbijen zadnji branik, izgužvana peta vrata baš kod brave, i pukao prednji branik od udarca na onog ispred.
Panduri dolaze, prave zapisnik, sve kako ide, svi pišemo izjave, nas četvoro potpuno identično pišemo kako je bilo.
Tu na licu mesta saznajemo da je Generali osiguranje tog lika što nas je udario.
Tu dok smo čekali pandure, ja onako čisto zbog informisanosti, zovem ddor kod kojih imam kasko, gde mi kažu da ni slučajno ne aktiviram, jer je ovo čista situacija i zna se ko je krivac. Naravno da ne bih aktivirao kasko, ali eto čisto sam ih pozvao da vidim šta kažu, ništa spec.
Sutradan, pozovem Kiju i kažem šta se desilo. Predlože mi da odmah odem u Generali, prijavim štetu, i da ih zamolim da krenemo u proceduru bez pol. zapisnika. Tako i uradim - odem lično, prijavim štetu, odlučim se da mi se auto radi u ovlašćenom servisu, oni sve ljubazni, izađu mi u susret, i posle 2 dana njihov agent izlazi na teren, kod mene u kraju, jer nisam hteo da vozim auto do njih - slikao auto detaljno, i sutradan mi poslao zapisnik. Taj zapisnik ja forvardujem Kiji, kako bi oni mogli da naruče delove da bar tu uštedimo neki dan, ali da ne mogu da krenu da rade auto sve dok se ne dobije zavaničan polic. zapisnik.
Na uviđaju nam rekoše da se u tom periodu godine čeka mesec dana, a neretko i 40. Preko koleginice koja mi je izašla u susret, i njenog poznanika iz policije, polic. zapisnik bude gotov 30.12. Po novom, polic. zapisnik je sada u elektronskoj formi. Postavlja se na neki server/bazu udruženja osiguranika i pristup imaju dal samo kuće učesnika u nezgodi, ili svi, to sam zaboravio.
Tog 30.12. zovem Generali pre podne, oni potvrđuju da je gotov zapisnik ali da "ne mogu da mu priđu", pa prvo "šalju upit da im se dozvoli". OK, kažu zovite po podne. Tako i bude, ja pozovem negde posle 15h, javi se riba, potvrđuje da postoji zapisnik i što je najbitnije potvrđuje to što piše u zapisniku, a to je, da je krivica na strani njihovog osiguranika.
E sad, ide Nova godina, Božić... neradni dani, "zovite 8.1.". U međuvremenu, na njihovom sajtu broj mog predmeta bude zatvoren, tj. odbijen, jer "nema potrebne dokumentacije" (fali polic. zapisnik). To je bilo negde 25.12. Ja se tu šlogiram, pozovem da vidim o čemu se radi, oni mi daju info "da je to samo njihova interna evidencija, jer par dana pre Nove godine moraju da daju neki izveštaj Narodnoj banci, a pošto polic. zapisnik nije bio gotovo, to je moralo tako, ali da ne brinem jer sve ide svojim tokom.
Dođe gore pomenuti 8.1. pozovem, i sad, kreće ista priča, kao da prvi put zovem - "ali ovde vam fali polic. zapisnik, itd...". Ja tu ponovim da je to sve završeno 30.12. i da je potvrđena krivica njihovog osiguranika. Ja pitam šta da radim sad? Oni kažu pa sad idite da sređujete auto. Ja pitam, dobro, ali da li ja imam neku potvrdu od vas, kako da oteram auto u servis tek tako, ovi mi rekli da mi radite auto... Ova riba na telefonu nešto neljubazna, vileni kako ja to sad pričam, ovo, ono.. to je tako i gotovo, ja ništa ne dobijam od njih i kraj.
Ja kasnije u toku dana pozovem ponovo, javi se neka druga i kaže mi "slobodno vi vozite auto u servis, sve će to biti ok, kao, oni imaju rok od dve nedelje da taj zvaničan polic. zapisnik pridodaju na moju zavedenu štetu".
OK, ja sl. dana, 9.1. odvozim auto u Kia servis. Predračun koji su iz Kije napravili, samo po slikama koje sam im poslao, bio je na 330k rsd. I oni su to slali Generaliju par puta, ali pre nego što se pojavio zvan. polic. zapisnik. Nisu dobijali odgovor, na par slanja, i tu sam ja dobio info od agenta Generalija koji je napravio zapisnik, da je to tako i da neće da odgovaraju dok ne bude gotov zapisnik.
I tako, juče bude 3 nedelje kako sam odvezao auto, niko me ne zove, ne znam šta se dešava.
Danas pozovem Kiju da vidim jel' su krenuli sa mrtve tačke, gde dobijem info da na svaki Kijin upit/dopis prema Generaliju, ovi ne odgovaraju danima i otežu. Pošto su i jedni i drugi na samom početku naglasili da će sigurno biti dopunskog zapisnika, kada auto bude počeo da se radi, tako je bilo i sad - dopunski zapisnik iz Kije je sada sa 330k otišao na 475k rsd, i da oni nemaju odgovor/odobrenje od Generalija.
Ja danas pozovem opet Generali, i riba opet krene da davi "pa nema polic. zapisnika", i ja tu sve ponovim priču... šta i kako. Ona kaže, sačekajte malo samo da proverim, i reče, javiće vam se neko na ovaj vaš telefon. To je bilo oko 12.30h. Do 15h niko se ne javlja, ja opet pozovem, javi se ista riba sa "baš sam htela ovog trenutka da vas pozovem...". Kaže - "jeste, dobili smo predračun od Kije, ali je to sad kod nas na 'odobrenju rentabilnosti'". Ja u nesvest.
Kaže ona, preuzeo je kolega vaš slučaj i info ćete imati u ponedeljak posle 12h.
Ja zovem Kiju, prenesem informaciju, gde oni potvrđuju taj termin "potvrde rentabilnosti" koji Generali koristi u prepisci sa njima.
Sad meni lik iz Kije govori "mi sad moramo da nađemo zajednički jezik", da "uz saglasnost centrale iz Ljubljane smanjimo neke cifre za rabat ili delove koji su bili na lageru..." trt, mrt... kako bi sve na kraju bilo ok. Ja ne verujem šta slušam.
On nastavlja sad da mi priča da ovi iz Generalija možda idu na loptu "totalne štete"... ja i dalje ne verujem šta mi priča, kakva totalna šteta, prednji/zadnji branik, peta vrata...
Kasnije, posle te priče sa servisom, pozovem čoveka koji mi je prodao auto iz Kije, gde mi on kaže da je stvarno iznenađen da auto do sad nije gotov, i da najverovatnije Generali to namerno radi. Predlaže mi da ih više ne zovem telefonom nego da odem lično i da "zapretim".
Ovde sam već čitao u drugoj temi "(Ne)moguća naplata štete" iskustvo koje je [mention]Xeroj87[/mention] imao i kako je odreagovao...
Treba mi savet sad neki pametan šta dalje. Napominjem da ja ništa zvanično nisam dobio ni od Kije ni od Generalija, da je neki problem, već sam ja, naivan, samo pozvao da vidim šta mi se dešava sa autom...
Sad više ne znam ni kome da verujem... I Kija mi je sumnjiva sa ovom naduvanom cenom, a opet, sve priče o Generaliju...
Mislim, meni je auto star 4 i po godine, u garanciji, servisiran u ovlašćenom servisu. Želim samo da mi se vrati u stanje u koje je bio pre udarca. A tako sam se izjasnio i kada sam prijavio štetu.
Kako god okrenem, evo dva meseca bez auta.
Ne znam dal' da i dalje čekam, ne zovem, ili da se u ponedeljak uputim u Generali direktno da vidim "gde je zapelo".
Prekjuče sam završio “sagu” sa AMS osiguranjem kao oštećeni, započeto je sve 9.12.2019. kada me je lik sa 70km/h udario dok sam čekao da auto ispred mene skrene u dvorište, on nije oštećen.
Auto je procenjen na totalnu štetu, radi se o Golfu 6 2012god.
Kataloški procenjen na 681.320 RSD, novo nabavna vrednost po njima 19.300€, pa su mi umanjivali sve živo sto je moglo. Oteglo se sve to jer je predracun 686.000RSD, dosta stvari je polomljeno.
Odma su procenili da nema rentabilnosti i ponudili mi sumu od 400.000RSD, na kraju smo završili na 500.000.
Nisam znao da mogu da naplatim autodane, a to sam saznao tek kada sam potpisao vansudsko poravnanje. Tako da ga jak oh za to obavezno!