Koridor 10 & 11 - Izgradnja
- pedja
- član 001
- Postovi: 14187
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Preljina jutros, lagano na ENP. Najbolje vreme za vožnju, subota ujutro.
Inače ne koristim AP, jer ne volim ovaj ČA-Ljig deo, plus mi ne paše lokacijski. Da nije Mićine kafane, ne bih prošao više od dva puta.
No, jutros sam bio na NBGDu, pa opalih na novi AP.
--
Često idem u okolinu UE, ali mi ovaj put lokacijski ne odgovara (sa Konjarnika). Možda bih čak i uštedeo nešto vremena, u odnosu na Topolu, ali finansijski gubitak postoji. Em je skuplja putarina, em ima 30ak km viška, em se vozi brže. Sa mojim autom je sigurno velika razlika u potrošnji, plus nije baš pravljen za krstarenja na AP.
Kada finansije pomnožim sa brojem odlazaka u UE, godišnje bih verovatno uštedeo bar za jedan servis.
Sipaću gorivo, pa preračunati.
Nova deonica AP je sasvim dobra. Jeste da je samo uključenje dugačko 1,9km, i da krivuda "između kuća", ali nema kontra nagiba. Od izlaska na AP, do Preljine, manje od jednog sata, sa nešto sporijom vožnjom u delu od Ljiga, jer je konstantno vlažno, krivudavo, sa kontra nagibima, pa tu eli sa nižim ograničenjem... Stigoh na destinaciju (nešto posle UE) za neki minut preko 2h, od uključenja na Miloš Veliki
T-T
Inače ne koristim AP, jer ne volim ovaj ČA-Ljig deo, plus mi ne paše lokacijski. Da nije Mićine kafane, ne bih prošao više od dva puta.
No, jutros sam bio na NBGDu, pa opalih na novi AP.
--
Često idem u okolinu UE, ali mi ovaj put lokacijski ne odgovara (sa Konjarnika). Možda bih čak i uštedeo nešto vremena, u odnosu na Topolu, ali finansijski gubitak postoji. Em je skuplja putarina, em ima 30ak km viška, em se vozi brže. Sa mojim autom je sigurno velika razlika u potrošnji, plus nije baš pravljen za krstarenja na AP.
Kada finansije pomnožim sa brojem odlazaka u UE, godišnje bih verovatno uštedeo bar za jedan servis.
Sipaću gorivo, pa preračunati.
Nova deonica AP je sasvim dobra. Jeste da je samo uključenje dugačko 1,9km, i da krivuda "između kuća", ali nema kontra nagiba. Od izlaska na AP, do Preljine, manje od jednog sata, sa nešto sporijom vožnjom u delu od Ljiga, jer je konstantno vlažno, krivudavo, sa kontra nagibima, pa tu eli sa nižim ograničenjem... Stigoh na destinaciju (nešto posle UE) za neki minut preko 2h, od uključenja na Miloš Veliki
T-T
- shandu90
- Postovi: 12311
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
I posle ne valja ENP
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Jos vise bi valjao kad bi svi imali a ne 10% automobila.
- shandu90
- Postovi: 12311
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Bolje ne Dok nas ima malo, dobro je.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3812
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Skoro negde videh da je skoro trecina prolazaka kroz rampe na ENP.
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Taman tih 10% koji stalno putuju.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
shandu u situacijama kao juce enp ti nista ne znaci, tu bi jedino pomoglo da ga svi imaju.
S druge strane, nas narod sigurno nece masovno kupovati Tag dokle god je 2000 din jer jednostavno nece narod da da te pare, jedino ako ga budu delili besplatno.
S druge strane, nas narod sigurno nece masovno kupovati Tag dokle god je 2000 din jer jednostavno nece narod da da te pare, jedino ako ga budu delili besplatno.
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Bilo bi bolje da ga ima više ljudi, bilo bi i više traka za ENP. A ima besplatno još par dana, uz mastercard i uplatu od minimum 5000. Ja sam dva komada uzeo (za sebe i ocu).
Sent from my SM-A600FN using Tapatalk
Sent from my SM-A600FN using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 12311
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Kolko znam treba da bude posebna traka za vozace za ENP rampu, u suprotnom nema poente. Jedino ako su stocari juce okupirali i tu traku, pa se ubedjujem s budalama da se sklone, onda mac i seci glave neotesane.ftj je napisao:shandu u situacijama kao juce enp ti nista ne znaci, tu bi jedino pomoglo da ga svi imaju.
S druge strane, nas narod sigurno nece masovno kupovati Tag dokle god je 2000 din jer jednostavno nece narod da da te pare, jedino ako ga budu delili besplatno.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Ma okupiran je bio autoput 2 km pre izlaska a enp traka se odvaja celih 30 metara tako da dobijas max 3 minuta u odnosu na one sto nemaju enp.
@dispy
Jel ovo na svim prodajnim mestima ili samo odredjena?
@dispy
Jel ovo na svim prodajnim mestima ili samo odredjena?
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Evo ovde promocija
https://www.mastercard.rs/sr-rs/consume ... a-enp.html
U pitanju su njihove poslovnice na graničnim prelazima, s tim da važi i za njihovu centralu na Dedinju u Beogradu, iako to ne piše.
Sent from my SM-A600FN using Tapatalk
https://www.mastercard.rs/sr-rs/consume ... a-enp.html
U pitanju su njihove poslovnice na graničnim prelazima, s tim da važi i za njihovu centralu na Dedinju u Beogradu, iako to ne piše.
Sent from my SM-A600FN using Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 14187
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Vratih se preko Topole.
Sipao gorivo tamo i ovde.
Ugrubo, soje lokacije A, do tamošnje lokacije B, preko novog AP imam 30km više. Po idealnim uslovima, jutros bez veće gužve do Surčina, ušteda u vremenu je nešto manja od pola sata po smeru.
Ušteda u novcu preko Topole mi je oko 750 dinara (oko 1500 povratno). Tu je uračunata ušteda u gorivu/TNGu(30km + niža potrošnja), plus putarina.
Uštedi se i više od jednog servisa godišnje.
--
Kome je bliže, AP je OK.
Sa obzirom da ne volim onaj deo od Ljiga do Čačka, čekam da završe do Požege, pa ću opet preko Topole, a zatim na AP u Čačku
Realno, do tada ću se verovatno preseliti, pa je pitanje šta će biti...
--
U Preljini su napravili sr@nje sa naplatnom rampom, sve i sa ovom sada malo proširenom. Trebali su da je stave ranije, na kraju AP (čeono), jer ionako ne vodi nikuda dalje. Jedna traka redovno, druga ENP i kraj.
Pitanje je samo dokle bi trebali da je odmaknu, zbog ulaska iz Čačka, gde ume da bude poduža kolona nedeljom, a posebno krajem praznika.
T-T
Sipao gorivo tamo i ovde.
Ugrubo, soje lokacije A, do tamošnje lokacije B, preko novog AP imam 30km više. Po idealnim uslovima, jutros bez veće gužve do Surčina, ušteda u vremenu je nešto manja od pola sata po smeru.
Ušteda u novcu preko Topole mi je oko 750 dinara (oko 1500 povratno). Tu je uračunata ušteda u gorivu/TNGu(30km + niža potrošnja), plus putarina.
Uštedi se i više od jednog servisa godišnje.
--
Kome je bliže, AP je OK.
Sa obzirom da ne volim onaj deo od Ljiga do Čačka, čekam da završe do Požege, pa ću opet preko Topole, a zatim na AP u Čačku
Realno, do tada ću se verovatno preseliti, pa je pitanje šta će biti...
--
U Preljini su napravili sr@nje sa naplatnom rampom, sve i sa ovom sada malo proširenom. Trebali su da je stave ranije, na kraju AP (čeono), jer ionako ne vodi nikuda dalje. Jedna traka redovno, druga ENP i kraj.
Pitanje je samo dokle bi trebali da je odmaknu, zbog ulaska iz Čačka, gde ume da bude poduža kolona nedeljom, a posebno krajem praznika.
T-T
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Ne zaboravi ustedu u umaranju kad ides ibarskom(ili preko topole) u odnosu na autoput i kako to vrednovati.
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Sutra idem za Cacak autoputem iz NS (preko Surcina), da li ima negde uopste merenja prosecne brzine od Stare Pazove pa do Cacka? Poslednji put sam vozio Losmi Velikim bas taj dan kad je bilo otvaranje, nije bilo merenja pa se vozilo brze...
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Autobahn.