Stanje na putevima, registracija, osiguranje i druge informacije
-
A170T
- Postovi: 2132
- Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47
Post
od A170T » 08 Sep 2021, 16:30
A170T je napisao:Ne, sam poliram farove
Zadnja leva felna se usija nakon 20-tak km vožnje. Nešto nije kako treba sa mehanizmima u dobošu, točak se okreće otežano.
Ali gledam one "gasere" što driftaju ulicama, pale gume, voze suludim brzinama... Takav način vožnje, ako se može i nazvati vožnjom je poguban za mehaniku automobila. Oni verovatno u podrumu imaju po jednog vezanog automehaničara roba koji im popravlja automobile. Ja koji vozim na način maksimalne uštede goriva i automobila generalno ne mogu da nađem slobodnog mehaničara da mi našteluje zadnju doboš kočnicu. --- TRAŽIM DA MI NEKI MEHANIČAR UČINI DA SE TOČKOVI NA AUTU OKREĆU ---- To je sve, ja mislim da ne tražim mnogo.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Pristao je serviser u komšiluku da mi brzinski pogleda auto. Problem je u sajli ručne kočnice koja je glavila, videcemo da je zameni kad bude moglo. Obradovao me jednom vešću da verovatno ne prolazim tehnički sa paknovima koji su spaljeni, a montirani su prošle godine
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
-
ljubitelj
- Postovi: 10594
- Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
- Lokacija: Beograd
Post
od ljubitelj » 08 Sep 2021, 19:16
Moglu su da se spale i za 10 minuta vožnje a kamoli godinu dana. Hoćeš da se pohvališ da godinu dana voziš auto sa neispravnom tom kočnicom...
Zar je moguće da je na Mercedesu potrebno štelovanje doboša?
Čudim se jer je automatsko štelovanje uvedeno još 70tih godina na zapadnim vozilima a 80tih uvedeno i na Lada Riva npr.
-
A170T
- Postovi: 2132
- Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47
Post
od A170T » 08 Sep 2021, 19:51
Vozio sam tako nekih 10-15 dana, čim sam primetio prve veće simptome "borim" se sa mehaničarima za mesto na dizalici. Sad u kojoj meri i koliko dugo je taj problem bio prisutan pre nego što sam ja primetio neznam, rekao bih da nije dugo.
Rekao sam štelovanje onako neodređeno, mislio sam da neki mehanizmi unutra ne rade kako treba (oprugice, kukice i sl), naravno postoji mehanizam za automatsko štelovanje ručne kočnice. Problem je bio u sajli ručne kočnice koja negde glavi, naručili smo novu pa ce videti kada može da se to zameni. Mada možda sam pogrešio što nismo odmah uzeli još jednu sajlu i za drugi točak jer stara i nova 99% neće biti iste dužine i jedan točak će biti jači a drugi slabiji.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
-
ljubitelj
- Postovi: 10594
- Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
- Lokacija: Beograd
Post
od ljubitelj » 08 Sep 2021, 21:32
Otkud sad i to, zar nema Mercedes automatsku kompenzaciju i izjednačavanje obe sajle?
To imaju i puno jeftiniji automobili decenijama već. Nisam odavno čuo da je na nekom autu zasebno podešavanje leve i desne sajle radi balansiranja.
RUčna i mehanizam je toliko jednostavno da mi je prosto neverovatno da je potrebno toliko potrage za majstorom, to bi trebao da može bukvalno svaki za 15tak minuta da sredi.
A svakako je bolje kada je već kod majstora da se obe sajle zamene, da se ne bi ponovo proveli meseci u traženju majstora.
-
A170T
- Postovi: 2132
- Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47
Post
od A170T » 08 Sep 2021, 21:47
ljubitelj je napisao:Otkud sad i to, zar nema Mercedes automatsku kompenzaciju i izjednačavanje obe sajle?
To imaju i puno jeftiniji automobili decenijama već. Nisam odavno čuo da je na nekom autu zasebno podešavanje leve i desne sajle radi balansiranja.
RUčna i mehanizam je toliko jednostavno da mi je prosto neverovatno da je potrebno toliko potrage za majstorom, to bi trebao da može bukvalno svaki za 15tak minuta da sredi.
A svakako je bolje kada je već kod majstora da se obe sajle zamene, da se ne bi ponovo proveli meseci u traženju majstora.
Nemam pojma, nisam znao da postoji ta mogućnost. Brat je na Puntu menjao jednu sajlu i majstor mu je preporučio da kasnije zameni i drugu da bi obe strane podjednako kočile, dan po dan i naravno od toga nije bilo ništa.
Potraga(potera) za majstorima je počela nakon 5 Jula i pooštrenja tehničkih pregleda. U mom mestu svaki ima od 5 do 10 automobila na čekanju i to traje mesecima.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
-
nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
-
Kontakt:
Post
od nuk » 08 Sep 2021, 22:31
A170T je napisao:Vozio sam tako nekih 10-15 dana, čim sam primetio prve veće simptome "borim" se sa mehaničarima za mesto na dizalici. Sad u kojoj meri i koliko dugo je taj problem bio prisutan pre nego što sam ja primetio neznam, rekao bih da nije dugo.
Rekao sam štelovanje onako neodređeno, mislio sam da neki mehanizmi unutra ne rade kako treba (oprugice, kukice i sl), naravno postoji mehanizam za automatsko štelovanje ručne kočnice. Problem je bio u sajli ručne kočnice koja negde glavi, naručili smo novu pa ce videti kada može da se to zameni. Mada možda sam pogrešio što nismo odmah uzeli još jednu sajlu i za drugi točak jer stara i nova 99% neće biti iste dužine i jedan točak će biti jači a drugi slabiji.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
10-15 dana?
Tebi su kočnice neispravne od kad si se registrovao ovde, kukao na majstore i na tehničke preglede od prvog dana, i dan danas ista priča a kočnice i dalje ne rade. Baš teška priča kojoj nema kraja
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
-
zeljkokg76
- Postovi: 364
- Pridružio se: 19 Okt 2015, 18:49
- Garaža: Honda Civic 1.8 Executive, Mazda 2 1.3, Renault Clio IV 1.5 dci
- Lokacija: Крагујевац
Post
od zeljkokg76 » 08 Sep 2021, 23:58
OMP je napisao:sta ima dpf da gledaju, ako su gasovi ok mozes i da nemas dpf ili kat, njih samo zanima stepen zagadjenja
Негде сам чуо (прочитао) да морају и физички присутни да буду, без обзира и ако испуњаваш еко норму.
-
A170T
- Postovi: 2132
- Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47
Post
od A170T » 09 Sep 2021, 00:34
nuk je napisao:A170T je napisao:Vozio sam tako nekih 10-15 dana, čim sam primetio prve veće simptome "borim" se sa mehaničarima za mesto na dizalici. Sad u kojoj meri i koliko dugo je taj problem bio prisutan pre nego što sam ja primetio neznam, rekao bih da nije dugo.
Rekao sam štelovanje onako neodređeno, mislio sam da neki mehanizmi unutra ne rade kako treba (oprugice, kukice i sl), naravno postoji mehanizam za automatsko štelovanje ručne kočnice. Problem je bio u sajli ručne kočnice koja negde glavi, naručili smo novu pa ce videti kada može da se to zameni. Mada možda sam pogrešio što nismo odmah uzeli još jednu sajlu i za drugi točak jer stara i nova 99% neće biti iste dužine i jedan točak će biti jači a drugi slabiji.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
10-15 dana?
Tebi su kočnice neispravne od kad si se registrovao ovde, kukao na majstore i na tehničke preglede od prvog dana, i dan danas ista priča a kočnice i dalje ne rade. Baš teška priča kojoj nema kraja
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Problema sam imao, ali isključivo sa zadnjim kočnicama i to u zavisnosti od tehničkog pregleda. Kada sam išao na prvobitni tehnički sve je išlo ko podmazano, kada se taj tehnički zatvorio bio sam primoran da menjam. Kako sam prešao na drugi počeli su problemi ali neću sad da te opterećujem svojim beskrajnim kukanjem
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
-
Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Post
od Grujic » 09 Sep 2021, 00:51
Vala ni ja ne mogu da razumem da za svo ovo vreme nisi mogao da odes negde da sredis to komplet, pa makar stavio nove dobose, pakne i cilindre, pa ne moze to biti ne znam koja cifra i nauka
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
-
OMP
- Postovi: 8051
- Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
od OMP » 09 Sep 2021, 08:14
zeljkokg76 je napisao: ↑08 Sep 2021, 23:58
OMP je napisao:sta ima dpf da gledaju, ako su gasovi ok mozes i da nemas dpf ili kat, njih samo zanima stepen zagadjenja
Негде сам чуо (прочитао) да морају и физички присутни да буду, без обзира и ако испуњаваш еко норму.
da ali za dve godine, sad ne mora, sad ti samo skrenu paznju da nemas ako slucajno ne znas
-
zeljkokg76
- Postovi: 364
- Pridružio se: 19 Okt 2015, 18:49
- Garaža: Honda Civic 1.8 Executive, Mazda 2 1.3, Renault Clio IV 1.5 dci
- Lokacija: Крагујевац
Post
od zeljkokg76 » 09 Sep 2021, 08:20
Да, да, на то сам мислио, нисам се правилно "одразио"
-
A170T
- Postovi: 2132
- Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47
Post
od A170T » 09 Sep 2021, 09:02
Grujic je napisao:Vala ni ja ne mogu da razumem da za svo ovo vreme nisi mogao da odes negde da sredis to komplet, pa makar stavio nove dobose, pakne i cilindre, pa ne moze to biti ne znam koja cifra i nauka
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Kada sam vraćen sa tehničkog prošle god zbog zadnjih kočnica, otisao sam kod mehaničara i rekao mu "Menjaj SVE što je potrebno da bih prošao tehnički". Zamenjeni su paknovi i razrađeni cilindri nožne kočnice, ostalo nije bilo potrebe dirati. Od tada nisam imao problema na teh. pregledima, ali možda ću sad imati ponovo zbog spaljenih kočnica. Ako ikada budem kupio neko drugo vozilo ne želim da vidim doboš kočnice ni u ludilu
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
-
Stjepa
- Postovi: 2200
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:36
-
Kontakt:
Post
od Stjepa » 09 Sep 2021, 10:07
Kupi auto bez zadnjih kočnica. Za svaki slučaj.
-
shandu90
- Postovi: 12323
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Post
od shandu90 » 09 Sep 2021, 10:16
Jedini urnise vise zadnje nego prednje
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
grujicd
- Postovi: 8375
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Post
od grujicd » 09 Sep 2021, 10:44
Sve priča "vozim po propisima", a ovamo okreće se pod ručnom u svakoj raskrsnici