Registracija vozila
- samodapitam
- Postovi: 50
- Pridružio se: 16 Avg 2019, 12:15
Re: Registracija vozila
Znači ne mogu pravo u sup? Moram prvo u agenciju?
- Puzo81
- Postovi: 3263
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Registracija vozila
Možeš ali vratiće te sa šaltera ako nemaš taj papir popunjen za odjavu vozila pa biraj ili u agenciju za regu da uzmeš pa sam popuniš ili ti oni popune za 2minuta plus daju papir isčitane saobraćajne (jer je sa čipom).
Re: Registracija vozila
Ja sam za odjavu nosio samo iscitanu saobracajnu.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Nakon koliko vremena od isteka registracije si odjavio auto? Stoji mi auto godinu dana od isteka registracije, nikako da ga odjavim, pa da znam da li me ceka neka kazna za to.Puzo81 je napisao:Odjavio sam corsu pre par dana.
U agenciji dao saobraćajnu, isčitala je i napravila još jedan papir za odjavu. Cena čokolada.
Tablice pod mišku. Isekli ih, probušili saobraćajnu i to je to.
Poneo sam i ugovor i nisu mi tražili ali momku ispred mene jesu, jebo lud zbunjenog.
U muriji nema nikakvih taksi za odjavu.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
- Puzo81
- Postovi: 3263
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Registracija vozila
Istekla je 20.5 a odjavio 05.06.
Nema šanse da platiš kaznu. Na taštinpj fabiji rega istekla u septembru a odjavili u februaru, niko je ništa nije pitao.
Kada istekne rega imaš 3meseca da regaš auto ili u suprotnom moraš nove table. Pre je bilo mesec dana max.
Nema šanse da platiš kaznu. Na taštinpj fabiji rega istekla u septembru a odjavili u februaru, niko je ništa nije pitao.
Kada istekne rega imaš 3meseca da regaš auto ili u suprotnom moraš nove table. Pre je bilo mesec dana max.
Re: Registracija vozila
odjavni list uvek traze a inace se nista ne placa odjava, ja treba ovih dana da odjavim moj auto posto sam ga prodao ali su solidne guzve ispred MUP-a a sto je najgore kupio sam drugi kom cu morati da menjam tablice pa moram opet da cekam
Re: Registracija vozila
Sta mislite o ovome? Ja mislim da ovo nije realno, jer bi mnogo ljudi ostali bez vozila.
https://www.rts.rs/page/tv/sr/story/22/ ... akonu.html
https://www.rts.rs/page/tv/sr/story/22/ ... akonu.html
Re: Registracija vozila
Kako misliš nije realno, realnije ne može biti od prikazanog.
Mnogo vozila jeste neispravno što se tiče izduvnih gasova, ne treba mnogo tražiti primerke oko sebe da se to stanje primeti.
Sasvim je drugo pitanje šta su prioriteti nas kao društva, korišćenje dizela i ubiranje više novca od istih ili čistiji gasovi i manje novca/ poreza, akciza/ korišćenjem npr TNG/CNG za pogon svega od autobusa u gradskom saobraćaju, do komunalnih vozila, preko javnih službi poput policije a svakako i vozila samih gradjana.
Mnogo vozila jeste neispravno što se tiče izduvnih gasova, ne treba mnogo tražiti primerke oko sebe da se to stanje primeti.
Sasvim je drugo pitanje šta su prioriteti nas kao društva, korišćenje dizela i ubiranje više novca od istih ili čistiji gasovi i manje novca/ poreza, akciza/ korišćenjem npr TNG/CNG za pogon svega od autobusa u gradskom saobraćaju, do komunalnih vozila, preko javnih službi poput policije a svakako i vozila samih gradjana.
- H4wkeye
- Postovi: 8760
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Registracija vozila
Mislim da nije mislio na to. Merenje izduvnih gasova je svakako realno, i treba da bude, medjutim u zakonu ima jedan sporan deo a to je da ako je vozilo registrovano nakon 2014. u Srbiji, na njega se odnose mnogo ostrija pravila, cak i ako je vozilo recimo 2000 godiste, nego na ona vozila koja su registrovana pre 2014.
To treba izmeniti da se gleda jednostavno samo datum proizvodnje vozila. Jer u ovom slucaju sada, za recimo Punto iz 2003. koji je registrovan 2015. vazi da sme da ima 0.3 tamo necega, dok za taj isti Punto iz 2003. koji je registrovan 2010. godine, vazi da moze da ima 4.5
To treba izmeniti da se gleda jednostavno samo datum proizvodnje vozila. Jer u ovom slucaju sada, za recimo Punto iz 2003. koji je registrovan 2015. vazi da sme da ima 0.3 tamo necega, dok za taj isti Punto iz 2003. koji je registrovan 2010. godine, vazi da moze da ima 4.5
Re: Registracija vozila
Da HE totalna glupost na koju je cak jedini ukazao SAT i M. Alvirovic, gotovo sam siguran da ce se to izmeniti pre stupanja na snagu ovog pravila o merenju CO2.
Re: Registracija vozila
Ma to je tipičan srpski zakonodavni nonsens koji će se u minut posle dvanaest ispraviti, kao i milion takvih budalaština koje postoje u zakonima i pravilnicima. Primer, idiotarija sa ograničenjem radnog veka tablica na neko godište, A prosto je- važi sve dok je ispravna a menja se kada se pohaba bez obtira na godište izdavanja. Kao što je pre bilo decenijama i bez problema.
Čitati državnna glad za pljačkom i taksama na sve.
No tih 4,5 nečega je odavno još od 80tih zapravo 0,1-0,2 nećega i odavno je svejedno godište proizvodnje za sve što nije oldtimer.
A radi se o udelu CO u izduvnim gasovima.
4,5% je bilo potrebno da dostignu karburatori bez katalizatora, ilizi oldtimer tehnika bez lambda sonde i kontrole sagorevanja.
Sve što ima kontrtolisano ubrizgavanje i oxi kat a napravlje no je nrp 1990, bez problema prolazi navedeni zahtev za 2014. godinu, naravno ako je ispravan auto. Oni su 0,0-0,3% zavisno od veličine kata koji je tada ugradjivan.
Ali svakako jedino moguće i jedino smisleno je da izduvni gasovi se mere prema homologaciji auta, tj godištu kada je proizveden i pušten u prodaju.
Sama registracija kao i datum nema apsolutno nikakvog tehničkog značenja a ni pravnog smisla jer je to običan administrativni podatak zavodjenja vlasništva u registar. Nešto kao što je telefonski imenik, potpuno nebitna stvar za odredjivanje izduvnih gasova.
Ali ono što jeste problem su izduvni gasovi kod dizela i tu nema mnogo pomoći osim generalne popravke celog sistema što ubrizgavanja što obrade izduvnih gasova i to nevezano za godište.
Kod dizela prosto sa kilometražom problem se pojavljuje kod svakog nevezano za model, marku, cenu.... prosto to je osobina dizela kao goriva i dizel motora kao takvih. Filteri su samo manje više maskiranje problema koji privremeno rade posao a onda mora zamena/reparacija.
Kako je kod nas finansije glavno a ekologija sporedno, znamo svi da su dizeli godinama poželjan izbor i tu je izvor problema koji će se sada samo jasnije pokazati kada zaista počne ozbiljnije merenje i praćenje.
Opet ima i starijih i novijih dizela ispravnih i neispravnih, ne treba generalizovati ali realno je možda i 2/3 dizela pri kraju životnog veka što privatnih vozila a još u većem obimu kod profesionalnih prevoznika pre svega autobusi.
ps. naravno kao i svi novinari malo više senzacionalizma a manje podataka više donosi čitanosti/gledanosti mada je SAT postao po meni zavidno profesionalna emisija i vrlo ozbiljna po načinu na koji se pristupa tematici.
Čitati državnna glad za pljačkom i taksama na sve.
No tih 4,5 nečega je odavno još od 80tih zapravo 0,1-0,2 nećega i odavno je svejedno godište proizvodnje za sve što nije oldtimer.
A radi se o udelu CO u izduvnim gasovima.
4,5% je bilo potrebno da dostignu karburatori bez katalizatora, ilizi oldtimer tehnika bez lambda sonde i kontrole sagorevanja.
Sve što ima kontrtolisano ubrizgavanje i oxi kat a napravlje no je nrp 1990, bez problema prolazi navedeni zahtev za 2014. godinu, naravno ako je ispravan auto. Oni su 0,0-0,3% zavisno od veličine kata koji je tada ugradjivan.
Ali svakako jedino moguće i jedino smisleno je da izduvni gasovi se mere prema homologaciji auta, tj godištu kada je proizveden i pušten u prodaju.
Sama registracija kao i datum nema apsolutno nikakvog tehničkog značenja a ni pravnog smisla jer je to običan administrativni podatak zavodjenja vlasništva u registar. Nešto kao što je telefonski imenik, potpuno nebitna stvar za odredjivanje izduvnih gasova.
Ali ono što jeste problem su izduvni gasovi kod dizela i tu nema mnogo pomoći osim generalne popravke celog sistema što ubrizgavanja što obrade izduvnih gasova i to nevezano za godište.
Kod dizela prosto sa kilometražom problem se pojavljuje kod svakog nevezano za model, marku, cenu.... prosto to je osobina dizela kao goriva i dizel motora kao takvih. Filteri su samo manje više maskiranje problema koji privremeno rade posao a onda mora zamena/reparacija.
Kako je kod nas finansije glavno a ekologija sporedno, znamo svi da su dizeli godinama poželjan izbor i tu je izvor problema koji će se sada samo jasnije pokazati kada zaista počne ozbiljnije merenje i praćenje.
Opet ima i starijih i novijih dizela ispravnih i neispravnih, ne treba generalizovati ali realno je možda i 2/3 dizela pri kraju životnog veka što privatnih vozila a još u većem obimu kod profesionalnih prevoznika pre svega autobusi.
ps. naravno kao i svi novinari malo više senzacionalizma a manje podataka više donosi čitanosti/gledanosti mada je SAT postao po meni zavidno profesionalna emisija i vrlo ozbiljna po načinu na koji se pristupa tematici.
Re: Registracija vozila
Da slozio bih se da je Mladen to profesionaliziovao i stavio na visi nivo emisiju, a pokojnom Mirku svaka cast za uopste i pokretanje takve emisije i trajanju iste(do njegovog odlaska) iako je ranije bila po meni losiji pristup emisiji i podacima generalno.
Otisao sam u off a samo se malo nadovezao na ljubitelja.
Sorry za off.
Otisao sam u off a samo se malo nadovezao na ljubitelja.
Sorry za off.
Re: Registracija vozila
Ako vec hoce da regulisu situaciju sa izduvnim gasovima treba to uciniti na sto bezbolniji nacin po "obicnog" coveka. Neki univerzalni katalizator i reparacija dpf-a, trosak od recimo par stotina eur bi vecina mogla da pokrije. Ukoliko na polovnjaku starom 15-20 god treba izdvojiti 500-1000e onda ne znam sta da kazem...
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Registracija vozila
Pa tako i jeste, cene počinju od nekoliko stotina evra za materijal pa idu nagore do 3000 evra a nekada i više u redjim slučajevima /neke Toyote npr imaju DPF trošak 8,000 evra/.
Zamena kata ili filtera je nešto što može i sam vlasnik da uradi ako je iole vičan meahnici. Ako ne mora da potraži uslugu servisera kao uostalom i za sve ostale popravke koje ne ume sam bilo da su kčnice, elektrika, itd.
Pa polovnjak tog doba i odgovarajuće kilometraže ekploatacije obično i košta 500-1000 minimum da se dovede u red ako je neispravan u nekom od tih sistema. Ne znam otkuda toliko iznenadjenje troškovima i cenama, nije to od juče niti se nešto menjalo zadnjih deceniju bar.
Zamena kata ili filtera je nešto što može i sam vlasnik da uradi ako je iole vičan meahnici. Ako ne mora da potraži uslugu servisera kao uostalom i za sve ostale popravke koje ne ume sam bilo da su kčnice, elektrika, itd.
Pa polovnjak tog doba i odgovarajuće kilometraže ekploatacije obično i košta 500-1000 minimum da se dovede u red ako je neispravan u nekom od tih sistema. Ne znam otkuda toliko iznenadjenje troškovima i cenama, nije to od juče niti se nešto menjalo zadnjih deceniju bar.