DPF bas i sluzi da isfiltrira cadj.
Registracija vozila
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23743
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Registracija vozila
Super, hvala svima na informacijama, jqvljam ishod
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Registracija vozila
Javi da znamo sta nam je ciniti . Onda ce na kraju biti puni oglasi ovih sa problemom na dpf-u. Kad kaze baba ga malo turirala pa izbacuje sada cadj.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Re: Registracija vozila
idiotizam je turirati auto a posebno dizel u visokim obrtajima, sta ako se nekom raspadne turbina, pukne neko crevo ili sl steta na motoru, ko ce to da pokrije? npr. ja mozda nisam stiso dizela nikad preko 2000rpm a on mi ga cepa na 4000 ili vise koliko vec koji moze...
btw moj c4 sa dpf punom gasu, bilo ler ili u voznji, skoro pa neprimetno zadimi, isto vazi i za sluzbeni koji vozim koji doduse i nema dpf ali poenta je da ja te automobile bas vozim, nisam u fazonu da ih saltam na 2000rpm, skoro neko postavio pitanje na fejsu kako ima problem jer mu auto nece preko 2500rpm i mnogi ga napljuvase kao dal si lud sto bi i trebalo da ide vise, dizel je to ne gazi se, to se salta na 2000
uzmem pre nekog vremena na par dana jedan auto od poznanika, nesto sam cackao oko njega i usput vozikao, taj auto je zesce garavio i na malim obrtajima, posle par dana moje voznje dim nestao, pitam ovog lika jel gazis ti malo ovaj auto, kaze jok, saltam na 2000 ili bas ako moram na 2500 tako da nije cudo otkud dim na mnogim dizelima, ne znaci odmah da ima neki problem nego se to talozi svud redom nema ko da stisne malo gas i istera garez
btw moj c4 sa dpf punom gasu, bilo ler ili u voznji, skoro pa neprimetno zadimi, isto vazi i za sluzbeni koji vozim koji doduse i nema dpf ali poenta je da ja te automobile bas vozim, nisam u fazonu da ih saltam na 2000rpm, skoro neko postavio pitanje na fejsu kako ima problem jer mu auto nece preko 2500rpm i mnogi ga napljuvase kao dal si lud sto bi i trebalo da ide vise, dizel je to ne gazi se, to se salta na 2000
uzmem pre nekog vremena na par dana jedan auto od poznanika, nesto sam cackao oko njega i usput vozikao, taj auto je zesce garavio i na malim obrtajima, posle par dana moje voznje dim nestao, pitam ovog lika jel gazis ti malo ovaj auto, kaze jok, saltam na 2000 ili bas ako moram na 2500 tako da nije cudo otkud dim na mnogim dizelima, ne znaci odmah da ima neki problem nego se to talozi svud redom nema ko da stisne malo gas i istera garez
Re: Registracija vozila
Slazem se. Moj Polo zadimi malo tek na 4000 obrtaja, i sta da mu radim? Auto je skoro sve ispravan i servisiran. Sad da jurim majstore samo za to malo dima....
Re: Registracija vozila
Ja planiram mesec dva pred tehnicki da dobro spremim auto. Novo ulje, filteri vazduha i goriva, aditivirani G Drive koristim vec duze vreme + mu mozda sipam neki Wynns za ciscenje. Pred tehnicki cu gledati da stucem 50-100km dnevno sa tim aditivom za ciscenje pa cu videti sta kazu brojevi.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23743
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
To ga nece spasti sigurno.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Registracija vozila
Mogu da se provucem jos jednu registraciju, posle toga ne znam sta ce biti. Nadam se da ce postojati neko univerzalno resenje za sve automobile bez tih drangulija, pa kud svi tu i ja. Inace ako se dobro secam cifre na nekom merenju su bile 0.194, sa zagrejanim motorom.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- Ivan
- Postovi: 9882
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Registracija vozila
Nervira me to besomucno silovanje motora, mislim i ranije su znali da zaturiraju malo, podrazumevalo se, ne znam dal je pisalo u nekom pravilniku.
Ali bas forsiranje max rpm, kod mnogih dizela, pa i novijih moze da se zaturira debelo u crveno polje, tipa do 5000rpm.
Cak neki koji imaju blokadu u leru, kada se ubaci u prvu brzinu i drzi stisnuto kvacilo moze da turira dokle hoce.
Automatici neki imaju blokadu u P ili N.
A prica da ce da gledaju da je motor zagrejan, em ne pise nigde, em ne verujem da bi postovali i da pise, osim u slucaju da ti kaze zakazi novi termin i dodji sa zagrejanim motorom, a ovaj termin neka propadne
Citanje preko dijagnostike mi je malo verovatno, kod mnogih modela ide to relativno sporo i uzima vremena.
Ali bas forsiranje max rpm, kod mnogih dizela, pa i novijih moze da se zaturira debelo u crveno polje, tipa do 5000rpm.
Cak neki koji imaju blokadu u leru, kada se ubaci u prvu brzinu i drzi stisnuto kvacilo moze da turira dokle hoce.
Automatici neki imaju blokadu u P ili N.
A prica da ce da gledaju da je motor zagrejan, em ne pise nigde, em ne verujem da bi postovali i da pise, osim u slucaju da ti kaze zakazi novi termin i dodji sa zagrejanim motorom, a ovaj termin neka propadne
Citanje preko dijagnostike mi je malo verovatno, kod mnogih modela ide to relativno sporo i uzima vremena.
Re: Registracija vozila
Pa ta procedura sa zagrejanim motorom i turažom motora (tj opterećenjem) je koliko znam preuzeta i praktično prepisana sa zapada i njihovih tehničkih. U SAD, Kaliforniji tako se radi već 20+ godina sa dizelima. Slično i u UK na tzv MOT pregledu.
Dizel mora da se turira ako se želi realno izmeriti dimnost ili po novom rečniku opacitet kako kaže pravilnik.
To je korektan način, druga je stvar ako je motor već sam po sebi izraubovan i u lošem stanju da se pokvari dodatno.
Ispravnom dizelu ništa ne smeta ni 5,000 obrtaja, više smeta menjaču, ne traje to duže od 30tak sekundi.
Previše se kod nas pravi drama, ako je iole ispravan dizel a pre svega dizne ne treba očekivati problem oko dimnosti.
Mislim da je granica dimnosti dovoljno visoko postavljena, baš treba da je krš sagorevanje da je prekorači pa ne prodje pregled.
Beše 3.0 boš jedinice ako se varam.
Dizel mora da se turira ako se želi realno izmeriti dimnost ili po novom rečniku opacitet kako kaže pravilnik.
To je korektan način, druga je stvar ako je motor već sam po sebi izraubovan i u lošem stanju da se pokvari dodatno.
Ispravnom dizelu ništa ne smeta ni 5,000 obrtaja, više smeta menjaču, ne traje to duže od 30tak sekundi.
Previše se kod nas pravi drama, ako je iole ispravan dizel a pre svega dizne ne treba očekivati problem oko dimnosti.
Mislim da je granica dimnosti dovoljno visoko postavljena, baš treba da je krš sagorevanje da je prekorači pa ne prodje pregled.
Beše 3.0 boš jedinice ako se varam.
- Ivan
- Postovi: 9882
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Registracija vozila
Sta znam, nije mi problem dizel 5000rpm u voznji na kratko, ali u leru bez opterecenja da vrti u prazno, nekako mi je neprirodno sta znam, mozda nema nikakve veze i razlike, ali mi je bas cudno.
Ni dobrog i jakog benzinca ne volim da turiram u leru, ali dobro, ako tako treba i mora ok.
Ni dobrog i jakog benzinca ne volim da turiram u leru, ali dobro, ako tako treba i mora ok.
Re: Registracija vozila
ja ne brinem uopste od dimnosti kao ni o tom novom zakonu, siguran sam da ce se opet naci neko resenje da se to sve lazira i prolazi kao i do sada, prvih par meseci zakerali sad prolazi sve i svasta opet a i mislim da vecina iole ispravnih automobila nece imati problem...mene nervira taj fazon da se gasira auto nebitno dal smeta motoru ili ne jednostavno necu bre da mi neki majmun drzi auto u obrtajima bez potrebe i sta ako se stvarno desi nesto na motoru??? ko ce to da plati, njih ce boleti dupe naravno
Re: Registracija vozila
Evo kako je u Hrvatskoj - tačka 12 u plavoj tabeli: 12. ISPITIVANJE ISPUŠNIH PLINOVA MOTORNIH VOZILA (EKO TEST)
https://www.cvh.hr/propisi-i-upute/prav ... ma-vozila/
Kaže mi prijatelj iz Hrvatske (koji sada živi u DE) da je maltene prepisano iz DE procedure. Pretpostavljam da je i u SRB slično, ako ne i isto, tj. da će od jula biti tako.
https://www.cvh.hr/propisi-i-upute/prav ... ma-vozila/
Kaže mi prijatelj iz Hrvatske (koji sada živi u DE) da je maltene prepisano iz DE procedure. Pretpostavljam da je i u SRB slično, ako ne i isto, tj. da će od jula biti tako.
Re: Registracija vozila
Piše i u našem pravilniku, procedura je manje više standardna kao i drugde tj. prepisana.
Druga je stvar što mi nismo navikli do sada na normalno merenje izdvunih gasova na strog po pravilima definisan način, kako je to već odavno na zapadu praksa.
Evo iz HR pravilnika, 3 puta se motor dovodi do max obrtaja.
Upravo taj test kada je uveden davno je bio problematičan za ZF automatike serije 4HP, koji su se samoraspadali jer na leru nisu mogli da podnesu visoke obrtaje. Poznata stvar do te mere da je zvanično izdato uputstvo od NHTSA i EPA da kada auto sa ZF menjačem dodje na pregled da se ne radi taj test do max obrtaja, da se preskoči.
ZF uveo posle tog fijaska kod novijih potpuno drugačiji sistem deaktivacije lamelica u Neutral poziciji.
Druga je stvar što mi nismo navikli do sada na normalno merenje izdvunih gasova na strog po pravilima definisan način, kako je to već odavno na zapadu praksa.
Evo iz HR pravilnika, 3 puta se motor dovodi do max obrtaja.
Upravo taj test kada je uveden davno je bio problematičan za ZF automatike serije 4HP, koji su se samoraspadali jer na leru nisu mogli da podnesu visoke obrtaje. Poznata stvar do te mere da je zvanično izdato uputstvo od NHTSA i EPA da kada auto sa ZF menjačem dodje na pregled da se ne radi taj test do max obrtaja, da se preskoči.
ZF uveo posle tog fijaska kod novijih potpuno drugačiji sistem deaktivacije lamelica u Neutral poziciji.
Poslednja izmena od ljubitelj u 10 Feb 2021, 21:46, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Registracija vozila
Moj komsije koji ima auto na hrvatske tablice i naravno tamo ga registruje prolazi tehnicki kod njih iako mu auto vise dimi. Samo placa dodatnu taksu. Kaze pa koji auto nece da dimi na toj kilometrazi? Vozi CItroena C8 2.2 HDI ima 280 000 predjene, naravno da ima dima.