Registracija vozila
- Misha
- Postovi: 3689
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Registracija vozila
Jos kasko i vozi Misko.
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 29979
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Ja se upitah na trenutak kako toliko kad je 1.3 pa se setim da 1.3 i 1.6 upadaju u istu grupu.
Velike su razlike, definitivno, ali sa druge strane i Civic je mnogo veći i jači auto u odnosu na Punto.
Velike su razlike, definitivno, ali sa druge strane i Civic je mnogo veći i jači auto u odnosu na Punto.
Posetite www.garaza.rs !
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 29979
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Evo ako nekog interesuje, cene u AK Gudalović.
Kompletna papirologija i uplata se vrši kod njih, samo vas prošetaju od tehničkog do kancelarije gde se idzaje polisa i odmah pored je šalter banke gde sve uplaćujete. Možete sa njima dogovoriti da vam sve završe ili sa popunjenim obrascima odete sami u PS i obavite registraciju. Ja sam juče u policiji sve završio za nekih 20tak minuta.
Kompletna papirologija i uplata se vrši kod njih, samo vas prošetaju od tehničkog do kancelarije gde se idzaje polisa i odmah pored je šalter banke gde sve uplaćujete. Možete sa njima dogovoriti da vam sve završe ili sa popunjenim obrascima odete sami u PS i obavite registraciju. Ja sam juče u policiji sve završio za nekih 20tak minuta.
Posetite www.garaza.rs !
- bozza1979
- Postovi: 538
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:01
- Garaža: Škoda Scala 1.0TSI & Hyundai Getz 1.1
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
U ponedeljak registrovan Clio 1.2 16v za oko 16100 sa novom saobracajnom i tablicama.
Tehnicki je uradio prodavac, u Dunavu uzeli sve uplatnice, i uplatili u posti, sa provizijama ispala pomenuta suma.
PS Novi Beograd, radila 3 saltera, zavrsili maltene bez cekanja.
Agencija nije bila potrebna, ispalo bi i duze i skuplje...
Tehnicki je uradio prodavac, u Dunavu uzeli sve uplatnice, i uplatili u posti, sa provizijama ispala pomenuta suma.
PS Novi Beograd, radila 3 saltera, zavrsili maltene bez cekanja.
Agencija nije bila potrebna, ispalo bi i duze i skuplje...
Re: Registracija vozila
Registracija vozila jeftinija
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ak ... -jeftinija
Nije sve tako crno za srpske vozače uprkos svakodnevnim šokovima na benzinskim pumpama. Prema najavama, registracija vozila će pojeftiniti - ukidaju se četiri takse
JESTE vreme besparice i bezmalo svakodnevnih šokova na benzinskim pumpama, ali nije sve tako crno za vozače i one koji žele da sednu za volan. Ekonomska kriza učinila je da se automobili danas mogu kupiti povoljnije nego ikada, jer trgovci su snizili marže na minimum, a popusti se kreću i do 5.000 evra u odnosu na cenovnike od pre samo nekoliko nedelja. A, kako „Novosti“ saznaju, Ministarstvo finansija i privrede pripremilo je čitav niz promena izdataka za registraciju vozila.
Uštede za džep vozača, odnosno vlasnika četvorotočkaša, prema prvim procenama biće, zavisno od mesta gde se vozilo registruje, od 2.500 do 3.000 dinara. Biće lakše i na šalterima - prilikom registracije kola više se neće popunjavati bezbroj priznanica, dovoljno će biti da se popuni samo jedan obrazac za uplatu.
TAKSE
Ukidaju se, tako, republička administrativna taksa za zahtev za izdavanje saobraćajne dozvole, potvrde o privremenoj registraciji ili registracione nalepnice i odjavu vozila, koja je do sada plaćana 670 dinara. Više se neće plaćati ni republička administrativna taksa za izdavanje saobraćajne dozvole ili registracione nalepnice u iznosu od 770 dinara. Vozači će uštedeti i na naknadi za korišćenje puteva, koja je iznosila 690 dinara. Ukida se i ekološka taksa od 496 dinara.
Doneta je odluka i o maksimalnoj visini komunalne takse. Ona će biti ujednačena za sve vozače bez obzira gde registruju svoje vozilo i iznosiće 2.000 dinara. Zahvaljujući samo ovoj odluci vozači u Beogradu će uštedeti 784 dinara, u Paraćinu 1.000, a u Somboru 380 dinara.
U Vladi je, takođe, potvrđeno i da neće biti najavljenog poskupljenja obaveznog auto-osiguranja, što su osiguravajuće kuće najavljivale za 1. januar naredne godine. Nešto slično izjavila je u petak i guverner NBS Jorgovanka Tabaković.
Kao argument za zadržavanje minimalne cene obaveznog osiguranja u Ministarstvu finansija i privrede vide to što će, u najavljenoj „seči“ taksi i ostalih nameta, biti ukinut i deo propisa koji će omogućiti da i osiguravajuće kuće ostvare određene uštede.
Ukidaju se, naime, odluke da sredstva pravnih lica koja za osiguranje od požara svoje imovine osnivaju vlastite osiguravajuće fondove u visini tri odsto od premije osiguranja od požara u korist budžetskog fonda za vanredne situacije. Takođe, prestaje da važi odluka da se u budžetski fond za vanredne situacije uplaćuju sredstva ostvarena na osnovu izdvajanja osiguravajućih društava u visini pet odsto od prihoda naplaćenog obaveznog osiguranja transporta opasnih materija u drumskom, železničkom, rečnom i vazdušnom saobraćaju.
PAD 40 ODSTO
Pad prodaje automobila u prvih sedam meseci ove godine u odnosu na isti period prošle godine u Srbiji je čitavih 40 odsto. - Do kraja godine teško ćemo prodati više od 20.000 do 22.000 automobila - tvrdi Miloš Petrović, predsednik Srpske asocijacije uvoznika automobila.
- „Dunav osiguranje“ neće podizati cene polisa obaveznog auto-osiguranja - kaže za „Novosti“ Siniša Erić, član Izvršnog odbora „Dunav osiguranja“. - Istina je da cena ove vrste polisa nije menjana od 2008. godine, iako je došlo do značajnog poskupljenja rezervnih auto-delova. Međutim, rezultati ostvareni u prethodnom periodu ne daju nam za pravo da zatražimo poskupljenje. Pored toga, mi smo osiguravajuća kuća u državnom vlasništvu i jasno je da u uslovima izuzetne ekonomske krize moramo pokazati i društvenu odgovornost.
GUME
Kako nas uskoro čeka i zima, vozači već počinju da razmišljaju i o zimskim gumama. Prema Pravilniku o podeli motornih i priključnih vozila i tehničkim uslovima za vozila u saobraćaju na putevima, vozači u Srbiji od 1. novembra do 1. aprila sledeće godine neće morati da koriste sve četiri zimske gume, ali samo ukoliko na putu nema leda i snega. Ali, kako „Novosti“ saznaju, trenutno se razmišlja i o varijanti da vozači tokom zime budu obavezni da imaju samo dve gume sa zimskom šarom ili sve četiri letnje gume sa šarom dubljom od četiri milimetara.
- Iako je jasno da je nabavka guma veliki trošak, nadam se da se niko neće igrati sa životima vozača i saputnika i da će, ukoliko bude snega i leda na putu, postojati obaveza posedovanja sve četiri zimske gume - kaže za „Novosti“ Damir Okanović, prvi čovek Komiteta za bezbednost saobraćaja Srbije.
Inače, na predsezonskom sniženju, najjeftinija zimska guma za „punto“ od 14 inča košta 4.080 dinara. Dakle, računica kaže da će vozače, ukoliko se postojeći propis ne promeni, ulazak u zimu koštati, samo po ovom osnovu, oko 150 evra.
AKCIZE
Ipak, ono što vozače u Srbiji, kao i u svetu, najviše brine jeste cena goriva. Naši vozači plaćaju gorivo skuplje uz razna objašnjenja trgovaca - i kada evro ojača u odnosu na dinar, ali i kad slabi u odnosu na dolar. Cene derivata nam se menjaju i kada je nivo Dunava visok, ali i kada je izrazito nizak. Tu su, naravno, i objašnjenja o previranjima na Bliskom istoku, promenama vlasti u Libiji, kriza u Siriji...
Gorivo je, inače, i pred vikend skoro na svim pumpama u Srbiji poskupelo. I to opet ne simbolično. Benzinske stanice NIS-a prodaju ga za dinar skuplje nego pre, dok su ostali prometnici cenu podigli i više. Na pumpama „Lukoila“ je u petak „evropremijum BMB 95“ dostigao 173,90 dinara za litar.
Takođe, danas je apsolutno nemoguće saznati koju maržu imaju oni koji se bave prometom naftnih derivata. Naravno, uvek kada se pokrene ova tema trgovci tvrde da rade na ivici rentabilnosti i kao glavnog krivca za skupo gorivo proglašavaju državu koja ubira visoke akcize.
A država je, bar u tom delu fiskalne politike, odlučila da neke stvari menja. Tako će, definitivno, privatna vožnja automobilom postati luksuz. Jer, od prvog dana oktobra pun iznos akcize na benzin i dizel gorivo plaćaće samo privatni vozači, odnosno građani. Ukoliko voze na gas, namet države će im biti i veći nego do sada.
Na manje dažbine će, s druge strane, moći da računaju firme koje se bave javnim prevozom, transportom, kao i preduzeća koja imaju svoj vozni park. Njima će, prema izmenama Zakona o akcizama, biti vraćan iznos plaćene akcize za svaki kupljeni litar.
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ak ... -jeftinija
Nije sve tako crno za srpske vozače uprkos svakodnevnim šokovima na benzinskim pumpama. Prema najavama, registracija vozila će pojeftiniti - ukidaju se četiri takse
JESTE vreme besparice i bezmalo svakodnevnih šokova na benzinskim pumpama, ali nije sve tako crno za vozače i one koji žele da sednu za volan. Ekonomska kriza učinila je da se automobili danas mogu kupiti povoljnije nego ikada, jer trgovci su snizili marže na minimum, a popusti se kreću i do 5.000 evra u odnosu na cenovnike od pre samo nekoliko nedelja. A, kako „Novosti“ saznaju, Ministarstvo finansija i privrede pripremilo je čitav niz promena izdataka za registraciju vozila.
Uštede za džep vozača, odnosno vlasnika četvorotočkaša, prema prvim procenama biće, zavisno od mesta gde se vozilo registruje, od 2.500 do 3.000 dinara. Biće lakše i na šalterima - prilikom registracije kola više se neće popunjavati bezbroj priznanica, dovoljno će biti da se popuni samo jedan obrazac za uplatu.
TAKSE
Ukidaju se, tako, republička administrativna taksa za zahtev za izdavanje saobraćajne dozvole, potvrde o privremenoj registraciji ili registracione nalepnice i odjavu vozila, koja je do sada plaćana 670 dinara. Više se neće plaćati ni republička administrativna taksa za izdavanje saobraćajne dozvole ili registracione nalepnice u iznosu od 770 dinara. Vozači će uštedeti i na naknadi za korišćenje puteva, koja je iznosila 690 dinara. Ukida se i ekološka taksa od 496 dinara.
Doneta je odluka i o maksimalnoj visini komunalne takse. Ona će biti ujednačena za sve vozače bez obzira gde registruju svoje vozilo i iznosiće 2.000 dinara. Zahvaljujući samo ovoj odluci vozači u Beogradu će uštedeti 784 dinara, u Paraćinu 1.000, a u Somboru 380 dinara.
U Vladi je, takođe, potvrđeno i da neće biti najavljenog poskupljenja obaveznog auto-osiguranja, što su osiguravajuće kuće najavljivale za 1. januar naredne godine. Nešto slično izjavila je u petak i guverner NBS Jorgovanka Tabaković.
Kao argument za zadržavanje minimalne cene obaveznog osiguranja u Ministarstvu finansija i privrede vide to što će, u najavljenoj „seči“ taksi i ostalih nameta, biti ukinut i deo propisa koji će omogućiti da i osiguravajuće kuće ostvare određene uštede.
Ukidaju se, naime, odluke da sredstva pravnih lica koja za osiguranje od požara svoje imovine osnivaju vlastite osiguravajuće fondove u visini tri odsto od premije osiguranja od požara u korist budžetskog fonda za vanredne situacije. Takođe, prestaje da važi odluka da se u budžetski fond za vanredne situacije uplaćuju sredstva ostvarena na osnovu izdvajanja osiguravajućih društava u visini pet odsto od prihoda naplaćenog obaveznog osiguranja transporta opasnih materija u drumskom, železničkom, rečnom i vazdušnom saobraćaju.
PAD 40 ODSTO
Pad prodaje automobila u prvih sedam meseci ove godine u odnosu na isti period prošle godine u Srbiji je čitavih 40 odsto. - Do kraja godine teško ćemo prodati više od 20.000 do 22.000 automobila - tvrdi Miloš Petrović, predsednik Srpske asocijacije uvoznika automobila.
- „Dunav osiguranje“ neće podizati cene polisa obaveznog auto-osiguranja - kaže za „Novosti“ Siniša Erić, član Izvršnog odbora „Dunav osiguranja“. - Istina je da cena ove vrste polisa nije menjana od 2008. godine, iako je došlo do značajnog poskupljenja rezervnih auto-delova. Međutim, rezultati ostvareni u prethodnom periodu ne daju nam za pravo da zatražimo poskupljenje. Pored toga, mi smo osiguravajuća kuća u državnom vlasništvu i jasno je da u uslovima izuzetne ekonomske krize moramo pokazati i društvenu odgovornost.
GUME
Kako nas uskoro čeka i zima, vozači već počinju da razmišljaju i o zimskim gumama. Prema Pravilniku o podeli motornih i priključnih vozila i tehničkim uslovima za vozila u saobraćaju na putevima, vozači u Srbiji od 1. novembra do 1. aprila sledeće godine neće morati da koriste sve četiri zimske gume, ali samo ukoliko na putu nema leda i snega. Ali, kako „Novosti“ saznaju, trenutno se razmišlja i o varijanti da vozači tokom zime budu obavezni da imaju samo dve gume sa zimskom šarom ili sve četiri letnje gume sa šarom dubljom od četiri milimetara.
- Iako je jasno da je nabavka guma veliki trošak, nadam se da se niko neće igrati sa životima vozača i saputnika i da će, ukoliko bude snega i leda na putu, postojati obaveza posedovanja sve četiri zimske gume - kaže za „Novosti“ Damir Okanović, prvi čovek Komiteta za bezbednost saobraćaja Srbije.
Inače, na predsezonskom sniženju, najjeftinija zimska guma za „punto“ od 14 inča košta 4.080 dinara. Dakle, računica kaže da će vozače, ukoliko se postojeći propis ne promeni, ulazak u zimu koštati, samo po ovom osnovu, oko 150 evra.
AKCIZE
Ipak, ono što vozače u Srbiji, kao i u svetu, najviše brine jeste cena goriva. Naši vozači plaćaju gorivo skuplje uz razna objašnjenja trgovaca - i kada evro ojača u odnosu na dinar, ali i kad slabi u odnosu na dolar. Cene derivata nam se menjaju i kada je nivo Dunava visok, ali i kada je izrazito nizak. Tu su, naravno, i objašnjenja o previranjima na Bliskom istoku, promenama vlasti u Libiji, kriza u Siriji...
Gorivo je, inače, i pred vikend skoro na svim pumpama u Srbiji poskupelo. I to opet ne simbolično. Benzinske stanice NIS-a prodaju ga za dinar skuplje nego pre, dok su ostali prometnici cenu podigli i više. Na pumpama „Lukoila“ je u petak „evropremijum BMB 95“ dostigao 173,90 dinara za litar.
Takođe, danas je apsolutno nemoguće saznati koju maržu imaju oni koji se bave prometom naftnih derivata. Naravno, uvek kada se pokrene ova tema trgovci tvrde da rade na ivici rentabilnosti i kao glavnog krivca za skupo gorivo proglašavaju državu koja ubira visoke akcize.
A država je, bar u tom delu fiskalne politike, odlučila da neke stvari menja. Tako će, definitivno, privatna vožnja automobilom postati luksuz. Jer, od prvog dana oktobra pun iznos akcize na benzin i dizel gorivo plaćaće samo privatni vozači, odnosno građani. Ukoliko voze na gas, namet države će im biti i veći nego do sada.
Na manje dažbine će, s druge strane, moći da računaju firme koje se bave javnim prevozom, transportom, kao i preduzeća koja imaju svoj vozni park. Njima će, prema izmenama Zakona o akcizama, biti vraćan iznos plaćene akcize za svaki kupljeni litar.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
-
- Postovi: 1536
- Pridružio se: 17 Jan 2012, 21:35
- Garaža: Audi A4 B9 Avant 2.0TDI
- Lokacija: München
Re: Registracija vozila
Koja je vajda od ovih pojeftinjenja, kada ce opet gledati da izvuku sve to nazad preko goriva?
Ocito po ovom tekstu je resenje da se auta registruju na pravno lice, ali i tu ko zna kakve ce zavrzlame jos uvoditi...
Ocito po ovom tekstu je resenje da se auta registruju na pravno lice, ali i tu ko zna kakve ce zavrzlame jos uvoditi...
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 29979
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Pozdravljam ovo ispitivanje bezbednosti vozila, ali taksa od 100e za tako nešto je čista krađa od strane države. Uostalom, kad bi tehnički pregled radili svoj posao kako treba, što je i predviđeno novim ZOBS-om ili Pravilnikom, nisam siguran, onda ne bi bilo potrebe za ovim.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Registracija vozila
Meni ovo liči na proveru homologacije, odnosno da li vozilo zadovoljava zahteve UN i ECE pravilnika. Smatram da je pravi potez i da bi jednog dana trebalo proveravati i ostala vozila, pogotovo zbog naknadnih prepravki, da ne kažem budževina, koje viđamo svaki dan na ulicama.
Re: Registracija vozila
"Moj' tehnicki pregled upravo predaje zahtev za licencu, tako da ce uskoro (ne znam koliko procedura u MUP-traje) moci da se produzi registracija bez odlaska u MUP, uplata kao i do sada kod njih i dobicete nalepnicu na licu mesta. Nadam se da ce to biti gotovo do 19.10 kada meni istice registracija...
Kada je neko glup, ne možete mu to ni dokazati... D. Radović
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Ovde mi nesto nije jasno. Prvo, cekam provereniji izvor od Pressa, a drugo, ovo kao da ce da lici na proveru pri uvozu, al deluje i da se odnosi na vozila vec registrovana? Sve u svemu, ako zazivi, jos jedna pljacka
- profesorPROST
- Postovi: 3282
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Iz pouzdanog izvora sam dobio informaciju da će ovo biti moguće tek posle Nove Godine , tako da ti odlazak u MUP ne gineModesty je napisao:"Moj' tehnicki pregled upravo predaje zahtev za licencu, tako da ce uskoro (ne znam koliko procedura u MUP-traje) moci da se produzi registracija bez odlaska u MUP, uplata kao i do sada kod njih i dobicete nalepnicu na licu mesta. Nadam se da ce to biti gotovo do 19.10 kada meni istice registracija...
Never Say Never Again
Re: Registracija vozila
Kada je neko glup, ne možete mu to ni dokazati... D. Radović
Re: Registracija vozila
Nek se javi ko je imao iskustva danas sa registracijom, da li su sveli broj uplatnica na jednu?