Registracija vozila
Re: Registracija vozila
Takvi verovarno i dalje ne idu do tehnickog ili vec nekako izmuljaju. Drndali su me za pojaseve zadnjeg sedista za Seicento, a ima likova koji voze i dalje bez njih. Sve moze i sve ne moze.
Re: Registracija vozila
ne moze vise da se ne ide na tehnicki kao pre, ja dok nije stupio ovaj novi zakon jako retko sam terao auto na tehnicki, 90% agencija registraciju zavrsavalo bez voznenja na teh. Sad to vise ne moze.
Zadnji pojasevi nisu u obavezi ako je taj neki auto postojao i bez njih, kao i prednji sto vazi za oldtajmere.
To sto automobili ostavljaju oblake crnog dima iza sebe protiv toga tesko da se moze jer auto moze biti ispravan na tehnickom a sutra dan da dimi, jednostavno tako neke stvari su vezane ne samo za opste stanje motora vec i za neke vanredne situacije i kvarove
Zadnji pojasevi nisu u obavezi ako je taj neki auto postojao i bez njih, kao i prednji sto vazi za oldtajmere.
To sto automobili ostavljaju oblake crnog dima iza sebe protiv toga tesko da se moze jer auto moze biti ispravan na tehnickom a sutra dan da dimi, jednostavno tako neke stvari su vezane ne samo za opste stanje motora vec i za neke vanredne situacije i kvarove
- dag81
- Postovi: 7256
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Bas mi prica covek sto drzi agenciju za regu pre neki dan, ne moze proci tehnicki ako fali ona plastikica gde se gura kula za slepanje.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Re: Registracija vozila
To je vec preterivanje, izgleda da kod nas sve ide iz jednog ekstrema u drugi.
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
- H4wkeye
- Postovi: 8760
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Registracija vozila
To jeste proseravanje. Ja pocetkom juna treba da registrujem auto. Valjda nece da cepidlace. Sve je ispravno, jedino je krilo ogrebano desno i naprsnuo katadiopter na braniku jedan.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Re: Registracija vozila
Za grebanja i mala ulubljenja su mi rekli da ne prave problem, nije im u skoupu, imao ih na Puntu.
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
- H4wkeye
- Postovi: 8760
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Registracija vozila
Super, hvala. Videcu da sredim svakako.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Re: Registracija vozila
ja sam prosao tehnicki bez te plastike, a i da ne moze da se prodje to se bar lako resi nalepnicom ali to je cisto izdr*avanje pojedinih teh. pregleda
za grebanja, ulubljenja, i sl. ostecenja nema problema, samo da ne fale parcici
- dag81
- Postovi: 7256
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Moze, ali moze kontrola da kenja.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Re: Registracija vozila
Novi problemi, danas smo pokusali da montiramo retrovizore ali su i sama vrata secena. Sta god da pokusas novi problemi izilaze.
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Nemoj pogresno da me razumes, ali to vam je kada kupujete ćuniran automobil iz uvoza. Pored toliko Puntica, sto dizela, sto benzinaca, vi ste kupili Punta iz Italije sa nestandardnim branicima, retrovizorima, izduvom i sl.
Ne znam sta ste videli kod kupovine tog Punta, ali sad vam ostaje da ga vratite u fabricko stanje i registrujete. Pozitivna stvar je sto je to Punto pa ima delova po relativno niskim cenama, za razliku od nekih redjih modela.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Ne znam sta ste videli kod kupovine tog Punta, ali sad vam ostaje da ga vratite u fabricko stanje i registrujete. Pozitivna stvar je sto je to Punto pa ima delova po relativno niskim cenama, za razliku od nekih redjih modela.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Registracija vozila
Jbg on nije bio zainteresovan "standardne" Punto varijante, vec je gledao samo Sporting. Realno je auto mnogo bolji od ovih klasicnih, ali tako je to kad zivis u ovoj zemlji gde se zakoni smisljeni za pljackanje gradjana donose svake godine. Mislim realno mi nismo jedini koji voze modifikovan auto, sta sad rade oni sa tuning skupova?
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Ti koji prave takve automobile u evropi, pa cak i u okruzenju, kupuju delove koje imaju papire i ti delovi se uredno upisuju u saobracajnu. Sumnjam da je i kod njih ta procedura jednostavna i jeftina. Mislim da je Pesindzer skoro pisao kako nije mogao da stavi diskove sa rupama na svoju Corsu.
Druga stvar je sto kod nas ne postoji ni mogucnost da upises aftermarket branike i druge modifikacije u saobracajnu.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Druga stvar je sto kod nas ne postoji ni mogucnost da upises aftermarket branike i druge modifikacije u saobracajnu.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Registracija vozila
Auto je svih 5 godina koliko je u vlasnistvu mog brata prolazio tehnicki bez problema, ukoliko je mozda i bilo nekih zamerki poput reglaze sve je blagovremeno resavano. Kakve posledice po bezbednost vozaca ili drugih ucesnika u saobracaju ima siroki auspuh ili secen branik? Traze homologaciju za sajtne, spojlere itd. Pa na autu ima mali milion delova, za neku godinu ce zahtevati da kapica za ventil gume ima sertifikat bezbednosti direktno iz sedista kompanije.
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Pa i nisi bas u pravu.Kuzmanovic je napisao:Nemoj pogresno da me razumes, ali to vam je kada kupujete ćuniran automobil iz uvoza. Pored toliko Puntica, sto dizela, sto benzinaca, vi ste kupili Punta iz Italije sa nestandardnim branicima, retrovizorima, izduvom i sl.
Ne znam sta ste videli kod kupovine tog Punta, ali sad vam ostaje da ga vratite u fabricko stanje i registrujete. Pozitivna stvar je sto je to Punto pa ima delova po relativno niskim cenama, za razliku od nekih redjih modela.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Ovako, na ovaj nacin, ovo je besmisleno.
Godinama je moglo sve, ljudi su mogli da modofikuju kola, a sada problem. Papire, sertifikate nikad nisu trazili, kao ni ateste koji niti su postojali, niti sada postoje.
Uostalom, kg je pisao, i DE ako stavis neki deo on mora imati sertifikat. Ja sada da kupim after market farove koji svetle isto samo izgledaju drugacije, i da dobijem papir uz njih, opet necu proci tehnicki. Npr stavim neke hella cuning farove.
A da stavim kao fabricke, samo neki kineski krs, onda mogu da prodjem. Koja logika?
Послато са HTC U Play уз помоћ Тапатока