Registracija vozila
Re: Registracija vozila
Tako je, moj komsa svake godine juri sedista pre registraciju jer je 307 uvezena sa 7 sedista a on kad je kupio dobio samo 5
Послато са 2312DRA50G помоћу Тапатока
Послато са 2312DRA50G помоћу Тапатока
- shandu90
- Postovi: 12360
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Registracija vozila
Nova ideja za biznis
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dag81
- Postovi: 7278
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Stara, prosla.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Registracija vozila
Ja sam moj bivši 308 SW (mk1) kupio kao nov sa 6 sedišta (uzeo sam samo jedno dodatno, da bih, kada je nužno, mogao taštu da vozim u gepeku, da je ne čujem dok priča). I niz godina je bio registrovan na 6 osoba. Onda je preregistrovan na 7, ali sam tehnički i dalje uredno prolazio i sa 5 sedišta u kolima (to šesto sam uglavnom držao odloženo u garaži).
Čak i sadašnji vlasnik tih kola uredno prolazi tehnički sa 5 ili 6 sedišta u kolima. Znam jer sam u kontaktu sa njim.
Re: Registracija vozila
Ja znam par ljudi koje su vracali sa tehnickog kad nisu imali dodatna sedista a pisu u saobracajnoj, moj ujak je morao da dokupi dva dodatna sedista bes zbog toga a secam se da sam vidjao na fejsu ili gde vec sve oglase gde ljudi rentiraju ta sedista takodje kad sam hteo da uvezem jedan 307 svojevremeno pitao sam prodavca jel ima dodatna sedista, rekao je da ih je imao ali sad ne zna gde su a u CH saobracajnoj su zavedena, odem na tehnicki tu u kraju i pitam ih, kazu moras da ih imas za registraciju, pitam ove na homologaciji oni mi kazu isto ali u SU se to zavrsavalo i bez njih.
Re: Registracija vozila
Verujem da je dosta neujednačeno postupanje pojedinih tehničkih pregleda po tom pitanju u odnosu na sva vozila sa tehničkom predispozicijom za prevoz do 7 osoba.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30115
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Uspešna saradnja Srpske asocijacije uvoznika vozila i delova i Agencije za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, koja je ozvaničena Protokolom o saradnji koji su potpisali v.d. direktora Agencije za bezbednost saobraćaja Branko Stamatović i predsednica Srpske asocijacije uvoznika vozila i delova Aleksandra Đurđević, donela je još jednu korist za vlasnike vozila, koja će uticati ne samo na bolju uslugu koju će građani Srbije dobijati već i na povećanje bezbednosti saobraćaja, što je i jedan od prioriteta saradnje, ali i primer društveno odgovornog ponašanja
Kada proizvođači vozila uoče neki potencijalni problem na određenom tipu ili seriji proizvedenih vozila, deklarišu servisnu kampanju za određena vozila za koje je potrebno preventivno uraditi neku intervenciju koja se organizuje u celom svetu, na svim tržištima na kojima su proizvođači prisutni. Intervencija može da bude u vezi sa bezbednošću vozila (intervencije na sistemu upravljanja, oslanjanja, kontrole vozila itd.), ali i ne mora biti u vezi sa bezbednošću vozila (npr. nije adekvatno pričvršćen amblem na haubi u sl.)
U praksi se često dešava da vozilo promeni jednog ili više vlasnika, nakon čega u evidenciji uvoznika ne postoje podaci o novom vlasniku vozila i postavlja se pitanje kako te vlasnike vozila obavestiti o tekućoj servisnoj akciji.
Ovaj problem je u Republici Srbiji uspešno otklonjen zajedničkom akcijom koju su osmislili Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova i Agencija za bezbednost saobraćaja Republike Srbije. Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova dostavlja informaciju jednom mesečno Agenciji za bezbednost saobraćaja koja softverski prosleđuje te podatke svim linijama tehničkih pregleda na celoj teritoriji Republike Srbije.
Ukoliko se prilikom redovnog godišnjeg tehničkog pregleda vozila, prikaže obaveštenje da predmetno vozilo ima mogućnost rešavanja servisne kampanje, kontrolori odštampaju obaveštenje i isto predaju stranci. Stranku obaveštavaju da postoji mogućnost da se na vozilu izvrši servisna kampanja i da je potrebno da se vlasnik vozila javi ovlašćenom servisu uvoznika. Postojanje mogućnosti da se izvrši servisna kampanja NE UTIČE na ocenu tehničke ispravnosti vozila i nesmetano se nastavlja sa daljom proverom tehničke ispravnosti.
Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova i Agencija za bezbednost saobraćaja podsećaju građane da je otklanjanje nedostatka ovog tipa, koja je deklarisao proizvođač preko uvoznika vozila BESPLATNO.
https://www.garaza.rs/obavestenje-o-bes ... pregedima/
Kada proizvođači vozila uoče neki potencijalni problem na određenom tipu ili seriji proizvedenih vozila, deklarišu servisnu kampanju za određena vozila za koje je potrebno preventivno uraditi neku intervenciju koja se organizuje u celom svetu, na svim tržištima na kojima su proizvođači prisutni. Intervencija može da bude u vezi sa bezbednošću vozila (intervencije na sistemu upravljanja, oslanjanja, kontrole vozila itd.), ali i ne mora biti u vezi sa bezbednošću vozila (npr. nije adekvatno pričvršćen amblem na haubi u sl.)
U praksi se često dešava da vozilo promeni jednog ili više vlasnika, nakon čega u evidenciji uvoznika ne postoje podaci o novom vlasniku vozila i postavlja se pitanje kako te vlasnike vozila obavestiti o tekućoj servisnoj akciji.
Ovaj problem je u Republici Srbiji uspešno otklonjen zajedničkom akcijom koju su osmislili Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova i Agencija za bezbednost saobraćaja Republike Srbije. Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova dostavlja informaciju jednom mesečno Agenciji za bezbednost saobraćaja koja softverski prosleđuje te podatke svim linijama tehničkih pregleda na celoj teritoriji Republike Srbije.
Ukoliko se prilikom redovnog godišnjeg tehničkog pregleda vozila, prikaže obaveštenje da predmetno vozilo ima mogućnost rešavanja servisne kampanje, kontrolori odštampaju obaveštenje i isto predaju stranci. Stranku obaveštavaju da postoji mogućnost da se na vozilu izvrši servisna kampanja i da je potrebno da se vlasnik vozila javi ovlašćenom servisu uvoznika. Postojanje mogućnosti da se izvrši servisna kampanja NE UTIČE na ocenu tehničke ispravnosti vozila i nesmetano se nastavlja sa daljom proverom tehničke ispravnosti.
Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova i Agencija za bezbednost saobraćaja podsećaju građane da je otklanjanje nedostatka ovog tipa, koja je deklarisao proizvođač preko uvoznika vozila BESPLATNO.
https://www.garaza.rs/obavestenje-o-bes ... pregedima/
Posetite www.garaza.rs !
Re: Registracija vozila
M sjajno, rešili posle 30 godina primene takvih i sličnih sistema po svetu kao extra veliki problem koji zapravo i nije problem.
Obično obaveštenje, takzovani opoziv. Nešto najnormalnije u auto industriji decenijama.
E sledeće da reše i (izmišljeni) problem atestiranja i reatestiranja svega i svačega što je jednom već negde u svetu atestirano i odobreno za primenu.
I već ima svoj atest od strane fabrike.
Možda taman do 2050. godine i za taj "problem" pronadju "rešenje".
ps. komentar je zbog načina kako je sročeno jedno najobičnije administrativno jednostavno pitanje razmene informacija 2 subjekta.
Obično obaveštenje, takzovani opoziv. Nešto najnormalnije u auto industriji decenijama.
E sledeće da reše i (izmišljeni) problem atestiranja i reatestiranja svega i svačega što je jednom već negde u svetu atestirano i odobreno za primenu.
I već ima svoj atest od strane fabrike.
Možda taman do 2050. godine i za taj "problem" pronadju "rešenje".
ps. komentar je zbog načina kako je sročeno jedno najobičnije administrativno jednostavno pitanje razmene informacija 2 subjekta.
Re: Registracija vozila
Sve što je mogla ta prokleta agencija je zakomplikovala, a sad izmišljaju neku toplu vodu, ukidaju saglasnost proizvođača, konstruišu ramove za IMT traktore kakve je fabrika pravila pre 40 godina itd.
Jedna od agencija koja je najviše zakomplikovala život svih nas baveći se formalnostima i prepisivanjem propisa bez upotrebe mozga.
Jedna od agencija koja je najviše zakomplikovala život svih nas baveći se formalnostima i prepisivanjem propisa bez upotrebe mozga.
Re: Registracija vozila
Kao i Tomos APN što sad "ide na A" tj. vodi se kao motocikl. A motocikl mora da ima pokazivače pravca pa ti onda moraš da nabudžiš migavce na Apenca odnosno izvršiš prepravku koju fabrika nije predvidela, ali sad ti za to ne treba potvrda proizvođača.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10584
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Sve to jer je granica koja je razdvajala dve kategorije bila 50 km/h u šta se Tomos uklapao sa deklarisanih 48 km/h da bi se onda neko dosetio da slepo prepise zakon i tu granicu pomeri na 45 km/h. Time je najveći deo starije Tomosove game, ali i game nekih drugih prozvodjaca, namenjene najmladjim vozacima preko noći otišao u kategoriju iznad. Da ne bude zabune, noviji Tomos motori najnize kategorije imaju max. brzinu 45 km/h. Zato se npr. APN može videti i sa zutom i sa belom tablicom.
Da apsurd bude veći, bez ikakve kontrole se prodaju i voze e-bicikli 500W/48V koji opusteno idu 50 km/h i nikom ništa.
Sent from my SM-S916B using Tapatalk
Da apsurd bude veći, bez ikakve kontrole se prodaju i voze e-bicikli 500W/48V koji opusteno idu 50 km/h i nikom ništa.
Sent from my SM-S916B using Tapatalk
Re: Registracija vozila
Zavrsio i ja bez muke.
308 1.6 HDI, 2010 - 27.800. Ovo mi 4 registracija od uvoza.
308 1.6 HDI, 2010 - 27.800. Ovo mi 4 registracija od uvoza.
Re: Registracija vozila
Koliko kilovata motor?
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Re: Registracija vozila
Onaj od 82.
Re: Registracija vozila
Završio sam tehnički i registrovao kola, sve ukupno oko 40.000 din (340€) za Giuliettu 2.0.
Cena je viša za 4.200 din zato što sam morao da menjam tablice zbog slova Y. Najgore od svega je što novu saobraćajnu dozvolu moram da čekam čak mesec dana! (MUP u Savskoj). Dotle ću voziti sa potvrdom, ali samo po Srbiji, propade mi put u Crnu Goru za praznike. Kakva smejurija od države, i pored toga što plaćam njihove greške oko slova na tablici, ne mogu slobodno da vozim regularno registrovan auto.
Cena je viša za 4.200 din zato što sam morao da menjam tablice zbog slova Y. Najgore od svega je što novu saobraćajnu dozvolu moram da čekam čak mesec dana! (MUP u Savskoj). Dotle ću voziti sa potvrdom, ali samo po Srbiji, propade mi put u Crnu Goru za praznike. Kakva smejurija od države, i pored toga što plaćam njihove greške oko slova na tablici, ne mogu slobodno da vozim regularno registrovan auto.