Registracija vozila
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
A sto ne bi isli na sve, i dignu cenu, i imaju kolicinu?
Btw, zaista fali sistem lineralnog povecanja cene...
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Btw, zaista fali sistem lineralnog povecanja cene...
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
- H4wkeye
- Postovi: 8760
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Registracija vozila
Po meni drzava treba takodje da promeni i uredi pravilink o teh. pregledima da bude jednak i svuda isti, i da mora tacno po tom pravilniku da se radi i da neka odstupanja tu budu navedena, sta moze a sta ne its.
Ako ste gledali SAT pre koju nedelju, isli na 5 razlicitih mesta, svuda drugacije.
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Ako ste gledali SAT pre koju nedelju, isli na 5 razlicitih mesta, svuda drugacije.
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Re: Registracija vozila
Bio sam kod mehanicara pre 20-tak dana zbog malog servisa i provere zadnjih kocnica. Kazem ja njemu baci pogled na zadnje kocnice posto sam imao nekih problema prilikom zadnjeg tehnickig pregleda. Na to on meni kaze, "Ja sam dobar sa teh. pregledom u susednom gradu, oni ce te pustiti. Ovi kod nas ne pustaju pa makar sve zivo promenili."
Sad ja imam 2 izbora:
- Da idem u susedni grad i prodjem pregled bez problema.
- Da idem na lokalni tehnicki pregled koji je rigorozniji. Prosle godine su me vratili uz obrazlozenje je da je bolje tako inace bih zbog losih zadnjih kocnica na prvoj kisi sleteo sa puta.
Ja nisam osoba koja voli da hvata veze, i mislim da bi trebalo da svaki tehnicki pregled ima iste kriterijume. Ali sa druge strane taj tehnicki pregled spasava mog brata koji zbog tuning retrovizora ne moze da prodje ostale preglede jer se smatraju kao modifikacija automobila.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Sad ja imam 2 izbora:
- Da idem u susedni grad i prodjem pregled bez problema.
- Da idem na lokalni tehnicki pregled koji je rigorozniji. Prosle godine su me vratili uz obrazlozenje je da je bolje tako inace bih zbog losih zadnjih kocnica na prvoj kisi sleteo sa puta.
Ja nisam osoba koja voli da hvata veze, i mislim da bi trebalo da svaki tehnicki pregled ima iste kriterijume. Ali sa druge strane taj tehnicki pregled spasava mog brata koji zbog tuning retrovizora ne moze da prodje ostale preglede jer se smatraju kao modifikacija automobila.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Registracija vozila
Da prodjes tehnicki ili sletis s' puta, pitanje je sad?
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
Re: Registracija vozila
Zadnjih 8 godina imam problema sa zadnjim kocnicama. Jedne godine im valjaju iduce ne valja, jedni kazu da pred tehnicki sipam vodu u doboše, drugi kazu da 5-ti cilindar zahteva opterecenje da bi zadnje kocnice uopste funkcionisale. Milion zavrzlama oko sistema za kocenje koji je star 200 godina...
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Registracija vozila
Znam tačno o kom tehničkom pričaš.
Odvezi kola privatno kod onog majstora koji radi na tehničkom i bićeš ispravan 100% Meni je rekao da me pušta ali da mi za ispravnu ručnu nedostaje, pazi sad, 1% sile kočenja. Savetovao mi je da dotegnem sajlu. Inače, ručna grize na četvrtom zubu i ne vidim kako bi stezanje sajle uticalo na silu kočenja. Od sajle zavisi samo da li će "hvatati" malo niže ili malo više.
U priču smo ušli kad sam ga pitao zašto je i nožnu i ručnu snimao po deset puta (tom prilikom mi oštetio gume). Njegov odgovor je bio ovo gore, a ja mislim da je napravio ispravne grafike koje bi kasnije priložio za neka neispravna vozila iste marke.
Odvezi kola privatno kod onog majstora koji radi na tehničkom i bićeš ispravan 100% Meni je rekao da me pušta ali da mi za ispravnu ručnu nedostaje, pazi sad, 1% sile kočenja. Savetovao mi je da dotegnem sajlu. Inače, ručna grize na četvrtom zubu i ne vidim kako bi stezanje sajle uticalo na silu kočenja. Od sajle zavisi samo da li će "hvatati" malo niže ili malo više.
U priču smo ušli kad sam ga pitao zašto je i nožnu i ručnu snimao po deset puta (tom prilikom mi oštetio gume). Njegov odgovor je bio ovo gore, a ja mislim da je napravio ispravne grafike koje bi kasnije priložio za neka neispravna vozila iste marke.
Re: Registracija vozila
Skroz su dobra ekipa Brat ima problema sa modifikacijama na autu od kada su izmislili nove zakone, jedini su nam oni izasli u sustet i bili voljni da pomognu da resimo problem.
Ja licno nemam problema sa rucnom, prosle godine sam servisirao kocnice i rucna drzi na nizbrdici dok istovremeno dajem gas. Pre ce popucati sajle nego sto ce se auto pomeriti. Ali imam problema sa noznom kocnicom za zadnje tockove. Ili cilindri ne rade kako treba ili taj peti cilindar zahteva 150 kila tereta u gepeku da bi aktivirao kocnice kako treba...
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Ja licno nemam problema sa rucnom, prosle godine sam servisirao kocnice i rucna drzi na nizbrdici dok istovremeno dajem gas. Pre ce popucati sajle nego sto ce se auto pomeriti. Ali imam problema sa noznom kocnicom za zadnje tockove. Ili cilindri ne rade kako treba ili taj peti cilindar zahteva 150 kila tereta u gepeku da bi aktivirao kocnice kako treba...
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Registracija vozila
Kakav bre peti cilindar, to nova kola nemaju od 80tih ( ne računam Jugo, Lada i slično iz 60tih konstrukciono) sa uvodjenjem dijagonalnog sistema raspodele kočenja. Čak i 70tih je to već tako pravljeno, npr Golf 1.
Sredi te kočnice jednom, za sebe i zbog sebe.
Tehnički je nebitan.
Sredi te kočnice jednom, za sebe i zbog sebe.
Tehnički je nebitan.
Re: Registracija vozila
Pokusavam vec godinama, ali mi nesto ne uspeva. Nemam mehanicara koji ume(hoće) da nesto da odradi u potpunosti kako treba, na tehnickim pregledima rade isfrustrirane mrcine koji hoce da ti odrube glavu ako ih nesto pitas o ispravnosti sopstvenog auta.
Generalno stav naseg naroda(ovde) je da ih interesuje da se dodje do nalepnice pa bilo kako bilo. 99% njih ni ne zanima sta se desava na tehnickim pregledima, niti ih zanima u kakvom su stanju kocnice, izduvni gasovi i sl. Ako se desi vracanje sa tehnickog onda se potezu veze i vezice i ide se na drugo mesto. Moj komsija koji je nekakav prosvetni radnik zadnjih 10 god nije ni vozio automobil na tehnicki, dakle nije sirotinja ali ga jednostavno boli uvo u kakvom mu je stanju auto dok god moze da produzi registraciju...
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Generalno stav naseg naroda(ovde) je da ih interesuje da se dodje do nalepnice pa bilo kako bilo. 99% njih ni ne zanima sta se desava na tehnickim pregledima, niti ih zanima u kakvom su stanju kocnice, izduvni gasovi i sl. Ako se desi vracanje sa tehnickog onda se potezu veze i vezice i ide se na drugo mesto. Moj komsija koji je nekakav prosvetni radnik zadnjih 10 god nije ni vozio automobil na tehnicki, dakle nije sirotinja ali ga jednostavno boli uvo u kakvom mu je stanju auto dok god moze da produzi registraciju...
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Registracija vozila
kako bre godinama pokusavas da sredis kocnice aman, pa ne zivis u dzungli da nema majstora, tu ne treba da bude neki mehanicar koji radi u nasi ili u mercedesovoj fabrici, svaki iole normalan majstor ume da se pregleda i nadje problem u tim kocnicama, ne vozis boing, pa sve i da treba da izmenja sve sto mora na tim kocniama pocev od diskova, cevi, creva, cilindara, polcice, paknova koji god vec sistem kocenja bio u pitanju to nije neki posao niti neka investicija ako si ti resen da to platis i da budes miran ali izgleda ni tebe to mnogo ne tangira nego tako teras od danas do sutra po fazonu ako prodje prodje, ja stvarno ne mogu da skontam tu recenicu "pokusavam vec godinama" kao da treba zlato da nadjes a ne da sredis obicne kocnice
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Bukvalno, to se radi jednom, sve i da zahteva odlazak u drugi grad, odradi se jednom i kraj
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Re: Registracija vozila
Ja jesam za to da se popravi, hocu prosto da odem kod mehanicara, platim mu koliko trazi i da vise nemam problema sa time na tehnickim pregledima. Ali nikako da nadjem tog mehanicara koji ume da sredi doboš kocnice koje su tehnologija stara vise od 100 godina... Prosle godine su montirani novi paknovi, rucna je odlicna, ali na papucici zeza zadnji levi tocak. Gledacu da odradim tehnicki sledece nedelje, pa cu videti kakva je situacija.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Registracija vozila
Možda te zeza peti cilindar?
Ili servo uređaj...
Ili servo uređaj...
Re: Registracija vozila
ljubitelj je napisao: ↑28 Apr 2021, 22:32Kakav bre peti cilindar, to nova kola nemaju od 80tih ( ne računam Jugo, Lada i slično iz 60tih konstrukciono) sa uvodjenjem dijagonalnog sistema raspodele kočenja. Čak i 70tih je to već tako pravljeno, npr Golf 1.
Sredi te kočnice jednom, za sebe i zbog sebe.
Tehnički je nebitan.
Ja sam mislio da imam 5-ti cilindar, ali ljubitelj me malkice zbunio.
Re: Registracija vozila
Peti cilindar ne postoji kod auta sa ABS/ESP a koliko ja znam svaki Mercedes A klase ima obavezan ESP/ABS nakon one afere sa prevrtanjem.
Dodatno, peti cilindar imaju samo auti koji imaju zajedničku kočnicu na oba zadnja točka, na jednom hidrauličkom vodu, a taj koncept je napušten u auto industriji ranih 70tih godina jer nije bezbedan pri kočenju na mokrom ili lošijoj podlozi.
Ne znam odakle uopšte ideja i priča o petom clindru na bilo kom autu koji nije oldtimer...
dok je servo samo pojačavač pritiskanja pedale (koja je jedna jedina i zajednička je za sve točkove) kočnice.
Kao da je svemirski brod a ne prost i jednostavan sistem ( i auto) od svega nekoliko delova koji čine kočnice.
Dodatno, peti cilindar imaju samo auti koji imaju zajedničku kočnicu na oba zadnja točka, na jednom hidrauličkom vodu, a taj koncept je napušten u auto industriji ranih 70tih godina jer nije bezbedan pri kočenju na mokrom ili lošijoj podlozi.
Ne znam odakle uopšte ideja i priča o petom clindru na bilo kom autu koji nije oldtimer...
dok je servo samo pojačavač pritiskanja pedale (koja je jedna jedina i zajednička je za sve točkove) kočnice.
Kao da je svemirski brod a ne prost i jednostavan sistem ( i auto) od svega nekoliko delova koji čine kočnice.