Registracija vozila
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
I ja bih pre polovno, ispoliras tvoju levu stopaljku i polovnu desnu i sve bude kako treba.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Registracija vozila
Danas registrovan Audi 29.200 din u BG sa tehnickim.
Sent from my Galaxy S9+ using Tapatalk
Sent from my Galaxy S9+ using Tapatalk
- Puzo81
- Postovi: 3263
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Registracija vozila
Poslali mi poruku za corsaju, tehnički 2500RSD u NS u VBS na Novom Naselju.
Re: Registracija vozila
Pazi da ti ne naplate "troškove obrade dokumentacije".
- Puzo81
- Postovi: 3263
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Registracija vozila
Ako corsaja prođe tehnički zbog rđe
Pozvaću ih za komplet cenu rege za 1.0 12v 40kw 1998, max premijski stepen, bez štete.
Prošle god sa tehničkim bi tačno 11300RSD.
Pozvaću ih za komplet cenu rege za 1.0 12v 40kw 1998, max premijski stepen, bez štete.
Prošle god sa tehničkim bi tačno 11300RSD.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Registracija vozila
Ovde ban jedan za provokaciju, hvala
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Registracija vozila
Prosao Pug tehnicki, ceh=26200. (1.6 109 ks) Farovi nisu bili problem, pustaju sve sto ima homologaciju. Jedino sam xenone morao da zamenim obicnim, ali nisam ni vadio sijalice ni instalaciju, sve je ostalo kako jeste.
Сад му није ништа...
Re: Registracija vozila
Kako sve ostalo na svom mestu a stavio si halogene?
I zasto su te uopste smarali za xenone?
Mislim ja sam protiv "vas" koji ubacujete kineze u farove i smetate nama svima, ali nisam cuo da su nekog smarali za to evo prvi moj brat, ima te fuc*kin kineze i rekao im je da ih ima i nisu pravili problem(sto je strasno po meni), samo da nema folije sve moze.
Koji slepci, ono sto najmanje smeta ili uzrokuje nebezbednost oni to ne pustaju a ono krucijalno pustaju.
Zato smo tu gde jesmo, a i to nismo zasluzili, trebamo da smo jos gori kako razmisljamo da su nam folije najveci problem u saobracaju.
Traze dozvolu uvoznika da smes da zalepis nesto na prozor, a kad menjas pogonsko gorivo, to ti ne treba ne smatra se prepravkom vozila.
Pa je*ote samo da su prepisali iz nemackog ZoBSa posto sve tako rade samo jos vise zakomplikuju nego Nemci, ali tada ne bi mogli da uzimaju pare u budzet i odrzavati najvecu glupost kod nas ABS.
Sent from my Galaxy S9+ using Tapatalk
I zasto su te uopste smarali za xenone?
Mislim ja sam protiv "vas" koji ubacujete kineze u farove i smetate nama svima, ali nisam cuo da su nekog smarali za to evo prvi moj brat, ima te fuc*kin kineze i rekao im je da ih ima i nisu pravili problem(sto je strasno po meni), samo da nema folije sve moze.
Koji slepci, ono sto najmanje smeta ili uzrokuje nebezbednost oni to ne pustaju a ono krucijalno pustaju.
Zato smo tu gde jesmo, a i to nismo zasluzili, trebamo da smo jos gori kako razmisljamo da su nam folije najveci problem u saobracaju.
Traze dozvolu uvoznika da smes da zalepis nesto na prozor, a kad menjas pogonsko gorivo, to ti ne treba ne smatra se prepravkom vozila.
Pa je*ote samo da su prepisali iz nemackog ZoBSa posto sve tako rade samo jos vise zakomplikuju nego Nemci, ali tada ne bi mogli da uzimaju pare u budzet i odrzavati najvecu glupost kod nas ABS.
Sent from my Galaxy S9+ using Tapatalk
Re: Registracija vozila
Ugradnja TNG je poseban sučaj u pravilniku, zato ne traže saglasnost.
Re: Registracija vozila
Zasto bi to bio poseban slucaj, cito menjanje karakteristika, pogona, mase vozila itd...
Kad stavis folije nista se ne menja, ni masa vozila, ni vrsta pogona pa ni karakteristike samog vozila, a cak ako stavis providne tj. bez zatamnjenja folije stakla ostaju provinda samo svakako cvsca i bezbednija, pa ne trebas kaznjavati toga koji zeli biti bezbedniji u saobracaju po sebe.
Ali znam da je ovo Srbija i da mora biti sve obrnuto.
Kod nas se kaznjavaju ljudi koji voze na TNG, dok u normalnom svetu drzava subencionise takve vozace raznim putevima, recimo pored toga sto je jeftino u odnosu na B i D, vozaci u Japanu ni ne placaju registraciju ako voze na TNG oslobodjeni su iste kad vid drzave u borbi protivU zagadjenja, u Engleskoj imas 20% nizu registraciju plus mozes da vozis centrom grada i razno razne beneficije koje druge drzave daju svojim gradjanima koji koriste ekoloski cisto gorivo.
A kod nas sve suprotno, udarise akcizu na ekolosko gorivo, jako je skupo u odnosu koliko se jeftino dobiha kao nus produk prerade fosilnog goriva.
Istina kao ima beneficije na registraciju negde oko 200 din jeftinija ti je registracija u odnosu na B ako se dobro secam.
Da budemo jasni ja koristim najlosje po okolinu gorivo ali ne pricam o gorivu vec o shvatanju drzave sta znaci koriscenje takvog goriva za planetu.
Kod nas si kaznjen ako vozis tng dok si u svetu nagradjen.
Nasi smo miske na pare, u svetu se vodi racuna o zivotnoj okolini.
Da ne pricam da u svetu i hibridi i elektro automobili dobijaju slicne i vece beneficije, dok smo mi opet pametni pa mu ja sa TDI i onaj sa elektro motorom dodjemo isto.
Zato je Srbija tu gde jeste, a i ni tu gde smo nismo zasluzili da budemo.
Sent from my Galaxy S9+ using Tapatalk
Kad stavis folije nista se ne menja, ni masa vozila, ni vrsta pogona pa ni karakteristike samog vozila, a cak ako stavis providne tj. bez zatamnjenja folije stakla ostaju provinda samo svakako cvsca i bezbednija, pa ne trebas kaznjavati toga koji zeli biti bezbedniji u saobracaju po sebe.
Ali znam da je ovo Srbija i da mora biti sve obrnuto.
Kod nas se kaznjavaju ljudi koji voze na TNG, dok u normalnom svetu drzava subencionise takve vozace raznim putevima, recimo pored toga sto je jeftino u odnosu na B i D, vozaci u Japanu ni ne placaju registraciju ako voze na TNG oslobodjeni su iste kad vid drzave u borbi protivU zagadjenja, u Engleskoj imas 20% nizu registraciju plus mozes da vozis centrom grada i razno razne beneficije koje druge drzave daju svojim gradjanima koji koriste ekoloski cisto gorivo.
A kod nas sve suprotno, udarise akcizu na ekolosko gorivo, jako je skupo u odnosu koliko se jeftino dobiha kao nus produk prerade fosilnog goriva.
Istina kao ima beneficije na registraciju negde oko 200 din jeftinija ti je registracija u odnosu na B ako se dobro secam.
Da budemo jasni ja koristim najlosje po okolinu gorivo ali ne pricam o gorivu vec o shvatanju drzave sta znaci koriscenje takvog goriva za planetu.
Kod nas si kaznjen ako vozis tng dok si u svetu nagradjen.
Nasi smo miske na pare, u svetu se vodi racuna o zivotnoj okolini.
Da ne pricam da u svetu i hibridi i elektro automobili dobijaju slicne i vece beneficije, dok smo mi opet pametni pa mu ja sa TDI i onaj sa elektro motorom dodjemo isto.
Zato je Srbija tu gde jeste, a i ni tu gde smo nismo zasluzili da budemo.
Sent from my Galaxy S9+ using Tapatalk
Re: Registracija vozila
Mislim bas tako kako sam napisao, cela instalacija xenona, pa cak i sijalice xenonske su ostale da vise u faru, a umesto njih sam ubacio halogene i povezao direktno. Pretpostavljam da nisi otvarao moju temu, inace bi video da imam farove sa projektorima i xenone 4300k, tako da ja sigurno nikoga ne zaslepljujem..fubaler je napisao: ↑11 Mar 2019, 17:56Kako sve ostalo na svom mestu a stavio si halogene?
I zasto su te uopste smarali za xenone?
Mislim ja sam protiv "vas" koji ubacujete kineze u farove i smetate nama svima, ali nisam cuo da su nekog smarali za to evo prvi moj brat, ima te fuc*kin kineze i rekao im je da ih ima i nisu pravili problem(sto je strasno po meni), samo da nema folije sve moze.
Koji slepci, ono sto najmanje smeta ili uzrokuje nebezbednost oni to ne pustaju a ono krucijalno pustaju.
Zato smo tu gde jesmo, a i to nismo zasluzili, trebamo da smo jos gori kako razmisljamo da su nam folije najveci problem u saobracaju.
Traze dozvolu uvoznika da smes da zalepis nesto na prozor, a kad menjas pogonsko gorivo, to ti ne treba ne smatra se prepravkom vozila.
Pa je*ote samo da su prepisali iz nemackog ZoBSa posto sve tako rade samo jos vise zakomplikuju nego Nemci, ali tada ne bi mogli da uzimaju pare u budzet i odrzavati najvecu glupost kod nas ABS.
Sent from my Galaxy S9+ using Tapatalk
Сад му није ништа...
Re: Registracija vozila
Aha, izvadio si iz lezista, ok ja sam shvatio da ih nisi vadio a stavio H, pa mi se ucinilo da si pogresio zato pitam.
Nisam otvarao tvoju temu, ok ako si ubacio projektore, i sto imas 4300K i ne zaslepljujes nikoga ako si podesio sve kako treba.
Ostaje da samo zaslepljujes kad ima neravnina, brda kad ides na gore, to je ono sto kod mene radi auto nivelacija i verovatno nemas prskalice jer kad se zaprlja far baca na sve strane.
Ali 95% zaslepljenosti dolazi od stavljanja kineza u halogeni far koji nije predvidjen za xenon.
S toga me i cudi sto su te smarali za xenon em imas projektor em imas 4300K.
A brat ima H far i kineze doduse 4300K ja ga nagovorio jer ima najjace upotrebljivo svetlo na putu i njega nisu smarali uopste.
Umesto da mu ne daju da registruje auto oni cute.
Ono na moj nagovor sam mu kupio bar morimoto projektore sad samo treba da ih stavi jer ono je strasno sta radi njegov far.
Ja kad sam kupovao auto gledao sam posto zelim xenon iskljucivo auto sa fabrickim kod mene bixenon-om a tu spada i auto nivelacija i prskalice u braniku.
Vredi ceo sistem 1000 evra, i stvarno je savrseno.
Sent from my Galaxy S9+ using Tapatalk
Nisam otvarao tvoju temu, ok ako si ubacio projektore, i sto imas 4300K i ne zaslepljujes nikoga ako si podesio sve kako treba.
Ostaje da samo zaslepljujes kad ima neravnina, brda kad ides na gore, to je ono sto kod mene radi auto nivelacija i verovatno nemas prskalice jer kad se zaprlja far baca na sve strane.
Ali 95% zaslepljenosti dolazi od stavljanja kineza u halogeni far koji nije predvidjen za xenon.
S toga me i cudi sto su te smarali za xenon em imas projektor em imas 4300K.
A brat ima H far i kineze doduse 4300K ja ga nagovorio jer ima najjace upotrebljivo svetlo na putu i njega nisu smarali uopste.
Umesto da mu ne daju da registruje auto oni cute.
Ono na moj nagovor sam mu kupio bar morimoto projektore sad samo treba da ih stavi jer ono je strasno sta radi njegov far.
Ja kad sam kupovao auto gledao sam posto zelim xenon iskljucivo auto sa fabrickim kod mene bixenon-om a tu spada i auto nivelacija i prskalice u braniku.
Vredi ceo sistem 1000 evra, i stvarno je savrseno.
Sent from my Galaxy S9+ using Tapatalk
Re: Registracija vozila
Za xenon bez projektora bih stavio kaznu vecu nego za alkohol. Toliko bahato meni izgleda kad neko vozi u toj varijanti. Za autonivelaciju i prskalice nemam iskustva, ali verujem da u vecini slucajeva ne smetam drugima. Niko mi nikad nije blicao zbog toga.
Сад му није ништа...
Re: Registracija vozila
Pa ne bas med i mleko, zavisi sta je to normalni svet. Nemacka je subbvencije za TNG ukinula od oktobra 2017. i uvela zabranu opste ugradnje i znatno otezala (onemogucila) uvoz TNG opreme. Od 2021. vise nece ni biti moguca ugradnja TNG, sada traje prelazni period.
Vestacki je podignuta cena ugradnje TNG na skoro 3.000 evra cisto administrativnim preprekama a posledica je da opada broj vozila na TNG u Nemackoj, i to u vreme hiterije oko auta kao zagadjivaca po gradovima.
Cena TNG je pala na 0.49evra, slabo se kupuje.
Svedska je pre vise decenija proterala TNG i prakticno zabranila koriscenje u autu radi naplate veceg poreza na benzin/dizel.
Finska ima posebni dodatni porez na TNG da bi se sto manje koristio, opet zbog poreza.
Svuda su drzave alave i vrlo malo ili nimalo ne brinu o malim ljudima, "kaznjavaju" ako se nesto omasovi sto moze da ugrozi namicanje para. Nije crno bela slika, menja se tokom godina ta normalnost neke drzave.
Nismo mi tu specificni ali su okolnosti kod nas vrlo razlicite i generalno je kontraproduktivno i idiotski da se ovoliko oporezuje/ kaznjava koriscenje energije.
Nije samo TNG, preveliki porezi su na dizel, na toplotnu energiju, na struju (nedavno je 20% izrazeno u evrima poskupela struja za privredu), generalno nasa drzava ubija sve sto je vezano za privredni razvoj i rast ekonomije na zdravim temeljima a sakuplja po svaku cenu novac koji se trosi sakom i kapom na budzetske korisnike skoro pa bez jasne kontrole kako i zasto.
Cinjenica jeste da je sa stanovista postupka atestiranja/ provere neke izmene apsurdno da se prethodno trazi potvrda odnosno uputstvo proizvodjaca. Ako treba potvrda kojom prozivodjac odobri izmenu na vozilu onda je atest nepotreban, osnovna logika.
Postupak sa foilijama je primer aspurda administrativnog lavirinta.
(Nemacka je ukinula subvencije za solarne panele - koriscenje zelene obnovljive energije koja ne zagadjuje, puna usta ekologije a porezi su tu samo tako).
Re: Registracija vozila
Ne smetas u 99% situacija a za xenone bez projektora slazem se sa tvojim stavom.markoue je napisao:Za xenon bez projektora bih stavio kaznu vecu nego za alkohol. Toliko bahato meni izgleda kad neko vozi u toj varijanti. Za autonivelaciju i prskalice nemam iskustva, ali verujem da u vecini slucajeva ne smetam drugima. Niko mi nikad nije blicao zbog toga.
Sent from my Galaxy S9+ using Tapatalk