Registracija vozila
Re: Registracija vozila
To je samo izgovor da su kola najveci zagadjivaci, ali moraju na nesto da se vade
Re: Registracija vozila
Zato što bi se većina ljudi pobunila protiv toga iako bi bilo dobro za društvo u celini a državu zabole bitno je samo da se skupe poeni. Zato se i pribojavam da ne bude neka varijanta da smanje cenu za stare automobile.BigMazzy je napisao:Што не би имало? Хајка на аутомобиле као највеће загађиваче траје већ неко време, барем код нас, дестимулација за дизел возила и старије ЕУРО моторе свуда постоји......још ова мерења последње две године где смо међу првима по загађеном ваздуху......Apex je napisao:Po meni primarna stavka za oporezivanje treba da bude nivo zagađenja ali naravno da tako nešto nema šanse kod nas.
А већ кад мењају закон могли би да се угледају на ту ЕУ, где се не ради технички сваке године за нове аутомобиле, плаћа се порез и осигурање али не и технички, који код нас оде у небо са ценама.
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Re: Registracija vozila
Ма код нас је све могуће.
Прошла је ова фарса од пооштравања техничких прегледа само је искоришћена за дупло, тродупло поскупљење истих.
Јуче ми колега прича како је регистровао ауто без одласка на технички, кршева и даље има на улицама, да не спомињем аутобусе и камионе који диме као топлане из доба шездесетих.
Ови наши су матери да примене ЕУ прописе ал за њихов интерес.
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Прошла је ова фарса од пооштравања техничких прегледа само је искоришћена за дупло, тродупло поскупљење истих.
Јуче ми колега прича како је регистровао ауто без одласка на технички, кршева и даље има на улицама, да не спомињем аутобусе и камионе који диме као топлане из доба шездесетих.
Ови наши су матери да примене ЕУ прописе ал за њихов интерес.
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Registracija vozila
Meni je danas u DE stigao predracun za Ateku i Yarisa:
Ateka 2021, full kasko, plus parcijalni kasko, plus obavezno osiguranje, ukupno 412 evra.
Yaris 2014, samo parcijalni kasko (stakla i elementarne), plus obavezno, za samo 3k km godisnje, isti premijski stepen, 432 evra godisnje.
Bas velika razlika.
Porez 168 evra za Atecu i 68 za Yarisa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ateka 2021, full kasko, plus parcijalni kasko, plus obavezno osiguranje, ukupno 412 evra.
Yaris 2014, samo parcijalni kasko (stakla i elementarne), plus obavezno, za samo 3k km godisnje, isti premijski stepen, 432 evra godisnje.
Bas velika razlika.
Porez 168 evra za Atecu i 68 za Yarisa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Postovi: 17
- Pridružio se: 31 Avg 2020, 20:17
- Garaža: BMW E60 525D
Re: Registracija vozila
bice to neki smesni procenti, tipa auto 15 godina star a recimo 2.5 umesto da kosta registracija 60k kostace mozda 55k ili tako nesto... Nema sanse da spuste tipa 20-30%.
Re: Registracija vozila
Bez smanjenja poreza za najmanje 50-60% od sadašnjeg nema smisla cela egzibicija u odnosu na 2,001-3,000 ccm klase vozila s obzirom da je ionako udeo tih vozila u ukupnom broju mizeran u privatnom vlasništvu.
Kako državni/javni auti ionako ne plaćaju porez njihov uticaj na budžet je neutralan ma koliki je porez, pa i to smanjenje ne bi uticalo na ukupni novac.
Ali zato ima mnogo vozlila klase 1000-1,6000 ccm koja plaćaju višestruko manje poreze, 5 i više puta (čak i 10 puta prema 3,000ccm) u odnosu na gornju kategoriju pa je za očekivati da se tu u tabelama najviše prikazao manjak uplate novca u odnosu na ranije godine (i decenije od kada je ovako kategorisan porez uveden beše 1997. godine) po strukturi zapremine motora pa će se verovatno tu dogoditi povećanje 10-20-30% već koliko bude alavost da se sada iz ove grupe zagrabi dodatni porez.
Neko opšte smanjenje poreza mislim da je iluzorno očekivait od ove ekipe koja zadnjih 8 godina samo povećava sve poreze, pa je čak i opšti PDV povećala sa 18 (8) na 20(10) % i uvela akcize na proizvode poput struje koji nikada nisu bili u toj kategoriji.
Svake godine porezi na imovinu rastu, sve više evra treba uplatiti za istu stvar.
Kako državni/javni auti ionako ne plaćaju porez njihov uticaj na budžet je neutralan ma koliki je porez, pa i to smanjenje ne bi uticalo na ukupni novac.
Ali zato ima mnogo vozlila klase 1000-1,6000 ccm koja plaćaju višestruko manje poreze, 5 i više puta (čak i 10 puta prema 3,000ccm) u odnosu na gornju kategoriju pa je za očekivati da se tu u tabelama najviše prikazao manjak uplate novca u odnosu na ranije godine (i decenije od kada je ovako kategorisan porez uveden beše 1997. godine) po strukturi zapremine motora pa će se verovatno tu dogoditi povećanje 10-20-30% već koliko bude alavost da se sada iz ove grupe zagrabi dodatni porez.
Neko opšte smanjenje poreza mislim da je iluzorno očekivait od ove ekipe koja zadnjih 8 godina samo povećava sve poreze, pa je čak i opšti PDV povećala sa 18 (8) na 20(10) % i uvela akcize na proizvode poput struje koji nikada nisu bili u toj kategoriji.
Svake godine porezi na imovinu rastu, sve više evra treba uplatiti za istu stvar.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14196
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Ajde što se uvode akcize, već postoji PDV na akcize, a akcize su same po sebi vrsta poreza.
TapaT
TapaT
Re: Registracija vozila
To je specijaltet.
I PDV na naknade, na takse i svašta nešto po istom principu poreza na porez.
Pa tako se računa i pri uvozu robe ili usluge, osim carine obračunate na robu, plaća se PDV na robu i PDV na carinu.
I PDV na naknade, na takse i svašta nešto po istom principu poreza na porez.
Pa tako se računa i pri uvozu robe ili usluge, osim carine obračunate na robu, plaća se PDV na robu i PDV na carinu.
Re: Registracija vozila
Jesi li siguran u ovo?
Re: Registracija vozila
Пошто су скоро радили ребаланс буџета, а иду избори и евро мора да се задржи на тренутном курсу, јер у супротном ће скочити и просечна плата којом се хвале на сва уста би онда пала у еврима, тешко да ће себи избити новац из џепа.
И онако се аутомобили преко 2000 кубика све слабије купују и увозе, а да нису хибриди итд, па ми се чини да ће направити ту неки компромис и ребнути мало и ове испод 2000 кубика......
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
И онако се аутомобили преко 2000 кубика све слабије купују и увозе, а да нису хибриди итд, па ми се чини да ће направити ту неки компромис и ребнути мало и ове испод 2000 кубика......
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Malom procentu osetno bolje, a velikom malko losije. To je recept da se odrzi
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Za dva auta sada placam vise od 1500 evra, a prilicno sam siguran da cu posle bilo kakve izmene placati jos vise.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...