Registracija vozila

Stanje na putevima, registracija, osiguranje i druge informacije
Odgovori
Korisnikov avatar
Sinisa G.
Postovi: 2425
Pridružio se: 11 Feb 2014, 11:25
Garaža: GTS, EVO500, GSI
Lokacija: Beograd, Grac

Re: Registracija vozila

Post od Sinisa G. » 20 Jan 2020, 23:05


Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23795
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Registracija vozila

Post od dragvorl » 20 Jan 2020, 23:24

Ubacis gas i postaje euro 4. :uf:
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

ljubitelj
Postovi: 10567
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Registracija vozila

Post od ljubitelj » 21 Jan 2020, 09:11

Barem.
A možda i Euro 5. Svakako sagoreva bez ikakvih čvrstih čestica, što je bolje od važeće Euro 6d u tom aspektu.

lami
Postovi: 3264
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Registracija vozila

Post od lami » 21 Jan 2020, 09:53

Sta ce mi pojas, registracija ne treba da se placa, sve je to pokriveno sa PDVom, parkirao auto na zelenoj povrsini, parking servis nije potreban... lele

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13014
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Registracija vozila

Post od Saša » 21 Jan 2020, 11:13

Ovaj čovek je u pravu u većini stvari iako na prvu loptu deluje kao neki ludak. Problem je što smo mi jednostavno pičkice, nećemo da se bunimo, bojimo se kazni i pristajemo na sve ove harače. Uzeli kilo farbe, iscrtali linije i naplaćuju parkiranje... Sa kojim pravom, zaista? Najveća otimačina od strane "države" kod svih goriva je kod TNG-a i metana koji su ubedljivo najčistija i najekološkija goriva na koje može SUS motor da se vozi... A ovamo nam smetaju zagađenja vazduha? I tako dalje, i tako dalje..... :(

Korisnikov avatar
Vladapetr
Postovi: 9821
Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
Lokacija: Beograd

Re: Registracija vozila

Post od Vladapetr » 21 Jan 2020, 11:20

Dal' si ozbiljan? Ovo je klasičan lokalni mrsomud, žali bože vremena potrošenog na gledanje.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13014
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Registracija vozila

Post od Saša » 21 Jan 2020, 11:21

Vrlo sam ozbiljan.

lami
Postovi: 3264
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Registracija vozila

Post od lami » 21 Jan 2020, 12:02

Sasa, za to da drzava uzima pare od parkiranja, pa te pare zavrsavaju bog zna gde, jeste, ali zamisli da na odredjenim delovima mozes da parkiras koliko hoces, kako bi mogao uopste da dodjes u centar i obavis ono sto tebi treba. Parking servis je nazalost neophodan. Registracija se svuda placa, negde vise, negde manje, ali on svoj budzeni kadet ne bi mogao da registruje u Nemackoj, na primer.

Послато са SM-G950F помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13014
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Registracija vozila

Post od Saša » 21 Jan 2020, 12:18

Autom u principu ne bi ni trebalo da se ide u centar, već javnim prevozom (a koji je kod nas loš ili nikakav, znamo i zbog čega). Nisam rekao da je taj čovek u svemu u pravu, auto treba da bude registrovan, naravno, ali je u mnogim stvarima itekako u pravu. Imali smo plaćen i važeći atest na plinske uređaje u trajanju od 10 godina koji su nam preko noći poništili i naterali nas da radimo "reatest" na svakih 5 godina. Nakon tog moramo da promenimo pola savršeno ispravnog uređaja i da kupimo i ubacimo nove delove (ne postoji više ni mogućnost provere ispravnosti boce, recimo). Umesto da subvencionišu ugradnju plinskih uređaja u automobile i da vožnju na ta (koliko-toliko) ekološka goriva stimuliraju, oni ("država") umesto toga smišljaju nove namete, na ta goriva udaraju najveće akcize i teraju ljude da pređu na smrdljive i otrovne dizele. I to je po vama O.K?
Šta je sa porezom na luksuz ako voziš automobil sa kubikažom većom od 2000 ccm? I to je u redu? Dalje, oslobodili su nedavno tog poreza samo vlasnike luksuznih SUV hibrida - misliš li da nekom ko je dao 40.000 i više evra nešto znači 700 evra na godišnjem nivou? Odnosno tih 400 evra uštede? Najobičnije ulice sa kilom farbe iscrtali i naplaćuju parkiranje kao da bi uveli nekog reda i bilo nam "lakše"!? Pa što ne gradite javne garaže i parkinge tamo gde ih nema pa tu naplaćujte parkiranje do mile volje... ? Kuda ide novac od putarina, akciza, registracija, osiguranja, PDV-a na usluge, delove i ostalo vezano za automobile...? Misliš li da to zaista ide za pravu namenu?
Odem na jebeni tehnički pregled, završe ga za 10 minuta ili manje i onda kao idiot sedim sa "majstorima" preostalih 20 minuta da mogu da idem. I taj cirkus su onda još poskupeli 4X!!?? Alo, i slovima: četiri puta. Odjednom. Toliko je toga pogrešnog u ovoj nazovi državi da bi to mogao nabrajati do beskraja. Sistem je jednostavno osmišljen da sebe drži na životu nauštrb većine koja to plaća. I to je poenta svega.
Poslednja izmena od Saša u 21 Jan 2020, 12:40, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
Sinisa G.
Postovi: 2425
Pridružio se: 11 Feb 2014, 11:25
Garaža: GTS, EVO500, GSI
Lokacija: Beograd, Grac

Re: Registracija vozila

Post od Sinisa G. » 21 Jan 2020, 12:40

lami je napisao:
21 Jan 2020, 12:02
ali on svoj budzeni kadet ne bi mogao da registruje u Nemackoj, na primer.

Послато са SM-G950F помоћу Тапатока
Zbog radi cega?

lami
Postovi: 3264
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Registracija vozila

Post od lami » 21 Jan 2020, 13:02

Morao bi za sve delove da ima sertifikat o usaglasenosti, odnosno, mogao bi da ga zbudzi, ali bi to kostalo vise i bio dugotrajnini proces nego nrp atest plina kod nas. Mislim da kad je clan maniaxx pricao o tehnickom u Sloveniji, da je spomenuo da je neophodno da imas felne koje su sertifikovane, ne da se gleda samo dimenzija..

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13014
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Registracija vozila

Post od Saša » 21 Jan 2020, 13:05

Sve što njemu treba je plinska boca sa važećim rokom trajanja i elektro-ventil na istoj boci (a kojeg sada verovatno nema, jer ranije nije zahtevan za Venturi uređaje). Ne traže ni tamo bog za kakvu svemirsku tehnologiju. A što se tiče ostatka auta, naravno da sve mora da bude kako je fabrika propisala.

drvopro
Postovi: 40
Pridružio se: 02 Avg 2019, 18:32

Re: Registracija vozila

Post od drvopro » 21 Jan 2020, 13:10

lami je napisao:Sta ce mi pojas, registracija ne treba da se placa, sve je to pokriveno sa PDVom, parkirao auto na zelenoj povrsini, parking servis nije potreban... lele

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Kada kažemo registracija mislimo na ukupan trošak.
Jedino smislen i logičan trošak je osiguranje. No ako se neko seća poplava iz 2014-14 kada je naprasno poskupelo obavezno osiguranje za 40%. Da bi se isfinansirao trošak poplava.
Porez na upotrebu je iz vremena 90-ih godina kada su se tražili dodatni izvori prihoda i on je besmislen.
Besmislene su i takse i naknade sve to stoji u ceni goriva.
Šta reći za tehnički pregled a ne zaplakati od muke? Važi i za nova vozila, ne radi se pregled izduvnih gasova.
Besmislen je trošak tablica i saobraćajne dozvole jer to nama vozačima ne treba, treba državi i policiji da nas kontroliše.
Korišćenje tng-a. Uvedeni atesti da bi AMSS imao stabilan izvor finansiranja odnosno reketiranja gradjana. Ako boca traje 20 godina a traje, pa ko si ti da to smanjiš 4 puta pa onda i lupiš porez u vidu atesta? Prva mera smanjenja zagadjenja je mogao biti plan prelaska sa fosilnih goriva na električna mogla je da bude, jer smo siromašna zemlja, promocija tng i relaksacija troškova vezana za to u recimo narednih 10 godina. Dakle ukidanje taksi naknada smanjenje akciza podsticanje uvoza ako se već mora uvoziti vozila na benzin itd. Ali se naravno držati tog plana kako vi građani znali šta da rade i kako da se prilagođavaju.
Svetlo danju. Uveli to Austrijanci pre nas. No oni za svaku meru imaju monitoring. Uvideli sledeće. Apsolutno se nije povećala bezbednost. Zaključili da su motoristi postali ugroženiji jer pošto sad svi imaju upaljena svetla oni su postali manje vidljivi. Pa su tu meru posle dve godine ukinuli. A Austrija je severnije od nas.
Parkiranje, neko kaže gde bi parkirali? Recimo postoje mesečne karte za parkiranje za stanovnike koji su u zonama a to košta oko 400din. mesečno. To obesmisljava osnovni razlog naplate i ograničavanja parkiranja po satu. Ti parkinzi su kao i pre uvodjenja naplate zauzeti 99%. Uostalom da, mi smo to napravili, to su javne površine koje su ili bile namenjene parkiranju kao deo ulice ili su oteli trotoare pešacima.
I tako dalje...

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока


Korisnikov avatar
Pulp Fiction
Postovi: 1629
Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
Garaža: Astra G 1.7 dti

Re: Registracija vozila

Post od Pulp Fiction » 21 Jan 2020, 14:14

Ovaj lik gore podseća ona one američke ''Sovereign citizen movement''. I oni imaju razne fiks ideje, o tome šta država može, šta treba da plaćaju, najpoznatiji su i pun yt je njih kad se svađaju sa policijom oko vozačke dozvole, jer oni kao ne ''voze'' oni ''putuju''..A imaju pravo na ''traveling'', uglavnom tamo se ne završi dobro to, ali eto ima ih..

ljubitelj
Postovi: 10567
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Registracija vozila

Post od ljubitelj » 21 Jan 2020, 17:48

lami je napisao:
21 Jan 2020, 12:02
ali zamisli da na odredjenim delovima mozes da parkiras koliko hoces, kako bi mogao uopste da dodjes u
centar i obavis ono sto tebi treba.

Registracija se svuda placa,

Послато са SM-G950F помоћу Тапатока
Slažem se sa suštinom opisanom u videu, da je cilj svega što država radi otimanje para a ne uredjenje i stvaranje sistema koji funkcioniše u korist gradjana da njima bude bolje i lakše.

Evo zamišljam da se vremenski organičava parkiranje u zoni bez ovako visoke cene parkiranja (visoke prema 39,000 koliko je zvanična medijana plate u Srbiji) i recimo plaća 10 dinara po satu.
Dakle, da cena ne bude osnov fnckionisanja nego vremensko ograničenje.

Registracija se nigde, barem ja nisam čuo, ne plaća kao kod nas da se svake godine iznova upisuje auto u registar vozila, i da se plaća opštinska komunalna taksa pa još i prema kubikaži.

U Nemačkoj npr registracija se plaća jednom. Jedino se državi plaća porez, i to ne avansno kao kod nas za godinu dana unapred (bez da dobijemo kamatu od države) već u mesečnim iznosima tj tekuće mesec za mesec.
Pri kupoprodaji ne postoji kod nas izmišljeni porez na prenos apsolutnih prava, jednostavno kada kupiš/prodaš ništa ne plaćaš državi.
TNG boca se samo jednom atestira, i to pri proizovdnji. Ne postoji atest ugradnje niti postoji reatest, niti postoji obavezna zamena boce nakon 10 godina (za isti auto u kome je ugrajena, ako se prebacuje u drugi auto onda treba novi atest).

Da ne govorimo o tome da je u Nemačkoj manji iznos poreza nego kod nas, što će reći da je kod nas debelo preplaćen porez mereno medijalnom platom.

Čovek je 100% u pravu, država je osmislia sistem pljačkanja gde je sama svrha nečega otimanje para bez da postoji ikakva realna potreba ili usluga države.

Nedavni primer je bio sa izmišljenim rokom trajanja registarskih tablica od 9 godina, izmišljanjem pre toga promene šifarnika za boje vozila, pa zmišljanje promene kilaže vozila, pa izmišljanje za mopede registracije, izmišlajnje atesta za folije na staklima zbog zvanično navodne promene vatrootpornosti stakla i mogućnosti požara, pa izmišljanje da za već atestirane fabričke kuke za vuču treba i dodatni lokalni srpski atest,...a verovatno se nisam setio svih ovih fora za uzimanje para.

I ja mislim da je sistem kazni osmišljen baš kako je naveo u videu, metod da se uteruju pare radi samih para a ne radi svrhe povećanja bezbednosti ili promene stanja svesti.

Tzv. porez na luksuz gde neproprocionalno ekstremno skaže porez na 1999+ ccm motore je uveden navodno za popunu ratnog budžeta tokom vanrednog stanja 1999. , kao dok traje rat da se pomogne državi.

Rat je odavno završen, porez je ostao i još povećavan više puta.
Nije sporno da se veća kubikaža jače oporezuje ali jeste sporno da se 5 puta više poveća iznos umesto linearno prema porastu kubikaže.

U Nemačkoj, opet primer, je porez bio prema kubikaži ali tako da je fiksan iznos na 100ccm pa se taj fiksni iznos množi kao koeficijent prema stvarnoj kubikaži.

I onda je 2,100 kubika, tek neznatno veći iznos od poreza za 1900 ccm. I sve tako proporiconalno.

Moglo bi dugo da se priča, čovek je ubo suštinu. Država sve radi samo radi uzimanja para, nikako joj ne odgovara da kazna bude zatvorska.

Odgovori