Registracija vozila
Re: Registracija vozila
Cinjenica je da i u DE, CH i IT moras da imas papire tj sertifikate za sve delove koji se ugrade na autu, takodje se takvi delovi i zavode u saobracajnoj npr. koje su opruge, koji paket spojlera, koji izduv itd. Vozio sam svojevremeno alfu 33 koja je kompletno bila preradjena u strauli-motorsportu u CH, vesanje, izduv, felne, enterijer, neki detalji spolja i svaki deo je bio upisan u njihovoj saobracajnoj a i za svaki deo sam dobio sertifikate proizvodjaca, mislim da ih jos negde imam sacuvane...
Takodje je i cinjenica da su nasi izmajmunisali sa zakonom i preterali sa nekim stvarima, ravnamo se nesto sa evropom a kasnimo za njima 30 godina u svakom pogledu, ja razumem da zezaju za neke stvari ali bas preteruju sa glupostima
@A170T
Retzrovizore na puntu stavite kak mozete, ja bih ih pricvrstio bilo kako samo da stoje, pa kad prodjes teh. vratis te koji su bili i koji stoje kako treba ako su vec vrata secena da se ubudze.
Takodje je i cinjenica da su nasi izmajmunisali sa zakonom i preterali sa nekim stvarima, ravnamo se nesto sa evropom a kasnimo za njima 30 godina u svakom pogledu, ja razumem da zezaju za neke stvari ali bas preteruju sa glupostima
@A170T
Retzrovizore na puntu stavite kak mozete, ja bih ih pricvrstio bilo kako samo da stoje, pa kad prodjes teh. vratis te koji su bili i koji stoje kako treba ako su vec vrata secena da se ubudze.
- Joker
- Postovi: 495
- Pridružio se: 23 Jan 2016, 15:43
- Garaža: Kamiq Ambition 1.0 TSI DSG
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Pre par nedelja kada sam bio na tehničkom, pitam radnika da li može da bude problem ugradnja parking senzora. Kaže sve se smatra prepravkom što nije fabrički i treba atest. Naravno da ti niko u Srbiji neće izdati atest za ugradnju parking senzora, sa druge strane ja ne znam da li je tvoj auto iz fabrike izašao sa parking senzorima ili nije pa neće biti problem na tehničkom. Ali šta ako neko sedne u auto i vidi onaj kineski displej i kaže aaa ne može, ugradio si parking senzore, izvadi ih, ali da ako ih izvadiš imaš rupe na braniku pa ni to ne može itd.
Mogu da naprave problem od sitnice koja u ovom slučaju pomaže vozaču a ništa nije skarabudženo.
Mogu da naprave problem od sitnice koja u ovom slučaju pomaže vozaču a ništa nije skarabudženo.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Ma ja se slazem da je sve ovo sto oni trenutno rade idiotski, samo sam ja iz price razumeo da je brat od A170 skoro uzeto tog Punta iz Italije, a ne da ga ima 5 godina.Grujic je napisao: ↑28 Maj 2019, 06:58Pa i nisi bas u pravu.
Ovako, na ovaj nacin, ovo je besmisleno.
Godinama je moglo sve, ljudi su mogli da modofikuju kola, a sada problem. Papire, sertifikate nikad nisu trazili, kao ni ateste koji niti su postojali, niti sada postoje.
Uostalom, kg je pisao, i DE ako stavis neki deo on mora imati sertifikat. Ja sada da kupim after market farove koji svetle isto samo izgledaju drugacije, i da dobijem papir uz njih, opet necu proci tehnicki. Npr stavim neke hella cuning farove.
A da stavim kao fabricke, samo neki kineski krs, onda mogu da prodjem. Koja logika?
Послато са HTC U Play уз помоћ Тапатока
Najgore od svega je sto se svuda cuju oprecna iskustva, nekoga ne puste bez cepa na braniku, a neko prodje sa ksenonima, nizim opruama, i sl.
Re: Registracija vozila
Registrovan e46 320d 110kw 2004
26000.00 + 4000.00 tehnicki.
Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
26000.00 + 4000.00 tehnicki.
Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Re: Registracija vozila
to je ono najgore sto su razliciti aršini, postoje jasno definisane stvari u pravilniku i postoje one koje su date na slobodnu pricenu tehnickom pregledu.Kuzmanovic je napisao: ↑28 Maj 2019, 11:26
Najgore od svega je sto se svuda cuju oprecna iskustva, nekoga ne puste bez cepa na braniku, a neko prodje sa ksenonima, nizim opruama, i sl.
Bas sam skoro pricao sa jednim likom sa tehnickog, kaze i njih neke stvari bune koje nisu jasno definisane nego oni moraju da vagaju dal da puste takav auto ili ne, cak mi i pokazivao da vidim te neke članove pravilnika kako su ispisani ali iskreno nije me previse zanimalo da citam, e sad onaj ko se frči da mu zbog gluposti ne zatvore tehnicki taj te zeza za svaku glupost jer nece da rizikuje svoj posao tako da sve zavisi od tehnickog pregleda zato treba otici na vise tehnickih i raspitati se pa gledas gde ces najbolje proci.
Re: Registracija vozila
Opet sve zavisi od tehnickog do tehnickog. Zasto bi mi neko zabranio da stavim parking senzore? Ovde kod mene, u toplickom okrugu, pustaju dosta. Prijatelj ima BMW ugradio ksenone i ima fabricke projektore i pustili ga. Jedino sto je morao da skida folije jer nema atest. Opet pustaju dosta.
- Joker
- Postovi: 495
- Pridružio se: 23 Jan 2016, 15:43
- Garaža: Kamiq Ambition 1.0 TSI DSG
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Nije on rekao da bi me vratio zbog parking senzora, prošao bi zato što ne može da utvrdi da li su fabrički ili nisu (možda ga to ni ne zanima), samo kažem oko kakvih gluposti mogu da naprave problem ako baš hoće.
Re: Registracija vozila
Na osnovu cega oni znaju da li je nesto fabricki ili ne? Moje su drndali za hondu iako su svi spojleri fabricki isli u sport paketu.
- Joker
- Postovi: 495
- Pridružio se: 23 Jan 2016, 15:43
- Garaža: Kamiq Ambition 1.0 TSI DSG
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Nemam pojma. Verovatno ne mogu sve da znaju, problem je što ti treba da dokažeš da je fabrički a ne on da nije fabrički.
Re: Registracija vozila
pa oni ne znaju to je problem i onda kad nesto ne znaju teraju tebe da dokazujes ili skidas ako ne mozes da dokazes, idiotizam
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Registracija vozila
Problem je sto nestrucni pokusavaju zavesti red i usput uzeti lovu.
Sve sto potencijalno na slici moze izgledati da nije fabrika uglavnom ne moze, cuvaju sebe ako im dodje kontrola, ono sto se ne vidi na slici zabole ih.
Na dosta tehnickih pregleda ne kontrolisu uopste visinu snopa farova, ali zato ako farovi smrde da nisu fabricki ili su aftermarket ksenoni (a u 99% slucajeva lako provale kao sto i mi provalimo) onda ne moze.
Sve sto potencijalno na slici moze izgledati da nije fabrika uglavnom ne moze, cuvaju sebe ako im dodje kontrola, ono sto se ne vidi na slici zabole ih.
Na dosta tehnickih pregleda ne kontrolisu uopste visinu snopa farova, ali zato ako farovi smrde da nisu fabricki ili su aftermarket ksenoni (a u 99% slucajeva lako provale kao sto i mi provalimo) onda ne moze.
Re: Registracija vozila
Kontrolorima tehničkog pregleda ostavljena je mogućnost da izraze sumnju u nešto. Bukvalno tim rečima je definisano. Znači on može izraziti sumnju u tačnost mase vozila, recimo, i poslati te na utvrđivanje tehničkih karakteristika. Isto tako može izraziti sumnju da je nešto na vozilu prepravljeno. Za neka manje zastupljena vozila ni oni sami ne znaju šta je fabrički, a šta nije. U suštini sama ideja da sve mora biti fabrički je glupa jer nemoguće je utvrditi baš svaki detalj.
Evo par primera oko kojih se vodila rasprava na forumu tehničkih pregleda.
Chrysler Voyager. Da li su pragovi original ili ne.
Na kraju su naterali čoveka da skine ali priznali su da bez njih izgleda još gore i da ipak možda nije trebalo da ih skida.
Drugi primer: Yugo sa dodatnim farovima.
Po mom mišljenju trebalo je samo da ispitaju da li je snop svetlosti kako treba. Ovo ne može nikako da škodi, a da koristi svakako može. U suštini lako su mogli da isprate instalaciju i videli bi da li je budženo ili ne. S druge strane, to što je desni žmigavac mala privreda i što je mutan, nije im smetalo
Evo par primera oko kojih se vodila rasprava na forumu tehničkih pregleda.
Chrysler Voyager. Da li su pragovi original ili ne.
Na kraju su naterali čoveka da skine ali priznali su da bez njih izgleda još gore i da ipak možda nije trebalo da ih skida.
Drugi primer: Yugo sa dodatnim farovima.
Po mom mišljenju trebalo je samo da ispitaju da li je snop svetlosti kako treba. Ovo ne može nikako da škodi, a da koristi svakako može. U suštini lako su mogli da isprate instalaciju i videli bi da li je budženo ili ne. S druge strane, to što je desni žmigavac mala privreda i što je mutan, nije im smetalo
Re: Registracija vozila
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Registracija vozila
Ovo za Juga gore je dozvoljeno, i prema pravilniku za ECE zoni gde i mi pripadamo.
U njemu su definisane mere u milimetrima, zone za poslavljanje dodatnih farova, sve vrlo jasno i dozvoljeno.
Ne bi uopste trebalo da bude sporno ikome ko je tehnicke struke a kamolo kontroloru na pregledu.
Osim ako nije nesto eksplicitno navedeno da ne moze kod nas lokalno od strane nase policije verujem da nema osnove za bilo kakvu primedbu.
Mislim na Jugo 2 slike iznad, uostalomi takav set se i prodavao kao dodatna oprema, sve regularno sa atestom (Saturnus, Ljubljana) ako se dobro secam perioda Juga.
U njemu su definisane mere u milimetrima, zone za poslavljanje dodatnih farova, sve vrlo jasno i dozvoljeno.
Ne bi uopste trebalo da bude sporno ikome ko je tehnicke struke a kamolo kontroloru na pregledu.
Osim ako nije nesto eksplicitno navedeno da ne moze kod nas lokalno od strane nase policije verujem da nema osnove za bilo kakvu primedbu.
Mislim na Jugo 2 slike iznad, uostalomi takav set se i prodavao kao dodatna oprema, sve regularno sa atestom (Saturnus, Ljubljana) ako se dobro secam perioda Juga.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23797
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Registrovan danas Stilo 1.9, 2. premijski stepen 31500.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money