Registracija vozila
Re: Registracija vozila
Mali off, koliko bi otprilike moglo da kosta farbanje zadnjeg branika?
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
Re: Registracija vozila
menjaj tehnicki, ja sam vise auta terao sa fabrickim sajtnama i spojlerima pozadi i niko pitanje nije pravio. Takodje boja branika ili bilo kog dela auta ako se razlikuje ne sme biti predmet vracanja sa tehnickog, provereno, za takve stvari mozes da ih prijavis ili bar zapreti prijavom mozda promene misljenje, znam par slucajeva.
sto se tice izduva, tu su misljenja razlicita, pa valjda kako se zalomi, mene su npr. na alfi 156 terali da skidam ukrasni hrom zavrsetak.
grande punto iz uvoza je imao sportski lonac komplet sa 2 cevi pozadi koji je u CH bio zaveden u saobracajnoj ali ovde me nisu pustili, sto ajde i ima nekog smisla stvarno su cevi strcale i bole oci.
imao sam alfu 147 isto iz uvoza sa komplet sportskim loncem, doduse takav slican je i fabricki posto je bila TI verzija, ona je prosla bez problema i da ne nabrajam dalje situacije ali u mom slucaju od nekih 5-6 auta bilo je kako se zalomi sto se izduva tica.
sto se tice izduva, tu su misljenja razlicita, pa valjda kako se zalomi, mene su npr. na alfi 156 terali da skidam ukrasni hrom zavrsetak.
grande punto iz uvoza je imao sportski lonac komplet sa 2 cevi pozadi koji je u CH bio zaveden u saobracajnoj ali ovde me nisu pustili, sto ajde i ima nekog smisla stvarno su cevi strcale i bole oci.
imao sam alfu 147 isto iz uvoza sa komplet sportskim loncem, doduse takav slican je i fabricki posto je bila TI verzija, ona je prosla bez problema i da ne nabrajam dalje situacije ali u mom slucaju od nekih 5-6 auta bilo je kako se zalomi sto se izduva tica.
Re: Registracija vozila
Brat kada je prvobitno krenuo na tehnicki vratili su ga zbog 3 stvari, retrovizora, sirokog sportskog auspuha i secenog branika. Drugih problema vise nije bilo. Onda smo otisli u susedni grad na drugi tehnicki pregled za njihovo misljenje.
Njihovo misljenje (sazeto):
Dobro je da imas Fiat poklopce za alu felne, to ti je isto bitno. Branik sa auspuhom moras da "saniras", kupi novi auspuh, kupi novi branik, nigde te nece pustiti ovako. Retrovizori jesu vizuelno lepi ali i to moras da menjas. Sajtne nisu homologovane, mora da se atestira tako da i to skines. Spoiler ti se skida tu i tu, nije fabricki. Kocioni diskovi osteceni tako da ni to ne valja.
Cisto izivljavanje.
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
Njihovo misljenje (sazeto):
Dobro je da imas Fiat poklopce za alu felne, to ti je isto bitno. Branik sa auspuhom moras da "saniras", kupi novi auspuh, kupi novi branik, nigde te nece pustiti ovako. Retrovizori jesu vizuelno lepi ali i to moras da menjas. Sajtne nisu homologovane, mora da se atestira tako da i to skines. Spoiler ti se skida tu i tu, nije fabricki. Kocioni diskovi osteceni tako da ni to ne valja.
Cisto izivljavanje.
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
Re: Registracija vozila
Pa jel imate ateste za te 3 stvari koje si pomenuo?
Pragove ima svaki auto, sastavni su deo karoserije , da ne mislis mozda na neku naknadnu nadogradnju/ prepravku.
A otkuda i zasto uopste je (neko) prepravljan auto, to je pocetak i uzrok problema
SLicno sportski izduv, zasto losije i skuplje resenje od fabrike?
Pragove ima svaki auto, sastavni su deo karoserije , da ne mislis mozda na neku naknadnu nadogradnju/ prepravku.
A otkuda i zasto uopste je (neko) prepravljan auto, to je pocetak i uzrok problema
SLicno sportski izduv, zasto losije i skuplje resenje od fabrike?
Re: Registracija vozila
Losije i skuplje kao i jeftinije i bolje bas i ne idu ruku pod ruku.
Bar u 99% slucajeva.
Naravno da je u vecini stvari skuplje bolje jer da nije svi bi to "bolje" imali ma o cemu da je rec.
Bar u 99% slucajeva.
Naravno da je u vecini stvari skuplje bolje jer da nije svi bi to "bolje" imali ma o cemu da je rec.
Re: Registracija vozila
Nemamo nikakve ateste, ja koliko sam znao atestira se samo TNG. Auto je tuniran za trke u Italiji od strane neke GS Touring firme, imao je neonske sijalice ispod motora, ima elektroniku za Nitro tako da je i to nekad bilo na autu. Prohromski sportski izduv koji dodaje nekoliko ks vise motoru. Citav enterijer se razlikuje od klasicnih automobila. Pre nego sto je auto uvezen u Srbiju sve to je skinuto i vraceno na neko (skoro) default stanje.
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
Poslednja izmena od A170T u 23 Maj 2019, 16:34, izmenjeno 5 puta ukupno.
Re: Registracija vozila
Dobro je da imas Fiat poklopce za alu felne inace te uopste ne bi pustili.
Znaci Boze sacuvaj sta sve se desava u ovoj zemlji. Pustaju ove sto ugradjuju ksenone u farove bez sociva i koji nisu napravljeni za ksenon, iscoravise me vise. Dodje mi da im izlupam sve farove.
Znaci Boze sacuvaj sta sve se desava u ovoj zemlji. Pustaju ove sto ugradjuju ksenone u farove bez sociva i koji nisu napravljeni za ksenon, iscoravise me vise. Dodje mi da im izlupam sve farove.
- Pulp Fiction
- Postovi: 1629
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Registracija vozila
Gledao na yt onaj skup vw Worthersee i razmišljam nešto, bajo moj ne bi vi ovo u Srbiji registrovali haha. Došlo, eto vreme da mi budemo strožiji i od Eu u nečemu...
Re: Registracija vozila
Svi, tj velika vecina i ima to bolje i jeftinije fabricko resenje izduva.
Losije je u 99% slucajeva budzenje napamet samo izduva bez obrade usisa a skuplje je 100% jer su male serije a jak marketing da bi se ikome to uvalilo.
Ima odlicnih sportskih kompleta koji idu uz jos neke izmene motora ali, duga prica i ne spada u ono sto vecina moze i zeli da kupuje.
Odavno skuplje ne podrazumeva bolje, primera mali milion u skoro svemu.
Losije je u 99% slucajeva budzenje napamet samo izduva bez obrade usisa a skuplje je 100% jer su male serije a jak marketing da bi se ikome to uvalilo.
Ima odlicnih sportskih kompleta koji idu uz jos neke izmene motora ali, duga prica i ne spada u ono sto vecina moze i zeli da kupuje.
Odavno skuplje ne podrazumeva bolje, primera mali milion u skoro svemu.
Re: Registracija vozila
@pulp
Mora da bude atestirana svaka modifikacija u DE.
Mora da bude atestirana svaka modifikacija u DE.
- Pulp Fiction
- Postovi: 1629
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Registracija vozila
Verujem naravno, ali mislim kod nas pola onoga onda ne bi mogao uraditi.. Staviti u stariji auto neki savremen motor, ili izmeniti komplet vešanje, izduvni sistem i šta sve ima...Eto tamo sve atestiraš lepo, a ovde?
Re: Registracija vozila
On planira da fabricke retrovizore i zadnji lonac montira na par dana dok prodje teh. pregled, pa da posle toga vrati na staro. Sve to zavisi od branika, ukoliko uspe da sadasnji branik na neki nacin improvizuje da se ne vidi deo gde je secen kada budu fotografisali. Ukoliko bude morao da kupuje nov branik onda nece moci da vrati sportski auspuh jer se ne uklapa.ljubitelj je napisao:Svi, tj velika vecina i ima to bolje i jeftinije fabricko resenje izduva.
Losije je u 99% slucajeva budzenje napamet samo izduva bez obrade usisa a skuplje je 100% jer su male serije a jak marketing da bi se ikome to uvalilo.
Ima odlicnih sportskih kompleta koji idu uz jos neke izmene motora ali, duga prica i ne spada u ono sto vecina moze i zeli da kupuje.
Odavno skuplje ne podrazumeva bolje, primera mali milion u skoro svemu.
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Bolje neka vrati na fabriku jer ovako zasecen branik je katastrofa. Moze on i "sportski" lonac da stavi, a da ima oblik fabrickog. Naravno, bez tog oluka nazad. Znam da je na ovom Puntu tesko staviti izduv koji se vidi. Ako ide ispod branika, prenisko je, moze da kaci i ruzno je sto znaci ili ovako kako je on resio ili, po meni bolje, ako se vec nesto izvodi - na sredini. Vise ima smisla zaseci sredinu koja je ravna, nego ovako po sred mrezice.
Sent from my MI 9
Sent from my MI 9
Re: Registracija vozila
Korak po korak, ovih dana treba da stignu zadnji lonac i retrovizori pa kad se to montira videcemo sta dalje. Nego ova plava boja me podsetila na nesto. Kazete nekoliko postova iznad da ne smeju da vrate sa tehnickog ukoliko je branik drugacije boje u odnosu na ostatak auta. Za 2000 din ima na oglasima branik plave boje, sad da li moze da prodje tehnicki ako je ceo auto tamnosiv a zadnji branik plav?
Nekako ne deluje realno.
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
Nekako ne deluje realno.
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
Re: Registracija vozila
sto se tice boje branika to nikad nije bilo sporno, pa kako se reguju taxi vozila? ovde kod mene su sva šarena u 2-3 boje, ili vozila od firmi dosta njih išarano posevbno ovi neki brnidirani poput jelen piva i sl., od starta su pricali da moze da se registruje auto u 2 ili vise boja, tako da brnaik, retrovizor i sl. nema nikakve veze, ja znam bar 10 kola koja su prosla tehnicki sa neki detaljem u drugoj boji. U pocetku su vracali i za spali lak na autu, pa kad je narod poceo da ih prijavljuje smirili se.
Ono sto sigurno ne prolazi je ako ti fali neki deo branika, tipa resetka, okvir magleneke, katediopter, lajsna ili parce branika ako je slomljeno pa ima rupa...isto vazi i za signalizaciju, moze biti naprsla stopka ili far ali ne sme da fali parce
Ono sto sigurno ne prolazi je ako ti fali neki deo branika, tipa resetka, okvir magleneke, katediopter, lajsna ili parce branika ako je slomljeno pa ima rupa...isto vazi i za signalizaciju, moze biti naprsla stopka ili far ali ne sme da fali parce