Stranica 221 od 361

Re: Registracija vozila

Poslato: 21 Maj 2020, 23:43
od Kuzmanovic
Stvarno, stani sa tom pricom. Lepo od tebe sto si rekao sve to za kocnice i sto si uzeo da resis problem, ali posle takve price nemoj pljuvati tehnicki i ljude na njemu. Covek ti je spasio glavu, verovatno i nekom drugom neduznom ucesniku u saobracaju.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk


Re: Registracija vozila

Poslato: 21 Maj 2020, 23:48
od Puzo81
OMP je napisao:
21 Maj 2020, 20:04
znam da je moglo ali ne znam sad dal su i koliko poceli da rade notari posle ove situacije, mora da proveri i on u svom gradu da ne bude da nisu poceli da rade ili iz nekog razloga rade samo odredjene stvari
Hvala za info.


A170 mislim da nas zajeb žešće :kezo:, gde bre fabričke pakne, pa koliko je na km satu života ti?

Re: Registracija vozila

Poslato: 21 Maj 2020, 23:52
od dragvorl
Pre su 3 prednje menjali na jednu zadnju, tako je bilo pre BAS sistema, tako da ako je manja km moguce. Verujem i kod mene na cliu da su bile prva ugradnja 120+ kkm zadnji dobosi.

Re: Registracija vozila

Poslato: 22 Maj 2020, 00:01
od A170T

Puzo81 je napisao:
OMP je napisao:
21 Maj 2020, 20:04
znam da je moglo ali ne znam sad dal su i koliko poceli da rade notari posle ove situacije, mora da proveri i on u svom gradu da ne bude da nisu poceli da rade ili iz nekog razloga rade samo odredjene stvari
Hvala za info.


A170 mislim da nas zajeb žešće :kezo:, gde bre fabričke pakne, pa koliko je na km satu života ti?
Na km satu je 185.000, ali u to ne verujem jer je kilometraza verovatno menjana.
Auto je 2000-to godiste, od 2013-te je kod mene. Auto se malo vozi, stil voznje mi je takav da minimalno kocim tako da....

Послато са MI 9 помоћу Тапатока




Re: Registracija vozila

Poslato: 24 Maj 2020, 13:07
od A170T
Resene kocnice, cilindri razradjeni, paknovi zamenjeni. Evo kako stare izgledaju:
Slika

Послато са MI 9 помоћу Тапатока


Re: Registracija vozila

Poslato: 24 Maj 2020, 13:08
od Skipper
Još sad reci da nema razlike u kočenju

Sent from my S10e using Tapatalk Pro


Re: Registracija vozila

Poslato: 24 Maj 2020, 13:13
od A170T
Iskreno meni je osecaj pri kocenju manje vise isti, ali tek treba to testirati kada zavrsim registraciju i kad budem mogao slobodno da vozim. Ono sto jeste drugacije je rucna kocnica koja drzi daleko bolje nego ranije.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока




Re: Registracija vozila

Poslato: 24 Maj 2020, 13:24
od dragvorl
To se vise vidi kada imas naglo kocenje visokog intenziteta, sa ovakvim kocnicama bi se auto vrlo lako zaneo, jos kad su gume lose...to moze biti razlika izmedju zivota i smrti na zalost.

Re: Registracija vozila

Poslato: 24 Maj 2020, 13:53
od A170T
Ovi paknovi i nisu bas u neupotrebljivom stanju, kocili bi bar u nekoj meri. Glavni problem je stvarao cilindar za kocenje papucicom koji je zaribao i zbog toga uopste nisam imao ikakvog kocenja na zadnjim tockovima.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока


Re: Registracija vozila

Poslato: 24 Maj 2020, 13:58
od dragvorl
Svejedno, rezultat je kocenje 0%.

Re: Registracija vozila

Poslato: 24 Maj 2020, 17:07
od Dare4x4
Ja sam ti odmah rekao da su cilindri problem. Dok god ima obloge na paknovima, oni moraju da koče kada ih stisne hidraulika. Da su skroz potrošeni, imao bi strašno turpijanje kada god zakočiš.
Sada sa novim paknovima baš treba nekoliko puta oštro da prikočiš kako bi obloga celom površinom legla na doboš. Posle toga ćeš dobiti još bolje kočenje i pedala će ti hvatati na nešto većoj visini.
Koristi redovno kočnice kako treba i vuci ručnu uvek, da ti ne bi zaribala sajla.

Re: Registracija vozila

Poslato: 24 Maj 2020, 17:20
od A170T

Dare4x4 je napisao:Ja sam ti odmah rekao da su cilindri problem. Dok god ima obloge na paknovima, oni moraju da koče kada ih stisne hidraulika. Da su skroz potrošeni, imao bi strašno turpijanje kada god zakočiš.
Sada sa novim paknovima baš treba nekoliko puta oštro da prikočiš kako bi obloga celom površinom legla na doboš. Posle toga ćeš dobiti još bolje kočenje i pedala će ti hvatati na nešto većoj visini.
Koristi redovno kočnice kako treba i vuci ručnu uvek, da ti ne bi zaribala sajla.
Ja sam se uvek vodio time da na nizbrdicama treba pretezno koristiti motorno kocenje da bi paknovi duze trajali, nisam imao u vidu da cilindri mogu da zapeknu.
U vezi rucne danas sam se bas prijatno iznenadio koliko lagano ide rucica rucne kocnice, bukvalno mogu jednim prstom da je podignem dok je ranije jako tesko isla.
Uglavnom hvala na savetima :)

Послато са MI 9 помоћу Тапатока




Re: Registracija vozila

Poslato: 24 Maj 2020, 17:29
od dragvorl
Nece ti zapeci cilindri od kocenja motorom, pre ce da zapeknu od korozije kada se dugo ne menja kociona tecnost. Tad se u njima gomila voda i polako korodiraju elementi unutra.

Re: Registracija vozila

Poslato: 24 Maj 2020, 19:36
od Skipper

Dare4x4 je napisao: Koristi redovno kočnice kako treba i vuci ručnu uvek, da ti ne bi zaribala sajla.
Ja npr. uvek povlačim ručnu, čak i kad parkiram na ravnom a vozim automatika i tu ručna nema nikakvu svrhu.



Sent from my S10e using Tapatalk Pro



Re: Registracija vozila

Poslato: 24 Maj 2020, 19:46
od A170T
Moj teča koji je vozio Ladu Žhigul mislim nikada u zivotu nije povukao rucnu. Menjac uvek u prvu brzinu nevezano od terena, nekim cudom se nikada nije otkotrljala nizbrdo. :)

Послато са MI 9 помоћу Тапатока