Stranica 332 od 361

Re: Registracija vozila

Poslato: 13 Maj 2022, 11:58
od grujicd
Posle smaranja u Dunavu prošle godine za Jazz-a, CR-V sam odvezao u najbliži mali lokalni tehnički pregled - Helmon iza YUBC-a, i prošlo je bez nepotrebnog gasiranja i maltretiranja auta. Jeste CR-V u top stanju, i jeste da je bio jedan skroz zatamnjeni Accord ispred koji nije mogao da prođe tehnički (znači ne puštaju baš sve), ali ni ne preteruju kao iz tih priča sa višeminutnim turiranjem.

Re: Registracija vozila

Poslato: 13 Maj 2022, 11:59
od OMP
Cak ni za prvu reg. ne mora vise u MUP mnogi teh. pregledi imaju tu varijantu da ti obezbede tablice, mislim da se oko 1000din vise placa usluga

Re: Registracija vozila

Poslato: 13 Maj 2022, 12:07
od Heinz
Ja svake godine radim u Dunavu na Voždovcu.
Nije bilo nekog posebnog turiranja. Mislim da ide na 2k i na 3k rpm neki kraći period. Bio je ugrejan auto naravno.
Drkali brisače, podizače, retrovizore, štitnike za sunce, pojaseve, tražili kuku za šlep, prvu pomoć, broj motora, broj šasije...
Sve mi to OK. Manje od 30 min ukupno.

Re: Registracija vozila

Poslato: 13 Maj 2022, 12:22
od A170T
OMP je napisao:Pa to te ceka i na drugom teh. pregledu
Mislim da i nije baš tako. Otac me je pre odlaska na tehnički upozorio da je čuo loše stvari o tom tehničkom pregledu i to od čoveka gde je trenutno zapošljen. Otišao čovek i kad je video da je majmun sivonjski nagazio motor do te mere da će klipovi izleteti kroz haubu, čovek je prekinuo tehnički oterao budalu u 3 lepe i otišao na drugi tehnički.


Skipper je napisao:A i nije baš da si toliko pazio auto.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Pazio sam maksimalno koliko sam mogao. Nikada u životu nisam gazio motor preko 3000 obrtaja i naravno da neću dozvoliti da mi neki idiot gasira auto bez nekog moranja.
Znam da se auto nagazi prilikom merenja izduvnih gasova, ali to je 5 do 6 puta po par sekundi.



Re: Registracija vozila

Poslato: 13 Maj 2022, 12:52
od ljubitelj
Mislim da nije tako strašno, nije motor od šećera, predvidjeni radni opseg je i pri tim maksimalnim obrtajima (a koji se i ne dostignu na tehnočkom obično).
Inače je turiranje tzv italian tune up čak i korisno da se motor dobro zagreje i prodiše i oslobodi taloga koksa i ostaloga što se nakupi tokom gradskih vožnji.

Vozio sam auto po 3-4 sata na 5500+ obrtaja više puta, testrirao sam posle čišćenja brizgaljki motor tako što je 3 minuta radio na 6,200 obrtaja koliko je i limiter pri pedali do poda...nikad ništa nije a i ne sme da se dogodi na inače ispravnom motoru.

To na tehničkom je ništa, motor ni ne oseti jer nema opterećenja.
Daleko najgore po motor je voziti sa reicmo do 3,000 obrtaja, i manje, a stisnuti pedalu gasa kada je motor u stanju da je maksimalno opterećen a podmazivanje i hladjenje nije na maksimumu.Motoru daleko više šteti gušenje u niskim obrtajima i pogotovu to važi za 4 cilindra motore.
Kod šestaka i osmaka može se u niskim obrtajima opterećivati motor bez problema...

Inače, gotovo svaki uvezeni auto je imao na stranim tehničkim pregledima redovno to tuiranje, obično je to na 2 godine, pa su takvi i došli i voze se dalje kod nas bez izletanja klipova kroz haubu.

Ok je briga o autu pogotovu što tehnički nema nikakvu odgovornost ali to je ipak samo tona metala pravljena za svakovrsne torture.

Bitno je da motor ima dovoljno ulja i da je odgovarajuće po tipu i svežini i nema problema sa turiranjem..osim potrošenog uludo goriva :)

Re: Registracija vozila

Poslato: 13 Maj 2022, 13:42
od A170T
Da, slažem se da takvo turiranje ne bi trebalo da šteti zdravom motoru. Ali ko inače zna u kakvom mu je stanju motor i SVE moguće propratne komponente koje omogućuju normalan rad motota? Oni koji voze relativno nove automobile i oni koji su nedavno odradili generalno sređivanje motora.


Послато са MI 9 помоћу Тапатока


Re: Registracija vozila

Poslato: 13 Maj 2022, 14:19
od OMP
To sto nisi gazio motor preko 3000 nije bas dobro po motor, ako je dizel ne znaci da ne treba preko 2500-3000 i time se samo ulenjuje motor, prave naslage garezi i sta god sve, posebno ako se najvise vozi po gradu, znaci svaki motor trazi povremeno gazenje u vise obrtaje i ja sam svaki svoj dizel vozio tako jeste mozda mrsko slusati dizel na visokim obrtajima ali sem tvom uhu motoru nece da steti vec naprotiv.

Re: Registracija vozila

Poslato: 13 Maj 2022, 15:54
od A170T
90% moje vožnje je magistrala, međugradska vožnja. Što se tiče načina vožnje, vozim nekim srednjim tempom. Ne kilavim da me pretiču bicikli, niti divljam. Sad, mogao bih da ubacim neki od onih aditiva za čišćenje, ima ih mali milion.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока


Re: Registracija vozila

Poslato: 13 Maj 2022, 17:13
od ljubitelj
Nije bitan tempo vožnje već rad ni režim motora.
Sa višim obrtajima je bolje podmazivanje i hladjenje (funkcija ulja je i haldjenje motora).

Suština je da zagrejanom na radnu temperaturu motoru ništa ne smeta pola minuta, 2 minuta ili 13 minuta to što rade na tehničkom pri proveri.
Nikakve generalne niti bilo kakve popravke motora nisu potrebne da bi motor ostao unutar predvidjenih toleracnija radnih režima.

Nijedan auto ne pripremam posebno za tehnički, svih 365 dana se trudim da bude ispravan.
Zbog mene i moje sigurnosti, ne zbog tehničkog ili policije ili kazne ili šta već.

Re: Registracija vozila

Poslato: 13 Maj 2022, 18:00
od Gazu
Što se obrtaja tiče, u priručniku za Astru G (ali dizel, ne ovaj moj, to je karavan, porodičan auto, o njemu ćale vodi računa pa zato o njemu ovde ne pišem) piše da se ide iznad 3000 obrtaja. Ne znam na koje se to sve modele odnosi, ali se sećam da sam to čitao u priručniku baš kad nam je taj dizel bio nov. I da, ovo sam stvarao ne kao da ne treba da se ide preko 3000 obrtaja, već da ne bi bilo zdravo da takvom vožnjom idem na more recimo ili do Budimpešte...

Ne znam kakvi su tačno pravilnici, ali mi više deluje da su ovo u pitanju neki retardi što toliko dugo turiraju na toliko obrtaja. Trebalo bi da je za njih 2-3 hiljade obrtaja ono što je relevantno, ne 5 hiljada.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk



Re: Registracija vozila

Poslato: 14 Maj 2022, 12:32
od Djole
Danas sam bio na tehnickom , golf prosao sve mada nisam ni sumnjao jer sam radio reparaciju zadnjih celjusti menjao plocice, kociona creva i sajlu rucne.
Cena 29.500 sve na jednom mestu. Sto se tice turiranja, tri puta su dali veci gas ne znam na koliko obrtaja ali u veoma kratkim intervalima sto je po meni ok.

Re: Registracija vozila

Poslato: 14 Maj 2022, 13:51
od A170T
Tako je uvek i bilo, gasira se nekoliko puta po par sekundi dok izvuku neki prosek i to je to.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока


Re: Registracija vozila

Poslato: 18 Maj 2022, 20:07
od A170T
Konačno završio tehnički i registraciju, 22.300 din. Prošle godine ukupno 19.100 din, tada je tehnički bio 3500 din.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока



Re: Registracija vozila

Poslato: 19 Maj 2022, 07:55
od OMP
jel bilo gasiranja :)

Re: Registracija vozila

Poslato: 19 Maj 2022, 09:04
od A170T
U podnošljivim granicama :) Čačkali su dobrih 40 min oko auta, definitivno moram da proverim da nisu nešto zeznuli :)

Послато са MI 9 помоћу Тапатока