Kružni tokovi
- Joker
- Postovi: 495
- Pridružio se: 23 Jan 2016, 15:43
- Garaža: Kamiq Ambition 1.0 TSI DSG
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Kružni tokovi
U slučaju kada nema velikog saobraćaja da, ali recimo u špicu kada su velike gužve? Moje mišljenje je da je bolja raskrsnica nego kružni tok, ali naravno moje mišljenje može da bude pogrešno, samo imam takav utisak. Mislim da je većina kružnih tokova mala za dve ili tri trake unutar njega. Ako izlaziš na trećem izlazu, trebalo bi da si u drugoj traci, pa iz te druge da pređeš u prvu i onda napustiš kružni tok. Na ovako malim kružnim tokovima to baš po meni i nema smisla i teško je to izvesti bezbedno kada je gužva.
Što se tiče kamikaza tu si u pravu, mada ako nameri ispraviće i kružni tok
Onda bi ta raskrsnica bez semafora bila istog protoka kao i kružni tok?
Što se tiče kamikaza tu si u pravu, mada ako nameri ispraviće i kružni tok
Onda bi ta raskrsnica bez semafora bila istog protoka kao i kružni tok?
Re: Kružni tokovi
Bezbedniji su, znaš verovatno i sam da su u HU još pre 15-ak godina imali kružne tokove svuda po selima gde prolazi magistrala npr.
- Joker
- Postovi: 495
- Pridružio se: 23 Jan 2016, 15:43
- Garaža: Kamiq Ambition 1.0 TSI DSG
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Kružni tokovi
Znam da su ih imali, bezbedniji jesu, verovatno u naseljima i van grada, ali u gradu kada su gužve, ne znam, možda.
Ali mislim da što se tiće bržeg odvijanja saobraćaja nisu bolje rešenje od raskrsnica sa semaforom.
Ali mislim da što se tiće bržeg odvijanja saobraćaja nisu bolje rešenje od raskrsnica sa semaforom.
Re: Kružni tokovi
A neke raskrsnice ni ne mogu drugačije da se reše.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Kružni tokovi
Bar u NS druga traka totalno nema smisla.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Kružni tokovi
Denivelacija?
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Kružni tokovi
Deniveliši Slaviju i Autokomandu npr
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Kružni tokovi
Kružni tok je uvek "protočniji" od svake raskrsnice sa dve ili više traka, svakako ima smisla. Evo i u NS se stanovništvo naviklo i to ide dosta dobro kako je bilo u početku.
Opet, u kružnom toku nijedna traka nije suvišna, vožnja u istom se vremenom prilagodi saobraćaju, intenzitet saobraćaja i iskustvo omogućavaju da se pored pisanih koriste i nepisana pravila što daje slobodu interpretacije koja pozitivno utiče na vozačke sposobnosti.
Još jedna bitna stvar, normalni kružni tokovi praštaju greške za razliku od raskrsnica, NS bulevari su dobar primer, taman odmerene da uspore saobraćaj pa i ako dođe do čukanja, završava se manjom materijalnom štetom
Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
Opet, u kružnom toku nijedna traka nije suvišna, vožnja u istom se vremenom prilagodi saobraćaju, intenzitet saobraćaja i iskustvo omogućavaju da se pored pisanih koriste i nepisana pravila što daje slobodu interpretacije koja pozitivno utiče na vozačke sposobnosti.
Još jedna bitna stvar, normalni kružni tokovi praštaju greške za razliku od raskrsnica, NS bulevari su dobar primer, taman odmerene da uspore saobraćaj pa i ako dođe do čukanja, završava se manjom materijalnom štetom
Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Kružni tokovi
Retko vidjam vozila u unutrasnjoj traci u NS.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Uninuni
- Postovi: 892
- Pridružio se: 21 Jan 2013, 19:30
- Garaža: Fiat Bravo 1.9 2007, Mazda Cx 5 2,2 2017
- Lokacija: Novi Sad, Serbia
Re: Kružni tokovi
Hm, ja pak cesto lovim tu unutrasnju traku jer cesto ima manje vozila pa bude brzi prolaz. Naravno, kao posljedica toga skoro uvijek se iskljucujem u drugu traku za izlaz (pratim naravno da li u spoljnoj traci ima vozila koja produzavaju dalje). Meni djeluje da na taj nacin pravim prostora drugima i rasterecujem kruzni mnogo brze. Da li to na kraju ispadne za druge posmatrace ispravljanje kruznog jeb.... li ga :-(.
Prelaz iz unutrasnje trake u spoljasnju u samom kruznom vidim kao mnogo veci rizik da cu se dokaciti sa nekim pa izbjegavam.
Sent from my BBD100-1 using Tapatalk
Prelaz iz unutrasnje trake u spoljasnju u samom kruznom vidim kao mnogo veci rizik da cu se dokaciti sa nekim pa izbjegavam.
Sent from my BBD100-1 using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 12315
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kružni tokovi
+1
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Re: Kružni tokovi
Ček, u kružnom toku, trebalo bi da pravilo desne ruke ne važi?
Jer ako važi, zagušio bi se protok.
Jer ako važi, zagušio bi se protok.
Re: Kružni tokovi
Ti što dolaze s desne strane uglavnom imaju trougao. Osim ako ne misliš na prestrojavanje?
Re: Kružni tokovi
Prestrojavanje unutar kružnog.
Re: Kružni tokovi
Prestrojavanje kao na bilo kom putu sa vise traka, bilo da je u levo ili desno. Vodis racuna da ne seces vozilo koje ide svojom trakom i sadrzava pravac.