kako mislis da izadjes levo ni meni nije bas jasno
Kružni tokovi
Re: Polukružno u tri tačke
Kružni tok je isto što i obična prava ulica sa više traka, i važe identična pravila osim što nema skretanja ulevo već je samo moguće udesno odvajanje.
Bar u kontinentalnoj Evropi
Bar u kontinentalnoj Evropi
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Polukružno u tri tačke
Simbol treci od nazad sto si okacio vise. Stignes na raskrsnicu namotas levo i skrece auto levo. Namotas desno i skrenes desno. Ne znam sta je enigma.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Polukružno u tri tačke
Ako sam dobro skontao, ti misliš na tzv. treći izlaz na kružnom toku, tj. kada bi bila klasična raskrsnica to bi bilo skretanje levo.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Polukružno u tri tačke
Ne mora biti treci, moze biti i drugi pa cak i prvi, a i cetvrti, ali ides levo od prvobitnog smera kretanja. To je kao obicna raskrsnica. Mozes levo desno i pravo kada ima cetiri kraka.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Polukružno u tri tačke
Da da, znam na šta misliš, treći izlaz bi bio u školskom primeru kružnog toga gde imaš 4 ulaza/izlaza.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14196
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Polukružno u tri tačke
Skrenuli ste sa temu, pravo u zonu sumraka. Da postoji jednoglasno tumačenje KT, bila bi milina voziti
T-T
T-T
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Polukružno u tri tačke
Izvinte, mislio sam na normalnu a ne na kruznu raskrsnicu. Mea culpa.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Kružni tokovi
U GR se nešto drugačije vozi. Niko nema trougao na ulazu u KT.
Kod nas svi imaju trougao (osim kao što je bilo na Autokomandi pre rekonstrukcije).
Kod nas svi imaju trougao (osim kao što je bilo na Autokomandi pre rekonstrukcije).
- Joker
- Postovi: 495
- Pridružio se: 23 Jan 2016, 15:43
- Garaža: Kamiq Ambition 1.0 TSI DSG
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Kružni tokovi
Nekada su takva pravila važila i kod nas za kt. Pravilo desne ruke, znači pravo prvenstva ima onaj ko ulazi u kt. Nije bilo mnogo kt.
- Pulp Fiction
- Postovi: 1629
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Kružni tokovi
Meni je celo iskustvo sa KT onim manjim običnim koji imaju samo 2 prstena, samim tim i dve trake kojima se prilazi ili izlazi. Na Slaviji nisam vozio.
Kod ovih jednostavnih držim da ako izlazim na prvom izlazu koji mi je tu odmah par metara, ja idem desnom trakom i izlazim u desno. Za sve ostale sam u levoj traci odnosno u unutrašnjem prstenu. Al vidjam ljude koji piče spoljnim prstenom pun krug....
Kod ovih jednostavnih držim da ako izlazim na prvom izlazu koji mi je tu odmah par metara, ja idem desnom trakom i izlazim u desno. Za sve ostale sam u levoj traci odnosno u unutrašnjem prstenu. Al vidjam ljude koji piče spoljnim prstenom pun krug....
Re: Kružni tokovi
Kružna raskrsica se izvodi iz dva osnovna raloga a to su veliki protok saobraćaja i povećana bezbednost saobraćaja. Imaju one i velikih nedostataka, a dva najveća su pešački i biciklistički saobraćaj, koji realno poništavaju ova prva dva pozitivna uslova. Takođe kružni tokovi zahtevaju zauzimanje većih površina.
Prava kružna raskrsica ima samo jednu saobraćajnu traku u krugu i kao takva ima samo 8 komfliktnih tačaka 4 razdvajanja i 4 udrzživanja, dok klasična četvorkokraka raskrsnica ima 32 komfliktne tačke, od čega 16 presecanja (komfliktne tačke prvog reda). Uvođenjem 2 i više traka u kružnom toku, protočnost se nešto malo povećava ali se značajno smanjuje bezbednost saobraćaja (povećava se broj komfliktnih tačaka za broj priključaka - 4 preplitanja) i narušava se saobraćajna hierarhija. Postoje moderna rešenja sa više traka, gde je precizno definisana namena traka, i fizički odvojena, kao turbo kružne raskrsnice i sl.
I ne treba mešati kružne raskrsnice i kružne tokove, jer nije isto. Kružni tokovi su raskrsnice sa kružnim kretanjem saobraćaja, ali na drugi način regulisanim saobraćajnim tokovima (regulacija semaforima, policajcima, pa čak ovi tokovi u Grčkoj koji nisu klasične kružne raskrsnice). Recimo Slavija je nekada bila kružni toka, a posle rekonstrukcije postala je kružna raskrsnica
Prava kružna raskrsica ima samo jednu saobraćajnu traku u krugu i kao takva ima samo 8 komfliktnih tačaka 4 razdvajanja i 4 udrzživanja, dok klasična četvorkokraka raskrsnica ima 32 komfliktne tačke, od čega 16 presecanja (komfliktne tačke prvog reda). Uvođenjem 2 i više traka u kružnom toku, protočnost se nešto malo povećava ali se značajno smanjuje bezbednost saobraćaja (povećava se broj komfliktnih tačaka za broj priključaka - 4 preplitanja) i narušava se saobraćajna hierarhija. Postoje moderna rešenja sa više traka, gde je precizno definisana namena traka, i fizički odvojena, kao turbo kružne raskrsnice i sl.
I ne treba mešati kružne raskrsnice i kružne tokove, jer nije isto. Kružni tokovi su raskrsnice sa kružnim kretanjem saobraćaja, ali na drugi način regulisanim saobraćajnim tokovima (regulacija semaforima, policajcima, pa čak ovi tokovi u Grčkoj koji nisu klasične kružne raskrsnice). Recimo Slavija je nekada bila kružni toka, a posle rekonstrukcije postala je kružna raskrsnica