Stranica 21 od 31

Re: Kružni tokovi

Poslato: 30 Nov 2018, 10:03
od Joker
U slučaju kada nema velikog saobraćaja da, ali recimo u špicu kada su velike gužve? Moje mišljenje je da je bolja raskrsnica nego kružni tok, ali naravno moje mišljenje može da bude pogrešno, samo imam takav utisak. Mislim da je većina kružnih tokova mala za dve ili tri trake unutar njega. Ako izlaziš na trećem izlazu, trebalo bi da si u drugoj traci, pa iz te druge da pređeš u prvu i onda napustiš kružni tok. Na ovako malim kružnim tokovima to baš po meni i nema smisla i teško je to izvesti bezbedno kada je gužva.

Što se tiče kamikaza tu si u pravu, mada ako nameri ispraviće i kružni tok

Onda bi ta raskrsnica bez semafora bila istog protoka kao i kružni tok?

Re: Kružni tokovi

Poslato: 30 Nov 2018, 10:10
od Heinz
Bezbedniji su, znaš verovatno i sam da su u HU još pre 15-ak godina imali kružne tokove svuda po selima gde prolazi magistrala npr.

Re: Kružni tokovi

Poslato: 30 Nov 2018, 10:34
od Joker
Znam da su ih imali, bezbedniji jesu, verovatno u naseljima i van grada, ali u gradu kada su gužve, ne znam, možda.
Ali mislim da što se tiće bržeg odvijanja saobraćaja nisu bolje rešenje od raskrsnica sa semaforom.

Re: Kružni tokovi

Poslato: 30 Nov 2018, 12:04
od Heinz
A neke raskrsnice ni ne mogu drugačije da se reše.

Re: Kružni tokovi

Poslato: 30 Nov 2018, 16:09
od dragvorl
Bar u NS druga traka totalno nema smisla.

Re: Kružni tokovi

Poslato: 30 Nov 2018, 19:02
od Geza
Heinz je napisao:
30 Nov 2018, 12:04
A neke raskrsnice ni ne mogu drugačije da se reše.
Denivelacija?

Re: Kružni tokovi

Poslato: 30 Nov 2018, 19:21
od Heinz
Deniveliši Slaviju i Autokomandu npr

Re: Kružni tokovi

Poslato: 30 Nov 2018, 21:55
od nuk
Kružni tok je uvek "protočniji" od svake raskrsnice sa dve ili više traka, svakako ima smisla. Evo i u NS se stanovništvo naviklo i to ide dosta dobro kako je bilo u početku.
Opet, u kružnom toku nijedna traka nije suvišna, vožnja u istom se vremenom prilagodi saobraćaju, intenzitet saobraćaja i iskustvo omogućavaju da se pored pisanih koriste i nepisana pravila :) što daje slobodu interpretacije koja pozitivno utiče na vozačke sposobnosti.
Još jedna bitna stvar, normalni kružni tokovi praštaju greške za razliku od raskrsnica, NS bulevari su dobar primer, taman odmerene da uspore saobraćaj pa i ako dođe do čukanja, završava se manjom materijalnom štetom

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk


Re: Kružni tokovi

Poslato: 30 Nov 2018, 22:32
od dragvorl
Retko vidjam vozila u unutrasnjoj traci u NS.

Re: Kružni tokovi

Poslato: 01 Dec 2018, 00:11
od Uninuni
Hm, ja pak cesto lovim tu unutrasnju traku jer cesto ima manje vozila pa bude brzi prolaz. Naravno, kao posljedica toga skoro uvijek se iskljucujem u drugu traku za izlaz (pratim naravno da li u spoljnoj traci ima vozila koja produzavaju dalje). Meni djeluje da na taj nacin pravim prostora drugima i rasterecujem kruzni mnogo brze. Da li to na kraju ispadne za druge posmatrace ispravljanje kruznog jeb.... li ga :-(.
Prelaz iz unutrasnje trake u spoljasnju u samom kruznom vidim kao mnogo veci rizik da cu se dokaciti sa nekim pa izbjegavam.

Sent from my BBD100-1 using Tapatalk


Re: Kružni tokovi

Poslato: 01 Dec 2018, 11:44
od shandu90
+1

Sent from my P10 Lite using Tapatalk


Re: Kružni tokovi

Poslato: 01 Dec 2018, 11:51
od aviator
Ček, u kružnom toku, trebalo bi da pravilo desne ruke ne važi?
Jer ako važi, zagušio bi se protok.

Re: Kružni tokovi

Poslato: 01 Dec 2018, 12:15
od Heinz
Ti što dolaze s desne strane uglavnom imaju trougao. Osim ako ne misliš na prestrojavanje?

Re: Kružni tokovi

Poslato: 01 Dec 2018, 13:37
od aviator
Prestrojavanje unutar kružnog.

Re: Kružni tokovi

Poslato: 01 Dec 2018, 17:37
od Mikka
Prestrojavanje kao na bilo kom putu sa vise traka, bilo da je u levo ili desno. Vodis racuna da ne seces vozilo koje ide svojom trakom i sadrzava pravac.