2019 Škoda Octavia
Re: 2019 Škoda Octavia
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2019 Škoda Octavia
Jel ima pametniji način da se slože widgeti na modelu bez navigacije:
Re: 2019 Škoda Octavia
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7107
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: 2019 Škoda Octavia
Vozio sam se na zadnjem sedištu Oktavije (1.5 TSI sa 150ks, ako je uopšte bitno) i baš neprijatno se iznenadio tvrdoćom i neudobnošću. Pritom je na balonjarama. Znam da ide priča kako su Škode tvrde, ali nikad nisam ovako upečatljivo to osetio. Baš, baš neudobno na zadnjoj klupi. Pride, ovaj primerak je tek dva meseca star…
Re: 2019 Škoda Octavia
Koje gume, da li si obratio pažnju? Da nisu preduvane ili neke eco?
Naša pliva i više nego što bih zeleo (17 Mich) iako su na 3 bar ili tako nešto preterano, ali to je preporuka.
Naša pliva i više nego što bih zeleo (17 Mich) iako su na 3 bar ili tako nešto preterano, ali to je preporuka.
- Day Walker
- Postovi: 23329
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: 2019 Škoda Octavia
Ne bi trebalo da je toliko tvrda i neudobna.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7107
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: 2019 Škoda Octavia
Zimske su bile još uvek na autu - Pirelli Sottozero winter 2, 205/55/R17, naduvane na 2,5 bara…
Re: 2019 Škoda Octavia
Još izduvana zimska.
Neki se žale da im je glasna, moguće da je sve to do guma, ali da je tvrda i neudobna prvi put čujem. Da nisu ostavili transportne odbojnike prilikom dekonzervacije?
Neki se žale da im je glasna, moguće da je sve to do guma, ali da je tvrda i neudobna prvi put čujem. Da nisu ostavili transportne odbojnike prilikom dekonzervacije?
Re: 2019 Škoda Octavia
Baš sam to hteo da napišem. Drugar kad je kupio Fabiu, imali su takvo iskustvo, da im je ostalo taj transportni odbojnik.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10599
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 2019 Škoda Octavia
Jutros sam se vozio u par meseci starom Superbu i ista pomisao. Nije katastrofa, ali bas truckav osecaj za toliki auto.DukeNS je napisao: ↑22 Maj 2024, 20:54Vozio sam se na zadnjem sedištu Oktavije (1.5 TSI sa 150ks, ako je uopšte bitno) i baš neprijatno se iznenadio tvrdoćom i neudobnošću. Pritom je na balonjarama. Znam da ide priča kako su Škode tvrde, ali nikad nisam ovako upečatljivo to osetio. Baš, baš neudobno na zadnjoj klupi. Pride, ovaj primerak je tek dva meseca star…
Re: 2019 Škoda Octavia
Kod mene isti osećaj za oktaviju 2019 i superb 2019. Tvrda sedišta, tvrdi na rupama i ležećim, generalno nisam impresioniran udobnošću. Superb je ovako odličan auto, ali udobnost.. Ne znam za ove nove. U glavi sam imao neki osećaj da superb mora da pliva na putu i da ne osećaš ništa, a zapravo je dosta tvrd.
- dag81
- Postovi: 7305
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 2019 Škoda Octavia
Ja bih to pre nazvao bucnim zadnjim oslanjanjem, bar ja sam takav utisak stekao.
Pre 20ak god C4 novi isto taxi je imao takvo bucno zadnje oslonjanje, i onda daje utisak tvrdoce.
Nemaju to meko, tiho, upijanje rupa, kao npr. BMW, on je tvrd ali nije neudoban i to sa RFT gumama.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Pre 20ak god C4 novi isto taxi je imao takvo bucno zadnje oslonjanje, i onda daje utisak tvrdoce.
Nemaju to meko, tiho, upijanje rupa, kao npr. BMW, on je tvrd ali nije neudoban i to sa RFT gumama.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: 2019 Škoda Octavia
Da, jeste takav neki osećaj.
Re: 2019 Škoda Octavia
Sedišta jesu tvrda, od mene je to plus za svaki auto. Treba da upija neravnine na ogibljenju i gumama, ne na sedištima u bitnoj meri. Od mekanih sedišta bole leđa.
Većina kola je danas malo tvrđa nego ranije, posebno ako je automobil noviji i manje prešao. To se razvali vremenom, pa se ljudi naviknu i postane reper.
Za O4 ja tu ništa ne bih dirao, sem što bih uvek ubacio DCC za auto kom mogu da biram konfiguraciju. Sedišta bih stavio još tvrđa, posebno naslone.
Nazad je svaki auto neudobniji, jer je centar rotacije na prednjim sedištima, zadnja su iznad zadnje osovine i direktno se prenosi oscilacija. Vozite se u svom autu malo nazad i osetićete veliku razliku,
@dag81 bučna je greda, a takvih je 99% na ulici. To je i po meni najveća mana tog auta. Ko može da dobaci do multilink treba to da učini.
Većina kola je danas malo tvrđa nego ranije, posebno ako je automobil noviji i manje prešao. To se razvali vremenom, pa se ljudi naviknu i postane reper.
Za O4 ja tu ništa ne bih dirao, sem što bih uvek ubacio DCC za auto kom mogu da biram konfiguraciju. Sedišta bih stavio još tvrđa, posebno naslone.
Nazad je svaki auto neudobniji, jer je centar rotacije na prednjim sedištima, zadnja su iznad zadnje osovine i direktno se prenosi oscilacija. Vozite se u svom autu malo nazad i osetićete veliku razliku,
@dag81 bučna je greda, a takvih je 99% na ulici. To je i po meni najveća mana tog auta. Ko može da dobaci do multilink treba to da učini.
Re: 2019 Škoda Octavia
Nije baš tako kod svih novih auta, ovo što je dag napisao za BMW stoji. Iz mog iskustva, stoji i Mercedes konkurente tih modela.
Razumem da se čovek navikne na tvrd auto, oguglam i ja, ali što se mene tiče to je npr. u Superb ozbiljan minus, jer onda potpuno kvari koncept takve limuzine. Ako nazad nije udobno (gde će možda neko da se vozi, zbog čega je taj auto i produžen), ili ako ćeš vozati decu u karavanu, to da je normalno da bude tvrd i neudoban mi je skroz suprotno nekoj zamišljenoj nameni tog auta. S druge strane, nije ni neki vozački auto u kom vozač uživa. Manjak udobnosti je tu minus...
Razumem da se čovek navikne na tvrd auto, oguglam i ja, ali što se mene tiče to je npr. u Superb ozbiljan minus, jer onda potpuno kvari koncept takve limuzine. Ako nazad nije udobno (gde će možda neko da se vozi, zbog čega je taj auto i produžen), ili ako ćeš vozati decu u karavanu, to da je normalno da bude tvrd i neudoban mi je skroz suprotno nekoj zamišljenoj nameni tog auta. S druge strane, nije ni neki vozački auto u kom vozač uživa. Manjak udobnosti je tu minus...