kami je napisao: ↑06 Dec 2023, 08:56
Tačno, ali ovaj i to malo što potroši kočenjem motorom nadoknadi + ne troši ništa na semaforu. Gradska BG vožnja na oko 20C meni EV troši oko 11kWh
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
Ako nije tajna, koji ti to EV po gradu na +20 stepeni troši 11 kWh? Pitam iz najbolje namere.
Prešao sam sa malenim električnim Minijem (koji ima samo 1.365 kg ) par stotina km i kod njega šanse nije bilo po gradu za tih 11. Samo uz izuzetno cinculiranje na +20 (i bez ikakve upotrebe klime) je po gradu mogao da drži oko 12-12,5 kWh/100 km. A najčešće je držo na oko 13 kWh po gradu u tim idealnim vremenskim uslovima. Pri čemu uopšte nisam trkač. Čim je zahladilo, otišlo na 14,5-15.
A ova Škoda prazna ima 2.200 kg. Ta po gradu verovatno „pije“ bar 14-15 u idealnim vremenskim uslovima, a bar 17-18 kada je hladno. Mogu tek da zamislim kako na auto putu troši zbog svoje čeone površine. A kada je hladno ta će „po ograničenju“ (brzine) da bez problema predje iznad 25-26 kWh
Mislim da nije ni čudo da mnogi ljudi imaju averziju ka EV-u kada skoro svi prosto kao da se trude da im plasiraju očigledne bajke. Potcenjivanje zdravog razuma potencijalnih je često veoma kontraproduktivno.
Ne pišem ovo iznad samo na dušu Škode. Svih. Zato sam i pitao da mi neko objasni WLTP za električare. Gde je tu kvaka?
Znam gde je laž i prevara sa Plug-In-om i WLTP-om i kojom (legalnom) magijom (prevarom) se za njih deklarišu smešno male prosečne potrošnje ( od 1-1,5 litar u proseku za mešoviti ciklus ).
Ali, gde je kvaka sa (legalnom) prevarom oko WLTP deklaracija za EV ?